Alisha* Skrevet 26. mai #2641 Skrevet 26. mai Blue Sky skrev (2 timer siden): Ut i fra skrivemåten tror jeg ihvertfall det er en høne. Dette er en velkjent høne ja😊👍 5
Gjest beauti Skrevet 26. mai #2642 Skrevet 26. mai Alisha* skrev (1 minutt siden): Dette er en velkjent høne ja😊👍 Ikke se bort i fra at det er sjølvaste IH for hun har avslørt seg flere ganger at hun følger med her inne
Mr. Mister Skrevet 26. mai #2643 Skrevet 26. mai Anita321 skrev (16 minutter siden): Jeg tror nok at en person som har det meste fake på sin kropp er mer usikker på seg selv enn de fleste her på KG. Det er en grunn til at det blir " pyntet på fasaden"..... Det blir for dumt det du skriver😂 Det som foregår her, det minner om mobbing i skolegården. Å dekke seg bak utsagn som "dette blir for dumt" er klassisk mobber mentalitet. Det er ikke mobbere som bestemmer hvor lista for mobbing skal ligge. Å komme her å si at jeg har ikke deltatt på noe mobbing, blir også for dumt! Bare å lese litt igjennom tråden her det, med et nøytralt syn, å spørre seg selv om tonen i denne tråden er grei. Hvis en ikke tar aktivt avstand fra mobbing, så deltar mann. Det er ikke nøytralt å være tilskuer til mobbing. Nå vil jeg presisere at jeg snakker generelt til alle her inne, ikke kun spesifikt til deg. 4
Alisha* Skrevet 26. mai #2644 Skrevet 26. mai Lunabelle skrev (5 timer siden): Jeg syns at damer på 70+ skal være påkledd hvis de skal være på sosiale medier. For sin egen skyld, for familien, barn og barnebarn sin skyld og sist, men ikke minst, for seernes skyld. Det er ikke noe vakkert syn når en bestemor på 70+ sitter der og ser ut som en avdanket p****stjerne. Spar oss for sånt Heidi! Så enig! Og hva man ser angående shopping, er det vel nok klær å ta av! Blir rett og slett kvalm! 4 4
zhazha65 Skrevet 26. mai #2645 Skrevet 26. mai beauti skrev (14 minutter siden): Slik har hun alltid vært. Pyntet på fasaden slik at alt skal se så perfekt ut. Men irl er hun langt i fra det. Kunne skrevet mye mer om hvordan hun virkelig er , og mye annet hun har styrt med . Tror mange ville fått bakoversveis om de bare visste hvordan hun egentlig holder på Bort kastet penger spør du meg. Du kunne skrive litt om hu.. 1 3
Kvæser Skrevet 26. mai #2646 Skrevet 26. mai Det er som oftest kvinner, ofte godt voksne kvinner, som forsøker å trykke ned kvinner som tar plass. Da kommer det bitre, frekke og ufine kommentarer. De synes at man er for gammel, for mye, for fixet, for sterk, for pen eller for synlig. Det trigger tydeligvis... 3
Gjest beauti Skrevet 26. mai #2647 Skrevet 26. mai Mr. Mister skrev (7 minutter siden): Det som foregår her, det minner om mobbing i skolegården. Å dekke seg bak utsagn som "dette blir for dumt" er klassisk mobber mentalitet. Det er ikke mobbere som bestemmer hvor lista for mobbing skal ligge. Å komme her å si at jeg har ikke deltatt på noe mobbing, blir også for dumt! Bare å lese litt igjennom tråden her det, med et nøytralt syn, å spørre seg selv om tonen i denne tråden er grei. Hvis en ikke tar aktivt avstand fra mobbing, så deltar mann. Det er ikke nøytralt å være tilskuer til mobbing. Nå vil jeg presisere at jeg snakker generelt til alle her inne, ikke kun spesifikt til deg. Mr.Mister, hva synes du om da T gjorde det slutt og hun rakket han ned i det store og det brede pluss hans familie på blant annet Instagram og Snapchat i flere uker? Synes du hun virker grei og snill når hun utleverer T og hans familie slik? Det er så ondskapsfullt at man blir tom for ord . Det er rett og slett ærekrenkelser mot både T og hans familie i Danmark. Hun er bra utspekulert og full av f*n når hun tyr til sånne metoder fordi at hun ikke tålte at T hadde fått nok av henne forståelig nok. Personlig hadde jeg anmeldt henne . Du kan umulig ha møtt H personlig for hadde du det hadde du løpt fort. Hun er ikke det glansbildet som du tror hun er . Spør alle de som har kuttet henne ut . Det er mange inkl hennes egen familie forutenom moren men selv hun krangler hun med om du har fulgt med på hennes snapper. Hun syter jo over hvordan hennes mor er også, og da er det rett tilbake til Trondheim. Read the room
Pigaloppa Skrevet 26. mai #2648 Skrevet 26. mai Kvæser skrev (7 minutter siden): Det er som oftest kvinner, ofte godt voksne kvinner, som forsøker å trykke ned kvinner som tar plass. Da kommer det bitre, frekke og ufine kommentarer. De synes at man er for gammel, for mye, for fixet, for sterk, for pen eller for synlig. Det trigger tydeligvis... Har du noen link på forskning som underbygger disse påstandene dine? 2 4
Linazer Skrevet 26. mai #2649 Skrevet 26. mai Alisha* skrev (24 minutter siden): Så enig! Og hva man ser angående shopping, er det vel nok klær å ta av! Blir rett og slett kvalm! IH er altså ikke 70+. Hun er 60 år.
Mr. Mister Skrevet 26. mai #2650 Skrevet 26. mai beauti skrev (7 minutter siden): Mr.Mister, hva synes du om da T gjorde det slutt og hun rakket han ned i det store og det brede pluss hans familie på blant annet Instagram og Snapchat i flere uker? Synes du hun virker grei og snill når hun utleverer T og hans familie slik? Det er så ondskapsfullt at man blir tom for ord . Det er rett og slett ærekrenkelser mot både T og hans familie i Danmark. Hun er bra utspekulert og full av f*n når hun tyr til sånne metoder fordi at hun ikke tålte at T hadde fått nok av henne forståelig nok. Personlig hadde jeg anmeldt henne . Du kan umulig ha møtt H personlig for hadde du det hadde du løpt fort. Hun er ikke det glansbildet som du tror hun er . Spør alle de som har kuttet henne ut . Det er mange inkl hennes egen familie forutenom moren men selv hun krangler hun med om du har fulgt med på hennes snapper. Hun syter jo over hvordan hennes mor er også, og da er det rett tilbake til Trondheim. Read the room Jeg vil ikke snakke for mye om da det ble slutt mellom T og H, da for det første: dette er noe de har lagt bak seg, og kommet videre fra. Og for det andre: når mennesker går igjennom ekstremt tunge stunder, så kan vi alle gjøre og si ting vi kanskje egentlig ikke mener, og i ettertid kanskje skulle ha gjort annerledes. Nå vet jeg ikke hennes tanker rundt dette, og vil ikke spekulere i det heller. De har det fint sammen nå, å da trenger ikke jeg eller du å holde dette i live her. Jeg har gjort mange dumme ting i livet mitt, men heldigvis har jeg fått lov til å legge det bak meg, å gå videre med blanke ark. Hvorfor er du så opphengt i at hun skal lynsjes her? Kan du ikke bare la Heidi få leve sitt liv? 4 1
Mr. Mister Skrevet 26. mai #2651 Skrevet 26. mai Linazer skrev (18 minutter siden): IH er altså ikke 70+. Hun er 60 år. Sprekeste og flotteste 60åringen jeg har sett da😍 1
Mr. Mister Skrevet 26. mai #2652 Skrevet 26. mai Jeg tror jeg trekker meg fra kvinneguiden igjen jeg. Det blir for motløst å skrive her inne. Men vil si dette, når du neste gang leser om mobbing, kan du da med god samvittighet si til deg selv at du ikke er en del av problemet… 1 1 2
Gjest beauti Skrevet 26. mai #2653 Skrevet 26. mai Mr. Mister skrev (19 minutter siden): Jeg vil ikke snakke for mye om da det ble slutt mellom T og H, da for det første: dette er noe de har lagt bak seg, og kommet videre fra. Og for det andre: når mennesker går igjennom ekstremt tunge stunder, så kan vi alle gjøre og si ting vi kanskje egentlig ikke mener, og i ettertid kanskje skulle ha gjort annerledes. Nå vet jeg ikke hennes tanker rundt dette, og vil ikke spekulere i det heller. De har det fint sammen nå, å da trenger ikke jeg eller du å holde dette i live her. Jeg har gjort mange dumme ting i livet mitt, men heldigvis har jeg fått lov til å legge det bak meg, å gå videre med blanke ark. Hvorfor er du så opphengt i at hun skal lynsjes her? Kan du ikke bare la Heidi få leve sitt liv? Du vil ikke snakke om at H lynsjet T og hans familie for det ødelegger ditt perfekte bildet av henne. Tror du ikke det er en grunn til at hans familie ikke vil ha noe med henne å gjøre og heller ikke hennes familie? Tror du det er alle dem sinn skyld? Alle gjør dumme ting å lærer av dem hun fortsetter å gjøre dumme ting og har ikke lært noe av det. Du tror de har det fint sammen siden hun legger det frem slik? Sorry , men må skuffe deg . T trives ikke i det forholdet og om du ikke ser det vil du ikke se det eller så er du total blind. Mannen har jo utslettet seg selv pga av H. Eller ser du ikke hvor han har tapt seg siden hun klarte å slå kloa i han igjen? Jeg lynsjer henne ikke men er en av mange som har kjent henne og vet veldig godt hva og hvordan hun er. Hun er fake og blir uvenner å lager kvalme med alle som krysser hennes vei. Derfor reagerer jeg på at du som kun hører på hennes svada å svelger både snøre og søkke av hva hun sier. Hun er ikke sånn som du tror og vi som kjenner til henne har fått føle på kroppen hvor kynisk og manipulerende hun er. H er ikke ei du vil ha i din vennekrets, da sitter du der plutselig uten venner for ingen klarer å omgås henne i lengden. Det er jo en grunn for at hun sitter alene dag ut og dag inn for de såkalte bestiene skygger banen i tur og orden med god grunn . Hadde du bare kjent henne hadde du gjort det samme men det ville du nok aldri innrømt . Grunnen til at jeg kan skrive dette om T er for at han har faktisk venner som han betror seg . Og godt at han har noen å snakke med for han har det ikke lett
zhazha65 Skrevet 26. mai #2654 Skrevet 26. mai Anita321 skrev (6 timer siden): Men at det er sååååå mange som spør om klærne hennes betviler jeg. Det er nok under 10 stk. Hun liker å tro at hun har noe "å komme med".... . Vi vil jo få hennes tips igjen om Kypros også... Har vi bedt om det? Får si som henne selv-vi sier i fra hvis vi vil ha råd!!!😂 Tror du ikke at de som spør om klærne hennes gjør dette på spøk? 1 2
Gjest beauti Skrevet 26. mai #2655 Skrevet 26. mai Mr. Mister skrev (13 minutter siden): Jeg tror jeg trekker meg fra kvinneguiden igjen jeg. Det blir for motløst å skrive her inne. Men vil si dette, når du neste gang leser om mobbing, kan du da med god samvittighet si til deg selv at du ikke er en del av problemet… Drømmedamen din er problemet noe hun har vært i mange mange år og fortsatt er det. Beklager å knuse glansbildet du har av henne
Zena33 Skrevet 26. mai #2656 Skrevet 26. mai Mr. Mister skrev (38 minutter siden): Sprekeste og flotteste 60åringen jeg har sett da😍 Jeg var sikker på at hun var 70+. Så nei, hun er av de som ser langt eldre ut enn det hun er, ikke mye sprekt over det synes jeg. 11 4
Gjest beauti Skrevet 26. mai #2657 Skrevet 26. mai Zena33 skrev (6 minutter siden): Jeg var sikker på at hun var 70+. Så nei, hun er av de som ser langt eldre ut enn det hun er, ikke mye sprekt over det synes jeg. Sprek? Ok, da har du jaggu ikke sett mange damer på hennes alder som er veltrent for hun er ikke det. Slenger både her og der og full av rynker og grevinneheng. Da er ikke hun ikke mye veltrent vil jeg påstå
Zena33 Skrevet 26. mai #2658 Skrevet 26. mai beauti skrev (4 minutter siden): Sprek? Ok, da har du jaggu ikke sett mange damer på hennes alder som er veltrent for hun er ikke det. Slenger både her og der og full av rynker og grevinneheng. Da er ikke hun ikke mye veltrent vil jeg påstå Jeg skriver «ikke mye sprekt». Ikke jeg som påstår at hun ser sprek ut, tvert imot. Jeg svarte bare en som synes hun ser sprek ut for alderen jeg. 4
Gjest beauti Skrevet 26. mai #2659 Skrevet 26. mai Zena33 skrev (2 minutter siden): Jeg skriver «ikke mye sprekt». Ikke jeg som påstår at hun ser sprek ut, tvert imot. Jeg svarte bare en som synes hun ser sprek ut for alderen jeg. Den var til Mr. Mister
Babyface Skrevet 26. mai #2660 Skrevet 26. mai En ting skal jeg si til Heidis forsvar; hadde Tom virkelig hatt det så fælt sammen med henne som flere her hevder, velger jeg å tro at han hadde avsluttet for lengst. Så tøffel og underkuet at han blir i et forhold han ikke har det bra i oppfatter jeg ikke at han er. Jeg opplever det mer som at han er overbærende og rund i kantene, ut fra det lille jeg har sett. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå