Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blue Sky skrev (57 minutter siden):

Jeg blir helt satt ut av den shoppinga hennes altså! Det er helt grenseløst og totalt uspiselig! Man trenger da ikke så mye klær!? Og tenk at hun blir så imponert over seg selv når hun har gått fire kilometer! Det er rett og slett latterlig av en person som påberoper seg å være godt trent og i god form. 

Imponert av 4 km? Jøss.. Det skal jeg også begynne å bli..

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
zhazha65 skrev (41 minutter siden):

Hun måtte ta av heklede genseren foran kamera og vise at hu er 60 og nydelich fortsatt...hahaa

Smaken er som baken 😉

• Liker 4
Skrevet

Pakker hver eneste dag, er det normalt?🤣🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Zhara skrev (2 minutter siden):

Pakker hver eneste dag, er det normalt?🤣🤣

Ja, for henne er det det, for der gjelder det meg  meg og atter meg . Aldri sett hun har shoppet slik til bb sine.  De får en liten ting fra Syden og til jul

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
missprincess skrev (31 minutter siden):

Ja, for henne er det det, for der gjelder det meg  meg og atter meg . Aldri sett hun har shoppet slik til bb sine.  De får en liten ting fra Syden og til jul

Var vel i fjor at hun kjøpte 2 kinderegg til hver av barnebarna som "sydenpresang" og var meget stolt av seg selv. 2 egg til hver må da være mer enn nok. Syns du itj det da Tom? Tom? Tom no må du hør etter altså

• Liker 6
Skrevet
Anita321 skrev (15 timer siden):

Hun vil da se "jalla-tv", shoppe, være på nett, og har helt sikkert  lite å prate med de om. Det er jo ikke noe annet som interesserer henne, så kan tenke meg at det er meget vanskelig å prate med henne. Hun prater kun om sminke og diverse kremmer, hva hun har sett på "jalla-tv, at hun ikke orker å vaske, hun orker ikke å lage mat og i dag skal hun på trening. Hva slags emner skal de prate om? Dama forstår hva Tom sier, så hun må ikke skylde på språket...... 

Ikke alltid så enkelt dette 😅

Jeg er gift med en danske på snart 10.året, og forstår greit det han sier fordi han fornorsker uttalen. Men når vi er hos hans venner og familie i Danmark er det ikke alltid jeg forstår så mye. Selv i København-området er det mange som snakker dialekt eller de snakker veldig fort. Og på den annen side sliter mange av de stort med å forstå min norsk. Jeg kan også høre at Tom justerer sin danske uttale noe når han snakker med Heidi. Jeg kjenner mange dansker som bor i Norge, og de aller fleste tilpasser språket litt for å gjøre seg bedre forstått her.

På den annen side er det jo vanligvis slik at hvis man legger viljen til, så trenger ikke språket være en så stor hindring. 

• Liker 11
Skrevet
loveanimals skrev (59 minutter siden):

Var vel i fjor at hun kjøpte 2 kinderegg til hver av barnebarna som "sydenpresang" og var meget stolt av seg selv. 2 egg til hver må da være mer enn nok. Syns du itj det da Tom? Tom? Tom no må du hør etter altså

😂😂

• Liker 2
Skrevet
Ananais skrev (5 timer siden):

Artig at hun skal mene noe om folk som går tur. «Det er fint å gå tur, men man må trene styrke også» som hun sier. Kanskje hun skal følge sitt eget råd å begynne å gå heller, så hun ikke er dødssliten etter 4km på flat asfalt. Og det er godt til hud og lunger også med litt frisk luft, Heidi😒

Og jeg kan fortelle hvorfor det er dårlig med likes på treningsbilder- og treningsinnlegg. Det er fordi det er dørgende uinteressant og kjedelig, og trenger folk inspirasjon og tips, så henter de det fra folk som har peiling på nettopp trening.

Men takk for at du opprettholder et jevnt bidrag til forsøplingen av planeten vi bor på IH, med den stadige handlingen av billige drittmaterialer fra andre siden av verden. Der er du god! 

Hun blokkerer jo alle med vettet mellom ørene og er vel gjerne de som også trener 🤣 resterende «Bodil, Trude og Kari» som gir positivt feedback er kanskje ikke så ivrige på treningen. Hun forstår ikke at flesteparten av oss har dette som en guilty pleasure fordi det er vondt, men fascinerende å se på hvordan hun ødelegger alt av relasjoner ved å fokusere kun på seg selv…

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
loveanimals skrev (1 time siden):

Hun kjøpte en pakke vet ikke hvor mange det var i, kostet i hvert fall 80krona, og satt da høylydt på flyplassen og klagde hvor dyre de var. 

• Liker 4
Skrevet
Saywhat skrev (4 minutter siden):

Hun kjøpte en pakke vet ikke hvor mange det var i, kostet i hvert fall 80krona, og satt da høylydt på flyplassen og klagde hvor dyre de var. 

Blir ikke overrasket for å si det sånn. Egoistisk og selvsentrert har hun bestandig vært. Bra for henne at hun slipper å kjøpe gave til bb til yngste datteren, da sparer hun jo de pengene

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (4 timer siden):

Akkurat det tenkte jeg også, for meg så virker hun i veldig dårlig form. Så hva hun egentlig gjør på trening er meg en gåte😂🤔

Poserer👍👍👍 

• Liker 5
Skrevet

Mye øl? Da går vetter ut.

• Liker 1
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Skrev min mening til henne i fjor på Instagram, og bang så var jeg blokkert. Vet jeg traff spikeren på hodet siden jeg vet hvem hun er og hva hun er. Men ikke noe tap for ble kvalm av å se på alt hun skrev og kom ut med når man vet at det er oppspinn og spill for galleriet. Hun skjønner ikke at vi som kjenner, og har erfart henne gjennomskuer hennes falskhet. Folk som ikke kjenner henne skulle bare visst hvordan hun er irl. De ville ikke trodd det 

Dette ble jeg blokkert for 🙃 synes det var ugreit at hun gjorde narr av en kar i vannet da hun var i syden…IMG_3652.thumb.jpeg.50eb0b5899365e2761cf296edc9ade45.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Hønemoor skrev (19 minutter siden):

Dette ble jeg blokkert for 🙃 synes det var ugreit at hun gjorde narr av en kar i vannet da hun var i syden…IMG_3652.thumb.jpeg.50eb0b5899365e2761cf296edc9ade45.jpeg

Ble du blokkert etter den meldingen der?

Skal si de er sensitive disse influenserne 😅

• Liker 11
Skrevet
Hønemoor skrev (32 minutter siden):

Frekk som alltid den bit....der. Ser hun har flere kto på IG. 2 fan kto bl.a

Hva ER det hun innbiller seg ? Fankonto ? Hvem søren er fan av deg H ? 🤣

• Liker 8
Skrevet

Ble blokket av same grunn. Jeg skrev at der var en bekjent hun filmet 🤓… nei, DET KUNNE HUN LOVE DET IKKE VAR…

• Liker 5
Skrevet
Hønemoor skrev (3 timer siden):

Skal ikke mer til oppi det hodet der for å bli blokkert av henne. Se på det som at du traff en nerve. Igjen ser jeg at hun bløffer hun tar ikke kontakt med noen hun tar seg kun til rette uten å spørre 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
loveanimals skrev (2 timer siden):

Frekk som alltid den bit....der. Ser hun har flere kto på IG. 2 fan kto bl.a

Hva ER det hun innbiller seg ? Fankonto ? Hvem søren er fan av deg H ? 🤣

😂

• Liker 2
Skrevet
tante_grusom skrev (18 timer siden):

Hun kan lese VG og gratulere Vår Staude med 60-åradagen. Den dama holdet seg godt. Og naturlig.

Og Heidi som mener att å gå tur ikke er nok for helsen, det er treningssenter som må til, ser på Vår Staude som er mye ute i frisk luft, til fjells og i skogen. Er sikker på att å komme seg ut i frisk luft hadde vært godt for Heidi sin helse og psyke, hu burde prøve det litt oftere. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Morild skrev (6 minutter siden):

Og Heidi som mener att å gå tur ikke er nok for helsen, det er treningssenter som må til, ser på Vår Staude som er mye ute i frisk luft, til fjells og i skogen. Er sikker på att å komme seg ut i frisk luft hadde vært godt for Heidi sin helse og psyke, hu burde prøve det litt oftere. 

🎯🎯🎯🎯

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...