zhazha65 Skrevet 15 timer siden #2581 Skrevet 15 timer siden Endelig fikk vi se en av de største taxfree butikkene. Hu kjøper aldri noen bare rører diverse varer og piper med idiot stemmen hvor nydelich alt er. Noen gang treffer på riktig uttalelser ang.merkenavn 4 2
JojoMoyes Skrevet 14 timer siden #2582 Skrevet 14 timer siden Men djiiiiiizes mannen får ikke lov å velge middagen sin selv engang….. alvorlig talt. De spiste jo likevel ikke det samme så da kunne jo han tatt plankestek og hun det hun ville ha. Skremmende kontrollerende. 8 3
Full kontroll Skrevet 14 timer siden #2583 Skrevet 14 timer siden JojoMoyes skrev (9 minutter siden): Men djiiiiiizes mannen får ikke lov å velge middagen sin selv engang….. alvorlig talt. De spiste jo likevel ikke det samme så da kunne jo han tatt plankestek og hun det hun ville ha. Skremmende kontrollerende. Syns det sto skrevet "hold keeft" i panne, siste helvetestimen før de forlot hotellet.....meeen smil til kamera når IH dele "idyllen" fra hjemturen....så falskt 😛 4 6
zhazha65 Skrevet 13 timer siden #2584 Skrevet 13 timer siden Full kontroll skrev (1 time siden): Syns det sto skrevet "hold keeft" i panne, siste helvetestimen før de forlot hotellet.....meeen smil til kamera når IH dele "idyllen" fra hjemturen....så falskt 😛 Imorgen er det hverdagen igjen. 4 1
zhazha65 Skrevet 12 timer siden #2585 Skrevet 12 timer siden baremeg skrev (19 timer siden): Jeg trodde først jeg hørte feil. Hun henta han!!! Etter bare EN time!!!! Voksne mannen som koser seg på en ferie som HAN har betalt for!!!! La nå mannen kose seg litt på denne turen Hvor hentet hu han fra??? 1
baremeg Skrevet 12 timer siden #2586 Skrevet 12 timer siden zhazha65 skrev (35 minutter siden): Hvor hentet hu han fra??? Ettersom jeg forstod en bar/ utested
Anita321 Skrevet 11 timer siden #2587 Skrevet 11 timer siden (endret) zhazha65 skrev (1 time siden): Imorgen er det hverdagen igjen. Hun bestiller kremmer og klær i uken som kommer. Det tar noen uker før hun merker "hverdagen".I tillegg skal hun nok planlegge Danmarkstur. Det blir kun noen få dager hos Toms familie før de drar på "hotellferie". Når de er hos hans familie så sover de jo kun der. Han må jo kjøre rundt på "dronninga", så hun får filme Blokkhus, stranda, sentrum, kystbakeriet osv. D har vi jo ikke sett før..... Bare noen måneder siden sist gang vi så det😂👍 Endret 11 timer siden av Anita321 5 3
zhazha65 Skrevet 11 timer siden #2588 Skrevet 11 timer siden baremeg skrev (38 minutter siden): Ettersom jeg forstod en bar/ Er hun tilsynsføreren hans? 5
Skogstrolle Skrevet 11 timer siden #2589 Skrevet 11 timer siden Anita321 skrev (38 minutter siden): Hun bestiller kremmer og klær i uken som kommer. Det tar noen uker før hun merker "hverdagen".I tillegg skal hun nok planlegge Danmarkstur. Det blir kun noen få dager hos Toms familie før de drar på "hotellferie". Når de er hos hans familie så sover de jo kun der. Han må jo kjøre rundt på "dronninga", så hun får filme Blokkhus, stranda, sentrum, kystbakeriet osv. D har vi jo ikke sett før..... Bare noen måneder siden sist gang vi så det😂👍 Og varm leverpostei 🤗 4
baremeg Skrevet 11 timer siden #2590 Skrevet 11 timer siden De har vært på Kypros og det eneste (omtrent) hun har filmet er at hun går og titter på klær, filmet litt fra morgentur og fra Taxfreebutikken. Ikke rart folk ikke følger henne på tur. Det finnes jo ikke interessant 8
Full kontroll Skrevet 10 timer siden #2591 Skrevet 10 timer siden (endret) baremeg skrev (26 minutter siden): De har vært på Kypros og det eneste (omtrent) hun har filmet er at hun går og titter på klær, filmet litt fra morgentur og fra Taxfreebutikken. Ikke rart folk ikke følger henne på tur. Det finnes jo ikke interessant Ja, klær , makeup, og drikke har vi nok av, trenger ikke se mer Nei, som nevnt her, vist oss litt rundt i steden for, dèt hadde vært interessant A L T annet er kjedelig ensformig 😕 Endret 10 timer siden av Full kontroll 4
Mr. Mister Skrevet 10 timer siden #2592 Skrevet 10 timer siden Full kontroll skrev (4 timer siden): Lurer litt på hva Mr.M syns om Tom? Òg hva Tom syns om at Mr.M nærmest sikler utover KG når han tenker på ,og det han har skrevet og skriver om IH .... Tom virker jo å være en veldig hyggelig fyr, som er positiv og livsglad. Menn som har fine damer, er godt vant med at damen deres blir tittet litt på. Har du en fin dame, så blir hun tittet på, det er slik det er. Jeg har jo betenkeligheter med å skrive om Heidi her inne, for alt jeg vet kan det være ugreit for henne at jeg skriver her inne også. Dette har jeg vurdert mange ganger, og var også en medvirkende faktor for at jeg var borte fra denne siden en god stund. Men noen her inne klarer foreløpig å trumfe den betenkeligheten med noe av det horrible dere skriver. 2
Full kontroll Skrevet 10 timer siden #2593 Skrevet 10 timer siden Mr. Mister skrev (3 minutter siden): for alt jeg vet kan det være ugreit for henne at jeg skriver her inne også Du vet hun leser her inne, sant? Du krydrer livet, ja dets hverdag og samlivet med Tom ❤️ Og, ja, kan hende ( normalt sett) Tom setter henne enda høyere, vet å vite at nettopp en som du en dag kan ta hans plass... 😛 1
lllll Skrevet 10 timer siden #2594 Skrevet 10 timer siden Mr. Mister skrev (23 timer siden): Hei Hei! Savner du meg!? Jeg er ikke på ferie! Må nok jobbe en måned til før jeg kan ta fri🌴☀️😎 Synes du har vært aktiv her i takt med når det har vært regnvær i Syden de siste dagene jeg 1 7
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #2595 Skrevet 9 timer siden Klart Heidi bestemmer at han ikke får reise på jobb i kveld for da blir hun lei seg….For guds skyld ikke tenk på hva som er best for han! Som vanlig sett deg selv i høysetet… Djiiiiiises craiiiist egoismen når nye høyder… 1 6
Babyface Skrevet 9 timer siden #2596 Skrevet 9 timer siden (endret) Mr. Mister skrev (1 time siden): Tom virker jo å være en veldig hyggelig fyr, som er positiv og livsglad. Menn som har fine damer, er godt vant med at damen deres blir tittet litt på. Har du en fin dame, så blir hun tittet på, det er slik det er. Jeg har jo betenkeligheter med å skrive om Heidi her inne, for alt jeg vet kan det være ugreit for henne at jeg skriver her inne også. Dette har jeg vurdert mange ganger, og var også en medvirkende faktor for at jeg var borte fra denne siden en god stund. Men noen her inne klarer foreløpig å trumfe den betenkeligheten med noe av det horrible dere skriver. Hun blir tittet på fordi hun ser spesiell ut og da mener jeg på en negativ måte. Du skal få lov å mene at hun er flott, vi har ulik smak, det er ok. Men jeg VET at de fleste synes hun har et spesielt utseende, på en negativ måte, for det er det alle kommenterer på, pluss at svært få andre damer ser sånn ut, av den enkle grunn at vi ikke synes stilen hennes er fin og vi ikke ønsker å se slik ut. Dragqueen-looken er ikke noe for de fleste av oss. Jeg sier heller ikke at hun er stygg, det er stilen hennes og det hun gjør med seg selv som er fælt. Hun ser eldre ut enn hun er fordi hun tegner tjukke, ujevne streker rundt øynene, den stilen er det nesten bare damer over 70 som holder på, pluss de, som Heidi, som ikke oppdaterer seg og stagnerer i et gammelt tiår vi andre har flyttet fra for lengst. Hadde Heidi klippet av det tørre, ødelagte håret til en mer kledelig sveis med en mer naturlig farge, kuttet lipfillers og dragqueensminken hadde hun sett både yngre og freshere ut, nettopp det utseende hun så hardt jakter på. Hun har absolutt pene trekk, hun bare ødelegger for seg selv. Så gjør hin såklart som hun selv vil, men jeg tør påstå at det store flertallet synes stilen hennes er grell. Det hadde vært gøy å gitt henne en skikkelig make over. Endret 8 timer siden av Babyface 2 15
Maia3 Skrevet 9 timer siden #2597 Skrevet 9 timer siden JojoMoyes skrev (42 minutter siden): Klart Heidi bestemmer at han ikke får reise på jobb i kveld for da blir hun lei seg….For guds skyld ikke tenk på hva som er best for han! Som vanlig sett deg selv i høysetet… Djiiiiiises craiiiist egoismen når nye høyder… Æ har brånækta T å dra på jobb i kveld. Han får heller stå opp og dra kl 05 i mårra tidlig ! Det va ein unge på flyet som skreeeik med så høyt stemme at H holdt på å bli gal ! Æ har fådd såååå mange flotte meldinga fra folk på denne ferien, dem e såååå begeistra for alt æ filme, så det blir mye av sånt fremover. No skail det bli deilig å kommm hjæm å få sæ ei ise pise kaill pils 2 4
beauti Skrevet 8 timer siden #2598 Skrevet 8 timer siden Maia3 skrev (16 minutter siden): Æ har brånækta T å dra på jobb i kveld. Han får heller stå opp og dra kl 05 i mårra tidlig ! Det va ein unge på flyet som skreeeik med så høyt stemme at H holdt på å bli gal ! Æ har fådd såååå mange flotte meldinga fra folk på denne ferien, dem e såååå begeistra for alt æ filme, så det blir mye av sånt fremover. No skail det bli deilig å kommm hjæm å få sæ ei ise pise kaill pils Utrolig hvor mange flotte meldinger hun får men legger sjeldent ut noen av dem. Håper folk gjennomskuer bs hennes 4 4
Maia3 Skrevet 8 timer siden #2599 Skrevet 8 timer siden beauti skrev (2 minutter siden): Utrolig hvor mange flotte meldinger hun får men legger sjeldent ut noen av dem. Håper folk gjennomskuer bs hennes Hun tror vi er stokk dum og lyver så det renner av henne 2 4
beauti Skrevet 8 timer siden #2600 Skrevet 8 timer siden Maia3 skrev (1 minutt siden): Hun tror vi er stokk dum og lyver så det renner av henne Nemlig, hun lever i en rosa boble , og tror virkelig at alle kjøper all den bs hun kommer med. De som vet av og kjenner til henne vet hva og hvordan hun er. Det er én grunn for at den damen er frosset ut av både sin egen familie og T sin 1 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå