Ananais Skrevet 4 timer siden Forfatter #3401 Skrevet 4 timer siden guriland skrev (11 minutter siden): 70 talls innspirert hotell??? Hvor??? Det er en Stingray stol på rommet🤩 70 talls, hjelp meg!!! Hun har som vanlig ikke peiling på hva hun snakker om, men presenterer babbelet sitt med den største selvtillit og arroganse. 4 2
guriland Skrevet 4 timer siden #3402 Skrevet 4 timer siden Ananais skrev (2 minutter siden): Hun har som vanlig ikke peiling på hva hun snakker om, men presenterer babbelet sitt med den største selvtillit og arroganse. Ja den selvtilliten og kunnskapen er rett og slett makalaus enestående! 2
zhazha65 Skrevet 4 timer siden #3403 Skrevet 4 timer siden Full kontroll skrev (47 minutter siden): Brisenengelsk , godt i formen , det gode humøret kommer jaggu ikke (naturlig) av seg selv..... 😕 😛 Hvorfor ikke bare si sjalu, prøver seg på jealous som blir "shallow" Men klart man blir sjaluu, klart det Engelsk kan hu iallefall ikke. Only trøndersk ...jalla 2
zhazha65 Skrevet 3 timer siden #3404 Skrevet 3 timer siden tante_grusom skrev (2 timer siden): Noen må filme og dokumentere og kommentere. Innsjekk er kjedelig. Sikkert Tom som må ned og klage også. Hu kunne dokumentere hvordan man booking inn /ut av hotellet til oss....som har aldri reist...nyttig info... 2
Veslemarthe Skrevet 3 timer siden #3405 Skrevet 3 timer siden Jeg sliter med den falske hekselatteren. 🙈 6 3
missprincess Skrevet 3 timer siden #3407 Skrevet 3 timer siden Veslemarthe skrev (13 minutter siden): Jeg sliter med den falske hekselatteren. 🙈 Den falske latteren er det jo kun hun som ler av resten ler ikke med henne men av henne. Det forstår hun ikke 6
loffen Skrevet 2 timer siden #3408 Skrevet 2 timer siden Haha; prisen på brettet med øl, kostet bare 249kr. Det var svenske kroner, kommenterte Tom. ‘Skal du begynne med flisespikkeri, som æ hate hate hate!?’ Glefser hun tilbake. Sier hun som gnåla om at hun betalte fem kroner mer for en flaske vann på flyplassen enn om hun hadde kjøpt den et annet sted. 🤣 3 3
Skravleberta Skrevet 1 time siden #3409 Skrevet 1 time siden Full kontroll skrev (3 timer siden): Brisenengelsk , godt i formen , det gode humøret kommer jaggu ikke (naturlig) av seg selv..... 😕 😛 Hvorfor ikke bare si sjalu, prøver seg på jealous som blir "shallow" Men klart man blir sjaluu, klart det Eller kanskje hun tror at sjalu er "shalluv" på engelsk 🤦♀️ 3
friskbris Skrevet 1 time siden #3410 Skrevet 1 time siden loffen skrev (59 minutter siden): Haha; prisen på brettet med øl, kostet bare 249kr. Det var svenske kroner, kommenterte Tom. ‘Skal du begynne med flisespikkeri, som æ hate hate hate!?’ Glefser hun tilbake. Sier hun som gnåla om at hun betalte fem kroner mer for en flaske vann på flyplassen enn om hun hadde kjøpt den et annet sted. 🤣 Den rosakledde 60-åringen bare hate hate hate å bli korrigert. Minner meg ikke reint lite om min niese på 14. 1 4
missprincess Skrevet 1 time siden #3411 Skrevet 1 time siden JojoMoyes skrev (6 timer siden): Damen er gjennomsyret harry. Godt hun fikk seg nye solbriller da, har kun sett de som hårbøyle hittil(det vier ut og ødelegger de) i går gikk hun rundt å myste i solen med nye briller på hodet. Vet ikke om jeg hadde orket hun rundt meg om hun var full på toppen av alt…. Litt brisen der på fergen og frekk i nebbet mot gubben! Blank og svett i fleisen så sexy atte 😩 Hun er så ufin når hun er full. Har opplevd det. 1 2
loveanimals Skrevet 1 time siden #3412 Skrevet 1 time siden missprincess skrev (1 minutt siden): Hun er så ufin når hun er full. Har opplevd det. Som edru også 2
missprincess Skrevet 58 minutter siden #3413 Skrevet 58 minutter siden friskbris skrev (40 minutter siden): Den rosakledde 60-åringen bare hate hate hate å bli korrigert. Minner meg ikke reint lite om min niese på 14. Hva er det hun ikke hater kan man jo spørre seg. Hun er så stor i nebbet at det halve kunne vært nok 3
missprincess Skrevet 58 minutter siden #3414 Skrevet 58 minutter siden loveanimals skrev (1 minutt siden): Som edru også Ja, enig i det 1
JojoMoyes Skrevet 49 minutter siden #3415 Skrevet 49 minutter siden loffen skrev (31 minutter siden): Haha; prisen på brettet med øl, kostet bare 249kr. Det var svenske kroner, kommenterte Tom. ‘Skal du begynne med flisespikkeri, som æ hate hate hate!?’ Glefser hun tilbake. Sier hun som gnåla om at hun betalte fem kroner mer for en flaske vann på flyplassen enn om hun hadde kjøpt den et annet sted. 🤣 Flisespikkeri når han betaler😉det går jo ikke utover henne. Fra sur og utålmodig førkje til «pusemusekose vennen min» til gladbrisen på gulløl og underberger fra Tææææææxxfriii 🍺🥂🥳 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå