Blue Sky Skrevet torsdag kl. 07:42 #3441 Skrevet torsdag kl. 07:42 Klagingen fortsetter. Nå var de begge skuffa over slottet. Forrige gang hadde det vært skuespill i det ene rommet da de kom og nå var det bare litt gjøgling ute. Hun forventer altså at det skal spilles skuespill hele tiden. Hvordan skal dette la seg gjøre? Og så var det disse forferdelige trappetrinnene da, som hun fikk kramper i lårene av. Ærlig talt, jeg tror jeg hadde holdt kjeft. Det er så pinlig og sier litt om formen hennes. Og så var det det at da de kom opp trappa var det bare utsikt der, og hun var da for pokker ikke interessert i utsikt!! Jeg blir helt matt av henne, og det så det ut som Tom var også. 2 10
missprincess Skrevet torsdag kl. 07:49 #3442 Skrevet torsdag kl. 07:49 Kaffeskål! skrev (1 time siden): De nye solbrillene kler hun ikke. Overhodet ikke. Altfor store for henne og passet ikke til ansiktet hennes 1 4
Full kontroll Skrevet torsdag kl. 07:53 #3443 Skrevet torsdag kl. 07:53 Blue Sky skrev (6 minutter siden): Klagingen fortsetter. Nå var de begge skuffa over slottet. Forrige gang hadde det vært skuespill i det ene rommet da de kom og nå var det bare litt gjøgling ute. Hun forventer altså at det skal spilles skuespill hele tiden. Hvordan skal dette la seg gjøre? Og så var det disse forferdelige trappetrinnene da, som hun fikk kramper i lårene av. Ærlig talt, jeg tror jeg hadde holdt kjeft. Det er så pinlig og sier litt om formen hennes. Og så var det det at da de kom opp trappa var det bare utsikt der, og hun var da for pokker ikke interessert i utsikt!! Jeg blir helt matt av henne, og det så det ut som Tom var også. Han får kjørt seg - fra fysisk tung jobb, så fri/ ferie òg over til 100% ansettelse innen psykiatrien .....han "må være fanget " i nettet med klørne hennes ... 😕 11
missprincess Skrevet torsdag kl. 07:54 #3444 Skrevet torsdag kl. 07:54 Full kontroll skrev (1 minutt siden): Han får kjørt seg - fra fysisk tung jobb, så fri/ ferie òg over til 100% ansettelse innen psykiatrien .....han "må være fanget " i nettet med klørne hennes ... 😕 🎯 3
loffen Skrevet torsdag kl. 08:24 #3445 Skrevet torsdag kl. 08:24 Man vi kan si mye om henne og stilen hennes , men jeg vil heller ha hennes klær, inkludert trøyer med trykk, enn f.eks. zavannah med z-stil. Det er harry det. Eller bare tragisk. 4
zhazha65 Skrevet torsdag kl. 08:44 #3446 Skrevet torsdag kl. 08:44 Kaffeskål! skrev (1 time siden): De nye solbrillene kler hun ikke. Sjørøver i farta igjen 2 1
Blue Sky Skrevet torsdag kl. 08:53 #3447 Skrevet torsdag kl. 08:53 zhazha65 skrev (9 minutter siden): Sjørøver i farta igjen Merkelig antrekk. 3
tante_grusom Skrevet torsdag kl. 09:25 #3448 Skrevet torsdag kl. 09:25 (endret) Ang blokkere på some. Heidi er inne på hans snap og blokkerer hans følgere og de som har sendt han melding. Hvis dere har langt merke til det, så tar alltid IH skjermbilde av brukernavnet/ samtalen din før hun blokkerer. Så tar hun og søker opp samme bruker på Tom sin snapchat og blokkerer. Endret torsdag kl. 09:26 av tante_grusom 2 3
zhazha65 Skrevet torsdag kl. 09:32 #3449 Skrevet torsdag kl. 09:32 tante_grusom skrev (6 minutter siden): Ang blokkere på some. Heidi er inne på hans snap og blokkerer hans følgere og de som har sendt han melding. Hvis dere har langt merke til det, så tar alltid IH skjermbilde av brukernavnet/ samtalen din før hun blokkerer. Så tar hun og søker opp samme bruker på Tom sin snapchat og blokkerer. Har du opplevd det?? 2
missprincess Skrevet torsdag kl. 09:38 #3450 Skrevet torsdag kl. 09:38 tante_grusom skrev (9 minutter siden): Ang blokkere på some. Heidi er inne på hans snap og blokkerer hans følgere og de som har sendt han melding. Hvis dere har langt merke til det, så tar alltid IH skjermbilde av brukernavnet/ samtalen din før hun blokkerer. Så tar hun og søker opp samme bruker på Tom sin snapchat og blokkerer. Da må han også få seg nye passord overalt. Hun klarer ikke da å gå inn å gjøre noe som helst. Og bare det du forteller her om henne beviser jo bare hvor mye kontroll hun skal ha på en voksen mann. Psykopatiske trekk, og hun har nok flere bokstaver 3 4
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 10:02 #3451 Skrevet torsdag kl. 10:02 Blue Sky skrev (1 time siden): Merkelig antrekk. Sjørøver med nye solbriller, straks med minimal 👙 på stranden også 👙☀️ 6
Anita321 Skrevet torsdag kl. 10:03 #3452 Skrevet torsdag kl. 10:03 Blue Sky skrev (2 timer siden): Klagingen fortsetter. Nå var de begge skuffa over slottet. Forrige gang hadde det vært skuespill i det ene rommet da de kom og nå var det bare litt gjøgling ute. Hun forventer altså at det skal spilles skuespill hele tiden. Hvordan skal dette la seg gjøre? Og så var det disse forferdelige trappetrinnene da, som hun fikk kramper i lårene av. Ærlig talt, jeg tror jeg hadde holdt kjeft. Det er så pinlig og sier litt om formen hennes. Og så var det det at da de kom opp trappa var det bare utsikt der, og hun var da for pokker ikke interessert i utsikt!! Jeg blir helt matt av henne, og det så det ut som Tom var også. .... og i dag var hun skikkelig stiv og støl av å gått 1 mil, sa hun. Veldig trent den dama😂. Det bare beviser igjen at hun ikke er det. Posering og noen lette øvelser er vel det hun bedriver. I dag var hun"sjømann" også. 6
Zhara Skrevet torsdag kl. 13:07 #3453 Skrevet torsdag kl. 13:07 JojoMoyes skrev (22 timer siden): Er du gal?! Tenk hvordan det vil se ut på de oppstilte bildene til insta😉 🎯🎯🎯 1
lllll Skrevet torsdag kl. 13:38 #3454 Skrevet torsdag kl. 13:38 Trodde de var hos toms mor for lengst, men de er altså på vei til nok et hotell hvor de skal være i et par dager?? Tom hørtes pisslei ut i bilen hvertfall, tydelig at faniliebesøk skal drøyes lengst mulig. "I mårres bestemte vi oss nemlig for at.." = DU bestemte, Heidi 4 5
Babyface Skrevet torsdag kl. 14:09 #3455 Skrevet torsdag kl. 14:09 Denne tråden er bare kvalm. Fantasering, utdriting og spekulering. 2 1
Kvæser Skrevet torsdag kl. 15:07 #3456 Skrevet torsdag kl. 15:07 loffen skrev (6 timer siden): Man vi kan si mye om henne og stilen hennes , men jeg vil heller ha hennes klær, inkludert trøyer med trykk, enn f.eks. zavannah med z-stil. Det er harry det. Eller bare tragisk. Mistenker at det er mye Zavannah med Z her :-D. Ikke no problem med topper med trykk om man er en dame over 60. Hun har sin egen stil og står i det. Heier på alle damer som ikke hører på alle "regler" om klesvalg. 4
tante_grusom Skrevet torsdag kl. 15:26 #3457 Skrevet torsdag kl. 15:26 Det er så lange kjøreavstander i Danmark. Sånskjlnner de må stykke opp til knapt to-timers strekk. Det er for at det det tas høyde for alle steg på fitbiten hennes. Lurt å dele opp ferien for mot J sin del også. Ellers blir de der for lenge. 1
baremeg Skrevet torsdag kl. 15:39 #3458 Skrevet torsdag kl. 15:39 Hvor mange dager får T egentlig med familien sin? Trist at de er så lenge i Danmark uten at han får se familien sin fordi hun skal reise rundt først ….. 4 1
loveanimals Skrevet torsdag kl. 15:41 #3459 Skrevet torsdag kl. 15:41 (endret) Zhara skrev (15 minutter siden): " vi"mener d, "vi"tok den avgjørelsen, "vi" forlangte det,"vi".."vi"..."vi" jeg blir fysisk kvalm!!! Av det løgnaktige kvinnemennesket! Tror hun virkelig, at vi ikke skjønner at det kun hun ene og alene som tar ALLE avgjørelsene!? Det er jo "bare" vel 20 mil fra Vejle til Hune. Men herregud det orrrrke hu bare itj å tenke på engang. Det e ailtfor laaangt å kjøre på en dag. Nei stakkars mor Jytte, du er heldig hvis du ikke det hele tatt får treffe din sønn. For her er det (vi) Æ som bestemmmm Endret torsdag kl. 15:41 av loveanimals 6 1
tante_grusom Skrevet torsdag kl. 16:32 #3460 Skrevet torsdag kl. 16:32 «Har barn som er 60 år ansvar for sine foreldre?», så gjelder mye av det samme: Ja, de kan ha et moralsk ansvar, men de har vanligvis ikke et juridisk omsorgsansvar for foreldrene sine i Norge. En person på 60 år kan fortsatt ha gamle foreldre som trenger hjelp. Det er vanlig å bidra med for eksempel: å holde kontakt og vise omsorg hjelpe med praktiske ting når man har mulighet følge opp at foreldrene får nødvendig hjelp være en støtte i vanskelige perioder Men det betyr ikke at en 60-åring må ta over hele omsorgen, spesielt hvis det går utover egen helse, økonomi, ektefelle, arbeid eller eget liv. Det offentlige har ansvar for helse- og omsorgstjenester når eldre trenger det. Tom må pleie Heidi. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå