Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
ulltøffel skrev (1 time siden):

Kjære vene, hva var det som skjedde på butikken?! For en arrogant og dobbelmoralsk tone fra Heidi til både Tom og mora😒 "kjenne ingen som spise så my pølse som du gjør, Tom!" og "MAMMA? Ska du ha kjeks å no?!?!?!". Altså, det kommer fra pestodronninga som svært sjelden spiser sunn og/eller fornuftig mat selv? 

Va itj rætte rævva som feis innpå den butikken altsåååå

Hadde for lite lyd på til å høre dette, fy- hun altså... fornekter seg ikke!

Tom og mor lette etter hullet i bakken, kunne det nesten se ut som.... :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk å lage mat med de vide genserarmene som sveiper over pizzaen, danderer osten med lange løsnegler med møkk under🤮 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Enda en lørdag med «hjemmelaget» pizza. Ferdigbunn og spisspaprika selvfølgelig. Nå ble jeg kjempeinspirert!!!!! Heia Heidi!!

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Leoline skrev (4 minutter siden):

Tenk å lage mat med de vide genserarmene som sveiper over pizzaen, danderer osten med lange løsnegler med møkk under🤮 

Er nok derfor pizzaen til Heidi smaker så utmerket godt. Alle disse hemmelige ingrediensene hun selv ikke vet hun krydrer pizzaen med! Heidi slår Gino Valente ned i støvlene 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er jo ingen hemmlighet at IH har siktet etter GUL STJERNE leeeenge og når en følger lurer på hvorfor ikke HUN av alle,har det,ja da blomstrer hun opp og kommer m laaaaange tirader med selvsentrerte»mæ,mæ,mæ» grunner til at den stjerna har hun fortjent,ja!! Og det er vel ingen tilfeldighet at hun da etterpå legger ut denne såkalte»sminke-tips»video’n?? Kan vel love at det blir ingen gul stjerne etter disse tipsene?? For fader,hun kan ingenting ang sminke,hun!! Første og viktigste bud,er jo»RENS HUDEN HVER KVELD!» Ikke kitt sminken lag på lag,ikke overdriv,bruk farger som kler hud og hår farge.. Jeg er null ekspert på sminke,men akkurat disse basic/grunnleggende og enkle tingene til bedre hud,det vet selv jeg🥳🥳Og jadden drar hun med syk mor m nesten null pust påbutikken!😤Tenk om noen hadde tvunget IH ut på butikken de dagene hun sier hun sliter både med det ene og det andre??? Trur jadden det hadde endt med ramaskrik på alle måter,jeg😅

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Johanne Regine skrev (17 minutter siden):

Er nok derfor pizzaen til Heidi smaker så utmerket godt. Alle disse hemmelige ingrediensene hun selv ikke vet hun krydrer pizzaen med! Heidi slår Gino Valente ned i støvlene 

🤣 

• Liker 5
Skrevet

Å fy flate, jeg blir kvalm bare av å se mengden med ost hun har på den pizzaen.🤮

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg får brekninger hver gang jeg ser de klørne nedi osten. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er jo ikke rent sjelden hun er «dårlig i maven», i wonder why.

• Liker 9
Skrevet

Hjemmelaget pizza? Hva er hjemmelaget for IH?

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
NeverSayNever skrev (1 time siden):

Det er jo ingen hemmlighet at IH har siktet etter GUL STJERNE leeeenge og når en følger lurer på hvorfor ikke HUN av alle,har det,ja da blomstrer hun opp og kommer m laaaaange tirader med selvsentrerte»mæ,mæ,mæ» grunner til at den stjerna har hun fortjent,ja!! Og det er vel ingen tilfeldighet at hun da etterpå legger ut denne såkalte»sminke-tips»video’n?? Kan vel love at det blir ingen gul stjerne etter disse tipsene?? For fader,hun kan ingenting ang sminke,hun!! Første og viktigste bud,er jo»RENS HUDEN HVER KVELD!» Ikke kitt sminken lag på lag,ikke overdriv,bruk farger som kler hud og hår farge.. Jeg er null ekspert på sminke,men akkurat disse basic/grunnleggende og enkle tingene til bedre hud,det vet selv jeg🥳🥳Og jadden drar hun med syk mor m nesten null pust påbutikken!😤Tenk om noen hadde tvunget IH ut på butikken de dagene hun sier hun sliter både med det ene og det andre??? Trur jadden det hadde endt med ramaskrik på alle måter,jeg😅

Hu har nok sett på tikk tok hvordan man bruker å sette 'brunkrem ' på ansiktet av de som kan dette .

Total fiasko med caia under øyene..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Har han T øyer vipper som ser ut som uekte?

• Liker 4
Skrevet

Nei, men med filteret på mobilen får han det🤣

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Leoline skrev (2 timer siden):

🤢🤢🤢

• Liker 1
Skrevet
foreveralone skrev (4 timer siden):

Skikkelig mobbehumør på matbutikken i dag ☹️

Måtte le litt der, blei ganske travelt for hu en stund  der, måtte jo følge med på hva både moren og Tom handlet, må jo være heilt utslitt etter den handleturen der

• Liker 11
Skrevet

Trenger ikke å fortelle henne at genseren ble liggende oppi pizzaen, for hun er ikke født i går.. Ja, det var sikkert akkurat riktig bruk av det ordtaket, det. Jiiisses kraist, er det mulig å fremstille seg selv dummere?! 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Admdir skrev (1 time siden):

Nei, men med filteret på mobilen får han det🤣

Tror han liker det?

• Liker 2
Skrevet

Må være slitsomt å kjekle hele tiden. Veldig spesielt når de tross alt er sammen såpass lite tid hver uke. Og i dag kommer det frem at litt av hvert mellom linjene. Tom syns egentlig hun er litt grisete av seg, men hun er livredd for at følgerne skal kaste seg over det, siden det tross alt er en gjenganger her på kvinneguiden. Det kommer også frem hvor bossy Heidi er, han blir plassert her og der. Han slipper liksom aldri til på kjøkkenet for hun skal styre alt. Alt i fra hva dem spiser til hvordan det tilberedes. Her om dagen ville Tom ha en dansk middagsrett, men Heidi gadd selvfølgelig ikke panere sånn som oppskriften var. Hun er bare slitsom…. Og jeg tenkte på i dag. Det er aldri noe snaps at hun er ute med de hundene når hun er på besøk og moren er jo avhengig av rullator. Virker som mistanken til flere her om at de gjør fra seg inne eller på verandaen stemmer 😭

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Min oppsummering av siste snap i dag :Heidi er brisen og ikke født i går ! Bakhodet håret begynner å dra seg til på sidene også. Må være forferdelig å ha et sånt hår under det kunstige 😬😳Nooook om det. Det var jo det eine med det andre fra fanget til gubben! Sånn cirkum sarum og ønsker alle en gullegod og nyyydlich helg. Takk for meg….

• Liker 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (20 minutter siden):

Min oppsummering av siste snap i dag :Heidi er brisen og ikke født i går ! Bakhodet håret begynner å dra seg til på sidene også. Må være forferdelig å ha et sånt hår under det kunstige 😬😳Nooook om det. Det var jo det eine med det andre fra fanget til gubben! Sånn cirkum sarum og ønsker alle en gullegod og nyyydlich helg. Takk for meg….

🤣🤣🎯

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...