Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
zhazha65 skrev (Akkurat nå):

Kanskje T også kunne titte innom siden har bruker maskara på bildene...leppestift 😅

Ja 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 30.5.2026 den 16.38):

Tenker vi alle skjønner hva den avhengigheten er😉 Ja det er forferdelig at det skal være så vanskelig å bryte ut av et destruktivt forhold! Men kan si jeg kjenner litt til det dessverre. Men altså den hersingen og kontrolleringen hadde jeg ikke gidda! Hadde nok heller ikke holdt ut med en som var så opptatt av seg selv og utseende på en sånn måte som dette. Nei hadde heller gått aleine og lykkelig inn i alderdommen enn alt det dramaet som vi vet skjer der både titt og ofte. Håper han klarer det til slutt om det er hans ønske å gjøre det 🤞🏻

Han tør sikkert ikke , vet at det kommer til å bli et helvete av dimensjoner . Som i alle brudd med narsissistiske personligheter . 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
beauti skrev (1 time siden):

Synes IH bør gå inn på Instagram å følge denne legen her, for alt han påpeker her passer på IH, foruten

Du vet at instagramprofilen din kommer opp her nå?😊

Endret av Nobetterthanaman
Skrevet
zhazha65 skrev (43 minutter siden):

Kanskje T også kunne titte innom siden har bruker maskara på bildene...leppestift 😅

Nobetterthanaman skrev (19 minutter siden):

Du vet at instagramprofilen din kommer opp her nå?😊

Hvordan sletter jeg den?

Skrevet
beauti skrev (3 minutter siden):

Hvordan sletter jeg den?

Mulig de andre som siterte deg må inn å redigere kommentarene sine også. Ser du har slettet linken på din opprinnelige kommentar, men den ligger fortsatt hos de som siterte deg..

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden):

Mulig de andre som siterte deg må inn å redigere kommentarene sine også. Ser du har slettet linken på din opprinnelige kommentar, men den ligger fortsatt hos de som siterte deg..

Ja ja, er jo ikke no galt i å opplyse gode råd fra en lege 😀

Skrevet

Synes IH bør gå inn på Instagram å følge denne legen her, for alt han påpeker her bør hun få med seg 

Legger ut navnet på han Dr. Zangani

Herregud!!! Akkurat som om det er Heidi han forteller om😳😳😳🎯🎯

• Liker 4
Skrevet
beauti skrev (44 minutter siden):

Ser du linken nå? Jeg kan ikke se den 

Skrevet
beauti skrev (45 minutter siden):

beauti skrev (46 minutter siden):

Nobetterthanaman, kan du se linken nå? Jeg ser den ikke lengre 

Skrevet
beauti skrev (1 minutt siden):

Nobetterthanaman, kan du se linken nå? Jeg ser den ikke lengre 

Jeg ser den fortsatt i Zhazha sitt innlegg, ja😊 jeg fjernet den fra sitatet mitt, og ser den ikke lenger hos deg. Bare hos zhazha 😊

Skrevet

Veldig opplysende av legen og gjelder oss alle 

Skrevet
zhazha65 skrev (12 minutter siden):

Veldig opplysende av legen og gjelder oss alle 

zhazha65 kan du fjerne linken jeg la ut ? 

Skrevet
beauti skrev (7 minutter siden):

zhazha65 kan du fjerne linken jeg la ut ? 

Linken er borte fra kommentaren nå😊

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden):

Linken er borte fra kommentaren nå😊

👍❤️

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Sol, admin.

Skrevet
Elvirra skrev (På 1.6.2026 den 20.49):

Det er i hvertfall litt uvanlig å sørge for seg selv først, når en er på besøk hos en så syk og skral gammel, enslig dame. 

Nysgjerrig på om hun tenker at hun skal gi litt praktisk hjelp og omsorg når hun er der. Men, kan jo være mange grunner til at hun ikke steller mer for henne. Ikke alle er like gode på å ta imot hjelp og omsorg heller. Tydeligvis ikke noe uvanlig for de, siden hun ønsker å legge det frem på snap slik hun gjør.  

Kanskje mor er for sliten til måltid når hun kommer hjem uten pust også. Best med kaffe, røyk og hostekule til kvelds. - Men slik hun la det frem i dag, er nok H selv den best forsynte middagsmessig i dag. Så vet vi det. 

Mora og Heidi brukte damp istedet for røyk , håper de fortsetter med det, og ikke røyk. Hilsen ei som har røykt i alle år og klarte slutte med damp  Har mild grad kols nå  Håper virkelig de klarer seg uten røyk. Jeg går ti på topp i flere kommuner nå. Glad jeg klarer det 👍🏻

• Liker 4
Skrevet (endret)

Har ikke mammaen hund(er) lengre? Ingen sett eller hørt, og tenkte også på at Heidi kunne klakket dem med seg på tur forleden, men kanskje for  mye " jobb & ansvar" ? 😕  

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Skrevet

"Si hadet, mamma". Prater til moren sin som til en unge. Ser jo at moren har mer enn nok med seg selv. Må jo være en lettelse når Heidi reiser. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Pusemusen skrev (58 minutter siden):

"Si hadet, mamma". Prater til moren sin som til en unge. Ser jo at moren har mer enn nok med seg selv. Må jo være en lettelse når Heidi reiser. 

Akkurat den seansen var ikke så voldsom er mine tanker. Heidi snakket rolig og strøk moren på kinnet. Og moren vinket og sa hadet til alle sammen. 

En annen sak er: Heidi behøver såklart ikke filme moren som tydelig sliter med pusten sin. Det hadde vært nok at Heidi forteller oss dette, at hun reiser fra moren (uten å filme seansen). Følgerne kan nok helt greit se for seg hvordan adjø-seansen med mor foregår. Samt at vi har både sett og hørt det meste tidligere.

• Liker 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...