Kaffeskål! Skrevet 24. juli #3861 Skrevet 24. juli De hundene burde Mattilsynet komme å ta. Å bo i et bur under kjøkkenbenken 24/7 er faktisk dyremishandling. 7 9
Skravleberta Skrevet 24. juli #3862 Skrevet 24. juli Kaffeskål! skrev (2 minutter siden): De hundene burde Mattilsynet komme å ta. Å bo i et bur under kjøkkenbenken 24/7 er faktisk dyremishandling. Mattilsynet og dyrevelferd har jeg gitt opp. Det finnes en oppdretter på Fosen som virkelig driver valpefabrikk, under grusomme forhold. Helt forferdelig. Men gjentatte meldinger fra masse folk fører ikke frem 😢 4 5
Hønemoor Skrevet 24. juli #3863 Skrevet 24. juli Jeg syns faktisk Heidi kler godt litt foundation i ansiktet, jevner ut hudtonen og skjuler solskaden. Tror hun egentlig ville sett veldig bra ut hvis hun dropper blå øyeskygge, halverte Restylanen i leppene og ikke valgte så knæsj leppestift. Men hun klarer ikke å tone ned noe som helst, må være et konstant sirkus. Og når hun tar på liplineren og viser alt møkket under neglen og den møkkete sminkepungen ☹️ jeg hadde vært så flau 6 10
Hønemoor Skrevet 24. juli #3864 Skrevet 24. juli Kaffeskål! skrev (4 minutter siden): De hundene burde Mattilsynet komme å ta. Å bo i et bur under kjøkkenbenken 24/7 er faktisk dyremishandling. Noen som vet hva moren heter så det kan rapporteres inn? 3 1 3
Skravleberta Skrevet 24. juli #3865 Skrevet 24. juli Skravleberta skrev (Akkurat nå): Mattilsynet og dyrevelferd har jeg gitt opp. Det finnes en oppdretter på Fosen som virkelig driver valpefabrikk, under grusomme forhold. Helt forferdelig. Men gjentatte meldinger fra masse folk fører ikke frem 😢 Må presisere at det er ikke mora til IH jeg sikter til her altså.
Hummeren Skrevet 24. juli #3866 Skrevet 24. juli Skravleberta skrev (32 minutter siden): Mattilsynet og dyrevelferd har jeg gitt opp. Det finnes en oppdretter på Fosen som virkelig driver valpefabrikk, under grusomme forhold. Helt forferdelig. Men gjentatte meldinger fra masse folk fører ikke frem 😢 Nå sa vel Heidi at den ene var syk, og skulle avlives til dyrlegen i morgen? 3
Anita321 Skrevet 24. juli #3867 Skrevet 24. juli Det sier litt hvis dama mener hun er kjent for trening og "sliter" med å motivere seg til trening etter kun 1 ukes ferie.... Det høres ut som hun har vært på ferie i 3-4 uker i strekk😂. Herregud...! Nei, nå blir det snart Østersundtur med buffé og hotellrom, fordi det er mange uker til neste Sydentur. Tomelom "punger ut" som vanlig. 6 3
zhazha65 Skrevet 24. juli #3868 Skrevet 24. juli lew skrev (8 timer siden): Den er så fæl den sminka,hu er penere uten faktisk. Hun så virkelig nedslitt ut.ingen sminke hjelper..sorry 6
Pigaloppa Skrevet 24. juli #3869 Skrevet 24. juli Fotballfluen skrev (4 timer siden): Det er så uhygienisk å smøre pipetten rundt i ansiktet med gammel sminke for så å putte den oppi glasset igjen. Bakteriebombe! Den sminka som skal under øynene skal tas på fingeren, varmes opp og dyttes under øynene, ikke tas med kost. Hun har ikke peiling. Hun ser faktisk syk ut med det lyse under øya, og rynkene popper tydeligere frem. Når man er så rynkete som Heidi burde man sminke seg annerledes enn når man har yngre hud, ellers blir man lett seende ut som en drag queen... 12 5
Gjest lew Skrevet 24. juli #3870 Skrevet 24. juli zhazha65 skrev (2 timer siden): Hun så virkelig nedslitt ut.ingen sminke hjelper..sorry Du har nok rett,og det tynnslitte håret er ikke noe bedre.
AnneSusanne Skrevet 24. juli #3871 Skrevet 24. juli Fun fact om botox: den plassen du får satt botox blir glatt uten rynker, men rynkene forskyver seg. Bare se for en rar plassering på smårynkene på kjevene til Heidi. 3 2
AnneSusanne Skrevet 24. juli #3872 Skrevet 24. juli AnneSusanne skrev (2 minutter siden): Fun fact om botox: den plassen du får satt botox blir glatt uten rynker, men rynkene forskyver seg. Bare se for en rar plassering på smårynkene på kjevene til Heidi. Og samtidig må det jo gå dobbelt så mye lebestift og gloss på så store lepper. Rekk opp handa den som vil ta vekk de falske neglene, alle ringene, dilldall'armbåndene, klokka, smykkene, klippe håret, ta bort extension, rens ansiktet fritt for kjemikalier.... Personlig hadde jeg fått "fnatt" av å ha alt dette "fast på meg" dag og natt. Uffuff! 11 1 5
Skravleberta Skrevet 24. juli #3873 Skrevet 24. juli Hummeren skrev (6 timer siden): Nå sa vel Heidi at den ene var syk, og skulle avlives til dyrlegen i morgen? Ja, men hun har fortsatt 1 igjen, og det gjør meg trist å tenke på hvilket liv den har. 5 7
Vanilje70 Skrevet 24. juli #3874 Skrevet 24. juli Skravleberta skrev (7 timer siden): Må presisere at det er ikke mora til IH jeg sikter til her altså. Hvem som går tur m de hundene da? 2 2
NiceOrNothing Skrevet 24. juli #3875 Skrevet 24. juli Kaffeskål! skrev (7 timer siden): De hundene burde Mattilsynet komme å ta. Å bo i et bur under kjøkkenbenken 24/7 er faktisk dyremishandling. Uffff🥲 får helt vondt av hunder som står i bur dagen lang . Å hun virker til å være i så dårlig form nå, så burde ikke hatt dyr 🥲 8 3
Måne Rampelyset Skrevet 24. juli #3876 Skrevet 24. juli Tråden er ryddet for krenkelser og ryktespredning. Måne, admin. 2
ulltøffel Skrevet 25. juli #3877 Skrevet 25. juli Kjære vene, hva var det som skjedde på butikken?! For en arrogant og dobbelmoralsk tone fra Heidi til både Tom og mora😒 "kjenne ingen som spise så my pølse som du gjør, Tom!" og "MAMMA? Ska du ha kjeks å no?!?!?!". Altså, det kommer fra pestodronninga som svært sjelden spiser sunn og/eller fornuftig mat selv? Va itj rætte rævva som feis innpå den butikken altsåååå 6 22
foreveralone Skrevet 25. juli #3878 Skrevet 25. juli Skikkelig mobbehumør på matbutikken i dag ☹️ 3 10
Pigaloppa Skrevet 25. juli #3879 Skrevet 25. juli foreveralone skrev (16 minutter siden): Skikkelig mobbehumør på matbutikken i dag ☹️ Slik har hun vært i all tid,også i barndom/ungdoms tida😒 4 5
Anita321 Skrevet 25. juli #3880 Skrevet 25. juli (endret) ulltøffel skrev (1 time siden): Kjære vene, hva var det som skjedde på butikken?! For en arrogant og dobbelmoralsk tone fra Heidi til både Tom og mora😒 "kjenne ingen som spise så my pølse som du gjør, Tom!" og "MAMMA? Ska du ha kjeks å no?!?!?!". Altså, det kommer fra pestodronninga som svært sjelden spiser sunn og/eller fornuftig mat selv? Va itj rætte rævva som feis innpå den butikken altsåååå Du glemte spisspaprika🤣 . Ja, det er helt utrolig. Hun spiser "junkfood" omtrent hver dag, men hun skjønner det ikke selv. Hun spiser minimalt med fisk, grønnsaker, frukt, rent kjøtt osv. Dama har jo stor tro på seg selv og sine kokkeferdigheter. Hvis hun skal lage hjemmelaget pizza, så må hun for en gangs skyld lage deigen selv! Hun bedriver kokkekurs til 12 åringer😂. Ikke engang når hun er med mora, så klarer hun å lage noe som helst sunn mat. Helt "blåst i topplokket"..... Endret 25. juli av Anita321 9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå