Anita321 Skrevet 29. mai #2681 Skrevet 29. mai Tom vil ikke overnatte, og begrunnelsen er at han skal opp tidlig. Det spiller vel ikke noen rolle , fordi det er jo et stort hus og hun selv er jo oppe tidlig.... Han ville jo egentlig ikke overnatte da de kom fra Syden heller, men hun overtalte han. Det sier vel litt om hvor seriøst han tar dette hun kaller forhold. Vi kaller det "helgeforhold" . Fyren var vel møkkalei filming og klaging etter 1 uke. Hvis han blir så lei etter 1 uke, så er det jo ikke "liv laga", men det skjønner vi alle foruten hun selv. Ikke første gangen han ikke vil overnatte eller jobber flere helger etter er en ferietur.... 😂 1 12
Lunabelle Skrevet 29. mai #2682 Skrevet 29. mai Jeg syns nesten det er en form for "overgrep" (satt litt på spissen). Når hun drar på overraskelsesbesøk til moren sin og skal være der i nesten én uke. Alle andre planer moren evt må ha i løpet av den uken, må avlyses, siden Heidi ikke fungerer sammen med noen av de andre i familien. Hun skulle handle inn til middag. Pasta, for det lager aldri moren. Kanskje fordi hun ikke er så begeistret for pasta. Mange i hennes generasjon syns ikke det er førstevalget til middag. Og hva med den maten moren kanskje allerede har planlagt og tatt opp av fryseren…? Jeg syns det er respektløst av Heidi å dra på sånne besøk. Hun har gjort det tidligere også og det har bl.a resultert i at broren meldte avbud til sitt planlagte besøk. Men det er klart; Heidi er viktigst! 12 5
Pigaloppa Skrevet 29. mai #2683 Skrevet 29. mai Hadde min mor ikke vært hjemme ville jeg ringt henne og spurt hvor hun er. Hentet henne,spesielt hvis hun hadde vært like kols rammet som H mor! Men da hadde hun jo ikke fått filme SEG selv når mora kom inn, tungpustet og sliten😡 Heidi må være verdens største egoist!! 8 5
Anita321 Skrevet 29. mai #2684 Skrevet 29. mai Pigaloppa skrev (1 time siden): Hadde min mor ikke vært hjemme ville jeg ringt henne og spurt hvor hun er. Hentet henne,spesielt hvis hun hadde vært like kols rammet som H mor! Men da hadde hun jo ikke fått filme SEG selv når mora kom inn, tungpustet og sliten😡 Heidi må være verdens største egoist!! Neida, hun er ikke det, ifølge Mr. Mister😂 Hun er fantastisk. Igjen er det ikke viktig hva man spiser, fordi det skal være billigst mulig. Kanskje hun burde tenke litt mer på kostholdet, så ville sannsynligvis huden vært mer elastisk. Da hadde hun ikke hatt behov for alle de antirynkekremmene som ikke ser ut til å virke..... 10
Babyface Skrevet 29. mai #2685 Skrevet 29. mai Anita321 skrev (30 minutter siden): Neida, hun er ikke det, ifølge Mr. Mister😂 Hun er fantastisk. Igjen er det ikke viktig hva man spiser, fordi det skal være billigst mulig. Kanskje hun burde tenke litt mer på kostholdet, så ville sannsynligvis huden vært mer elastisk. Da hadde hun ikke hatt behov for alle de antirynkekremmene som ikke ser ut til å virke..... Jeg er ikke fan av denne damen selv, men jeg synes du lirer av deg i overkant mye dritt. 8
Gjest beauti Skrevet 29. mai #2686 Skrevet 29. mai Anita321 skrev (32 minutter siden): Neida, hun er ikke det, ifølge Mr. Mister😂 Hun er fantastisk. Igjen er det ikke viktig hva man spiser, fordi det skal være billigst mulig. Kanskje hun burde tenke litt mer på kostholdet, så ville sannsynligvis huden vært mer elastisk. Da hadde hun ikke hatt behov for alle de antirynkekremmene som ikke ser ut til å virke..... Moren er nok rimelig lei av å få den mobilen opp i ansiktet når det passer H. Er ikke uten grunn at hun koser seg når H drar hjem til seg selv. Tilogmed når hun var innlagt på sykehuset fikk moren det kameraet opp i ansiktet. Man kunne se hun følte seg veldig ukomfortabel men det bryr jo ikke den såkalte omsorgsfulle H seg mye om . Hun snakker til moren sin og T som om de var små barn. Hun er så fake at det er kvalmt. Har vært mye krangling med moren og hun også og det vet man når hun drar hjem før hun skal. Noe som skjer ofte
Zhara Skrevet 29. mai #2687 Skrevet 29. mai Anita321 skrev (5 timer siden): Tom vil ikke overnatte, og begrunnelsen er at han skal opp tidlig. Det spiller vel ikke noen rolle , fordi det er jo et stort hus og hun selv er jo oppe tidlig.... Han ville jo egentlig ikke overnatte da de kom fra Syden heller, men hun overtalte han. Det sier vel litt om hvor seriøst han tar dette hun kaller forhold. Vi kaller det "helgeforhold" . Fyren var vel møkkalei filming og klaging etter 1 uke. Hvis han blir så lei etter 1 uke, så er det jo ikke "liv laga", men det skjønner vi alle foruten hun selv. Ikke første gangen han ikke vil overnatte eller jobber flere helger etter er en ferietur.... 😂 Og har ikke Tom vært der på jobb, så har ikke Heidi dratt på " besøk" til sin mor heller tenker jeg. 8 2
Gjest beauti Skrevet 29. mai #2688 Skrevet 29. mai Zhara skrev (1 minutt siden): Og har ikke Tom vært der på jobb, så har ikke Heidi dratt på " besøk" til sin mor heller tenker jeg. Nei, det hadde hun heller ikke gjort. Stakkars fyr han får ikke fred når han er på jobb engang. Hun skal ha full kontroll over han
Blue Sky Skrevet 29. mai #2689 Skrevet 29. mai Omg! Jeg er litt i tvil om overraskelsesbesøk i flere dager er helt tingen for folk som er gamle og syke. Uansett om de er mamman til besøket. Mamma så jo helt sjokkert og rådvill ut. 12 4
Pigaloppa Skrevet 29. mai #2690 Skrevet 29. mai Blue Sky skrev (42 minutter siden): Omg! Jeg er litt i tvil om overraskelsesbesøk i flere dager er helt tingen for folk som er gamle og syke. Uansett om de er mamman til besøket. Mamma så jo helt sjokkert og rådvill ut. Ikke veldig glad akkurat. 9
Nobetterthanaman Skrevet 29. mai #2691 Skrevet 29. mai Pigaloppa skrev (43 minutter siden): Ikke veldig glad akkurat. Såg ikke akkurat så veldig komfortabel ut Tom heller, der hun sto på arbeidsplassen hans med kamera i utstrakt arm for å dokumentere møtet🙈🤣 4 10
NiceOrNothing Skrevet 29. mai #2692 Skrevet 29. mai Lunabelle skrev (9 timer siden): Jeg syns nesten det er en form for "overgrep" (satt litt på spissen). Når hun drar på overraskelsesbesøk til moren sin og skal være der i nesten én uke. Alle andre planer moren evt må ha i løpet av den uken, må avlyses, siden Heidi ikke fungerer sammen med noen av de andre i familien. Hun skulle handle inn til middag. Pasta, for det lager aldri moren. Kanskje fordi hun ikke er så begeistret for pasta. Mange i hennes generasjon syns ikke det er førstevalget til middag. Og hva med den maten moren kanskje allerede har planlagt og tatt opp av fryseren…? Jeg syns det er respektløst av Heidi å dra på sånne besøk. Hun har gjort det tidligere også og det har bl.a resultert i at broren meldte avbud til sitt planlagte besøk. Men det er klart; Heidi er viktigst! Tenkte akkurat det samme som deg. Moren så ikke hyper-entusiastisk ut heller syns jeg . Sliten og syk gammel dame stakkar 😢❤️. Innmari ego tankegang av en så voksen datter 12 2
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2693 Skrevet 30. mai Schække da se mæ i dein fiiine romantiske blusen min som æ e så fin i! Drit i om mamma kanskje er dårlig og ikke vil ha det kamera oppi trynet bare sjeeee mæææææ æ har krølla håret og den fiiiine blusen på. Rart hun ikke kysset moren på munnen og. Oi oi oi for en dame. Hva hun ikke gjør for å vise seg selv frem… skremmende oppførsel som bare eskalerer og utvikler seg i feil retning. 8 2
Anita321 Skrevet 30. mai #2694 Skrevet 30. mai Babyface skrev (14 timer siden): Jeg er ikke fan av denne damen selv, men jeg synes du lirer av deg i overkant mye dritt. Sier hun som har kommentert at Instaheidi ser ut som en dragqueen, og at man ikke skulle tro hun var frisør slik hun ser ut på håret... Du mener tydeligvis også at kosthold har ingenting å si for huden. Men selvfølgelig du skal få mene det du vil😂. 12
JojoMoyes Skrevet 30. mai #2695 Skrevet 30. mai Og en annen ting! Er vi ikke drit lei av å høre om all den billige maten hun kjøper for mat er så dyrt! Men en genser eller bluse til 500-600 kr en krem fra 600-1000 kroner e greitt ja for det var jo på tilbud??!! Nei her er det nok motsatt gitt. Jeg vil heller spise sunn god mat og klær kjøper jeg som oftest på 50-70% eller brukt for den sakens skyld. Provoserende å høre på den klagingen om mat hele tiden men alt annet var så god pris pga tilbud. Ja mat er blitt dyrt med det er ofte tilbud på normal sunn mat og alle butikker har en nedsatt disk. Sorry utblåsing og takk for meg…. 11 2
Gjest beauti Skrevet 30. mai #2696 Skrevet 30. mai JojoMoyes skrev (15 minutter siden): Schække da se mæ i dein fiiine romantiske blusen min som æ e så fin i! Drit i om mamma kanskje er dårlig og ikke vil ha det kamera oppi trynet bare sjeeee mæææææ æ har krølla håret og den fiiiine blusen på. Rart hun ikke kysset moren på munnen og. Oi oi oi for en dame. Hva hun ikke gjør for å vise seg selv frem… skremmende oppførsel som bare eskalerer og utvikler seg i feil retning. Den oppførselen har hu hatt i mange mange år. Det er jo ikke uten grunn at hun sitter der i dag uten familie, venner og veldig liten kontakt med bb. Ene bb null kontakt inkludert datter. De har alle min fulle forståelse for at de har tatt avstand fra henne. Hun er rett og slett ikke bra. Hun er den som gjelder uansett hva. Hun skal bestemme, ha rett, krangler med alle om alt, og skjønner ikke hvorfor ingen vil ha noe med henne å gjøre. Hun burde tatt en reality check men det toget er gått for lengst. Føler virkelig med moren som må ha henne i hus enten hun vil eller ikke. Hun hesjer rundt med henne også og behandler moren som et barn som må fikses på slik H vil hun skal se ut på håret og hva og hvilken klær hun skal ha på seg. Hun nesten umyndigjør sin mor på flere måter
Babyface Skrevet 30. mai #2697 Skrevet 30. mai (endret) Anita321 skrev (58 minutter siden): Sier hun som har kommentert at Instaheidi ser ut som en dragqueen, og at man ikke skulle tro hun var frisør slik hun ser ut på håret... Du mener tydeligvis også at kosthold har ingenting å si for huden. Men selvfølgelig du skal få mene det du vil😂. Jo da, det har jeg skrevet. Det er fakta at håret hennes ser ødelagt ut og at sminken likner drag. Har jeg kommenterte noe om hud og kosthold?Du er i særklasse med å skrive stygt og mye du skriver går på å sverte personligheten og væremåten, det er ikke fakta på samme måte som at håret er ødelagt, det er din synsing. Ser du har drøyt 300 innlegg under nick her på forumet, samtlige som kommer opp er om InstaHeidi. Det er jo bare trist at du har oppheng på et menneske du ikke liker. Endret 30. mai av Babyface Skrivefeil 3 2
NiceOrNothing Skrevet 30. mai #2698 Skrevet 30. mai beauti skrev (34 minutter siden): Den oppførselen har hu hatt i mange mange år. Det er jo ikke uten grunn at hun sitter der i dag uten familie, venner og veldig liten kontakt med bb. Ene bb null kontakt inkludert datter. De har alle min fulle forståelse for at de har tatt avstand fra henne. Hun er rett og slett ikke bra. Hun er den som gjelder uansett hva. Hun skal bestemme, ha rett, krangler med alle om alt, og skjønner ikke hvorfor ingen vil ha noe med henne å gjøre. Hun burde tatt en reality check men det toget er gått for lengst. Føler virkelig med moren som må ha henne i hus enten hun vil eller ikke. Hun hesjer rundt med henne også og behandler moren som et barn som må fikses på slik H vil hun skal se ut på håret og hva og hvilken klær hun skal ha på seg. Hun nesten umyndigjør sin mor på flere måter Helt grusomt å se på🙈. Ser mora gispe etter luft å være tydelig sliten . Å hun durer på med filmingen og dikke dikke dikk . 🙈. 4 2 3
Gjest beauti Skrevet 30. mai #2699 Skrevet 30. mai NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Helt grusomt å se på🙈. Ser mora gispe etter luft å være tydelig sliten . Å hun durer på med filmingen og dikke dikke dikk . 🙈. Ja hun bryr seg virkelig ikke om hvilken tilstand hennes mor er i bare hun fremstår som den gode omsorgsfulle datteren noe hun ikke er. Det vet jeg fra nære i familien. Hun er ikke den snille gode datteren hun fremstiller seg selv som . Kunne aldri tenkt meg å gjort dette mot min mor eller far for å prøve å fremheve meg selv slik hun gjør. Det er fan meg skammelig av henne å utnytte sin mor på denne måten . Motbydelig oppførsel av H
Anita321 Skrevet 30. mai #2700 Skrevet 30. mai (endret) Babyface skrev (21 minutter siden): Jo da, det har jeg skrevet. Det er fakta at håret hennes ser ødelagt ut og at sminken likner drag. Har jeg kommenterte noe om hud og kosthold?Du er i særklasse med å skrive stygt og mye du skriver går på å sverte personligheten og væremåten, det er ikke fakta på samme måte som at håret er ødelagt, det er din synsing. Ser du har drøyt 300 innlegg under nick her på forumet, samtlige som kommer opp er om InstaHeidi. Det er jo bare trist at du har oppheng på et menneske du ikke liker. Sverte personlighet og væremåte? Du ser tydeligvis ikke hvordan hun oppfører seg... Offentlig skittentøyvak av Tom i ukesvis da det var slutt, mer opptatt av å filme mora enn å hjelpe, skjeller ut ansatte i butikker, klager på hotellrom om hun er i Syden eller Østersund, uthenging av Fabian Stang, håning og filming av ukjent mann i stringtanga osv. Dette er bare noe av hennes oppførsel og væremåte som du tydeligvis synes er greit. Deg om det... Er det ikke fakta det hun filmer og legger ut? I tillegg får du jo også bare mene at kosthold har ingenting å si for huden. Endret 30. mai av Anita321 3 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå