lew Skrevet 6 timer siden #3881 Skrevet 6 timer siden JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. Den er så fæl den sminka,hu er penere uten faktisk. 5 7
JojoMoyes Skrevet 6 timer siden #3882 Skrevet 6 timer siden NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): Men hva med eksen hennes ? Var han ingen snill mann? Hun fremstår som skadet av oppvekst / relasjoner . Jeg oppfatter det mer som at dette er personen hun er. Eventuelt personlighetsforstyrrelser. Psykiatri uansett. Hun fremstiller jo alle andre som fæle og har ingen skyld i dette selv. Det er jo folk i tråden her som kjenner eksen og sier han er en god mann. 9 2
Me for life Skrevet 5 timer siden #3883 Skrevet 5 timer siden Den sminkevideoen gjorde bare vondt å se. Å dekke til møkk og gammel sminke med ny sminke....jeg finner ikke ord. Caia burde betale henne for å ikke bruke de produktene lenger. Resultatet ser jævlig ut og hennes markedsføring er alt annet enn positiv. 5 8
missprincess Skrevet 5 timer siden #3884 Skrevet 5 timer siden Kleppmelk skrev (2 timer siden): Det kvinnemennesket er altså så ute og sykler at jeg har ikke ord. Har ingen gode relasjoner igjen i livet men fremdeles er det alle andre det er noe galt med. Har to døtre men bare litt kontakt med den ene. Heldigvis har det gått bra med begge til tross for en merkelig oppvekst. Vet den ene har en forholdsvis høy utdannelse og jobber på St.Olavs 😊 Barnefar der er heldigvis normal! Og dette med rykter om treningssenter stemmer. Hun trente en periode på Heimdal og det er på andre siden av byen av der hun bor. Trente der samtidig med henne enkelte ganger og ja, hun var der ikke for å trene for å si det sånn. Trene 5 min, hoie/skråle/filme/legge an på mannfolk resten av tiden. Ang treningssentre så spurte jeg faktisk min pt hvor jeg trente om hun trente hos dem, og han svarte meg da at hun var ikke velkommen på noen av deres treningssentre pga ting hadde skjedd 8
missprincess Skrevet 5 timer siden #3885 Skrevet 5 timer siden JojoMoyes skrev (42 minutter siden): Jeg oppfatter det mer som at dette er personen hun er. Eventuelt personlighetsforstyrrelser. Psykiatri uansett. Hun fremstiller jo alle andre som fæle og har ingen skyld i dette selv. Det er jo folk i tråden her som kjenner eksen og sier han er en god mann. Eksen hennes burde hatt gullmedalje for å ha klart å holde ut med henne i flere år. Han er en kjernekar, og en flott fyr. Det er jo en grunn for at begge døtrene har et veldig godt forhold til han. Finnes ikke noe vondt i den mannen 1 7
ulltøffel Skrevet 5 timer siden #3886 Skrevet 5 timer siden lew skrev (1 time siden): Den er så fæl den sminka,hu er penere uten faktisk. Det må du IKKE finne på å fortelle henne, da bryter helvete løs😅 Hun påstår at absolutt alle ser bedre ut med sminke. 4 1
zhazha65 Skrevet 5 timer siden #3887 Skrevet 5 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. Ja det så møkkete ut. Hu må få rød stjerne ikke gul.. 3 1
zhazha65 Skrevet 5 timer siden #3888 Skrevet 5 timer siden Me for life skrev (34 minutter siden): Den sminkevideoen gjorde bare vondt å se. Å dekke til møkk og gammel sminke med ny sminke....jeg finner ikke ord. Caia burde betale henne for å ikke bruke de produktene lenger. Resultatet ser jævlig ut og hennes markedsføring er alt annet enn positiv. 😅 1
Blue Sky Skrevet 5 timer siden #3889 Skrevet 5 timer siden Vel, jeg synes ikke hun ser bra ut helt uten sminke, men en aldri så liten mellomting hadde kanskje ikke vært så dumt. 8
lllll Skrevet 5 timer siden #3890 Skrevet 5 timer siden missprincess skrev (28 minutter siden): Ang treningssentre så spurte jeg faktisk min pt hvor jeg trente om hun trente hos dem, og han svarte meg da at hun var ikke velkommen på noen av deres treningssentre pga ting hadde skjedd Det er jo sykt! Lurer på om tom vet om dette her. Og så lurer jeg på om det var alle andre sin feil når hun ble oppdaget også? Ha sex på toalettet til treningssenteret liksom, hvorfor ikke vente til de kom hjem i det minste 3 1
Zhara Skrevet 4 timer siden #3891 Skrevet 4 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Jeg oppfatter det mer som at dette er personen hun er. Eventuelt personlighetsforstyrrelser. Psykiatri uansett. Hun fremstiller jo alle andre som fæle og har ingen skyld i dette selv. Det er jo folk i tråden her som kjenner eksen og sier han er en god mann. Synes nesten Tom ser litt redd og usikker ut på siste snap, når de sitter i bilen og skal på trening🤔prøver å snakke litt og le,men det virker som et skuespill... 3 1
missprincess Skrevet 4 timer siden #3892 Skrevet 4 timer siden Zhara skrev (4 minutter siden): Synes nesten Tom ser litt redd og usikker ut på siste snap, når de sitter i bilen og skal på trening🤔prøver å snakke litt og le,men det virker som et skuespill... Har lagt merke til dette flere ganger er som han sitter å venter på at en bombe skal gå av . Er nok ikke lenge før hun er tilbake i Trondheim 4 3
Kleppmelk Skrevet 3 timer siden #3893 Skrevet 3 timer siden NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Men hva med eksen hennes ? Var han ingen snill mann? Hun fremstår som skadet av oppvekst / relasjoner . Jo, han er normal, men det gjør jo forsåvidt de fleste psykopater så jeg skal ikke være bastant. Bor på østlandet nå
Blue Sky Skrevet 3 timer siden #3894 Skrevet 3 timer siden (endret) Det er vanskelig å vite hva et annet menneske føler og tenker ut i fra ansiktsuttrykk og bevegelser. Jeg oppfatter T ofte som brydd men enda oftere som irritert. Endret 3 timer siden av Blue Sky 3 1
zhazha65 Skrevet 2 timer siden #3895 Skrevet 2 timer siden lllll skrev (2 timer siden): Det er jo sykt! Lurer på om tom vet om dette her. Og så lurer jeg på om det var alle andre sin feil når hun ble oppdaget også? Ha sex på toalettet til treningssenteret liksom, hvorfor ikke vente til de kom hjem i det minste What???
Fotballfluen Skrevet 2 timer siden #3896 Skrevet 2 timer siden JojoMoyes skrev (4 timer siden): Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. Det er så uhygienisk å smøre pipetten rundt i ansiktet med gammel sminke for så å putte den oppi glasset igjen. Bakteriebombe! Den sminka som skal under øynene skal tas på fingeren, varmes opp og dyttes under øynene, ikke tas med kost. Hun har ikke peiling. 2 2
Anita321 Skrevet 1 time siden #3897 Skrevet 1 time siden (endret) ulltøffel skrev (3 timer siden): Det må du IKKE finne på å fortelle henne, da bryter helvete løs😅 Hun påstår at absolutt alle ser bedre ut med sminke. Hun er jo konstant oversminket. Det er hardt og mye. Sminken og enkelte antrekk ser litt pr..... ert ut. Det er et fåtall som sminker seg sånn som henne - masse sminke, skarpe farger og vasker ikke noe av. "Less is more".... Grusomt og hun tror hun kan bidra med sminketips😂😂😂. .... Og hvem bruker frotteklær? Det er harry de luxe sånn som "malingen". Hun er 80-talls. Endret 1 time siden av Anita321 3 3
Skravleberta Skrevet 1 time siden #3898 Skrevet 1 time siden Huff, får helt vondt av at mora fortsatt har 2 hunder. Hun kan jo knapt nok røre seg selv, så de får nok aldri tur. Har hørt at de lever i bur og får tisse-/bæsjeturer på verandaen. Brukes visstnok kun til avl, for der er det gode penger.... 3
zhazha65 Skrevet 1 time siden #3899 Skrevet 1 time siden Skravleberta skrev (10 minutter siden): Huff, får helt vondt av at mora fortsatt har 2 hunder. Hun kan jo knapt nok røre seg selv, så de får nok aldri tur. Har hørt at de lever i bur og får tisse-/bæsjeturer på verandaen. Brukes visstnok kun til avl, for der er det gode penger.... 😪
Kaffeskål! Skrevet 1 time siden #3900 Skrevet 1 time siden De hundene burde Mattilsynet komme å ta. Å bo i et bur under kjøkkenbenken 24/7 er faktisk dyremishandling. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå