JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 19:31 #2881 Skrevet tirsdag kl. 19:31 Hatt en pause herfra et par dager! Så har ikke sett alle kommentarer her nå, men fysj eller unnskyld! Liker ikke å si æsj til mat! Men den pastaen eller hva det er så rett og slett ut som oppkast. Altså klarer hun ikke å lage 1 rett som andre mennesker kunne tenke seg å lage? Eller 1 husmannskost middag? Sorry men det ser bare ut som en 13 åring som er alene hjemme og lager mat 😩 12
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 19:47 #2882 Skrevet tirsdag kl. 19:47 JojoMoyes skrev (14 minutter siden): Hatt en pause herfra et par dager! Så har ikke sett alle kommentarer her nå, men fysj eller unnskyld! Liker ikke å si æsj til mat! Men den pastaen eller hva det er så rett og slett ut som oppkast. Altså klarer hun ikke å lage 1 rett som andre mennesker kunne tenke seg å lage? Eller 1 husmannskost middag? Sorry men det ser bare ut som en 13 åring som er alene hjemme og lager mat 😩 Tror nok de fleste 13 åringer hadde gjort det mye mer appetitlig enn dette 3 4
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 22:05 #2883 Skrevet tirsdag kl. 22:05 zhazha65 skrev (4 timer siden): Gamle engelske kvinner som har Benidorm nær sin hjerte og huden som skriker hjelp. Da sklir hun jo rett inn 8
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 22:14 #2884 Skrevet tirsdag kl. 22:14 Maia3 skrev (På 8.6.2026 den 20.16): Dem som elske mæææ 🤣 Dagens beste. Finnes det noen som virkelig eeeelske dæææ H ? Tviler på det. Men vi er mange som eeeelske å se og høre deg dumme deg ut overfor "hele verden". Har møtt mange rare vesen gjennom livet, men du tar kaka. Og det er ikke et positivt kompliment 🤣
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 22:16 #2885 Skrevet tirsdag kl. 22:16 Elvirra skrev (På 8.6.2026 den 20.56): Dagens spørsmål til deg, Heidi; Når du sier du er så ekstremt god på å google deg frem til det perfekte reisemålet, og bruker timesvis på å finne rett hotell og rette avtaler, for ikke å glemme rett pris. Hvordan har det seg at du ALDRI får rom som bestilt? Hvorfor må du ALLTID rett ned i resepsjonen og krangle deg til en oppgradering? Du kan jo dette med internettbestillinger så godt? Hun lever på 70 tallet når man reiste til Syden og trodde at man er noen... 10 2
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 22:19 #2886 Skrevet tirsdag kl. 22:19 Zhara skrev (På 9.6.2026 den 0.15): "Endelig har æ...eeh vi landa på en ny feri tur"🤢🤮 jeg blir fysisk uvel av dette kvinnemenneske. De reiser alltid når det er lavsesong. 4
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 11:01 #2887 Skrevet onsdag kl. 11:01 Linazer skrev (På 8.6.2026 den 21.40): Spørs om hun ikke kommer til å klage på feriemålet i seg selv. Jeg har vært i Benidorm en gang, helt ærlig den styggeste byen jeg noensinne har vært i. Europas Manhattan kalles byen pga alle høyhusene og skyskraperne. Det kryr av folk. De fleste bruker slike trehjulssykler på å komme seg rundt Benidorm og Torremolinos. 🤣 Mere harry bli det ikke. Nattpysjbukser og hekle topper basser bra i by miljø der nede 11
missprincess Skrevet onsdag kl. 11:28 #2888 Skrevet onsdag kl. 11:28 Me for life skrev (18 timer siden): Gjorde den egentlig det? 🤔 Hadde helt ærlig vært mye finere en str. opp og ikke så trang over ræva. Denne skal være litt mer baggy, og ikke så tight. Enig, den buksa var ikke love love nei. Hun ble altfor trang og så firkantet ut på henne. Burde absolutt gått opp i str 8
missprincess Skrevet onsdag kl. 11:42 #2889 Skrevet onsdag kl. 11:42 zhazha65 skrev (38 minutter siden): Benidorm og Torremolinos. 🤣 Mere harry bli det ikke. Nattpysjbukser og hekle topper basser bra i by miljø der nede Benidorm var vel populært for flere år siden men nå har vel den plassen tapt seg veldig ettersom jeg har sett mange kommentarer på. Ikke en plass jeg hadde kastet bort å dratt på ferie til når det finnes så mange andre flotte reisemål å dra til. Lurer på om T fikk bestemme ferie hva han hadde valgt 1 3
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 13:10 #2890 Skrevet onsdag kl. 13:10 missprincess skrev (1 time siden): Benidorm var vel populært for flere år siden men nå har vel den plassen tapt seg veldig ettersom jeg har sett mange kommentarer på. Ikke en plass jeg hadde kastet bort å dratt på ferie til når det finnes så mange andre flotte reisemål å dra til. Lurer på om T fikk bestemme ferie hva han hadde Han er like harry. Benidorm reiste man 70 og 80 tallet. Kunne ikke tenke meg mere tragisk reisemål. 8
Linazer Skrevet onsdag kl. 13:18 #2891 Skrevet onsdag kl. 13:18 missprincess skrev (1 time siden): Benidorm var vel populært for flere år siden men nå har vel den plassen tapt seg veldig ettersom jeg har sett mange kommentarer på. Ikke en plass jeg hadde kastet bort å dratt på ferie til når det finnes så mange andre flotte reisemål å dra til. Lurer på om T fikk bestemme ferie hva han hadde valgt De må da bare reise hvor de vil for min del. Det virker ikke som at land eller sted er av betydning så lenge det ligger nær strand, nær by, og koster under 20 000; kr. Da vil det jo av og til bli ok steder, og andre ganger harrysteder. 4
Full kontroll Skrevet torsdag kl. 08:05 #2892 Skrevet torsdag kl. 08:05 (endret) Imponert over mengde og "nytten" av såå mye makeup på trening?! Mulig hun ikke har like stor svettefest som jeg under trening, er nok at jeg "drar" svette av panna, så er hele ansiktet fullt av ( vannfast) mascara Men, for hennes vedkommende , ikke en dag eller anledning uten det hun "er kjent for" overdreven bruk av sminke 😛 Endret torsdag kl. 08:14 av Full kontroll 11 3
Maia3 Skrevet torsdag kl. 12:44 #2893 Skrevet torsdag kl. 12:44 Full kontroll skrev (4 timer siden): Imponert over mengde og "nytten" av såå mye makeup på trening?! Mulig hun ikke har like stor svettefest som jeg under trening, er nok at jeg "drar" svette av panna, så er hele ansiktet fullt av ( vannfast) mascara Men, for hennes vedkommende , ikke en dag eller anledning uten det hun "er kjent for" overdreven bruk av sminke 😛 Hadde det bare vært sminke hun er "kjent" for, så hadde det ikke vært så "gæli". Er dessverre mye annet hun er "kjent" for som er virkelig ille 11 2
Full kontroll Skrevet torsdag kl. 13:01 #2894 Skrevet torsdag kl. 13:01 (endret) Maia3 skrev (32 minutter siden): Hadde det bare vært sminke hun er "kjent" for, så hadde det ikke vært så "gæli". Er dessverre mye annet hun er "kjent" for som er virkelig ille Ja, hun er kjent for så mangt, men på div treningssentre i trøndelag er det kun denne "fargeklatten" de fleste om ikke alle vet navnet på 😛 Òg det er IKKE som hun selv tror, dronning Endret torsdag kl. 13:17 av Full kontroll 8
Anita321 Skrevet torsdag kl. 14:07 #2895 Skrevet torsdag kl. 14:07 (endret) Full kontroll skrev (6 timer siden): Imponert over mengde og "nytten" av såå mye makeup på trening?! Mulig hun ikke har like stor svettefest som jeg under trening, er nok at jeg "drar" svette av panna, så er hele ansiktet fullt av ( vannfast) mascara Men, for hennes vedkommende , ikke en dag eller anledning uten det hun "er kjent for" overdreven bruk av sminke 😛 Trening kl 09 og hjemme mellom kl 13-16 i samme klær. Hun har vel ikke trent i 4t? Puster og peser??? Liksom trent lenge og hardt. Tror nok ikke det er så hard trening😂. Dama er jo aldri svett. Kolestrolvennlig og sunn middag i dag også-"junkfoodpotet". Endret torsdag kl. 14:07 av Anita321 7 2
Blue Sky Skrevet torsdag kl. 16:49 #2896 Skrevet torsdag kl. 16:49 Hva er egentlig hensikten med proteinrundstykker når man ellers spiser pizza, pitabrød, hamburgerbrød etc? 9 5
Skravleberta Skrevet i går, 00:43 #2897 Skrevet i går, 00:43 Jeg har ikke tenkt så mye over kostholdet hennes før, men etter at jeg begynte å legge merke til det, er det jo helt vanvittig! Et voksent menneske som liksom et opptatt av kropp og trening, har kosthold på nivå med en ungdom som nettopp har flyttet hjemmefra, og som vil ha noe som smaker godt, er enkelt og billig. Men ungdommen tar til vettet etter en stund, og skjønner at sånn kosthold kan jeg ikke fortsette med. Mens damen på 60 år fortsatt holder på det kostholdet. Og hun jobber ikke, og har all verdens tid til å lage sunn og god mat. Altså, når du er 60 år og hjemmeværende, også lager du pizza med ferdigbunn, ferdig (billig) pizzasaus, billigskinke og drøssevis av økonomiost, da skjønner jeg ingenting. Og i tillegg lager hun video av hvordan hun lager det, til inspirasjon for andre! Det kan da ikke være et menneske i Norges land som ser på Heidis matlaging og tenker "jøss, inspirerende". De som spør etter oppskrift (hvis noen gjør det), må jo gjøre det på kødd?!? 8 16
Blue Sky Skrevet i går, 10:24 #2898 Skrevet i går, 10:24 (endret) For et babbel de presterer begge to på Plantasjen! Forglemmegei foreslår T, han mener kanskje Stemor, men selvsagt catcher hun ikke det. Så går det i Maragrita og Smørblomst og you name it. Fokus folkens! Fokus! Dere skal jo influere oss! Da må dere vite hva dere snakker om. Sånn delvis i hvert fall. Og til middag? Mere yallamat. Endret i går, 10:25 av Blue Sky 2 8
Maia3 Skrevet i går, 12:03 #2899 Skrevet i går, 12:03 Blue Sky skrev (1 time siden): For et babbel de presterer begge to på Plantasjen! Forglemmegei foreslår T, han mener kanskje Stemor, men selvsagt catcher hun ikke det. Så går det i Maragrita og Smørblomst og you name it. Fokus folkens! Fokus! Dere skal jo influere oss! Da må dere vite hva dere snakker om. Sånn delvis i hvert fall. Og til middag? Mere yallamat. Er flaut at to voksne mennesker går rundt og filmer inne på butikkene mens de nærmest krangler og kverulerer. Og så H da, med den gjennomtrengende falske latteren. Utidig 10 4
Me for life Skrevet i går, 12:29 #2900 Skrevet i går, 12:29 Sorry, men det skal mer til enn et par potteplanter for å friske opp den triste balkongen der. Et uteteppe, et ordentlig bord, grillen opp fra gulvet og noen puter eller pledd hadde gjort mye. Er ikke mange pakker i posten hun måtte hoppet over for å få til det. Det finnes flere, den tyske "søsteren": https://www.seher.no/kjendis/bekrefter-ryktene/84740501 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå