Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
loveanimals skrev (45 minutter siden):

Saga Solreiser "forsvant " for mange herrens år siden.

Idag heter det Ving

Djiiiises 

 

Jada, vet jo det 😅. Fikk bare sangen for øret og så for meg charterHeidi.

sorry for at jeg virket helt teit 

  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
zhazha65 skrev (8 timer siden):

70 åringer kanskje

Ok så 70 åringer er ikke så nøye på det?😅

  • Liker 1
Skrevet
tante_grusom skrev (24 minutter siden):

Jada, vet jo det 😅. Fikk bare sangen for øret og så for meg charterHeidi.

sorry for at jeg virket helt teit 

Det virket ikke teit 🌞

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
loffen skrev (4 timer siden):

Hva, hvem, hvorfor forklarer hun om pass-regler i Tyrkia osv?? :bond: Folk som skal til Tyrkia skjekker vel ikke innom InstaHeidi sin snap om hvilke passregler som gjelder?? :hoho: 

Hun er liksom ekspert og gir råd og tips om alt og ingenting interessant. Hvem bryr seg om hva hun skal ha til middag, og at hun må erstatte hvit saus med en annen posesaus fordi hun ikke  hadde hvit saus på pose!!?? Hvit saus på pose er mel, du må tilføre smør og melk. Akkurat som når du lager hvit saus fra bunnen av, men det har kokka sikkert aldri prøvd. :huh: 
Og så festlig at hun selv ikke vet hun har filter på :fnise: fiiine øyevippa, ja. 

IMG_6818.png

Hu der tørr ikke vise seg fram uten filter,som om det ikke vises hvor gammel hun ser ut for alderen🫢

  • Liker 6
Skrevet
Kvæser skrev (9 timer siden):

Ok så 70 åringer er ikke så nøye på det?😅

Jeg leser og følger med på IH her på KG ,fordi hun er underholdning.😄 Ikke fordi jeg er ute etter tips om matlaging og diverse.Hele dama er merkelig.🧐 K70

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Bodylotion i ansikt må da uansett være bedre ( enn ingenting) i motsetning til anti-age hun  er minst 20 år for sent ute med :D Kritikk av andre ( Tom) er jo livsviktig for henne, tydeligvis....

Igjen, synlig og merkelig kjemi dem imellom, til voksne på 60 å være.... 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Og IH hyler og skriker så både lepper og vipper går av hengslene 🤡🦆 Hun eier virkelig ikke skam.

Og ordforådet er som vanlig like bånn i bøtta som selvinnsikten. Ditt og datt, bla bla bla bla, liksom, faktisk, sånn og sånn, ene med det andre, you name it, vi sneiks.. flaut!! 

Jaggu bra alle antirynkekremene funker bra på hennes hud. Bare synd det ikke har fungert på armer, hals, mage osv. Trist at hun lurer seg selv og tror at hun lurer andre, med at hun ikke bruker filter.

Screenshot_20260627_130029_Instagram.jpg

Screenshot_20260627_130054_Instagram.jpg

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva får han igjen for å betale kr 1000 til teppet? Noe må det jo være, siden han gidder..... Kanskje hun gjør som Anna Anka gjorde? Ingen andre hadde giddet å betale det for "ingenting" . Var veldig mye elskling også. Huffa, snart 61 år og prater som en"fjortis". Kanskje hun heller burde bestille en krem mindre hvis hun ikke klarer å betale den siste tusenlappen selv.... En krem og en leppestift utgjørca kr 1400

 

  • Liker 3
Skrevet (endret)
ohmylord skrev (44 minutter siden):

Og IH hyler og skriker så både lepper og vipper går av hengslene 🤡🦆 Hun eier virkelig ikke skam.

Og ordforådet er som vanlig like bånn i bøtta som selvinnsikten. Ditt og datt, bla bla bla bla, liksom, faktisk, sånn og sånn, ene med det andre, you name it, vi sneiks.. flaut!! 

Jaggu bra alle antirynkekremene funker bra på hennes hud. Bare synd det ikke har fungert på armer, hals, mage osv. Trist at hun lurer seg selv og tror at hun lurer andre, med at hun ikke bruker filter.

Screenshot_20260627_130029_Instagram.jpg

Screenshot_20260627_130054_Instagram.jpg

Filter er vel en ting. Det bruker mange, og spes eldre. Men hun må jo juge om det. Men nå var filteret av, og da ser man hvor ekstremt mye Restylane hun har i kinn og overalt i ansiktet. Helt stappa. Kan ikke fylle halsen, eller armene med Restylane. Og røyking oppi 60 årene hjelper ikke. Samt uhemmet soling både i «syden» og solarium. Restylane kan ikke hjelpe på hudkvalitet. Bare fylle opp tapt volum. Og da blir resultatet sånn. 

Endret av Saywhat
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

At Tom gidder å bidra til det teppet skjønner jeg ikke. IH har jo flere ganger fortalt at hun er veldig fornuftig med penger og ikke lever over evne,men et teppe til 3000 har hun ikke råd til. Det hadde bare vært å kutte ut all den overdrevne shoppingen i 1 mnd så hadde hun hatt penger til det, men nei da, voksne dama på over 60 må tigge om penger fra Tom istedenfor, Flaut!!!

  • Nyttig 10
Skrevet
baremeg skrev (35 minutter siden):

At Tom gidder å bidra til det teppet skjønner jeg ikke. IH har jo flere ganger fortalt at hun er veldig fornuftig med penger og ikke lever over evne,men et teppe til 3000 har hun ikke råd til. Det hadde bare vært å kutte ut all den overdrevne shoppingen i 1 mnd så hadde hun hatt penger til det, men nei da, voksne dama på over 60 må tigge om penger fra Tom istedenfor, Flaut!!!

At Tom ikke bare drar forstår jeg ikke. Den seansen i dag med skriking og håning etter han har betalt for nytt teppe (gjette hvem som betaler de 2000🥴) Det teppet hun har nå ble kjøpt av Tom når han kjøpte ny sofa.  

 Med lån på 1 mill som hun har fortalt ut til følgerne må alle forstå at med minstetrygd  går ikke regnskapet opp uten at T betaler lån og kostnader ved å bo.  + reiser og mat osv osv 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
baremeg skrev (1 time siden):

At Tom gidder å bidra til det teppet skjønner jeg ikke. IH har jo flere ganger fortalt at hun er veldig fornuftig med penger og ikke lever over evne,men et teppe til 3000 har hun ikke råd til. Det hadde bare vært å kutte ut all den overdrevne shoppingen i 1 mnd så hadde hun hatt penger til det, men nei da, voksne dama på over 60 må tigge om penger fra Tom istedenfor, Flaut!!!

Flere har kommentert tidligere at det gamle teppet ser helt jæ....ut.  Fullt av flekker og dritt og lort. 

Hva med å vaske/rense og holde det ved like?  Nei det gidd æ itj nei. Æ smiske bare med Tom, æææælsklingen min, så betaler han (som alltid) om ikke alt, så en god del på et nytt.

Du virker såååå uhygienisk Heidi og så frekk !

Ingen fatter grunnen til at T gidder dette ufyselige forholdet 

Endret av loveanimals
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
loveanimals skrev (2 minutter siden):

Flere har kommentert tidligere at det gamle teppet ser helt jæ....ut.  Fullt av flekker og dritt og lort. 

Hva med å vaske/rense og holde det ved like?  Nei det gidd æ itj nei. Æ smiske bare med Tom, æææælsklingen min, så betaler han (som alltid) om ikke alt, så en god del på et nytt.

Du virker såååå uhygienisk Heidi og så frekk !

Ingen fatter grunnen til at T gidder dette ufyselige forholdet 

Teppet er å anse som nytt, ble kjøpt med sofaen. Det som lå der solgte??????? hun. Det var nok fra 2012 når hun flyttet inn.  Og hun er urenslig og hverken vasker seg selv eller hus.  

  • Liker 4
Skrevet
Saywhat skrev (28 minutter siden):

At Tom ikke bare drar forstår jeg ikke. Den seansen i dag med skriking og håning etter han har betalt for nytt teppe (gjette hvem som betaler de 2000🥴) Det teppet hun har nå ble kjøpt av Tom når han kjøpte ny sofa.  

 Med lån på 1 mill som hun har fortalt ut til følgerne må alle forstå at med minstetrygd  går ikke regnskapet opp uten at T betaler lån og kostnader ved å bo.  + reiser og mat osv osv 

 

Hun har råd til å betale selv men hun sparer sine penger når andre betaler for henne på samme måte som når hun besøker moren da betaler moren alt av innkjøp. H eier ikke skamvett når det kommer til penger så lenge hun kan la andre betale henne slik at hun kan kjøpe dyre kremmer som ikke virker det ser man jo tross at hun bruker filter for det hadde hun på i dag også så det tydelig på at øyenvippene levde sitt eget liv på snappen. Hun er grådigheten selv . Og T betaler slik at det ikke skal bli noe bråk i helgen men hun vil vel finne på noe for å starte en krig før han drar. Er spent på hvor lenge hun har bestemt de skal være hos hans mor denne sommerferien.  Tipper toppen fire dager 

  • Nyttig 5
Skrevet
loveanimals skrev (5 minutter siden):

Flere har kommentert tidligere at det gamle teppet ser helt jæ....ut.  Fullt av flekker og dritt og lort. 

Hva med å vaske/rense og holde det ved like?  Nei det gidd æ itj nei. Æ smiske bare med Tom, æææælsklingen min, så betaler han (som alltid) om ikke alt, så en god del på et nytt.

Du virker såååå uhygienisk Heidi og så frekk !

Ingen fatter grunnen til at T gidder dette ufyselige forholdet 

Tror det er for at han skal ha en plass å bo i helgene.  Personlig hadde jeg bodd i telt for å slippe hennes selskap hvor man trenger hørselsvern for å overleve 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
missprincess skrev (1 minutt siden):

Tror det er for at han skal ha en plass å bo i helgene.  Personlig hadde jeg bodd i telt for å slippe hennes selskap hvor man trenger hørselsvern for å overleve 

Ja man må skru ned volumet når både hun og Gjeldsviken brøler av full hals 

  • Nyttig 5
Skrevet
loveanimals skrev (2 minutter siden):

Ja man må skru ned volumet når både hun og Gjeldsviken brøler av full hals 

I know. Har hørt henne irl og det er tortur å høre på. Hun høres for å si det mildt. Ikke rart de såkalte bestisene skygger unna etter kort tid .

  • Nyttig 4
Skrevet
missprincess skrev (13 minutter siden):

Tror det er for at han skal ha en plass å bo i helgene.  Personlig hadde jeg bodd i telt for å slippe hennes selskap hvor man trenger hørselsvern for å overleve 

Men han kunne kjøpt sitt eget istedenfor å betale hennes lån og husleie( som hadde vært greit å dele på 2) 

  • Liker 1
Skrevet (endret)
Saywhat skrev (25 minutter siden):

Men han kunne kjøpt sitt eget istedenfor å betale hennes lån og husleie( som hadde vært greit å dele på 2) 

Det er jeg enig i, men han får vel noe mer som kan få enkelte menn til å holde ut lengre i et sånt forhold. I tillegg er det kun i helger, så han kan dra igjen etter noen dager. Han er dansk og pensjonist innen 10 år i et forhold som ikke er "liv laga", så da tenker han kanskje å flytte tilbake til sine venner og familie i Danmark?  Fyren kan pensjonere seg om 6 år hvis han ønsker.... Da er han 62 år... 

Endret av Anita321
  • Liker 3
Skrevet
Anita321 skrev (7 minutter siden):

Det er jeg enig i, men han får vel noe mer som kan få enkelte menn til å holde ut lengre i et sånt forhold. I tillegg er det kun i helger, så han kan dra igjen etter noen dager. Han er dansk og pensjonist innen 10 år i et forhold som ikke er "liv laga", så da tenker han kanskje å flytte tilbake til sine venner og familie i Danmark?  Fyren kan pensjonere seg om 6 år hvis han ønsker.... Da er han 62 år... 

hvis hun er så god🥴😂 med arv som han fikk ( opplyst av instaheidi på snap) og lån, hadde han hatt en god start på pensjonisttilværelsen. 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...