Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
friskbris skrev (2 timer siden):

Noen som har lyst til å gi henne et lite tips om at det beste hun kan gjøre for huden er å servere kroppen litt fet fisk og grønt og ikke FirstPrice baguetter istedetfor å kladde på 800krs kremer med «kollargen»?

Nei vent, jeg gir det tipset selv, så blir jeg endelig blokka, for jeg holder snart ikke ut denne galskapen lenger. 

Uff trasigt for deg da🤪Trenger du hjelp med å finne ut hvordan du avfølge?

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blue Sky skrev (16 timer siden):

Jeg må slutte med dette her. Det er nærmest uutholdelig å se på at hun pakker ut det ene plagget og dyre kremen etter det andre, durer i seg yallamat og ser på yallatv i år ut og år inn. Men jeg er som fjetret! At det er mulig å leve et så på mange måter ordinært og intetsigende liv, og likevel være obsessed med å dele det med andre. Det hele er meg pokker ta en gåte! 

Det er trøst å åpne pakker å late som man har det supert i livet.

Der kunne man også sagt...spar penger og kjøpe noen klesplagg som er virkelig noen å se på. Hennes smak er enkelt..nattbukser forskjellige farger dårlig slappe kvalitet heklet korte topper og ikke minst  gensere helst rosa med skrift. Hvis dette ikke understreker alderen så vet ikke jeg

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (19 timer siden):

Jeg må slutte med dette her. Det er nærmest uutholdelig å se på at hun pakker ut det ene plagget og dyre kremen etter det andre, durer i seg yallamat og ser på yallatv i år ut og år inn. Men jeg er som fjetret! At det er mulig å leve et så på mange måter ordinært og intetsigende liv, og likevel være obsessed med å dele det med andre. Det hele er meg pokker ta en gåte! 

Hæ??? Mener du å si at dette er ensporet?? Med pakkeåpning dag etter dag med ting som omtrent ikke er et tilbud en gang?? 🙈😂 I dag ble det jo tross alt innbakt pizza 🍕 IGJEN! Jeg hadde aldri servert pizza eller grøt eller tomatsuppe til en arbeidskar som kommer hjem fra jobb (og er årsaken til at hun kan haaaaiiiiindææææl all de tilbudan og reise så mye) hadde heller ikke servert sånt tull til min gamle mor som setter pris på skikkelig mat. Hun er rett og slett en stor gåte på en måte med dette snap livet sitt levd på løgn og fanteri 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Meeja skrev (20 timer siden):

Uff trasigt for deg da🤪Trenger du hjelp med å finne ut hvordan du avfølge?

Tror det er mange her som trenger hjelp med å avfølge :-D.

• Liker 3
Skrevet
Kvæser skrev (8 minutter siden):

Tror det er mange her som trenger hjelp med å avfølge :-D.

Staten må opprette et rehabiliteringssenter 😏

• Liker 5
Skrevet

Nå klarer ikke fru pigalopp helt å opprettholde pusemuse kosestemmen til hain Tååååm! Har jo sååååå mye å gjøre med å finne ny sydentur og bla bla bla. Med det ene med det andre kriteriet og ju naim it. Så da må jo ikke Tåååmmm komme med sitte gode og tøysene humør i bilen. Det blir rent for meget. Blir nok en nydlich helg om det humøret fortsette å dale. Hold på hatten Tåååååmmmm. 

• Liker 11
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Nå klarer ikke fru pigalopp helt å opprettholde pusemuse kosestemmen til hain Tååååm! Har jo sååååå mye å gjøre med å finne ny sydentur og bla bla bla. Med det ene med det andre kriteriet og ju naim it. Så da må jo ikke Tåååmmm komme med sitte gode og tøysene humør i bilen. Det blir rent for meget. Blir nok en nydlich helg om det humøret fortsette å dale. Hold på hatten Tåååååmmmm. 

🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Det er så morsomt hver gang Heidi sier " Vi" har bestemt! Hvem tror hun at hun lurer?🤣😂😂🤡 Eneste er vel Tom🤡

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
Zhara skrev (59 minutter siden):

Det er så morsomt hver gang Heidi sier " Vi" har bestemt! Hvem tror hun at hun lurer?🤣😂😂🤡 Eneste er vel Tom🤡

T har ingenting han skulle sagt han betaler og er pengboken hennes 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

Hva har de bestemt?

• Liker 1
Skrevet

Vil ha folk til å gå inn på spotlight og sjekke ut sine "oppskrifter"😀er det gul stjerne hun sikler etter🫢

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Vil ha folk til å gå inn på spotlight og sjekke ut sine "oppskrifter"😀er det gul stjerne hun sikler etter🫢

Jeg har barnebarn som lager mer fristende og sunn mat enn dette🙈😂Hadde hun tenkt trening og helse fremfor lepper/hår og sminke så hadde hun nok kanskje spist noe annerledes vil jeg tro. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

«Hvis noen trenger inspirasjon til matlaging « og jeg lo og jeg lo 😂😂 Det er vel ikke henne man skal følge da! Enkleste utvei på absolutt ALT! 😂😂

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg skrev (24 minutter siden):

«Hvis noen trenger inspirasjon til matlaging « og jeg lo og jeg lo 😂😂 Det er vel ikke henne man skal følge da! Enkleste utvei på absolutt ALT! 😂😂

Jeg lo godt jeg også 😂

Lurer du på hvordan du kan lage mest mulig ultraprosessert mat......følg InstaHeidi

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Heller🚫

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Men hvorfor forsegler hun innbakt pizzaen når hun deler den i biter? Har det noe for seg egenlig?

• Liker 9
Skrevet

Oppskrifter på ferdigmat😂 Kyllingen i salaten er det faktisk mulig å steke, men ikke engang det gidder hun. Oppskrift på pizza med ferdigbunn, ferdigkjøpt saus og kjøtt😂. Eller ferdigkjøpte pitabrød med kjøtt, grønnsaker og ferdigkjøpt dressing👍 Hvem tror hun har behov for dette? 😂. Hadde hun laget mat fra scrath hadde det vært noe annet, men dette er rett å slett flaut😂 😂 😂 

• Liker 4
  • Nyttig 14
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 4.6.2026 den 17.20):

Hæ??? Mener du å si at dette er ensporet?? Med pakkeåpning dag etter dag med ting som omtrent ikke er et tilbud en gang?? 🙈😂 I dag ble det jo tross alt innbakt pizza 🍕 IGJEN! Jeg hadde aldri servert pizza eller grøt eller tomatsuppe til en arbeidskar som kommer hjem fra jobb (og er årsaken til at hun kan haaaaiiiiindææææl all de tilbudan og reise så mye) hadde heller ikke servert sånt tull til min gamle mor som setter pris på skikkelig mat. Hun er rett og slett en stor gåte på en måte med dette snap livet sitt levd på løgn og fanteri 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hun har i alle de årene før jeg kuttet henne ut av mitt liv som så mange andre har gjort pga av hennes ego måte å være på . Det har bestandig vært meg først hos henne fremfor sine barn tilogmed. Mye viktigere at hun brukte og fortsatt bruker penger på kun seg selv . Når det kommer til andre er hun gjerrig så til de grader at det er vanskelig å forstå for folk som ikke har omgått henne

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Moren til IH er jo virkelig ikke i form og hadde dette vært min mor,hadde jg stilt opp 100% både hos moren,fulgt henne her og der men ikke drasset henne m inn i matvarebutikker der moren sliter m kortpust så hun henger over handle kurven. Meeeeen klart mor må drasser md vettu,og filmes mens IH maser i ett sett»mamma,mamma!! Sjå hær da,mamma!» For filme en snapp eller ti er viktigst så IH fremstår som perfekte og omsorgsfulle dattra som har et gullegull godt forhold til sin mamma…😏Men hvis moren røyker,får hun ikke m oksygenmasik hjem,det være seg stasjonær eller bærbar for den kombinasjonen er livsfarlig og det kan brått si💥

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...