NeverSayNever Skrevet lørdag kl. 16:39 #3541 Skrevet lørdag kl. 16:39 loveanimals skrev (1 time siden): Hvem faen ankommer "svigerfamilien" sin med den jæ...selfiestangen rett opp i trynet på folk? Mora til Tom prøvde jo å vifte den vekk,men tar den kjærringa hintet? Neida hææær kommer ææææ må dåkk vite. Jeg hadde klikket, kastet mobilen hennes og nektet å ha noe mer med henne å gjøre. Djiiiises og ju næim it......... Fy flate for ei bi... Og den gjennomtrengende falske latteren kan jo skremme fanden på flat mark Jeg hadde snudd ryggen til og gått ut! 8
SkravleMaya Skrevet lørdag kl. 16:48 #3542 Skrevet lørdag kl. 16:48 For et ufordragelig kvinnemenneske som kommer inn og filmer andre mennesker på denne måten. Har hun i det hele tatt spurt dem? Når mor til Tom veiver bort telefonen, burde hun slutte å filme😡. Ta et hint og vis respekt for andre. Har så lyst til å fortelle henne hvilket ufordragelig og frekt kvinnemenneske hun er. Jeg stilte henne et spørsmål på Instagram, om hun spør før hun filmer og legger ut….da ble jeg blokkert. 5 6
NeverSayNever Skrevet lørdag kl. 16:57 #3543 Skrevet lørdag kl. 16:57 Dette mennesket her har på ett døgn rukket bevise hun har zero omtanke for andre! Der hun driter i at butikken stenger om 3 minutter men hun LIKEVEL drar ut tiden m og prøve kjolen. Hvis det var IH som hadde stått/gått og jobbet en hel og varm dag,hadde nok kunder blitt jaget og butikk stengt for egentlig stengetid. Hun blåser seg opp pga at T vil kjøpe skjorter faktisk og er så høylydt mens hun filmer. Og filminga er ett helt kapittel for seg denne gangen! For makan til null hensyn til andre,nothing,nada,absolutt ingen hensyn i det hele tatt! Hun har men den motbydelige selfiestanga si filmet nær ansikter og hele personer,unger,,bl.a en person i rullestol,butikk-ansatte og hun topper hele skiten med og kjøre kamera rett opp i ansiktet mpå T’s familie med EN GANG de kom dit! Valset inn og fortsatta og begynte prate om faktisk private ting som hvor lenge broren og kjæresten hadde vært sammen osv etterfult av den skjærende latteren og klarer ikke lese rommet,at de ikke er komfortable med og bli filmet!! Og ang det og legge ut andre og ukjente personer offentlig,se det er faktisk IKKE LOV da en må ha samtykke av de som blir filmet både pga personvern men og fordi ingen orker bli trøkt utover hennes snap!😠Hadde enda Tom hatt baller nok til og stå opp for både seg sjøl og sin familie!! Og joda IH,vi vet det meste om ditt og T’s forhold! Åssen?? Jo fordi DU legger ut alt sjøl,klager og syter og overstyrer han til de grader og slenger ut stygge kommentarer osv. Og dette gjør du da OFFENTLIG?? Eier ikke skam. Hmmmm,lurer på åssen IH hadde reagert hvir T hadde tatt igjen og slengt ut de t samme??? Da hadde det blitt grining og dyyyp selvmedlidenhet og langt ned i kjelleren da. Tror noen her familien til Tom følger IH?? Eller holder det mere enn nok med henne i hus ett døgn eller to? 8 6
NeverSayNever Skrevet lørdag kl. 16:59 #3544 Skrevet lørdag kl. 16:59 SkravleMaya skrev (9 minutter siden): For et ufordragelig kvinnemenneske som kommer inn og filmer andre mennesker på denne måten. Har hun i det hele tatt spurt dem? Når mor til Tom veiver bort telefonen, burde hun slutte å filme😡. Ta et hint og vis respekt for andre. Har så lyst til å fortelle henne hvilket ufordragelig og frekt kvinnemenneske hun er. Jeg stilte henne et spørsmål på Instagram, om hun spør før hun filmer og legger ut….da ble jeg blokkert. Herregud,blokkert pga det?? Jeg tenker at de som blir blokkert,råker ett punkt eller 100,gitt 4
Blue Sky Skrevet lørdag kl. 17:03 #3545 Skrevet lørdag kl. 17:03 (endret) NeverSayNever skrev (4 minutter siden): Herregud,blokkert pga det?? Jeg tenker at de som blir blokkert,råker ett punkt eller 100,gitt Har blitt blokkert flere ganger jeg 😂 Endret lørdag kl. 17:03 av Blue Sky 1
Zhara Skrevet lørdag kl. 17:46 #3546 Skrevet lørdag kl. 17:46 Så andpusten bare av å gå litt med selfistangen og snakke, har blitt bekymret har det vært meg. Ivertfall hvis jeg har trent så ofte som hun gjør!!🤔 5
Zhara Skrevet lørdag kl. 18:02 #3547 Skrevet lørdag kl. 18:02 Blue Sky skrev (9 timer siden): Nå har hun virkelig vært og leste seg opp her inne. Greide til og med å si at de hadde SJEKKET ut av hotellet, ikke booket ut. Men så var det dette med de skjortene og Toms vilje da. Tenk at noen av følgerne tror at det vi ser i en liten snap sier noe om forholdet deres. Vel, Heidi, det er nok ikke bare EN snap vi har sett med den heksingen din. Det er så elendig tone fra deg til ham at det er fælt å se og høre på til tider. Og det helper ikke å føye til en kunstig latter og et «elskling» etterpå. 🎯🎯🎯 1 1
missprincess Skrevet lørdag kl. 18:38 #3548 Skrevet lørdag kl. 18:38 loveanimals skrev (3 timer siden): Hvem faen ankommer "svigerfamilien" sin med den jæ...selfiestangen rett opp i trynet på folk? Mora til Tom prøvde jo å vifte den vekk,men tar den kjærringa hintet? Neida hææær kommer ææææ må dåkk vite. Jeg hadde klikket, kastet mobilen hennes og nektet å ha noe mer med henne å gjøre. Djiiiises og ju næim it......... Fy flate for ei bi... Og den gjennomtrengende falske latteren kan jo skremme fanden på flat mark Hun eier ikke folkeskikk derimot må og ånder hun sykelig for oppmerksomhet. Selv Stevie Wonder ville sett hvor utilpass både moren, broren og kjæresten føler seg foruten om H. Sier jo alt om hvor uspiselig og frekk hun er. Hadde klikket fullstendig om dette hadde skjedd i mitt hjem. Tenker at de må tro sitt og T sitter der som en hund uten å si noen ting. Han må vel synes dette er direkte flaut 8 4
missprincess Skrevet lørdag kl. 18:41 #3549 Skrevet lørdag kl. 18:41 NeverSayNever skrev (2 timer siden): Jeg hadde snudd ryggen til og gått ut! Jeg hadde bedt henne om å fjerne den bort fra meg fortere enn f*n 3 1
friskbris Skrevet lørdag kl. 18:43 #3550 Skrevet lørdag kl. 18:43 Rart han ikke sier fra før de går inn døra der? 4 6
SkravleMaya Skrevet lørdag kl. 18:55 #3551 Skrevet lørdag kl. 18:55 Syns det er meget rart at Tom ikke sier noe til henne. Alle er så utilpass av filmingen hennes, også Tom. Er så kleint! Men hun bare durer på, eier ikke selvinnsikt i det hele tatt. 6 7
missprincess Skrevet lørdag kl. 19:02 #3552 Skrevet lørdag kl. 19:02 zhazha65 skrev (5 timer siden): Jeg husker at mor til T leier huset til turister. Da er det jo gratis reklame for mor J. Er sikker på at moren godt klarer seg utmerket uten den reklamen 4 2
SkravleMaya Skrevet lørdag kl. 19:02 #3553 Skrevet lørdag kl. 19:02 NeverSayNever skrev (2 timer siden): Herregud,blokkert pga det?? Jeg tenker at de som blir blokkert,råker ett punkt eller 100,gitt Jepp, kun et spørsmål, så da traff jeg nok et ømt punkt😂. Det sier alt😂 2 1
Blue Sky Skrevet lørdag kl. 19:07 #3554 Skrevet lørdag kl. 19:07 For en oppførsel med den latterlige filmingen ved ankomst hos familien! Pinlig og latterlig. 6 4
Anneth Skrevet lørdag kl. 19:20 #3555 Skrevet lørdag kl. 19:20 Jeg lurer oppriktig på Tom, altså. Seriøst. Hva er han så redd for? 🤔 5 2
Skravleberta Skrevet lørdag kl. 19:27 #3556 Skrevet lørdag kl. 19:27 Anneth skrev (5 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på Tom, altså. Seriøst. Hva er han så redd for? 🤔 Det lurer jeg også på. For hun må jo ha noe riktig ille på han, siden han ikke tør å forlate henne. Hun ødelegger jo hans forhold til familien hans, og likevel blir han. Og man ser jo på han at han tidvis skjemmes over henne. 4 3
missprincess Skrevet lørdag kl. 19:38 #3557 Skrevet lørdag kl. 19:38 Skravleberta skrev (1 minutt siden): Det lurer jeg også på. For hun må jo ha noe riktig ille på han, siden han ikke tør å forlate henne. Hun ødelegger jo hans forhold til familien hans, og likevel blir han. Og man ser jo på han at han tidvis skjemmes over henne. Ikke glem sist han forlot henne. Da hang hun ut han og familien for alle på Instagram og Snapchat. Hva forteller det om hvordan person hun er? Men for sin egen del bør han komme seg unna før hun totalt ødelegger han, og hans forhold til sin familie slik hun har ødelagt for seg selv ang sin egen familie. Ingen i hennes familie vil ha noe med henne å gjøre forutenom moren som sikkert er happy hver gang hun drar. Eneste som har litt kontakt er ene datteren, men også der henger forholdet i en meget tynn tråd. Og før eller siden så vil ikke hun heller ha noe med henne å gjøre. Alle har en grense og sålangt har H klart å gått over de alle sammen slik at derfor sitter hun der uten familie og venner. T kommer til et punkt han også er jeg ganske sikker på om han vil leve et liv som han ønsker. Håper han finner ryggraden han hadde før han havnet i hennes klør 3 9
loveanimals Skrevet lørdag kl. 19:43 #3558 Skrevet lørdag kl. 19:43 (endret) SkravleMaya skrev (50 minutter siden): Syns det er meget rart at Tom ikke sier noe til henne. Alle er så utilpass av filmingen hennes, også Tom. Er så kleint! Men hun bare durer på, eier ikke selvinnsikt i det hele tatt. Hun bryr seg jo ikke. Mæ mæ og æ æ. Hun hadde ALDRI fått kommet inn i mitt hus. Jeg skulle jaggu ha lest henne teksten i klare ordelag Endret lørdag kl. 19:47 av loveanimals 3 2
loveanimals Skrevet lørdag kl. 19:52 #3559 Skrevet lørdag kl. 19:52 missprincess skrev (10 minutter siden): Ikke glem sist han forlot henne. Da hang hun ut han og familien for alle på Instagram og Snapchat. Hva forteller det om hvordan person hun er? Men for sin egen del bør han komme seg unna før hun totalt ødelegger han, og hans forhold til sin familie slik hun har ødelagt for seg selv ang sin egen familie. Ingen i hennes familie vil ha noe med henne å gjøre forutenom moren som sikkert er happy hver gang hun drar. Eneste som har litt kontakt er ene datteren, men også der henger forholdet i en meget tynn tråd. Og før eller siden så vil ikke hun heller ha noe med henne å gjøre. Alle har en grense og sålangt har H klart å gått over de alle sammen slik at derfor sitter hun der uten familie og venner. T kommer til et punkt han også er jeg ganske sikker på om han vil leve et liv som han ønsker. Håper han finner ryggraden han hadde før han havnet i hennes klør Jeg hadde "foretrukket " å bli hengt ut på SOME istedenfor å fortsette sammen med dette vemmelige kvinnemennesket. "Alle" på SOME vet jo hvem hun er og da hadde jo han fått full forståelse for å gå. Han kan jo bare anmelde henne for trakassering 11
missprincess Skrevet lørdag kl. 20:05 #3560 Skrevet lørdag kl. 20:05 loveanimals skrev (12 minutter siden): Jeg hadde "foretrukket " å bli hengt ut på SOME istedenfor å fortsette sammen med dette vemmelige kvinnemennesket. "Alle" på SOME vet jo hvem hun er og da hadde jo han fått full forståelse for å gå. Han kan jo bare anmelde henne for trakassering Ja, hadde jeg vært T så hadde jeg også gjort det 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå