loveanimals Skrevet 18 timer siden #3641 Skrevet 18 timer siden zhazha65 skrev (Akkurat nå): Det er vel det samme om du gifter deg igjen. Ny svigermor Nei men hjelpes da
zhazha65 Skrevet 18 timer siden #3642 Skrevet 18 timer siden loveanimals skrev (5 minutter siden): Nei men hjelpes da Hva kaller du henne da?
loveanimals Skrevet 18 timer siden #3643 Skrevet 18 timer siden zhazha65 skrev (9 minutter siden): Hva kaller du henne da? Nok nå
missprincess Skrevet 18 timer siden #3644 Skrevet 18 timer siden zhazha65 skrev (22 minutter siden): Det er vel det samme om du gifter deg igjen. Ny svigermor Moren til kjæreste er ikke din svigermor uansett hvor mye du vil kverulere på det. Gift dere så blir hun det 2
zhazha65 Skrevet 17 timer siden #3645 Skrevet 17 timer siden missprincess skrev (49 minutter siden): Moren til kjæreste er ikke din svigermor uansett hvor mye du vil kverulere på det. Gift dere så blir hun det Jeg har svigermor og er samboer. 35år sammen. 3
zhazha65 Skrevet 17 timer siden #3646 Skrevet 17 timer siden loveanimals skrev (57 minutter siden): Nok nå ?
zhazha65 Skrevet 17 timer siden #3647 Skrevet 17 timer siden missprincess skrev (1 time siden): Absolutt ikke. Hun er min svigermor siden jeg er gift med hennes sønn. Før den tid var hun moren til min kjæreste nå min mann. Dette har du misforstått totalt. Om du ser på din kjæreste sin mor som svigermor og det blir slutt . Så får du ny kjæreste blir det ny svigermor også da? Djiss 🤦♀️ Så du er 'svigesøster' til IH ?
missprincess Skrevet 17 timer siden #3648 Skrevet 17 timer siden zhazha65 skrev (3 minutter siden): Så du er 'svigesøster' til IH ? Skjønner nå hvorfor du ikke er gift med din samboer etter 35 år
zhazha65 Skrevet 16 timer siden #3649 Skrevet 16 timer siden missprincess skrev (15 minutter siden): Skjønner nå hvorfor du ikke er gift med din samboer etter 35 år Tror ikke det.
zhazha65 Skrevet 16 timer siden #3650 Skrevet 16 timer siden zhazha65 skrev (1 minutt siden): Tror ikke
zhazha65 Skrevet 16 timer siden #3651 Skrevet 16 timer siden missprincess skrev (1 time siden): Skjønner nå hvorfor du ikke er gift med din samboer etter 35 år Er du IH....ligner på svarene... 2 1
loveanimals Skrevet 15 timer siden #3652 Skrevet 15 timer siden zhazha65 skrev (12 minutter siden): Er du IH....ligner på svarene... Nå kan du slutte å kverulere 3
zhazha65 Skrevet 15 timer siden #3653 Skrevet 15 timer siden loveanimals skrev (3 minutter siden): Nå kan du slutte å kverulere Ikke vær så uhøflig
loveanimals Skrevet 15 timer siden #3654 Skrevet 15 timer siden zhazha65 skrev (3 minutter siden): Ikke vær så uhøflig Hva er uhøflig med det? Du driver med brukerdebatt 3 1
zhazha65 Skrevet 15 timer siden #3655 Skrevet 15 timer siden loveanimals skrev (28 minutter siden): Nå kan du slutte å kverulere Vis høflighet når d svarer
loveanimals Skrevet 15 timer siden #3656 Skrevet 15 timer siden zhazha65 skrev (5 minutter siden): Vis høflighet når d svarer Nå må du kutte ut ellers blir du rapportert. Det er ikke hverken deg, meg eller andre brukere denne tråden handler om 5 2
zhazha65 Skrevet 14 timer siden #3657 Skrevet 14 timer siden loveanimals skrev (39 minutter siden): Nå må du kutte ut ellers blir du rapportert. Det er ikke hverken deg, meg eller andre brukere denne tråden handler om Ikke sant
Skravleberta Skrevet 11 timer siden #3658 Skrevet 11 timer siden missprincess skrev (10 timer siden): Moren blir 85 år, og det hun unner henne er pasta. Hva fan er det? Burde ikke T ha bestilt bord på restaurant å spandert en flott middag på sin mor med en superfin gave? Det mener jeg virkelig han burde så kan jo hun andre tøtta sitte hjemme å trykke i seg pasta slik at moren får en hyggelig kveld med sønnen sin Jeg tror du misforsto, hun har ikke bursdag nå (tror jeg da). IH sa bare at hun blir 85 år, for å vise hvor sprek hun er, som fortsatt jobber. Og det må jeg bare si, moren til Tom ser virkelig ikke ut som om hun er 85 år. Jeg ville tippa noen og 70 år. 3
Skravleberta Skrevet 11 timer siden #3659 Skrevet 11 timer siden Siden jeg er blokkert, fikk jeg ikke med meg hele snappen. Hva er det hun snakker om ang. selvscanning-kasser? Hvis det er det hun snakker om da. 1
zhazha65 Skrevet 10 timer siden #3660 Skrevet 10 timer siden Skravleberta skrev (32 minutter siden): Jeg tror du misforsto, hun har ikke bursdag nå (tror jeg da). IH sa bare at hun blir 85 år, for å vise hvor sprek hun er, som fortsatt jobber. Og det må jeg bare si, moren til Tom ser virkelig ikke ut som om hun er 85 år. Jeg ville tippa noen og 70 år. Hun påstå at hun er gift med sønnen til J og da kan hu ikke misforstå når det er hennes bursdag (mor til T)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå