Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NeverSayNever skrev (8 minutter siden):

Jeg finner det litt merkelig at folk ikke setter foten ned og sier at nok er nok,jeg? 

Det er lettere sagt enn gjort, ofte. Hvis du tenker på dette paret så vil jeg tro det gjøres i ettertid. Det er ikke enkelt å sette grenser sånn der og da, og hvertfall ikke når de selv har invitert de på besøk. Heidi trodde at denne dama fulgte henne på snap men jeg har mine tvil. Fb kanskje men ikke snap, du så hvor ukomfortable de ble når hun filmet og de sa også ifra om at hun ikke skulle filme mer. 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NeverSayNever skrev (1 time siden):

Åhhhh,det vertskapet måtte se på besøket fra IH som en gave der hun vet best om alt og kan fortelle dem det og det og  med to doble streker under hvert svar. Tenk at ei på 60 år utleverer og skryter av dette??Samt bare durer på og filmer? Akkurat slik hun gjorde da hun besøkte ei for en stund siden,raste rundt og filmet mens hun»låv låv låv it så gæli»og var SÅ misunnelig da på innredning og utsikt. Og det verste den gangen var at hun bare åpnet dører og duret inn på rommet til sønnen i huset mens hun filmet??! Ingen med normal folkeskikk og vett gjør sånn!! Skulle virkelig ønske jeg kunne vært flue på veggen under disse besøkene da og nå og spes etter IH og T har forlatt»åstedet» og hva vertskapet snakket om da😅Ikke rart folk trekker seg unna,vettu. Vært null prat om»bæste veinninna mi»på lenge også. Du skjønner det,IH,folk oppfører seg ikke sånn.

Var hu virkelig rommet til sønnen uten å spørre?  

• Liker 1
Skrevet
NeverSayNever skrev (2 timer siden):

Jeg finner det litt merkelig at folk ikke setter foten ned og sier at nok er nok,jeg? 

Man kan bli satt så pass ute av hu at man mister både munn og mæle. 

• Liker 4
Skrevet
NeverSayNever skrev (3 timer siden):

Åhhhh,det vertskapet måtte se på besøket fra IH som en gave der hun vet best om alt og kan fortelle dem det og det og  med to doble streker under hvert svar. Tenk at ei på 60 år utleverer og skryter av dette??Samt bare durer på og filmer? Akkurat slik hun gjorde da hun besøkte ei for en stund siden,raste rundt og filmet mens hun»låv låv låv it så gæli»og var SÅ misunnelig da på innredning og utsikt. Og det verste den gangen var at hun bare åpnet dører og duret inn på rommet til sønnen i huset mens hun filmet??! Ingen med normal folkeskikk og vett gjør sånn!! Skulle virkelig ønske jeg kunne vært flue på veggen under disse besøkene da og nå og spes etter IH og T har forlatt»åstedet» og hva vertskapet snakket om da😅Ikke rart folk trekker seg unna,vettu. Vært null prat om»bæste veinninna mi»på lenge også. Du skjønner det,IH,folk oppfører seg ikke sånn.

De snakket jo på telefonen også, sa hun om "venninna" som  bodde i Selbu. Lite sannsynlig når hun har så behov for å "tømme" seg til ukjente folk på snap.... 😂 Det tyder jo på at hun har få å snakke med.  Hun juger om det ene etter det andre. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
lllll skrev (3 timer siden):

Det er lettere sagt enn gjort, ofte. Hvis du tenker på dette paret så vil jeg tro det gjøres i ettertid. Det er ikke enkelt å sette grenser sånn der og da, og hvertfall ikke når de selv har invitert de på besøk. Heidi trodde at denne dama fulgte henne på snap men jeg har mine tvil. Fb kanskje men ikke snap, du så hvor ukomfortable de ble når hun filmet og de sa også ifra om at hun ikke skulle filme mer. 

Sluttet hun filme etter det?

Skrevet
AnneSusanne skrev (5 timer siden):

Dette!!!

Jeg er så enig!

-For å få et annet resultat må man være bevisst med å ta andre valg.

Ut å gå i skog og mark, gjerne uten sminke og før frokost. Forbered frokost eller planlegg, egg og avokado og celtic salt, kaffe og vann. Kutte ut sukker og hvetemel og ultraprossesert mat. Starte dagen med å gi kroppen god og ren "brensel". 

Jeg er sikker på at psyken til Heidi hadde blitt mye bedre. Synd at hun ikke ser det selv. Hun kunne testet ut den "livsstilen" i feks 90 dager. For å se om det blir bedring. 

Men det er muligens tungt for Heidi å gi opp sigarettene og isipisikald-øl og halvfabrikater innen mat!

Vi har alle ansvar for vår egen helse og lykke. Vi har ansvaret selv, for å gjøre dagene våre så gode som vi kan.

🎯🎯🎯🎯

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Det er jo helt absurd! Koke tortellini i fire minutter og rulle det inn i et halvt glass med kjøpt pesto, og deretter poste om det som om det var et godt mattips! Sjukt! 

Endret av Blue Sky
  • Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet

Piratstil, blabla, pakker og solbilde fra balkongen i bikinitruse. Dagen er ikke den samme uten Heidi

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Johanne Regine skrev (1 time siden):

Piratstil, blabla, pakker og solbilde fra balkongen i bikinitruse. Dagen er ikke den samme uten Heidi

Brunfarge er som i 80 tallet. Idag er det vel ingen som vil ha denne gammeldags hudtone.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Idag er stemmen igjen....stakkars meg...kanskje noen sender blomster ....

• Liker 11
Skrevet
zhazha65 skrev (19 minutter siden):

Bare ventet på det 

• Liker 7
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Ja, tenkte det samme . Hun har et umettelig behov for oppmerksomhet og empati . 

• Liker 9
Skrevet

Synes ikke hun var helt i «stakkars meg modus» jeg. Heller i «den store klok formidler modus». Og noen synes jo hun er flink til å formidle også. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (4 timer siden):

Dagen er nok ikke den samme for henne hvis hun ikke "bjudar på". 

60 år og sitter å skrever i kjole foran kamera sånn at vi som følger nesten ser "helt hjem"...og det er ikke første gangen. Tenker at jeg gidder ikke å se mer.

Sutre sutre med stakkarslig stemme. Skjønner hun ikke at hun må finne på noe annet enn å sitte der å snakke med mobilen??

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Blue Sky skrev (6 minutter siden):

Synes ikke hun var helt i «stakkars meg modus» jeg. Heller i «den store klok formidler modus». Og noen synes jo hun er flink til å formidle også. 

Hun er opp og ned, og det er sikkert vi følgerne også. Bare at vi filmer ikke oss selv i ett og alt. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
AnneSusanne skrev (20 minutter siden):

Hun er opp og ned, og det er sikkert vi følgerne også. Bare at vi filmer ikke oss selv i ett og alt. 

Burde ikke være etter ferien og en ny ferie som venter .

Muligens tanker rundt mennesker som ikke savner hu og kontakten uteblir etter besøket hos de fleste.

Skrevet
AnneSusanne skrev (1 time siden):

Dagen er nok ikke den samme for henne hvis hun ikke "bjudar på". 

60 år og sitter å skrever i kjole foran kamera sånn at vi som følger nesten ser "helt hjem"...og det er ikke første gangen. Tenker at jeg gidder ikke å se mer.

Sutre sutre med stakkarslig stemme. Skjønner hun ikke at hun må finne på noe annet enn å sitte der å snakke med mobilen??

Hun bruker nok mobilen og Snapchat som en søppelbøtte for å få tømt seg! Samtidig som hun sanker sympati og støtte. Enhver idiot skjønner jo at dette er tung psykiatri og en dame som lever et kunstig liv da ingen i nære relasjoner orker å være sammen med henne… Det triste er jo at når hun blir»hyllet/får støtte» så tror jo hun selv at dette er helt greit…

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Ja, hun er flink til å formidle 🤣😂😂.  Jeg bare nevner ditt og datt, you name it, ting og tang, whatever, bla, bla, bla daglig i snapper. Den som formidler må ha ordforråd. Det er grunnlag for enhver kommunikasjon, så den følgeren må ha svært dårlig hørsel....  

Endret av Anita321
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Glemt filter i dag forresten ?

• Liker 1
Skrevet
lllll skrev (23 timer siden):

Sant det. Jeg tenker sånn generelt men som noen her svarte:alle trekker seg heller unna dama istedenfor. Og er det noen som sier stopp der og da,blir det vel «æ filme ka Æ vil!»,tårer og offentlig uthenging på snap??

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...