Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Dude1996 skrev (30 minutter siden):

Har hun 80.000 følgere på Snap? 

57,9 på snap

38.8 på IG

1.8 på den offentlige fb

(mye av de samme følgerne da, må ikke summere  antall 😛 ja, vet man vet) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (21 minutter siden):

57,9 på snap

38.8 på IG

1.8 på den offentlige fb

(mye av de samme følgerne da, må ikke summere  antall 😛 ja, vet man vet) 

Sorry var kanskje 60.00 eller 58.000 jeg så for en stund siden da 🤔🥵🤠

• Liker 2
Skrevet

Det er i alle fall ikke vanskelig å forstå hvorfor det er få eller ingen nære relasjoner i IH's liv. Alt blir ukritisk delt, og hun utleverer sine nærmeste på det groveste. Det er kritikkverdig på alle punkt, og fryktelig trist for de involverte som ikke har så mye de skulle ha sagt om det hun deler. 

• Liker 12
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 minutter siden):

Det er i alle fall ikke vanskelig å forstå hvorfor det er få eller ingen nære relasjoner i IH's liv. Alt blir ukritisk delt, og hun utleverer sine nærmeste på det groveste. Det er kritikkverdig på alle punkt, og fryktelig trist for de involverte som ikke har så mye de skulle ha sagt om det hun deler. 

For det vi vet har moren sagt nei til å bli snakket om 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️hun har jo så mye respekt for de få hun har rundt seg 😳

• Liker 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Egentlig rart at hun godtar å bli utestengt/kuttet ut 🙈😂siden hun aldri er mottakelig for råd eller noe. Men godt dere fikk skjermet dere👍🤩

For å si det sånn så fikk hun ikke velge eller bestemme over vårt liv.  Så da vi satte foten ned var nok nok. Angret kun på at vi ikke tok grep tidligere, men hva hun godtok og ikke var ikke vårt problem.  Og hadde ikke hjulpet med tårer eller annet . Vi var så done med henne

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Dude1996 skrev (58 minutter siden):

Har hun 80.000 følgere på Snap? 

Har rettet feile tall i innlegget mitt 👍🤩

Skrevet
AnneSusanne skrev (8 timer siden):

Fikk bare en tanke: er dere kanskje svigerforeldrene til den ene datra til Heidi (den datra som ikke har noe kontakt med mora). Men, det er ikke så nøye. Eneste måten å komme seg unna en narsessistisk person (psykopat) er å kutte kontakten. 

Vi er ikke svigerforeldre til noen av døtrene.  Og ja, beste er å kutte kontakten tvert. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Måtte jo innom T. Han var nok glad for det??? Ser aldri at han gir klem eller kysser henne først.

Han ser veldig brydd ut når hun kommer. Skjønner han godt 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
panzerpølsa skrev (13 minutter siden):

Utidig slik hun utleverer moren sin og andre. Og det er derfor forholdet til resten av familien slik det er 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skinner jo gjennom i dag at hun er avhengig av Tom!!!

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
JojoMoyes skrev (35 minutter siden):

Det skinner jo gjennom i dag at hun er avhengig av Tom!!!

NETTOPP! Både innenfor økonomi og sosial omgang. Jeg kjenner ingen over 60 år som oppsøker sin mann/kjæreste på jobb, kiss, kiss med trutmunn, filme og kringkaste på snap. Fyren så ut til å synes det var "kleint"... 

• Liker 3
  • Nyttig 15
Skrevet

Lage chiligryte til en mor som har problemer med gallen. Omtenksomt.... Personer med galleoproblemer skal vel ikke ha sterk mat.... 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet

Så bra at Heidi tok en opprydning i krydderhylla til mora og fikk kasta det som var gått ut på dato....

Dumme meg trodde at krydder var spiselig flere år over holdbarhetsdato? Det eneste er vel at en må bruke litt mer i maten...

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Skogstrolle skrev (11 minutter siden):

Så bra at Heidi tok en opprydning i krydderhylla til mora og fikk kasta det som var gått ut på dato....

Dumme meg trodde at krydder var spiselig flere år over holdbarhetsdato? Det eneste er vel at en må bruke litt mer i maten...

Helt korrekt! Datoen på krydder er «best før». Kan brukes i lang lang tid etter dato. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Skogstrolle skrev (24 minutter siden):

Dumme meg tenker at det kanskje var andre viktigere ting moren trenger hjelp til 🤦🏼‍♀️

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Lage chiligryte til en mor som har problemer med gallen. Omtenksomt.... Personer med galleoproblemer skal vel ikke ha sterk mat.... 

Som sagt...ikke den skarpeste 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Men kake var ikke aktuelt, da kom pekefingeren og kjeften frem. Det er noe seriøst galt med måten hun behandler andre folk,hjelpes for et troll hun er!

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Mesterkokken lager chiligryte uten chili i. Hverken fersk eller i krydderform.. Bare å ha oppi litt ekstra pepper det, om man vil ha det litt sterkere - for da får gryta en skikkelig spicy.. eh.. peppersmak eller?! 
Er det mulig.. 

Tipptopp mat for en med galleproblemer ja, gullegodt det. 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Skrevet
Ananais skrev (1 minutt siden):

Mesterkokken lager chiligryte uten chili i. Hverken fersk eller i krydderform.. Bare å ha oppi litt ekstra pepper det, om man vil ha det litt sterkere - for da får gryta en skikkelig spicy.. eh.. peppersmak eller?! 
Er det mulig.. 

Tipptopp mat for en med galleproblemer ja, gullegodt det. 

Ja den var snål. Hjelper lite å ha crusha tomater med chili i. Tomatbønner også. Og svinekjøttdeig. Merkeligste chiligryten jeg har hørt om. Sikkert grei gryterett, men chiligryte er detbikke. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Linazer skrev (3 timer siden):

Ja den var snål. Hjelper lite å ha crusha tomater med chili i. Tomatbønner også. Og svinekjøttdeig. Merkeligste chiligryten jeg har hørt om. Sikkert grei gryterett, men chiligryte er detbikke. 

Jeg har ikke ledd så godt på lenge av den chiligryta. Heidi er så ufrivillig morsom. «Nei nei mamma, ikke noe kake på deg. Tenk på helsa» 10 mins etter lager krydra mat…..🤣🤣🤣

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...