Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (11 minutter siden):

Rare greier med dette forhold.. 

Skremmende at de er så "inngrodd" at de ikke ser seg selv slik vi ser dem ( deres adferd det som påpekes her inne)  😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zena33 skrev (4 timer siden):

Ja, men da viser jeg til det jeg skrev - tiden du bruker her inne er det samme som de som bruker tiden sin på Heidi sin snap. Altså ingenting dere trenger å harselere med, dere kaster stein i glasshus.

Du har for eksempel mennesker som mishandler dyr, og så har du mennesker som prøver å stoppe de som mishandler dyr. En vesentlig forskjell på de to gruppene. Om enn i en noe annen kategori, så har vi mennesker som sjikanerer og mobber på nett, og så har vi mennesker som tar til motmæle mot dette. En ganske stor forskjell på disse to gruppene også. Mobbing er ikke greit, uansett form eller type! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Shila90 skrev (2 timer siden):

Jeg lurer veldig på om Mr. M også er på ferie. Merkelig stille 🙊

Hei Hei! Savner du meg!? Jeg er ikke på ferie! Må nok jobbe en måned til før jeg kan ta fri🌴☀️😎

• Liker 2
Skrevet
Mr. Mister skrev (8 minutter siden):

Du har for eksempel mennesker som mishandler dyr, og så har du mennesker som prøver å stoppe de som mishandler dyr. En vesentlig forskjell på de to gruppene. Om enn i en noe annen kategori, så har vi mennesker som sjikanerer og mobber på nett, og så har vi mennesker som tar til motmæle mot dette. En ganske stor forskjell på disse to gruppene også. Mobbing er ikke greit, uansett form eller type! 

Og hva kaller du det som IH bedriver, både mot T og følgerne sine ??

Regelrett mobbing og trakassering på høyt plan !

Hvordan  kan sånn forferdelig oppførsel forsvares ??

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Mr. Mister skrev (19 minutter siden):

Når man ikke kommer med noe mer konstruktivt enn å latterliggjøre det at folk skriver her inne og bruker tid på snappen til H så sorterer det under kategorien uthenging.

Disse har kanskje hentet inspirasjon fra H, som ikke går av veien for å henge ut og latterliggjøre andre mennesker, på snappen sin?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (6 minutter siden):

Og hva kaller du det som IH bedriver, både mot T og følgerne sine ??

Regelrett mobbing og trakassering på høyt plan !

Hvordan  kan sånn forferdelig oppførsel forsvares ??

Jeg har ikke sett denne oppførselen du snakker om, så hva du mener og tenker om hennes "forferdelige" oppførsel det kan ikke jeg tenke så mye om. Men det jeg ser, er noen som er fryktelig lite fornøyd med at noen ikke lever etter deres normer og regler.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr. Mister skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke sett denne oppførselen du snakker om, så hva du mener og tenker om hennes "forferdelige" oppførsel det kan ikke jeg tenke så mye om. Men det jeg ser, er noen som er fryktelig lite fornøyd med at noen ikke lever etter deres normer og regler.

Dette er svakt, Mr. Mister. Og hvis du er regelmessig følger av IH på snap, så er det du skriver her direkte løgn.

• Liker 5
  • Nyttig 18
Skrevet
Mr. Mister skrev (1 minutt siden):

Har du ikke hverken sett eller hørt om den fæle oppførselen hennes, så må du jo være både blind og døv. 

Mange som ikke følger normer og regler, men normal folkeskikk er noe de fleste innehar.

Jeg har IKKE tenkt å "krangle" noe videre med deg.

Du får bare sitte der alene og nyte den høflige skjønnhetsdronningen din 

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Mr. Mister skrev (23 minutter siden):

Det er et innlegg fra ananais, tirsdag kl 16.49 som  hun venter svar på. Merkelig å ikke besvare det innlegget når du hadde så klare meninger om andre..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (7 timer siden):

Når han finner noen å ta seg en øl med blir han hentet av Heidi etter en time.. da har han hatt nok fritid bestemmer hun

Jeg trodde først jeg hørte feil. Hun henta han!!!  Etter bare EN time!!!! Voksne mannen som koser seg på en ferie som HAN har betalt for!!!! La nå mannen kose seg litt på denne turen

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Jeg trodde først jeg hørte feil. Hun henta han!!!  Etter bare EN time!!!! Voksne mannen som koser seg på en ferie som HAN har betalt for!!!! La nå mannen kose seg litt på denne turen

Hvor ser dere dette?🤯

Skrevet
YNWA_1 skrev (7 minutter siden):

Hvor ser dere dette?🤯

På Snap 

Skrevet
baremeg skrev (6 minutter siden):

På Snap 

Jesus Christ, har visst gått glipp av det😅

Skrevet
Mr. Mister skrev (14 timer siden):

Nei du ser ikke denne oppførselen, men kan du i det minste respektere at andre ser den, reagerer på den og diskuterer den?

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Blue Sky skrev (35 minutter siden):

Nei du ser ikke denne oppførselen, men kan du i det minste respektere at andre ser den, reagerer på den og diskuterer den?

Hvis diskusjonen hadde vært normal og ikke mobbing og hetsing så hadde jeg respektert det. Men mye av det som foregår i denne tråden er dessverre langt over streken. Vurderte å trekke frem noen eksempler, men det er såpass grovt at jeg ikke får meg til å gjengi det, for å gi det mere spalteplass og oppmerksomhet. Det snakkes mye om selvinnsikt fra flere her inne. Jeg synes det da er et paradoks at ikke det er evne til å se at dette er mobbing. 

• Nyttig 1
Skrevet
Mr. Mister skrev (1 time siden):

Hvis diskusjonen hadde vært normal og ikke mobbing og hetsing så hadde jeg respektert det. Men mye av det som foregår i denne tråden er dessverre langt over streken. Vurderte å trekke frem noen eksempler, men det er såpass grovt at jeg ikke får meg til å gjengi det, for å gi det mere spalteplass og oppmerksomhet. Det snakkes mye om selvinnsikt fra flere her inne. Jeg synes det da er et paradoks at ikke det er evne til å se at dette er mobbing. 

Er det mobbing når man beskriver en persons egenskaper og væremåte? Nei.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Mr. Mister skrev (1 time siden):

Hun viser tydelig at hun er respektløs, egosentrisk, ustabil i humøret, ikke tar hensyn til andres ønsker, liker å klage , er generelt negativ og setter seg ofte i en offerrolle når det passer henne og ikke tåler kritikk . Dette er ikke noe vi påstår , men det vi ser på hennes kanaler som hun frivillig viser frem. Det er ikke mobbing når vi poengterer hvordan hun fremstår og at dette er et menneske vi ikke hadde ønsket å omgås. Hvorfor vi ser på henne? For min del fordi jeg ikke visste at folk kan være som henne og det er bare fascinerende å se hvor opptatt et menneske kan være av kun seg selv uten å ta hensyn til andre

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Mr. Mister skrev (17 timer siden):

Og så har du Mr. Mister - som ser de som er slemme mot katter, men ikke de som er slemme mot hunder.. Han ser bare det han vil han og har aaaldri sett at IH er slem mot noen. Gud hjelpes, dette blir for dumt, mister - men du må gjerne fortsette å stå på ditt. 

• Liker 17
Skrevet
Ananais skrev (7 minutter siden):

Og så har du Mr. Mister - som ser de som er slemme mot katter, men ikke de som er slemme mot hunder.. Han ser bare det han vil han og har aaaldri sett at IH er slem mot noen.  hjelpes, dette blir for dumt, mister - men du må gjerne fortsette å stå på ditt. 

Mr.Mister sitter nok og ler og koser seg, jo mer vi er uenige med ham.

Kanskje vi skal la være å svare ham og ikke kaste mer bensin på bålet hans ??

Han er nok her bare for å røre i gryta og vil forsvare IH uansett hva vi diskuterer

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)

Lurer litt på hva Mr.M syns om Tom? Òg hva Tom syns om at Mr.M nærmest sikler utover KG når han tenker på ,og det han har skrevet og skriver om  IH   .... :)

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...