zhazha65 Skrevet 4 timer siden #3761 Skrevet 4 timer siden SkravleMaya skrev (11 timer siden): Det samme har jeg lyst til å gjøre. Det er både respektløst og så frekt, helt utrolig at hun holder på sånn. Jeg blir helt satt ut av at hun tror hun kan gjøre som hun vil. Men hvorfor sier ikke tom noe, det forundrer meg. T graver bare på tennene sine... 3
zhazha65 Skrevet 4 timer siden #3762 Skrevet 4 timer siden Blue Sky skrev (9 minutter siden): Hun forteller om besøket i går kveld og at hun har pratet og pratet, om forskjellige tema og om ting man vanligvis ikke er så åpen om. Og det satte vertskapet selvsagt stor pris på, selv om de ikke var så vant til at venner snakket så mye om sånt. Gud hjelpe meg! Nå har hun vel overdrevet og vært helt manisk slik at de aldri hører noe mer fra disse menneskene igjen. Hun er grenseløs! 🙅♀️🤦♀️ 3 1
Ananais Skrevet 4 timer siden Forfatter #3763 Skrevet 4 timer siden Blue Sky skrev (12 minutter siden): Hun forteller om besøket i går kveld og at hun har pratet og pratet, om forskjellige tema og om ting man vanligvis ikke er så åpen om. Og det satte vertskapet selvsagt stor pris på, selv om de ikke var så vant til at venner snakket så mye om sånt. Gud hjelpe meg! Nå har hun vel overdrevet og vært helt manisk slik at de aldri hører noe mer fra disse menneskene igjen. Hun er grenseløs! Huff ja, det var ubehagelig å se på hvordan hun bare valset inn til folk hun nesten ikke kjenner, og tura på med seg og sitt, uten rom eller interesse for å høre på vertskapet. Kan tenke meg de satt igjen som to utslitte spørsmålstegn, etter at orkanen Heidi hadde feid gjennom leiligheten deres - og antakelig bablet i vei om alt mulig dritt, også upassende greier. De må ha følt seg invadert av dette spetakkelet. Det er helt sinnsykt å være vitne til. og i bilen i dag; «saint ja, Tom? E du ikke enig, Tom?, det syns du å det, Tom!» Det er så grenseløst og crazy alt med den dama der!! 7 1
NiceOrNothing Skrevet 3 timer siden #3764 Skrevet 3 timer siden Blue Sky skrev (45 minutter siden): Hun forteller om besøket i går kveld og at hun har pratet og pratet, om forskjellige tema og om ting man vanligvis ikke er så åpen om. Og det satte vertskapet selvsagt stor pris på, selv om de ikke var så vant til at venner snakket så mye om sånt. Gud hjelpe meg! Nå har hun vel overdrevet og vært helt manisk slik at de aldri hører noe mer fra disse menneskene igjen. Hun er grenseløs! Umodent fra en så godt voksen dame å sitte å skryte over at hun har pratet om uvanlige temaer, og det ble satt pris på. Det tenker jeg at hun ikke vet noe om , da de færreste tør å sette foten ned å stoppe eller korrigere henne . 7 2
NiceOrNothing Skrevet 3 timer siden #3765 Skrevet 3 timer siden (endret) Blue Sky skrev (56 minutter siden): Hun forteller om besøket i går kveld og at hun har pratet og pratet, om forskjellige tema og om ting man vanligvis ikke er så åpen om. Og det satte vertskapet selvsagt stor pris på, selv om de ikke var så vant til at venner snakket så mye om sånt. Gud hjelpe meg! Nå har hun vel overdrevet og vært helt manisk slik at de aldri hører noe mer fra disse menneskene igjen. Hun er grenseløs! Det er en grunn for at vi har to ører og en munn . At man skal lytte mer enn man snakker . Til tross for hvor ensporet og kunnskapsløs hun her, tror hun at folk setter uendelig pris på hennes opplysningstrang på de merkeligste temaer . Tom gidder sikkert ikke korrigere henne heller , får henne blid og manisk på flyet nå, så han kan kjøre hjem i fred . Endret 3 timer siden av NiceOrNothing 3 4
ulltøffel Skrevet 3 timer siden #3766 Skrevet 3 timer siden Heidi nevnte vel at denne "venninnen" følger henne på Snapchat, så denne damen må jo ha visst på forhånd hvordan Heidi oppfører seg på besøk hos folk? Jeg blir, selv etter mange år, fremdeles satt ut av væremåten til Heidi... 8 1
zhazha65 Skrevet 3 timer siden #3767 Skrevet 3 timer siden Ananais skrev (52 minutter siden): Huff ja, det var ubehagelig å se på hvordan hun bare valset inn til folk hun nesten ikke kjenner, og tura på med seg og sitt, uten rom eller interesse for å høre på vertskapet. Kan tenke meg de satt igjen som to utslitte spørsmålstegn, etter at orkanen Heidi hadde feid gjennom leiligheten deres - og antakelig bablet i vei om alt mulig dritt, også upassende greier. De må ha følt seg invadert av dette spetakkelet. Det er helt sinnsykt å være vitne til. og i bilen i dag; «saint ja, Tom? E du ikke enig, Tom?, det syns du å det, Tom!» Det er så grenseløst og crazy alt med den dama der!! Eneste hu kan snakke om er ankelen. Maaaaaange timer om traumer som ingen andre har følt på kroppen. Kan nesten se de oppsvulmet leppene som beveger seg og munnen fylt av mat når hu spy ut de mest dramatiske opplevelser hu har hatt om ....ankelen..smatt smatt..ikke sant Tom 3 1
NiceOrNothing Skrevet 3 timer siden #3768 Skrevet 3 timer siden ulltøffel skrev (10 minutter siden): Heidi nevnte vel at denne "venninnen" følger henne på Snapchat, så denne damen må jo ha visst på forhånd hvordan Heidi oppfører seg på besøk hos folk? Jeg blir, selv etter mange år, fremdeles satt ut av væremåten til Heidi... oppfører seg som om hun er en rikskjendis med mye revolusjonerende å dele . Jeg er litt der at hvis man har dårlige relasjoner til de nærmeste , lar jeg meg overhode ikke sjarmere av et polert og pratsomt ytre . Hun er en posør . 4 1
NiceOrNothing Skrevet 3 timer siden #3769 Skrevet 3 timer siden ulltøffel skrev (14 minutter siden): Heidi nevnte vel at denne "venninnen" følger henne på Snapchat, så denne damen må jo ha visst på forhånd hvordan Heidi oppfører seg på besøk hos folk? Jeg blir, selv etter mange år, fremdeles satt ut av væremåten til Heidi... typisk narsissist å bli «sjallu» på andres ytre eiendeler . Null interessert i hvordan de har det, driver med eller står for . Blir så høy og manisk av å komme inn i en polert fasade , at praten går i ett. 3 3
missprincess Skrevet 2 timer siden #3770 Skrevet 2 timer siden ulltøffel skrev (27 minutter siden): Heidi nevnte vel at denne "venninnen" følger henne på Snapchat, så denne damen må jo ha visst på forhånd hvordan Heidi oppfører seg på besøk hos folk? Jeg blir, selv etter mange år, fremdeles satt ut av væremåten til Heidi... Det blir ikke jeg. Hun holdt på slik før jeg kuttet henne totalt ut, og det er noen år siden. Hun har bestandig vært slik, og slik vil hun være. Utrolig slitsomt å være rundt henne for du blir helt tappet mental. Hun sliter folk ut så ikke rart hun er en ensom tragisk sjel 6 2
ulltøffel Skrevet 2 timer siden #3771 Skrevet 2 timer siden NiceOrNothing skrev (21 minutter siden): typisk narsissist å bli «sjallu» på andres ytre eiendeler . Null interessert i hvordan de har det, driver med eller står for . Blir så høy og manisk av å komme inn i en polert fasade , at praten går i ett. Hun har alltid vært slik, glad snapchat ikke eksisterte da vår familie hadde kontakt med hennes familie. Hun har blitt verre med årene, etter at hun ble (selvutnevnt) influencer har hun tatt helt av. Litt manisk som du sier. Men det skal sies, Heidi har aldri brydd seg om andre enn seg selv. Hun er totalt likegyldig til hvem du er, hva du driver med, hvordan du har det og den type ting. Men sier du deg uenig i noe, da blir det baluba😅 6 3
NiceOrNothing Skrevet 2 timer siden #3772 Skrevet 2 timer siden ulltøffel skrev (3 minutter siden): Hun har alltid vært slik, glad snapchat ikke eksisterte da vår familie hadde kontakt med hennes familie. Hun har blitt verre med årene, etter at hun ble (selvutnevnt) influencer har hun tatt helt av. Litt manisk som du sier. Men det skal sies, Heidi har aldri brydd seg om andre enn seg selv. Hun er totalt likegyldig til hvem du er, hva du driver med, hvordan du har det og den type ting. Men sier du deg uenig i noe, da blir det baluba😅 Syns hun er veldig manisk og høylytt ja, og veldig opptatt av å ha rett , bli beundret . Synes synd i de som blir overkjørt av henne . Det fins bare to innstillinger på den damen der . Høylytt entusiasme eller høylytt misfornøyd 😅. Å av to onder velger nok folk den høylytte entusiasmen 4 1
missprincess Skrevet 2 timer siden #3773 Skrevet 2 timer siden ulltøffel skrev (Akkurat nå): Hun har alltid vært slik, glad snapchat ikke eksisterte da vår familie hadde kontakt med hennes familie. Hun har blitt verre med årene, etter at hun ble (selvutnevnt) influencer har hun tatt helt av. Litt manisk som du sier. Men det skal sies, Heidi har aldri brydd seg om andre enn seg selv. Hun er totalt likegyldig til hvem du er, hva du driver med, hvordan du har det og den type ting. Men sier du deg uenig i noe, da blir det baluba😅 Støttes, men hadde hun vært slik da hun var involvert med oss hadde jeg kuttet henne ut lengre før jeg gjorde det. Tilslutt sa min mann fra at nå er det nok til meg ang henne. Han varslet pluss våre barn at nå måtte jeg si fra at nok var nok. Min mann kunne se på meg tvert når hun hadde vært på besøk hos oss. Typ nesten hver eneste dag kom hun . Så da bestemte jeg meg også for at slik kunne vi ikke ha det lengre. Så da kuttet jeg all forbindelse med henne. Angrer ikke et sekund for når det begynner å gå utover deg selv og at man faktisk kjenner seg psykisk syk etter hennes entre ser man røde flagg. Angrer som sagt at jeg ikke kuttet før det gikk utover hele min familie. Synes også hun er blitt mer manisk og sykere etter hun startet å legge ut om sitt liv . Men det har skjedd alvorlige ting som hun ikke legger ut pga at det har vært grunnen til at flere av hennes nærmeste har fått nok og har måttet ta andre grep for å stoppe henne. Det er flere grunner for at de nærmeste ikke vil ha noe med henne å gjøre og jeg forstår de så godt 7
NiceOrNothing Skrevet 2 timer siden #3774 Skrevet 2 timer siden missprincess skrev (11 minutter siden): Støttes, men hadde hun vært slik da hun var involvert med oss hadde jeg kuttet henne ut lengre før jeg gjorde det. Tilslutt sa min mann fra at nå er det nok til meg ang henne. Han varslet pluss våre barn at nå måtte jeg si fra at nok var nok. Min mann kunne se på meg tvert når hun hadde vært på besøk hos oss. Typ nesten hver eneste dag kom hun . Så da bestemte jeg meg også for at slik kunne vi ikke ha det lengre. Så da kuttet jeg all forbindelse med henne. Angrer ikke et sekund for når det begynner å gå utover deg selv og at man faktisk kjenner seg psykisk syk etter hennes entre ser man røde flagg. Angrer som sagt at jeg ikke kuttet før det gikk utover hele min familie. Synes også hun er blitt mer manisk og sykere etter hun startet å legge ut om sitt liv . Men det har skjedd alvorlige ting som hun ikke legger ut pga at det har vært grunnen til at flere av hennes nærmeste har fått nok og har måttet ta andre grep for å stoppe henne. Det er flere grunner for at de nærmeste ikke vil ha noe med henne å gjøre og jeg forstår de så godt Blir enda sykere og mer virkelighetsfjern når de kun omgir seg med beundrere og blokkerer kritikk . De er fakta -resistent . Det oppleves mer som relativt tung psykiatri . 2 1
SkravleMaya Skrevet 2 timer siden #3775 Skrevet 2 timer siden Nå får hun henvendelser om at tom er så tålmodig…..JA han er tålmodig, Heidi! Ellers hadde han ikke holdt ut med deg. Ingen andre menn hadde holdt ut med dette spetakkelet, unnskyld for ordbruken, men det er jeg helt sikker på. Det er ingen andre menn som finner seg i å bli snakket til på den måten, slik hun gjør til tider. Kan neste se at han teller inni seg når hun snakker nedlatende til han. Når hun filmer, sier tom ha det bra, men hun bare durer på. Så det jeg vil frem til, håper du leser dette Heidi, er at tom er den mest tålmodige mann som finnes!! Punktum!! 5 1
zhazha65 Skrevet 2 timer siden #3776 Skrevet 2 timer siden SkravleMaya skrev (9 minutter siden): Nå får hun henvendelser om at tom er så tålmodig…..JA han er tålmodig, Heidi! Ellers hadde han ikke holdt ut med deg. Ingen andre menn hadde holdt ut med dette spetakkelet, unnskyld for ordbruken, men det er jeg helt sikker på. Det er ingen andre menn som finner seg i å bli snakket til på den måten, slik hun gjør til tider. Kan neste se at han teller inni seg når hun snakker nedlatende til han. Når hun filmer, sier tom ha det bra, men hun bare durer på. Så det jeg vil frem til, håper du leser dette Heidi, er at tom er den mest tålmodige mann som finnes!! Punktum!! Narsist som er misunnelig når noen sender fokus på T. 4
missprincess Skrevet 2 timer siden #3777 Skrevet 2 timer siden NiceOrNothing skrev (16 minutter siden): Blir enda sykere og mer virkelighetsfjern når de kun omgir seg med beundrere og blokkerer kritikk . De er fakta -resistent . Det oppleves mer som relativt tung psykiatri . Ja, godt poeng. Hun tåler ikke å bli motsagt da skal hun sitte å forklare i det vide og brede for hun MÅ ha rett uansett. Forferdelig slitsomt. Tung psykiatri ja, og kunne fortalt flere historier om henne ang det men av hensyn til hennes døtre gjør jeg ikke det, da de dessverre har sett og opplevd for mye av henne. Men har du også vært involvert med henne kjenner du sikkert til det også . Dessverre har ikke disse besøkende hos psykiater og psykologer hjulpet henne i det hele tatt 5
JojoMoyes Skrevet 1 time siden #3778 Skrevet 1 time siden SkravleMaya skrev (11 minutter siden): Nå får hun henvendelser om at tom er så tålmodig…..JA han er tålmodig, Heidi! Ellers hadde han ikke holdt ut med deg. Ingen andre menn hadde holdt ut med dette spetakkelet, unnskyld for ordbruken, men det er jeg helt sikker på. Det er ingen andre menn som finner seg i å bli snakket til på den måten, slik hun gjør til tider. Kan neste se at han teller inni seg når hun snakker nedlatende til han. Når hun filmer, sier tom ha det bra, men hun bare durer på. Så det jeg vil frem til, håper du leser dette Heidi, er at tom er den mest tålmodige mann som finnes!! Punktum!! Hun evner ikke å forstå det en gang!! At det er akkurat det folk mener med at han er så tålmodig! Ingen andre hadde taklet den førkja der og attpåtil betale for galskapen hennes 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 6
NiceOrNothing Skrevet 1 time siden #3779 Skrevet 1 time siden missprincess skrev (5 minutter siden): Ja, godt poeng. Hun tåler ikke å bli motsagt da skal hun sitte å forklare i det vide og brede for hun MÅ ha rett uansett. Forferdelig slitsomt. Tung psykiatri ja, og kunne fortalt flere historier om henne ang det men av hensyn til hennes døtre gjør jeg ikke det, da de dessverre har sett og opplevd for mye av henne. Men har du også vært involvert med henne kjenner du sikkert til det også . Dessverre har ikke disse besøkende hos psykiater og psykologer hjulpet henne i det hele tatt Nei hun er vel det man kaller en svingdør -pasient . Klarer ikke tilegne seg hjelp , har kun behov for å tømme seg, få sympati . Redd hun blir en veldig ensom , bitter gammel dame til slutt . 4
lllll Skrevet 1 time siden #3780 Skrevet 1 time siden Har søsknene hennes en god relasjon seg imellom eller er dette en familie med mye konflikt generelt? Hun må jo ha blitt sånn her av en grunn? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå