Elvirra Skrevet 17. juli #3681 Skrevet 17. juli Saywhat skrev (9 timer siden): Mest sannsynlig askebeger og ise pise. Kjekt med stol som står på bare bakbeina Heilt magisk! 1
zhazha65 Skrevet 17. juli #3682 Skrevet 17. juli Hu fortalte noen år tilbake hva legen hadde sagt om soling.. Huden hennes tålte godt med sol og bli brun. Sydenturene leide de ikke bil siden det var kun ei uke der nede og rakk ikke se så mye..hahahaha.. de foretrekker små gåturer i nærområder heller. 1 1
lllll Skrevet 17. juli #3683 Skrevet 17. juli zhazha65 skrev (13 minutter siden): Hu fortalte noen år tilbake hva legen hadde sagt om soling.. Huden hennes tålte godt med sol og bli brun. Sydenturene leide de ikke bil siden det var kun ei uke der nede og rakk ikke se så mye..hahahaha.. de foretrekker små gåturer i nærområder heller. Hva sa legen om å sove med tung sminke på? Et foryngelses tiltak? En ting er hva du gjør hjemme men lite koselig å etterlate gjestesenger og hotellsenger med putevar full av krigsmaling 3 1
Dude1996 Skrevet 17. juli #3684 Skrevet 17. juli Har ikke Heidi en bestevenninne som hun besøker? Lenge siden sist 4
Pigaloppa Skrevet 17. juli #3685 Skrevet 17. juli Blir helt oppgitt over hvordan hun rakker ned på Tom konstant. Lei av lydene han lager..herrefred hvor slitsomt må det ikke være med henne rundt seg da! 11
Saywhat Skrevet 17. juli #3686 Skrevet 17. juli Pigaloppa skrev (6 minutter siden): Blir helt oppgitt over hvordan hun rakker ned på Tom konstant. Lei av lydene han lager..herrefred hvor slitsomt må det ikke være med henne rundt seg da! Å den røykelatteren. Kan han snart ta igjen. Gir opp for dott. 4 1
zhazha65 Skrevet 17. juli #3687 Skrevet 17. juli Nå er det plutselig venne besøk på dagsorden. Lest vel her når noen har nevnt at disse 2 har ingen venner? 1 3
JojoMoyes Skrevet 17. juli #3689 Skrevet 17. juli Nobetterthanaman skrev (5 minutter siden): Sepåra og Defend 🫣😂 Og vi lo🤦🏼♀️🤷🏼♀️🙈😂 5
Lunabelle Skrevet 17. juli #3690 Skrevet 17. juli Og de shopper… Men tror vi de kjøpte med seg en blomst eller noe annet småtteri til vertskapet der de er invitert på middag? Det har jeg mine tvil om. 4
Saywhat Skrevet 17. juli #3691 Skrevet 17. juli Lunabelle skrev (5 minutter siden): Og de shopper… Men tror vi de kjøpte med seg en blomst eller noe annet småtteri til vertskapet der de er invitert på middag? Det har jeg mine tvil om. Nå ser hun det her, så da kan det hende. Hun lever etter kvinneguiden. 6 1
Saywhat Skrevet 17. juli #3692 Skrevet 17. juli Nobetterthanaman skrev (34 minutter siden): Sepåra og Defend 🫣😂 Supåra, hva er det for merke? 2
Lunabelle Skrevet 17. juli #3693 Skrevet 17. juli Saywhat skrev (2 minutter siden): Supåra, hva er det for merke? Sephora 1
Lunabelle Skrevet 17. juli #3694 Skrevet 17. juli Saywhat skrev (6 minutter siden): Nå ser hun det her, så da kan det hende. Hun lever etter kvinneguiden. Ja da håper jeg hun kikker innom her og tar i mot tipset. Det er vanlig folkeskikk, ihvertfall blant godt voksne, å ha med noe første gang de er på besøk et sted. Og i tillegg er invitert på middag. 2
Saywhat Skrevet 17. juli #3695 Skrevet 17. juli Lunabelle skrev (4 minutter siden): Sephora Men Sephora er en butikk kjede, som ikke ligger i Norge 1
zhazha65 Skrevet 17. juli #3696 Skrevet 17. juli Saywhat skrev (18 minutter siden): Nå ser hun det her, så da kan det hende. Hun lever etter kvinneguiden. Ute og filmer igjen på senteret..
missprincess Skrevet 17. juli #3697 Skrevet 17. juli Lunabelle skrev (1 time siden): Og de shopper… Men tror vi de kjøpte med seg en blomst eller noe annet småtteri til vertskapet der de er invitert på middag? Det har jeg mine tvil om. Sånne sosiale antenner har hun jo ikke. Er jo vanlig å ta med noe til vertskapet 5 1
AnneSusanne Skrevet 17. juli #3698 Skrevet 17. juli Nå er Heidi ankommet de folkan de skulle besøke. Film film film film film....istedet for å være til stede i øyeblikket. Kjenner at jeg syns det er flaut!!! 5 4
Linazer Skrevet 17. juli #3699 Skrevet 17. juli AnneSusanne skrev (Akkurat nå): Nå er Heidi ankommet de folkan de skulle besøke. Film film film film film....istedet for å være til stede i øyeblikket. Kjenner at jeg syns det er flaut!!! Ja, det var direkte ubehagelig pinlig på vertskapets vegne. Hun valser inn på samme måte som om det var Vero Moda eller et hotellrom i Syden. Så utrolig respektløst at jeg får ikke sagt det. 10 5
JojoMoyes Skrevet 17. juli #3700 Skrevet 17. juli Men altså ! Hun får positive tilbakemeldinger! Ros og skryt for utseende, utstråling , filming og ju naim it. Hun viste tydelig i dag at dette gir henne selvtillit så dette kommer til å fortsette om ikke eskalere…..🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå