Lunabelle Skrevet 30. mai #2741 Skrevet 30. mai Babyface skrev (2 timer siden): Det går an å stoppe, ta et skritt tilbake og reflektere litt over egen oppførsel også. Si det til Heidi! For er det noen som virkelig trenger disse rådene dine, så er det henne! 5 9
Lunabelle Skrevet 30. mai #2742 Skrevet 30. mai beauti skrev (2 timer siden): Det der er nok et resultat av all solingen hun har holdt på med i mange år uten å vært så nøye med å bruke solfaktor pluss mange turer på solarium Nei, det skyldes ene og alene bruddet i ankelen! Det har hun jo forklart oss grundig, flere ganger 😅 10 3
Kvæser Skrevet 30. mai #2743 Skrevet 30. mai Babyface skrev (2 timer siden): Hvorfor må jeg det? Jeg kjenner faktisk ikke så godt til henne, følger henne ikke, aldri sett henne vetken på tv eller irl, men har som sagt dårlig inntrykk ut fra det jeg har sett. Men når et menneske sitter og skrive hundrevis av negative innlegg om en annen person bikker over til lynsjing og da har det gått for langt for min del. Det går an å stoppe, ta et skritt tilbake og reflektere litt over egen oppførsel også. Så enig! 4 1
Gjest beauti Skrevet 30. mai #2744 Skrevet 30. mai Lunabelle skrev (5 minutter siden): Nei, det skyldes ene og alene bruddet i ankelen! Det har hun jo forklart oss grundig, flere ganger 😅 Ja, fader glemte jo den ankelen så der har du synderen 😂
Lunabelle Skrevet 30. mai #2745 Skrevet 30. mai beauti skrev (13 minutter siden): Ja, fader glemte jo den ankelen så der har du synderen 😂 Nettopp! 😄 7
zhazha65 Skrevet 30. mai #2746 Skrevet 30. mai Lunabelle skrev (24 minutter siden): Nei, det skyldes ene og alene bruddet i ankelen! Det har hun jo forklart oss grundig, flere ganger 😅 Ifølge legen tåler huden hennes bra med sol..heh... 9
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2747 Skrevet 30. mai beauti skrev (1 time siden): Ja, fader glemte jo den ankelen så der har du synderen 😂 Hvordan i all verden klarte du å glemme den 🙈😂 2 6
Anita321 Skrevet 30. mai #2748 Skrevet 30. mai Zhara skrev (9 timer siden): Nå på snap" mamma mamma ,jeg er på tv sjååå da mamma!! Med sin sukkersøte stemme😂😂😂æ døøør😂😂😂🍿 Mora var ikke så interessert i å se. Hun kommenterte jo at det der er jo gammelt.... Instaheidi elsker jo å se seg selv på Charterfeber ! Før Sydenturen så kommenterte hun jo at de sendte det på tv, og informerte om i hvilke episoder de var med i. Ifjor gjorde hun også det samme. Se på meg, se på meg😂. Rart hun ikke ble spurt om å være med igjen, men grunnen sier seg vel selv 😂. 4 9
zhazha65 Skrevet 30. mai #2749 Skrevet 30. mai Anita321 skrev (33 minutter siden): Mora var ikke så interessert i å se. Hun kommenterte jo at det der er jo gammelt.... Instaheidi elsker jo å se seg selv på Charterfeber ! Før Sydenturen så kommenterte hun jo at de sendte det på tv, og informerte om i hvilke episoder de var med i. Ifjor gjorde hun også det samme. Se på meg, se på meg😂. Rart hun ikke ble spurt om å være med igjen, men grunnen sier seg vel selv 😂. Kunne meldt seg på farmen 😅 1 2
Anita321 Skrevet 30. mai #2750 Skrevet 30. mai (endret) zhazha65 skrev (23 minutter siden): Kunne meldt seg på farmen 😅 Blitt konflikt fra dag en med den ene etter den andre😂 Han nok gått ut med en gang Endret 30. mai av Anita321 5
Zhara Skrevet 30. mai #2751 Skrevet 30. mai Anita321 skrev (2 timer siden): Mora var ikke så interessert i å se. Hun kommenterte jo at det der er jo gammelt.... Instaheidi elsker jo å se seg selv på Charterfeber ! Før Sydenturen så kommenterte hun jo at de sendte det på tv, og informerte om i hvilke episoder de var med i. Ifjor gjorde hun også det samme. Se på meg, se på meg😂. Rart hun ikke ble spurt om å være med igjen, men grunnen sier seg vel selv 😂. " derre har vi no sett" 😂😂Så lite interessert 🤣🤣 11
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2752 Skrevet 30. mai zhazha65 skrev (1 time siden): Kunne meldt seg på farmen 😅 Uten sminke hver dag 😳😬🤓😉 4
Me for life Skrevet 30. mai #2753 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Uten sminke hver dag 😳😬🤓😉 Hun hadde sett yngre og freshere ut en på mange mange år. 6
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2754 Skrevet 30. mai Me for life skrev (1 minutt siden): Hun hadde sett yngre og freshere ut en på mange mange år. Ja! Men hun går jo aldri uten sminke… 1
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2755 Skrevet 30. mai Lunabelle skrev (4 timer siden): Nei, det skyldes ene og alene bruddet i ankelen! Det har hun jo forklart oss grundig, flere ganger 😅 Kom på at jeg har en hel haug med skader og operasjoner! Nå tør ikke jeg å se meg i speilet 😩😇 8
Me for life Skrevet 30. mai #2756 Skrevet 30. mai Anita321 skrev (2 timer siden): Mora var ikke så interessert i å se. Hun kommenterte jo at det der er jo gammelt.... Instaheidi elsker jo å se seg selv på Charterfeber ! Før Sydenturen så kommenterte hun jo at de sendte det på tv, og informerte om i hvilke episoder de var med i. Ifjor gjorde hun også det samme. Se på meg, se på meg😂. Rart hun ikke ble spurt om å være med igjen, men grunnen sier seg vel selv 😂. At hun ikke skjønner at det er ikke de kule, inspirerende, omgjengelig personene som blir invitert med på Charterfeber. Det er karakterer, de sære og rare, de vi ler av, sukker av eller blir irriterte på som inviteres. Det er ikke et kompliment å få spørsmål om å være med på Charterfeber, det burde være en gedigen oppvekker. 7 15
Zena33 Skrevet 30. mai #2757 Skrevet 30. mai Me for life skrev (29 minutter siden): At hun ikke skjønner at det er ikke de kule, inspirerende, omgjengelig personene som blir invitert med på Charterfeber. Det er karakterer, de sære og rare, de vi ler av, sukker av eller blir irriterte på som inviteres. Det er ikke et kompliment å få spørsmål om å være med på Charterfeber, det burde være en gedigen oppvekker. 💯😂 3 2
Pigaloppa Skrevet 30. mai #2758 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (1 time siden): Ja! Men hun går jo aldri uten sminke… Faktisk aldri,selv når hun sovet ifølge hun selv.. 1 3
Lunabelle Skrevet 31. mai #2759 Skrevet 31. mai JojoMoyes skrev (11 timer siden): Kom på at jeg har en hel haug med skader og operasjoner! Nå tør ikke jeg å se meg i speilet 😩😇 Hahaha 😂. Jeg tror det er veldig mange unntak, så jeg tror du trygt kan se deg i speilet. Har faktisk aldri hørt om noen andre enn IH som det har skjedd med 😂😂. Men hun trenger nok noe å skylde på. 2
Full kontroll Skrevet 31. mai #2760 Skrevet 31. mai Fun before run<—> laushår, vippa og hainhuin i bainn( den har vi ikke sett)😎🤪🤪 6 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå