Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (21 timer siden):

Bitter for at jeg ønsker at moren skal få den feiringen hun fortjener? Du virker jo gnien om du ikke unner henne det. Hun blir 85 år, og da bør det feires ute på restaurant og ikke med noe pasta som H foreslår fordi at det blir billig . Tror du hun hadde laget det til sin mor på en slik dag? Kan love deg at da har hun slått det stort opp . Jeg blir forbannet å høre hvor lite H unner andre foruten når det gjelder henne selv og sin egen mor . Men om du er like grådig som H bør dere jo bli bbf . Lykke til med det

En veldig flott og ungdommelig 85-åring som ser mye bedre ut enn IH som er 25 år yngre.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lllll skrev (42 minutter siden):

Sitte i stua til Toms mor og skrike ut at folk må slutte å sende bilde av dåsa si til henne...altså. kunne hun ikke evnt tatt det der på et senere tidspunkt når hun er alene?

WTF?? En oppfører seg da bare ikke sånn i en voksen alder??? Trodde hun det var kult og skrike ut der og da? At hun,sjølvaste Influenceren med stor I,måtte påpeke alt hun må tåle?? 

• Liker 6
Skrevet
lllll skrev (46 minutter siden):

Sitte i stua til Toms mor og skrike ut at folk må slutte å sende bilde av dåsa si til henne...altså. kunne hun ikke evnt tatt det der på et senere tidspunkt når hun er alene?

Kanskje det var ment å sende til Tom 😉

• Liker 6
Skrevet

Tårsk og banana = nye for dolce og gabbana🤣🤣🤣🤣

• Liker 3
Skrevet
Mocca86 skrev (19 minutter siden):

Tårsk og banana = nye for dolce og gabbana🤣🤣🤣🤣

Har du hørt...dolcegarbana ..dette var surcumsarcum🤣

• Liker 4
Skrevet

Yeeeeeeeeeeeh!!! 
oh myyyyy loooord!!!

🙈

• Liker 1
Skrevet

Likte at hun navnga hun som hadde sendt hun bildet da.

• Liker 2
Skrevet
Snuppiluppi84 skrev (11 minutter siden):

Likte at hun navnga hun som hadde sendt hun bildet da.

Det er så motbydelig lavmål å navngi en person på denne måten. Det kan jo ikke verste fall være feilsendt i farta. Men uansett 

Nei la oss heller beundrer dette herlige paret 

Screenshot_20260714_131012_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet
loveanimals skrev (6 minutter siden):

Det er så motbydelig lavmål å navngi en person på denne måten. Det kan jo ikke verste fall være feilsendt i farta. Men uansett 

Dronningen av null selvinnsikt sluker sånne meldinger rått…. Hun har vel speil…

• Liker 6
Skrevet

Synes det virker som de har hatt en super ferie, og at de begge virker fornøyde. Jeg for min del liker bedre å følge de når de er på ferie. Da får men sett litt annet enn Trondheim og leiligheten. Fint å se fra de mange små koselige byene i Danmark, og matbutikkene, for ett utvalg i forhold til Norge... 

• Liker 1
Skrevet
zhazha65 skrev (På 13.7.2026 den 11.38):

Svar da Elvira?

Svare på hva da? Det er jo jeg som stiller spørsmål i det innlegget du siterer?

Skrevet
loveanimals skrev (25 minutter siden):

Syns det er på tide å fylle opp kinna nå, IH. Kan bli større, syns jeg. Og opp inni nesa vil også være fint. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er takknemlig for mitt helt alminnelige utseende som ikke er fikset på! Når jeg ser på henne blir jeg enda mer takknemlig for at jeg driter i hva andre måtte mene om å eldes naturlig uten cirkum sarium og dill og dall i absolutt hele kroppen. Og nei IH du er ikke såååå rynkete pga operasjoner ! For da hadde jeg sett ut som en rosin nemlich …nydlich ferie hvor man slipper å gå til stranden og sitte oppi biler å sole seg? Nei takk, da går jeg heller og kan nyte utsikten av sjø ikke BILA…. Merkeligste vesen som finnes på internett hu der 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
Stavefeil
  • Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (24 minutter siden):

Dronningen av null selvinnsikt sluker sånne meldinger rått…. Hun har vel speil…

Vil påstå at hun han var sammen med da han gjorde det slutt med H var smellvakker, og hun hadde en herlig naturlig personlighet. Fatter ikke at han ikke holdt seg til henne , for da så han virkelig forelsket og glad ut . Mens nå er han ingen av delene,  og vil påstå at H ikke har en fin personlighet eller noe annet. Så han satset på feil dame da han var så i svime at han gikk tilbake til H. Kan bare tenke meg hvor hun har sagt hun skulle forandre seg , men det ser man jo at hun ikke har.  Tvertimot er hun blitt mer manisk og motbydelig som menneske.  Full av seg selv som hun bestandig har vært

• Liker 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Er takknemlig for mitt helt alminnelige utseende som ikke er fikset på! Når jeg ser på henne blir jeg enda mer takknemlig for at jeg driter i hva andre måtte mene om å eldes naturlig uten cirkum sarium og dill og dall i absolutt hele kroppen. Og nei IH du er ikke råd rynkete pga operasjoner ! For da hadde jeg sett ut som en rosin nemlich …nydlich ferie hvor man slipper å gå til stranden og sitte oppi biler å sole seg? Nei takk, da går jeg heller og kan nyte utsikten av sjø ikke BILA…. Merkeligste vesen som finnes på internett hu der 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hun har plenty av rynker,  og ser overhodet ikke ut slik hun fremstår på snap hvor hun bruker lag på lag av filter. Halsen ser ut som et trekkspill det samme med armene. Min mor som er en god del gamlere har faktisk ikke disse rynkene, og har aldri tatt hverken botox eller fillers.  H er full av det men allikevel må hun bruke filter for å dekke over rynkene sine. Vi har vel alle sett henne uten make up 😱

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvæser skrev (35 minutter siden):

Synes det virker som de har hatt en super ferie, og at de begge virker fornøyde. Jeg for min del liker bedre å følge de når de er på ferie. Da får men sett litt annet enn Trondheim og leiligheten. Fint å se fra de mange små koselige byene i Danmark, og matbutikkene, for ett utvalg i forhold til Norge... 

Du mener de samme byene og butikkene de har vært på hver tur i Danmark...boring. H gjør dette kun for at T skal ha minst mulig tid med sin familie.  Hvor lenge siden er det han har hatt kontakt med sønnen sin som bor i Norge? Sist skremte vel H vettet av sønnen sin samboer med sin mangel på normal folkeskikk 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
missprincess skrev (19 minutter siden):

Du mener de samme byene og butikkene de har vært på hver tur i Danmark...boring. H gjør dette kun for at T skal ha minst mulig tid med sin familie.  Hvor lenge siden er det han har hatt kontakt med sønnen sin som bor i Norge? Sist skremte vel H vettet av sønnen sin samboer med sin mangel på normal folkeskikk 

Vi alle har jo sett disse Vera moda og Lycko butikkene ørt og førti ganger før. For ikke å snakke om lun leverpostei og ju næim it. Reprise på reprise den damen. Tenker mor Jytte gleder seg til å få kontrollen i huset sitt tilbake….

Endret av JojoMoyes
Skrivefeil
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
missprincess skrev (17 minutter siden):

Vil påstå at hun han var sammen med da han gjorde det slutt med H var smellvakker, og hun hadde en herlig naturlig personlighet. Fatter ikke at han ikke holdt seg til henne , for da så han virkelig forelsket og glad ut . Mens nå er han ingen av delene,  og vil påstå at H ikke har en fin personlighet eller noe annet. Så han satset på feil dame da han var så i svime at han gikk tilbake til H. Kan bare tenke meg hvor hun har sagt hun skulle forandre seg , men det ser man jo at hun ikke har.  Tvertimot er hun blitt mer manisk og motbydelig som menneske.  Full av seg selv som hun bestandig har vært

Hun han var sammen med etter bruddet orket ikke mer av Heidis terrorisering og trakassering døgnet rundt. Må ikke tro at T var smart nok til å blokkere henne. Nei han lot henne ture frem med jæ...skapen sin og hvilken annen dame orker det i lengden? Det finnes ikke synd i T i det hele tatt som lar H bestemme alt.  Han kommer garantert til å dra på denne kjærring resten av livet.  Han mangler dessverre ryggrad 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvæser skrev (55 minutter siden):

Danmark er koselig land å feriere.Ja de koser seg ihjel der nede.

Skrevet
JojoMoyes skrev (12 minutter siden):

Vi alle har jo sett disse Vera moda og Lycko butikkene ørt og førti ganger før. For ikke å snakke om kun leverpostei og ju næim it. Reprise på reprise den damen. Tenker mor Jytte gleder seg til å få kontrollen i huset sitt tilbake….

Nå reiser de snart til Benidorm da ser man noen gammelt nytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...