zhazha65 Skrevet lørdag kl. 15:19 #3221 Skrevet lørdag kl. 15:19 ulltøffel skrev (21 minutter siden): Det var voldsom til skjelving da hun skulle prøve på seg solbrillene. Mon tro om håndveska er fryktelig tung🤔 Fornøyelig at hun klager på prisen av vann, for hun uttalte seg nylig om gratis vann på flyplassen. Tipper hun ikke vet hvor vannstasjonen er engang... meeeen hun liker jo ikke vann heller, så kanskje ikke så rart. Gleder meg til oppdateringer her inne den neste uka, for jeg har for lengst sluttet å "være med" på ferie😮💨 Kanskje har hu masse vannflasker i veska som hu har fylt på med vann? Rekker til hele flyturen... 1 1
missprincess Skrevet lørdag kl. 17:19 #3222 Skrevet lørdag kl. 17:19 zhazha65 skrev (2 timer siden): Så på snappen hennes istad ..hva i himmelsnavn hadde skjedd med huden i ansiktet. Masse flekker og annet.? Uheldig med selvbruning og alt annet hun smører i ansiktet. Sett det flere ganger hvor hun ikke klarer å jevne ut hverken det ene eller det andre . Burde gå til Specsavers 🤓 2 2
loveanimals Skrevet lørdag kl. 18:33 #3223 Skrevet lørdag kl. 18:33 (endret) missprincess skrev (4 timer siden): H er regelrett meget syk. Hun er den siste som bør komme med gode råd til noen uansett hva det gjelder. Hun kan begynne med å fikse seg selv, men ser ut som det er meget vanskelig for henne som har gått å fått hjelp i flere tiår Selv en psykolog når vel heller ikke "inn" i det hodet der. Hun selv kan og vet bedre enn alle andre. Og har alltid rett. Nå har marerittferien startet. Djiiiises og you naim it og bla bla bla og sirkum sarum . Blir nok en del isen pise kaille øl Endret lørdag kl. 18:35 av loveanimals 7 1
missprincess Skrevet lørdag kl. 18:53 #3224 Skrevet lørdag kl. 18:53 loveanimals skrev (12 minutter siden): Selv en psykolog når vel heller ikke "inn" i det hodet der. Hun selv kan og vet bedre enn alle andre. Og har alltid rett. Nå har marerittferien startet. Djiiiises og you naim it og bla bla bla og sirkum sarum . Blir nok en del isen pise kaille øl Hun har vel prøvd gått til både psykolog og psykiater i flere tiår, og når ingen av dem når inn sier det vel sitt. Kan tenke meg at hun sitter og diskuterer på de møtene også for hun skal ha rett. Da er det ikke mye håp . Synd å si at hun er blitt bedre tvertimot er hun blitt verre. Ise pise kaill øl legger hun ikke kun til ferier for å si det sånn. Skal ikke gå i detaljer ang det. Synes mest synd i mor Jytte som må slite med henne når hun er der 3 4
Saywhat Skrevet lørdag kl. 19:00 #3225 Skrevet lørdag kl. 19:00 ohmylord skrev (1 time siden): Jammen bra man har Heidi som kan fortelle, at man greier og har tid til alt man ønsker. Æ orke itj å lage ordentlig mat, det må alltid være lettvindt. Æ orke itj å gå tur, Æ nettshopper heller og ser jallatv. Æ orke itj å vaske eller rydde, Æ ligg heller på sofaen, da det er nydelich. Og alle kan jo trene i helgene, da ALLE har fri. Hva med helsevesenet i Norge, butikkansatte osv. Som IKKE har fri i helgene. Da hun mener hele Norge har fri og alt er stengt. Snakk om å være dum som et brød og ha hodet oppi sin egen ræv 🤡 Fei for din egen dør, få opp øya og pass på din egen livsstil du Heidi 🦆🤡 Spot on! Og så bra at hun som mener hun har depprasjon og angst, vet tydeligvis ikke filla hvordan er er å hverken ha depresjon eller angst. Det er ikke snakk om dørstokkmila, eller å bare trene hjemme. Det er mange variabler du må eller ikke klarer å overkomme på veien dit. Jeg mener selv jeg ikke har angst, og jeg hadde aldri gått å filmet meg selv i en butikk, eller på kjøpesenter her jeg bor. Langt mindre å stilt meg opp til selfie. Det er liksom flaut og cringe, og noe som gir «angst» 1 6
missprincess Skrevet lørdag kl. 19:21 #3226 Skrevet lørdag kl. 19:21 loveanimals skrev (3 minutter siden): Noen ise pise kaille øl og litt "smågodt" fra apoteket gjør nok susen 🎯 1 2
Saywhat Skrevet lørdag kl. 19:27 #3227 Skrevet lørdag kl. 19:27 Kvæser skrev (4 timer siden): Solbrillene var superfine, håper hun kjøper de 😎 Ja, Tom gjør nok det. 2
Saywhat Skrevet lørdag kl. 19:28 #3228 Skrevet lørdag kl. 19:28 loveanimals skrev (9 minutter siden): Noen ise pise kaille øl og litt "smågodt" fra apoteket gjør nok susen Hun har også sagt for noen år siden at hun ville ikke ha antidepressiva. 2
JojoMoyes Skrevet lørdag kl. 19:34 #3229 Skrevet lørdag kl. 19:34 Saywhat skrev (6 minutter siden): Ja, Tom gjør nok det. Hun hintet da nok om det før han ble tvunget til kiss kiss på kamera….. 3
Saywhat Skrevet lørdag kl. 19:41 #3230 Skrevet lørdag kl. 19:41 JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Hun hintet da nok om det før han ble tvunget til kiss kiss på kamera….. Men brått kostet de 1800kr på Gardemoen, men 1600kr på Værnes. Ja, han blar opp. Kledde de ikke. Hun trenger litt mer eldre profil på brillene. 3
missprincess Skrevet lørdag kl. 19:41 #3231 Skrevet lørdag kl. 19:41 Saywhat skrev (15 minutter siden): Hun har sagt på snap hun tar sterke tabletter og betennelsesdempende. Og hører på stemmen at det er ise pise før en annen har spist lunsj på hverdag og frokost i helger. 🎯 1
missprincess Skrevet lørdag kl. 19:43 #3232 Skrevet lørdag kl. 19:43 Saywhat skrev (13 minutter siden): Hun har også sagt for noen år siden at hun ville ikke ha antidepressiva. Da bløffer hun bra, ikke bare det hun går på 7
loffen Skrevet lørdag kl. 19:48 #3233 Skrevet lørdag kl. 19:48 Saywhat skrev (6 minutter siden): Men brått kostet de 1800kr på Gardemoen, men 1600kr på Værnes. Ja, han blar opp. Kledde de ikke. Hun trenger litt mer eldre profil på brillene. Hva er eldre profil? 2
Saywhat Skrevet lørdag kl. 20:06 #3234 Skrevet lørdag kl. 20:06 loffen skrev (14 minutter siden): Hva er eldre profil? 😅 hun har rett og slett for mye Restylane i ansiktet til den typen briller. Med den mengden Restylane ser du mye eldre ut, og da må du nesten ha litt firkantet som veier opp, og ikke pilotfasong 2
zhazha65 Skrevet lørdag kl. 22:06 #3235 Skrevet lørdag kl. 22:06 missprincess skrev (2 timer siden): Ja, legg merke til øynene hennes så ser man godt hva som er inni bildet der i gården Veldig stikkende blikk 1 1
zhazha65 Skrevet lørdag kl. 22:08 #3236 Skrevet lørdag kl. 22:08 JojoMoyes skrev (2 timer siden): Hun hintet da nok om det før han ble tvunget til kiss kiss på kamera….. T så meget flaut ut.. 4
loffen Skrevet lørdag kl. 22:08 #3237 Skrevet lørdag kl. 22:08 Saywhat skrev (1 time siden): 😅 hun har rett og slett for mye Restylane i ansiktet til den typen briller. Med den mengden Restylane ser du mye eldre ut, og da må du nesten ha litt firkantet som veier opp, og ikke pilotfasong Åh! Jeg trodde det hadde med ansiktsfasongen å gjøre om man kledde firkantede eller runde briller. Får man annen fasong med Restylane kanskje da, ja. 1
Saywhat Skrevet lørdag kl. 22:47 #3238 Skrevet lørdag kl. 22:47 loffen skrev (36 minutter siden): Åh! Jeg trodde det hadde med ansiktsfasongen å gjøre om man kledde firkantede eller runde briller. Får man annen fasong med Restylane kanskje da, ja. Ja, ansiktet blir jo veldig tungt og puffy. Da er aviatorbriller litt uheldig. firkantet briller til firkantet ansikt. 3
zhazha65 Skrevet søndag kl. 08:18 #3239 Skrevet søndag kl. 08:18 Nå har bilferie startet og T har fått øyenvipper..heh... Muligens han har en svakhet for det?? I det sk🤔🤔 5
loffen Skrevet søndag kl. 10:17 #3240 Skrevet søndag kl. 10:17 Ser på snap av de to i bilen og plutselig ble skjermen hvit med et blått merke, og det stod ‘blokkert av automatisk blokkering’! Hva er det for noe?! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå