Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tororoa skrev (28 minutter siden):

Hun ble utestengt fra treningssenteret pga «litt» utfordrende stil på toalettene. Fakta. 

Jepp, det er fakta. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De eneste gangene H virker å ha det sånn rimelig godt med seg selv er når hun er ute og reiser med T. 

I det øyeblikket hun kommer hjem etter en reise kommer nedturen. Uansett hvor mye hun handler på nett hjelper det ikke på humøret annet enn noen minutters oppspilthet når hun åpner pakkene. 

Det er så symptomatisk og slår aldri feil. Dette må hun jo tenke mye på selv. At hun ikke finner noen glede i hverdagen som det jo er mange flere av enn feriedager. 

Jeg syns synd på henne samtidig som jeg ikke klarer å ha så mye sympati med henne pga måten hun behandler og snakker om andre mennesker på. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Tororoa skrev (1 time siden):

Hun ble utestengt fra treningssenteret pga «litt» utfordrende stil på toalettene. Fakta. 

Utfordrende stil, hva menes med det?

• Liker 2
Skrevet
missprincess skrev (På 21.7.2026 den 23.13):

Nei, skulle så gjerne men det vil jeg ikke av hensyn til både min familie og hennes døtre. Er bare så lettet at jeg fikk henne ut av mitt og min familie sitt liv. Beste dagen så bra at min mann foreslo å feire 😂🍾

Det er såpass ja,helt utrolig at det går an og oppføre seg sånn som IH. Vet du om hun noengang har snappet om hva som tydligvis skjedde rundt deg og henne?? Jeg graver ikke etter info her altså,men om hun har nevnt noe sjøl??

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (19 timer siden):

Det skinner jo gjennom i dag at hun er avhengig av Tom!!!

Han er jo den eneste i tillegg til moren innimellom,som IH har igjen i livet sitt. Så hun klorer seg nok fast men evner likevel ikke og se at hennes oppførsel faktisk kan bli nok også for Tom. Og hva da,tro??

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
NeverSayNever skrev (17 minutter siden):

Det er såpass ja,helt utrolig at det går an og oppføre seg sånn som IH. Vet du om hun noengang har snappet om hva som tydligvis skjedde rundt deg og henne?? Jeg graver ikke etter info her altså,men om hun har nevnt noe sjøl??

Ingen anelse om hun har gjort det. Orker ikke følge henne på hver eneste snap hun legger ut, men om hun hadde snappet om det kunne jeg ikke brydd meg mindre, for hun vil få det til at vi som har kuttet henne ut er forferdelige mennesker.  Hun klarer ikke skjønne hvorfor siden hun er helt uskyldig i at det skjer . Andre sin feil 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
NeverSayNever skrev (15 minutter siden):

Han er jo den eneste i tillegg til moren innimellom,som IH har igjen i livet sitt. Så hun klorer seg nok fast men evner likevel ikke og se at hennes oppførsel faktisk kan bli nok også for Tom. Og hva da,tro??

Den dagen vil komme at han har fått nok.  Ganske sikker på det. Ser allerede nå at han er lei henne 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (37 minutter siden):

Den dagen vil komme at han har fått nok.  Ganske sikker på det. Ser allerede nå at han er lei henne 

Såg veldig beklemt ut når hun oppsøkte han på jobb , for å kline med selfiestang🫠#fjortis

• Liker 13
Skrevet
Veslemarthe skrev (3 timer siden):

What?!? Dette kan jo ikke være sant, det må være rykter. 😳

Mulig det er rykter,men vis så er det helt sykt.

Skrevet
lllll skrev (3 timer siden):

Synes du kan droppe å skrive sånt når du ikke vet om det er sant eller ei. Spesielt siden du først skriver et innlegg om det og legger det frem som at du vet. La oss holde oss til fakta og det vi ser og hører ut fra det hun legger ut.

Det er en diskusjonsside,og nå bekreftet en at det er fakta.Jeg skrev også vis det bare er et rykte så er det sykt rykte.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Var ganske synlig da hun kom innom jobben hans. Det var så lenge siden-hele 3 dager..... Han svarte at det var ikke så lenge siden det, og hans svar sier vel "alt" .... 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
NiceOrNothing skrev (8 timer siden):

Hvis dette er sant , underbygger det vertfall min mistanke om bipolar lidelse . Promiskuøs adferd . Highs&lows i et bankende kjør , og lite overtenkt sosial adferd, pluss shoppoholiker de luxe . Å sist men ikke minst , fremstiller seg selv som selvutnevnt ekspert og «hjelper « til , men lager bare kaos . Både i eget liv og andres . 

Tenker også at hun må være bipolar. Minner meg veldig om en bekjent med den diagnosen. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Stakar Tom. Han virker helt oppriktig sol en avslappet, humørfylt og snill mann. Hva han gjør med det fjolset tror jeg han har begynt å spørre seg. Husker jeg og mannen så dem på charterfeber og han lurte på hva som feiler menn som lar seg behandle så stygt… og gjett om Tom blir gjort narr av på jobb når Heidi kommer med selfiestanga og andenebbet 😣 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
NiceOrNothing skrev (6 timer siden):

Såg veldig beklemt ut når hun oppsøkte han på jobb , for å kline med selfiestang🫠#fjortis

Meget spesielt å kline med ei selfiestang. Sto bare Tom å så på? 🤭🤭

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hønemoor skrev (17 minutter siden):

Stakar Tom. Han virker helt oppriktig sol en avslappet, humørfylt og snill mann. Hva han gjør med det fjolset tror jeg han har begynt å spørre seg. Husker jeg og mannen så dem på charterfeber og han lurte på hva som feiler menn som lar seg behandle så stygt… og gjett om Tom blir gjort narr av på jobb når Heidi kommer med selfiestanga og andenebbet 😣 

Heidi Anka

• Nyttig 4
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Meget spesielt å kline med ei selfiestang. Sto bare Tom å så på? 🤭🤭

Nei, han sto bare å «tok imot « eller hva jeg skal kalle det 😅( filmet hele seansen var det jeg mente ) 😆

• Nyttig 3
Skrevet

Det kvinnemennesket er altså så ute og sykler at jeg har ikke ord. Har ingen gode relasjoner igjen i livet men fremdeles er det alle andre det er noe galt med. Har to døtre men bare litt kontakt med den ene. Heldigvis har det gått bra med begge til tross for en merkelig oppvekst. Vet den ene har en forholdsvis høy utdannelse og jobber på St.Olavs 😊 Barnefar der er heldigvis normal! 

Og dette med rykter om treningssenter stemmer. Hun trente en periode på Heimdal og det er på andre siden av byen av der hun bor. Trente der samtidig med henne enkelte ganger og ja, hun var der ikke for å trene for å si det sånn. Trene 5 min, hoie/skråle/filme/legge an på mannfolk resten av tiden. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Lurer på om noen fikk noen gode sminketips på morgenen? Gammel sminke blir som ny og det eine med andre liksom.kline på litt djuuuu drops og ting og tang oppå gammel sminke fra i går. Jadda djiiiises craist som hun fortjener den gulstjerna «not» men det er jo tross alt freaky friday så snart kommer det nok både kiss kiss og ønske om en nyyyydlich helg. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Kleppmelk skrev (2 timer siden):

Det kvinnemennesket er altså så ute og sykler at jeg har ikke ord. Har ingen gode relasjoner igjen i livet men fremdeles er det alle andre det er noe galt med. Har to døtre men bare litt kontakt med den ene. Heldigvis har det gått bra med begge til tross for en merkelig oppvekst. Vet den ene har en forholdsvis høy utdannelse og jobber på St.Olavs 😊 Barnefar der er heldigvis normal! 

Og dette med rykter om treningssenter stemmer. Hun trente en periode på Heimdal og det er på andre siden av byen av der hun bor. Trente der samtidig med henne enkelte ganger og ja, hun var der ikke for å trene for å si det sånn. Trene 5 min, hoie/skråle/filme/legge an på mannfolk resten av tiden. 

Men hva med eksen hennes ? Var han ingen snill mann? Hun fremstår som skadet av oppvekst / relasjoner .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...