Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
baremeg skrev (11 minutter siden):

De sminketipsene hennes er null verdt og hun bruker lipliner utenfor leppene for å få de større??!! Tuller hun??!  

Da hun sa det knakk jeg sammen 😂 🦆

• Liker 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Gjest tante_grusom
Skrevet
baremeg skrev (7 timer siden):

De sminketipsene hennes er null verdt og hun bruker lipliner utenfor leppene for å få de større??!! Tuller hun??!  

Brukte lipliner for å få leppene symmetrisk like stor på begge sider

Skrevet
tante_grusom skrev (39 minutter siden):

Brukte lipliner for å få leppene symmetrisk like stor på begge sider

Det normale ville vært å tegne litt innafor på den siden som er større enn den andre, men hun gjør det motsatt. På den siden leppen er minst tegner hun utfor. 

• Liker 4
Skrevet
Linazer skrev (2 timer siden):

Det normale ville vært å tegne litt innafor på den siden som er større enn den andre, men hun gjør det motsatt. På den siden leppen er minst tegner hun utfor. 

Denne damen er vel litt «mot normalt» på de fleste områder🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet

For en gangs skyld haddehun laget noe som så ut som mat😂 Ellers om dagene er det jo bare usunn "jalla mat". Men skal den der maisstuingen være rennende? Har jo aldri sett fast ut. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir så faens dårlig når jeg ser de ekle lange klørne oppi middag. Hadde ALDRI spist det🤢🤮🤢🤮

• Liker 13
Skrevet

Det mennesk hun tar lipfiller hos må være høyst uprofesjonell. Jeg tar lipfiller selv, og mine ser helt naturlige ut. Aldri sett ut som en and og har fått helt annet inntrykk av lipfiller etter det. Det finnes seriøse aktører. Jeg har tilogmed fått beskjed av behandleren min/kosmetisk sykepleier når hun har ment at jeg har nok og at hun ikke ønsker å fylle på mer.  Fordi man lett ser seg blind. Er sååå glad for at jeg går til seriøse folk og ikke slike som H går til. Pøse på og pøse på og pøse på🦆🦆🦆

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Mocca86 skrev (21 minutter siden):

Blir så faens dårlig når jeg ser de ekle lange klørne oppi middag. Hadde ALDRI spist det🤢🤮🤢🤮

Kan bare tenke meg hva som ligger under de neglene der . Hun burde bruke hansker når hun holder på med mat med de neglene som ser helt grusomme ut. Hun har nok ødelagt sine egne negler med tanke på alle de årene hun har lagt på falske negler. 

• Liker 9
Skrevet
Mocca86 skrev (20 minutter siden):

Det mennesk hun tar lipfiller hos må være høyst uprofesjonell. Jeg tar lipfiller selv, og mine ser helt naturlige ut. Aldri sett ut som en and og har fått helt annet inntrykk av lipfiller etter det. Det finnes seriøse aktører. Jeg har tilogmed fått beskjed av behandleren min/kosmetisk sykepleier når hun har ment at jeg har nok og at hun ikke ønsker å fylle på mer.  Fordi man lett ser seg blind. Er sååå glad for at jeg går til seriøse folk og ikke slike som H går til. Pøse på og pøse på og pøse på🦆🦆🦆

Sikkert billig der hun tar lipfiller. Hører aldri at hun nevner at hun har det, men hun hadde tynne lepper før hun startet med filler i leppene. Ser så unaturlig ut og ikke mye pent . Spesielt når hun bruker sterke farver på lebestift. Da virker de jo enda verre.  Personlig synes jeg hun begynner å bli litt for voksen til å pumpe inn i leppene.  Er liksom en tid for alt og hun burde ha roet ned for noen år siden 

• Liker 13
Skrevet
missprincess skrev (18 minutter siden):

Kan bare tenke meg hva som ligger under de neglene der . Hun burde bruke hansker når hun holder på med mat med de neglene som ser helt grusomme ut. Hun har nok ødelagt sine egne negler med tanke på alle de årene hun har lagt på falske negler. 

Hun sier at hun ikke trenger hansker, for det er bare hun og Tom som spiser den maten. Som om det gjør det noe mindre ekkelt 🤢

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Mocca86 skrev (47 minutter siden):

Ikke jeg heller. Tar seg oppi håret når hun holder på å skjære opp også ,og ned i maten igjen . Er så ekkelt.

Bruker hun neglebørste etter toalettbesøk mon tro ? Er ikke nok å bare vaske hendene da.

Jeg grøsser.

Hun er såååå stolt og oppesen over dette måltidet at hun nesten svever.

Dåkker MÅ gå inn på IG'en min og sjåååå oppskrift. 

Nei vet du hva Heidi, dette er virkelig noe de aller fleste kan lage 🤣

Endret av Maia3
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Me for life skrev (2 timer siden):

Hun sier at hun ikke trenger hansker, for det er bare hun og Tom som spiser den maten. Som om det gjør det noe mindre ekkelt 🤢

Håper på  at han ikkr få rennende mage

• Liker 1
Skrevet
Maia3 skrev (2 timer siden):

Ikke jeg heller. Tar seg oppi håret når hun holder på å skjære opp også ,og ned i maten igjen . Er så ekkelt.

Bruker hun neglebørste etter toalettbesøk mon tro ? Er ikke nok å bare vaske hendene da.

Jeg grøsser.

Hun er såååå stolt og oppesen over dette måltidet at hun nesten svever.

Dåkker MÅ gå inn på IG'en min og sjåååå oppskrift. 

Nei vet du hva Heidi, dette er virkelig noe de aller fleste kan lage 🤣

Heller hansker når hun er på do besøk 

• Nyttig 2
Skrevet
missprincess skrev (5 timer siden):

Huff blir så dårlig bare ved tanken🤢🤢Og ja det tror jeg også at hun har. De neglene får jo aldri en pause. 

• Liker 7
Skrevet
Mocca86 skrev (5 timer siden):

Få se bilde av leppene dine da, siden du mener de ser så naturlige ut.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Mocca86 skrev (8 timer siden):

Jeg skulle så gjerne sett hva som er (naturlig filler ?) for de fleste flyr jo rundt med andenebb og går over grensen! Neida jeg regner ikke med du legger ut bilder her! Men håper du skjønner hva jeg mener 😉

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (På 19.6.2026 den 18.17):

" Har fått melding der de synes jeg har en så fin glød osv" ... men er det mulig !?! Ser ikke folk at hun bruker FILTER??!! Jeg blir helt oppgitt 🤣🙈men det kan være noen som er ironiske,  la oss håpe det😂😅

Lol, har hun fått slike meldinger så hadde hun lagt de ut. Er nok kun hun som synes det . At hun bruker filter må vel alle se for i virkeligheten ser hun ganske sliten ut og dessverre rettes det heller ikke om med sminke 

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 19.6.2026 den 19.57):

Jeg blir redd når jeg ser kommentarer folk sender til influensere😩😱

Hun bløffer ellers hadde hun lagt den ut 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir ganske fascinert over den dama der. Hun kan ikke bruke ferske tomater for det er såååå dyrt men all den sminken og klærne hun bestiller til 1000-vis av kroner i måneden det går fint ….?

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...