zhazha65 Skrevet 30. mai #2721 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (15 minutter siden): Jeg blir ikke overrasket over noe av dette! Hun viser jo tydelig frem hvem hun er og husker fortsatt grining og skriking og utskjelling av Tompå snap da det slutt. Snap burde skåne sånne mennesker ved å nekte de tilgang!! Det kommer jo aldri til å bli bedre med henne så han burde jo få ut fingern om han vil ha en isi pisi alderdom uten drama og konflikter. Og sånn litt på siden er jeg glad jeg slipper å spise den jallamaten der dag etter dag både fordi jeg er et husmannskost/sunn ordentlig mat menneske, men også skrekk og gru med de neglene og håret oppi maten. Gjelder alle som driver med mat «sett opp håret ditt når du kokkulerer som IH sier « det detter av hår selv om ikke du ser det selv 😳 Ikke mins hansker på 1 1
Gjest beauti Skrevet 30. mai #2722 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Jeg blir ikke overrasket over noe av dette! Hun viser jo tydelig frem hvem hun er og husker fortsatt grining og skriking og utskjelling av Tompå snap da det slutt. Snap burde skåne sånne mennesker ved å nekte de tilgang!! Det kommer jo aldri til å bli bedre med henne så han burde jo få ut fingern om han vil ha en isi pisi alderdom uten drama og konflikter. Og sånn litt på siden er jeg glad jeg slipper å spise den jallamaten der dag etter dag både fordi jeg er et husmannskost/sunn ordentlig mat menneske, men også skrekk og gru med de neglene og håret oppi maten. Gjelder alle som driver med mat «sett opp håret ditt når du kokkulerer som IH sier « det detter av hår selv om ikke du ser det selv 😳 For sitt eget beste bør T komme seg bort fra H. Hun kommer aldri til å forandre seg. For i hennes hodet har hun rett uansett . Synes det er så kvalmt å se når hun lager mat med håret liggende på maten og tør ikke tenke på alt som ligger under de neglene. Hun burde absolutt satt opp håret og bruke engangshansker når hun lager mat. Mister appetitten bare å se på. Og at hun driver å tar på all maten før hun setter i gang er heller ikke akkurat så innbydende . De screenshotene jeg har sett som T skrev da det ble slutt mellom dem var skremmende å lese hvordan hun hadde vært mot han. Han skrev masse fra div episoder som hadde skjedd, hennes avhengighet av noe jeg ikke vil nevne. Men de som vet de vet. Uansett sjokkert ble jeg ikke over den lesingen jeg fikk tilsendt fra en person som også hadde stått henne nær en gang
Babyface Skrevet 30. mai #2723 Skrevet 30. mai Anita321 skrev (4 timer siden): Kjære vene,var ikke saken din at jeg svertet hennes personlighet og væremåte?? Det jeg skrev var ikke fakta, påstod du. Kan du ikke svare på hvorfor det ikke er fakta? Jeg kom med flere eksempler til deg som ble underbygget av en som kjente henne. Hold deg tildeg til saken som er instaheidi, fordi du bestemmer vel ikke hvem folk skal diskutere på Kvinneguiden? Dette blir for dumt... Jeg skrev ikke om det var fakta eller ei, jeg synes du bare drar det litt for langt med hundre negative innlegg om ett menneske. 2 1
Babyface Skrevet 30. mai #2724 Skrevet 30. mai zhazha65 skrev (4 timer siden): Dobbelt moralsk... Mulig det. Men det er lov å stoppe et sted. 2 1
Babyface Skrevet 30. mai #2725 Skrevet 30. mai Maia3 skrev (31 minutter siden): Finnes det overhodet noe positivt med denne damen, syns jeg at du (Babyface) skal komme med det. Venter i spenning Hvorfor må jeg det? Jeg kjenner faktisk ikke så godt til henne, følger henne ikke, aldri sett henne vetken på tv eller irl, men har som sagt dårlig inntrykk ut fra det jeg har sett. Men når et menneske sitter og skrive hundrevis av negative innlegg om en annen person bikker over til lynsjing og da har det gått for langt for min del. Det går an å stoppe, ta et skritt tilbake og reflektere litt over egen oppførsel også. 4 1
Nobetterthanaman Skrevet 30. mai #2726 Skrevet 30. mai Hva i alle dager har skjedd her? Har hun en hudsykdom eller noe?😳 Eller er det noe fryktelig galt med oppløsningen på telefonen min? 1 4
Gjest beauti Skrevet 30. mai #2727 Skrevet 30. mai Nobetterthanaman skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager har skjedd her? Har hun en hudsykdom eller noe?😳 Eller er det noe fryktelig galt med oppløsningen på telefonen min? Det der er nok et resultat av all solingen hun har holdt på med i mange år uten å vært så nøye med å bruke solfaktor pluss mange turer på solarium
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2728 Skrevet 30. mai Nobetterthanaman skrev (10 minutter siden): Hva i alle dager har skjedd her? Har hun en hudsykdom eller noe?😳 Eller er det noe fryktelig galt med oppløsningen på telefonen min? Det er vel kanskje filter og at det er brukt fillers og botox både her og der i ansiktet men lenger nedover lever huden sitt liv med aldringen uten å glattes ut? Bare min tanke/observasjon av det altså . 2 3
Zhara Skrevet 30. mai #2729 Skrevet 30. mai beauti skrev (1 time siden): Helt sant det du skriver. Må si at jeg ble ikke overrasket over hva T skrev i ikke bare én screenshot til denne personen om henne, moren og hvordan hun også oppførte seg mot hans familie som han der innrømte at han var velkommen hjem uten henne for hun hadde laget kvalme der også og ingen i hans familie likte henne. Tilogmed de han jobbet med gruet seg til hver gang hun skulle komme når han jobbet sørpå . De kunne ikke fatte hvorfor han var sammen med henne . Noe jeg heller aldri har forstått. Men tror faktisk ikke dette kommer til å vare. Han kan jo begynne å tenke på 20 år sammen med H fremover bare det bør gi han panikk. Han tror jeg kan finne en dame som er uten alle de problemene hun har både med seg selv og problemer hun skaper hvor enn de er . Han må manne seg opp å komme seg ut mens han kan . Jeg ble ikke sjokkert over å se hva han skrev til denne personen for egentlig var det ikke noe nytt for meg denne oppførselen fra henne. Hun er faktisk verre enn verst . Og vet at hun laget akkurat samme styret med sin ex sin familie så hun var heller ikke ønsket der på besøk. Sier jo sitt om hvordan hun er. En som elsker å lage intriger og drama om ikke ting går hennes vei. Btw så så jeg at den påskeduken hun hadde kjøpt til hans mor hadde hun kjøpt på salg på Nille til under femtilappen. Hun unner kun dyre ting til seg selv om det gjelder klær eller div make up. Hun skryter av at hun er frisør men det er mange mange år siden hun har jobbet som det. Siste plassen fikk hun ikke fast etter prøvetiden så ble ikke noe jobb der, og etter det har hun ikke jobbet noe særlig for hun fikk aldri ansettelse etter prøvetiden . Vet av en plass hun var , og de kunne ikke bli kvitt henne fort nok etter prøvetiden var over. Men klart det var jo ikke henne det var noe galt med selvfølgelig det var de andre. Jeg kjenner henne ikke , men akkurat som du beskriver nå har jeg lært å kjenne henne på dem årene jeg har fulgt henne. Og det blir bare tristere for hvert år å se hvordan hun behandler dem irundt seg. Og det er så så mange som blir lurt og manipulert, å ser det ikke før det er for seint. 1 3
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2730 Skrevet 30. mai beauti skrev (34 minutter siden): For sitt eget beste bør T komme seg bort fra H. Hun kommer aldri til å forandre seg. For i hennes hodet har hun rett uansett . Synes det er så kvalmt å se når hun lager mat med håret liggende på maten og tør ikke tenke på alt som ligger under de neglene. Hun burde absolutt satt opp håret og bruke engangshansker når hun lager mat. Mister appetitten bare å se på. Og at hun driver å tar på all maten før hun setter i gang er heller ikke akkurat så innbydende . De screenshotene jeg har sett som T skrev da det ble slutt mellom dem var skremmende å lese hvordan hun hadde vært mot han. Han skrev masse fra div episoder som hadde skjedd, hennes avhengighet av noe jeg ikke vil nevne. Men de som vet de vet. Uansett sjokkert ble jeg ikke over den lesingen jeg fikk tilsendt fra en person som også hadde stått henne nær en gang Tenker vi alle skjønner hva den avhengigheten er😉 Ja det er forferdelig at det skal være så vanskelig å bryte ut av et destruktivt forhold! Men kan si jeg kjenner litt til det dessverre. Men altså den hersingen og kontrolleringen hadde jeg ikke gidda! Hadde nok heller ikke holdt ut med en som var så opptatt av seg selv og utseende på en sånn måte som dette. Nei hadde heller gått aleine og lykkelig inn i alderdommen enn alt det dramaet som vi vet skjer der både titt og ofte. Håper han klarer det til slutt om det er hans ønske å gjøre det 🤞🏻 3 6
Anita321 Skrevet 30. mai #2731 Skrevet 30. mai (endret) beauti skrev (1 time siden): For sitt eget beste bør T komme seg bort fra H. Hun kommer aldri til å forandre seg. For i hennes hodet har hun rett uansett . Synes det er så kvalmt å se når hun lager mat med håret liggende på maten og tør ikke tenke på alt som ligger under de neglene. Hun burde absolutt satt opp håret og bruke engangshansker når hun lager mat. Mister appetitten bare å se på. Og at hun driver å tar på all maten før hun setter i gang er heller ikke akkurat så innbydende . De screenshotene jeg har sett som T skrev da det ble slutt mellom dem var skremmende å lese hvordan hun hadde vært mot han. Han skrev masse fra div episoder som hadde skjedd, hennes avhengighet av noe jeg ikke vil nevne. Men de som vet de vet. Uansett sjokkert ble jeg ikke over den lesingen jeg fikk tilsendt fra en person som også hadde stått henne nær en gang Han hadde satt henne av mange steder når de var ute kjørte bil. Hun hadde ikke "telling" på hvor mange ganger det hadde skjedd. Dette kjeftet og smelte "kjeftesmella" om på sin snap. Ikke rart at kaster henne ut av bilen, og det sier mye om henne. Det var vel en grunn til det..... Hun sa aldri noe om hvordan hun kom seg vekk fra de stedene. Sannsynligvis hentet han henne igjen, men det opplyste hun ikke om. Prøvde vel å få sympati. Man trenger vel ikke spekulere i hvorfor hun ikke blir med på lange bilturer lenger, men tar fly. Hvorfor han ikke beholdt hun nye dama han fant seg det skjønner vel ingen. Da hadde fyren sluppet all det dramaet instaheidi lager, og de hadde hatt omgang med andre folk. Endret 30. mai av Anita321 4 6
Pigaloppa Skrevet 30. mai #2732 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (31 minutter siden): Det er vel kanskje filter og at det er brukt fillers og botox både her og der i ansiktet men lenger nedover lever huden sitt liv med aldringen uten å glattes ut? Bare min tanke/observasjon av det altså . Bra rynkete i ansiktet uten filter. Det er trist at hun og flere andre bruker så mye filter, det er jo naturlig at vi får rynker underveis i livet. 6
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2733 Skrevet 30. mai Pigaloppa skrev (Akkurat nå): Bra rynkete i ansiktet uten filter. Det er trist at hun og flere andre bruker så mye filter, det er jo naturlig at vi får rynker underveis i livet. Ja det hender jo at «man/de glemmer å ta på eller snur seg bort med filter på « så har jo sett det ja. Jeg personlig syns naturlig aldring med hud og hår osv ser 100 ganger bedre ut enn alt dette fake meget synlig kunstige folk holder på med. Nå er jeg heldig stilt med langt og tykt lyst hår men hadde heller hatt en kort og gøy litt fresh frisyre fremfor lang pålimt blondt. Men meg om det 😉Det er iallfall godt at vi andre får ha våre naturlige rynker og lepper tenker jeg 🤩 6
Maia3 Skrevet 30. mai #2734 Skrevet 30. mai Anita321 skrev (19 minutter siden): Han hadde satt henne av mange steder når de var ute kjørte bil. Hun hadde ikke "telling" på hvor mange ganger det hadde skjedd. Dette kjeftet og smelte "kjeftesmella" om på sin snap. Ikke rart at kaster henne ut av bilen, og det sier mye om henne. Det var vel en grunn til det..... Hun sa aldri noe om hvordan hun kom seg vekk fra de stedene. Sannsynligvis hentet han henne igjen, men det opplyste hun ikke om. Prøvde vel å få sympati. Man trenger vel ikke spekulere i hvorfor hun ikke blir med på lange bilturer lenger, men tar fly. Hvorfor han ikke beholdt hun nye dama han fant seg det skjønner vel ingen. Da hadde fyren sluppet all det dramaet instaheidi lager, og de hadde hatt omgang med andre folk. Jeg kjenner ganske godt den nye dama han fant seg. Hun er lik H på noen punkter, men ikke I nærheten av H's forferdelige oppførsel. 3
Skravleberta Skrevet 30. mai #2735 Skrevet 30. mai De passer til hverandre, begge liker camo-klær 😜 3
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2736 Skrevet 30. mai Skravleberta skrev (4 minutter siden): De passer til hverandre, begge liker camo-klær 😜 Ikke sikkert han liker det så godt 😉men han kjøper og går med det hun liker å se han i 😉 4
Full kontroll Skrevet 30. mai #2737 Skrevet 30. mai (endret) "slipp meg løs" Hjelpes meg , den der pjuskekattestemmen hun nå maler seg gjennom er til å spy av 😕 For hvem ,og hvordan tror hun den kan kamuflere det grumset som befinner seg på bunnen, når det gjelder forholdet henne & Tom, og ellers alt & alle rundt henne ?? 😛 Mor og Tom sammen med henne er nok "glade" for hennes gode humør, men det må da samtidig påvirke frustrerende, når de som kjenner henne så godt står med bena i to forskjellige leire, for å si det sånn..... 😕 Endret 30. mai av Full kontroll 1 6
zhazha65 Skrevet 30. mai #2738 Skrevet 30. mai beauti skrev (2 timer siden): For sitt eget beste bør T komme seg bort fra H. Hun kommer aldri til å forandre seg. For i hennes hodet har hun rett uansett . Synes det er så kvalmt å se når hun lager mat med håret liggende på maten og tør ikke tenke på alt som ligger under de neglene. Hun burde absolutt satt opp håret og bruke engangshansker når hun lager mat. Mister appetitten bare å se på. Og at hun driver å tar på all maten før hun setter i gang er heller ikke akkurat så innbydende . De screenshotene jeg har sett som T skrev da det ble slutt mellom dem var skremmende å lese hvordan hun hadde vært mot han. Han skrev masse fra div episoder som hadde skjedd, hennes avhengighet av noe jeg ikke vil nevne. Men de som vet de vet. Uansett sjokkert ble jeg ikke over den lesingen jeg fikk tilsendt fra en person som også hadde stått henne nær en gang Du kunne nevt noen??
zhazha65 Skrevet 30. mai #2739 Skrevet 30. mai Babyface skrev (2 timer siden): Hvorfor må jeg det? Jeg kjenner faktisk ikke så godt til henne, følger henne ikke, aldri sett henne vetken på tv eller irl, men har som sagt dårlig inntrykk ut fra det jeg har sett. Men når et menneske sitter og skrive hundrevis av negative innlegg om en annen person bikker over til lynsjing og da har det gått for langt for min del. Det går an å stoppe, ta et skritt tilbake og reflektere litt over egen oppførsel også. Men du skriver om henne? 6
zhazha65 Skrevet 30. mai #2740 Skrevet 30. mai Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Hva i alle dager har skjedd her? Har hun en hudsykdom eller noe?😳 Eller er det noe fryktelig galt med oppløsningen på telefonen min? O.M.L 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå