Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anita321 skrev (23 minutter siden):

Det er jeg enig i, men han får vel noe mer som kan få enkelte menn til å holde ut lengre i et sånt forhold. I tillegg er det kun i helger, så han kan dra igjen etter noen dager. Han er dansk og pensjonist innen 10 år i et forhold som ikke er "liv laga", så da tenker han kanskje å flytte tilbake til sine venner og familie i Danmark?  Fyren kan pensjonere seg om 6 år hvis han ønsker.... Da er han 62 år... 

Tror også han har noen planer som han holder for seg selv. Tviler på at han planlegger å ha en stille og rolig pensjonist tilværelse med H, for da blir det å belage seg på uenigheter og krangling til the bitter end og det fortjener han ikke. Han burde hatt medalje for å ha holdt ut såpass lenge med avbrudd på disse årene. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har spurt dansken om han har det greit med H?

  • Liker 1
Skrevet

Er Tom flere år yngre enn Heidi?

Skrevet

Har Tom noen flere enn mor han ville besøkt i Danmark, søsken eller venner?

  • Liker 1
Skrevet
missprincess skrev (49 minutter siden):

Tror også han har noen planer som han holder for seg selv. Tviler på at han planlegger å ha en stille og rolig pensjonist tilværelse med H, for da blir det å belage seg på uenigheter og krangling til the bitter end og det fortjener han ikke. Han burde hatt medalje for å ha holdt ut såpass lenge med avbrudd på disse årene. 

Men planer krever kapital.
Ettersom AS regnskap er offentlig så viser det at han ut makser lønn. ( ikke engang det visste H, hun sa han ikke hadde AS) firma går bedre enn i fjor, noe som betyr at han mest sannsynlig jobber mer. 

  • Liker 3
Skrevet
Mina 2 skrev (35 minutter siden):

Er Tom flere år yngre enn Heidi?

Han er vel født i 1970,så da er han 4 år yngre. 

Skrevet
foreveralone skrev (28 minutter siden):

Har Tom noen flere enn mor han ville besøkt i Danmark, søsken eller venner?

I allefall 2 søsken og venner i tillegg til mor. 

  • Liker 1
Skrevet
Saywhat skrev (6 timer siden):

Filter er vel en ting. Det bruker mange, og spes eldre. Men hun må jo juge om det. Men nå var filteret av, og da ser man hvor ekstremt mye Restylane hun har i kinn og overalt i ansiktet. Helt stappa. Kan ikke fylle halsen, eller armene med Restylane. Og røyking oppi 60 årene hjelper ikke. Samt uhemmet soling både i «syden» og solarium. Restylane kan ikke hjelpe på hudkvalitet. Bare fylle opp tapt volum. Og da blir resultatet sånn. 

Hvor får hun kapital til å fylle på??

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...