Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Det går an å stoppe, ta et skritt tilbake og reflektere litt over egen oppførsel også.

Si det til Heidi! For er det noen som virkelig trenger disse rådene dine, så er det henne! 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
beauti skrev (2 timer siden):

Det der er nok et resultat av all solingen hun har holdt på med i mange år uten å vært så nøye med å bruke solfaktor pluss mange turer på solarium 

Nei, det skyldes ene og alene bruddet i ankelen!  Det har hun jo forklart oss grundig, flere ganger 😅

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Hvorfor må jeg det? Jeg kjenner faktisk ikke så godt til henne, følger henne ikke, aldri sett henne vetken på tv eller irl, men har som sagt dårlig inntrykk ut fra det jeg har sett. Men når et menneske sitter og skrive hundrevis av negative innlegg om en annen person bikker over til lynsjing og da har det gått for langt for min del. Det går an å stoppe, ta et skritt tilbake og reflektere litt over egen oppførsel også.

Så enig!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Gjest beauti
Skrevet
Lunabelle skrev (5 minutter siden):

Nei, det skyldes ene og alene bruddet i ankelen!  Det har hun jo forklart oss grundig, flere ganger 😅

Ja, fader glemte jo den ankelen så der har du synderen 😂

Skrevet
beauti skrev (13 minutter siden):

Nettopp! 😄

• Liker 7
Skrevet
Lunabelle skrev (24 minutter siden):

Ifølge legen  tåler huden hennes bra med sol..heh...

• Liker 9
Skrevet
beauti skrev (1 time siden):

Hvordan i all verden klarte du å glemme den 🙈😂 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Zhara skrev (9 timer siden):

Nå på snap" mamma mamma ,jeg er på tv sjååå da mamma!! Med sin sukkersøte stemme😂😂😂æ døøør😂😂😂🍿

Mora var ikke så interessert i å se. Hun kommenterte jo at det der er jo gammelt.... Instaheidi elsker jo å se seg selv på Charterfeber ! Før Sydenturen så kommenterte hun jo at de sendte det på tv, og  informerte om i hvilke episoder de var med i. Ifjor gjorde hun også det samme. Se på meg, se på meg😂. Rart hun ikke ble spurt om å være med igjen, men grunnen sier seg vel selv 😂

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Anita321 skrev (33 minutter siden):

Mora var ikke så interessert i å se. Hun kommenterte jo at det der er jo gammelt.... Instaheidi elsker jo å se seg selv på Charterfeber ! Før Sydenturen så kommenterte hun jo at de sendte det på tv, og  informerte om i hvilke episoder de var med i. Ifjor gjorde hun også det samme. Se på meg, se på meg😂. Rart hun ikke ble spurt om å være med igjen, men grunnen sier seg vel selv 😂

Kunne meldt seg på farmen 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (23 minutter siden):

Blitt konflikt fra dag en med den ene etter den andre😂  Han nok gått ut med en gang

Endret av Anita321
  • Liker 5
Skrevet
Anita321 skrev (2 timer siden):

" derre har vi no sett" 😂😂Så lite interessert 🤣🤣

• Liker 11
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Uten sminke hver dag 😳😬🤓😉

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 minutter siden):

Uten sminke hver dag 😳😬🤓😉

Hun hadde sett yngre og freshere ut en på mange mange år.

• Liker 6
Skrevet
Me for life skrev (1 minutt siden):

Hun hadde sett yngre og freshere ut en på mange mange år.

Ja! Men hun går jo aldri uten sminke…

• Liker 1
Skrevet
Lunabelle skrev (4 timer siden):

Kom på at jeg har en hel haug med skader og operasjoner! Nå tør ikke jeg å se meg i speilet 😩😇

• Liker 8
Skrevet
Anita321 skrev (2 timer siden):

At hun ikke skjønner at det er ikke de kule, inspirerende, omgjengelig personene som blir invitert med på Charterfeber. Det er karakterer, de sære og rare, de vi ler av, sukker av eller blir irriterte på som inviteres.

Det er ikke et kompliment å få spørsmål om å være med på Charterfeber, det burde være en gedigen oppvekker.

• Liker 7
  • Nyttig 15
Skrevet
Me for life skrev (29 minutter siden):

At hun ikke skjønner at det er ikke de kule, inspirerende, omgjengelig personene som blir invitert med på Charterfeber. Det er karakterer, de sære og rare, de vi ler av, sukker av eller blir irriterte på som inviteres.

Det er ikke et kompliment å få spørsmål om å være med på Charterfeber, det burde være en gedigen oppvekker.

💯😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ja! Men hun går jo aldri uten sminke…

Faktisk aldri,selv når hun sovet ifølge hun selv..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (11 timer siden):

Kom på at jeg har en hel haug med skader og operasjoner! Nå tør ikke jeg å se meg i speilet 😩😇

Hahaha 😂. Jeg tror det er veldig mange unntak, så jeg tror du trygt kan se deg i speilet. Har faktisk aldri hørt om noen andre enn IH som det har skjedd med 😂😂. Men hun trenger nok noe å skylde på. 

• Liker 2
Skrevet

Fun before run<—> laushår, vippa og hainhuin  i bainn( den har vi ikke sett)😎🤪🤪

IMG_9962.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...