Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (9 timer siden):

Tydeligvis,  mener Lyko har fem butikker i Norge 

Og på Nordbysenteret, der de var i går. Men det fikk hun åpenbart ikke med seg 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skal hun bruke de nye solbrillene? Hun er jo kun på trening/shopping eller sofa med jallatv?? Var gode nok de hun hadde men ville ha nye! Og orket ikke at Tom hadde kulere briller enn henne 🤮Damen skulle vært filleristet og Tom tvangsflyttet 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Og da var det klart for frokost. «Alltid like spennende», som hun sier 😏😂

Kan ikke hu lese på lappene hva hvert krukke inneholder uten å lene seg over grytene og få hår oppi alt? 

Jeg forstå ikke at de som jobber på frokosten sier ikke fra at hu må tenke på hygiene før hu bøyer seg over maten. Disse 2 er alltid første ute for å frotse.

T ser ut som vandrende reklameplakat der han gå bak hu og piller på frokostrester fra tennene..yak

• Liker 5
Skrevet (endret)

😶‍🌫️

Endret av tante_grusom
Skrevet
zhazha65 skrev (31 minutter siden):

Kan ikke hu lese på lappene hva hvert krukke inneholder uten å lene seg over grytene og få hår oppi alt? 

Jeg forstå ikke at de som jobber på frokosten sier ikke fra at hu må tenke på hygiene før hu bøyer seg over maten. Disse 2 er alltid første ute for å frotse.

T ser ut som vandrende reklameplakat der han gå bak hu og piller på frokostrester fra tennene..yak

Her burde servitørene som jobber der si i fra til henne om at pga av hygieniske grunner skal ikke det løftes på lokkene . Som gjest hadde jeg reagert på dette og sagt fra selv til henne. Skulle vært meg en fornøyelse 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
missprincess skrev (12 minutter siden):

Her burde servitørene som jobber der si i fra til henne om at pga av hygieniske grunner skal ikke det løftes på lokkene . Som gjest hadde jeg reagert på dette og sagt fra selv til henne. Skulle vært meg en fornøyelse 

Ro deg litt ned nå 😅. Gjestene forsyner seg selv og da må de nødvendigvis løfte på lokkene.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (1 minutt siden):

Ro deg litt ned nå 😅. Gjestene forsyner seg selv og da må de nødvendigvis løfte på lokkene.

Det står skrevet hva som er hva man tar det man skal uten å måtte løfte på samtlige retter. Mulig hun ikke kan lese 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
missprincess skrev (18 minutter siden):

Det står skrevet hva som er hva man tar det man skal uten å måtte løfte på samtlige retter. Mulig hun ikke kan lese 

Greit å forsikre seg at egg er egg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (43 minutter siden):

Det står på bordet hva det er under lokket

• Liker 7
Skrevet
Blue Sky skrev (45 minutter siden):

Hu har ingenting under lokket i allfall 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun har klaget tidligere på at færre ser snappene hennes når de er på tur , men hvem vil se de to prøver klær i en klesbutikk? Og når hun filmer ute så er det så utrolig dårlig filmet , blir jo bilsyk sånn som hun filmer

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Gleder meg allerede til å høre om all denne filmingen av taxfree, frokost, gatelangs og butikker opp og i mente gir mye klikk og gode tilbakemeldinger 😬

• Liker 1
Skrevet
baremeg skrev (15 timer siden):

Og jeg lo og jeg lo! Sååå misfornøyd 😂😂

Å dæven,gikk på en smell hu da,ja🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
tante_grusom skrev (22 minutter siden):

Alltid noe…

Nei det og det og det skal du hvertfal IKKE ha Tom! Æ har gaaanske lav tålmodighet idag.

Det har du hver dag ditt nek, og hva f...har du med å bestemme hva Toooom skal ha og ikke ha ??

Djiiiises og ju næim it 🥵

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Barkebille boogie😎

Jeg danser barkеbilleboogie, hver barkebillenatt🎶

• Liker 1
Skrevet

Har noen noen gang møtte henne på ferie? Og selvsagt spurt om selfieeee som kan postes? 
Så stas det må være.

• Liker 1
Skrevet

" en liten brake...før middag no" 🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet
Zhara skrev (17 minutter siden):

" en liten brake...før middag no" 🤣🤣🤣🤣🤣

Husk at det er en gammel dame vi snakker om! Kan ikke gå en 1 time uten å klage 😂🙈🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 5
Skrevet
loveanimals skrev (1 time siden):

Nei det og det og det skal du hvertfal IKKE ha Tom! Æ har gaaanske lav tålmodighet idag.

Det har du hver dag ditt nek, og hva f...har du med å bestemme hva Toooom skal ha og ikke ha ??

Djiiiises og ju næim it 🥵

Nervøs siden turen til svigers nærmer seg..

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...