Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (8 timer siden):

Mr.Mister sitter nok og ler og koser seg, jo mer vi er uenige med ham.

Kanskje vi skal la være å svare ham og ikke kaste mer bensin på bålet hans ??

Han er nok her bare for å røre i gryta og vil forsvare IH uansett hva vi diskuterer

Enig. La MrMister og hans komiske svar/kommentarer bli forbigått i stillhet🥳

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
baremeg skrev (4 timer siden):

Ettersom jeg forstod en bar/ utested

Rakk han og bli kjent m noen andre der,altså?? En HEL time fri?? Djiiiizezz

Skrevet
beauti skrev (1 time siden):

Utrolig hvor mange flotte meldinger hun får men legger sjeldent ut noen av dem. Håper folk gjennomskuer bs hennes

Hun har vel lest her inne igjen hvor alle syns d er kjeldelig innhold i snappene og prøver motbevise det ved og fortselle hvor «kjeeeeempefornøyde» folk er etter denne ferien…..men akkurat samme gørkjedelige innholdet på snap😅😅

• Liker 4
Skrevet (endret)

Men unnskyld meg. Jeg syns faktisk ikke noe synd på han lenger. Han skal rett på jobb i morgen og har såpass med kjøreavstand at han alltid reiser kvelden før. Denne gangen blir han nektet det fordi Instaheidi har ande behov. Hun skal til og med stå opp sammen med han klokken 05. Forskjellen er vel at han skal både kjøre et lengre strekke og ha lang dag på jobb, mens hun kan tusle tilbake i seng og dra seg hele dagen. Men han er da for guds skyld en voksen mann, og det må da gå an å sette ned foten for egne behov og faktisk ikke lystre når hun nekter han. Kjære vene…

Endret av Hønemoor
Skrivefeil
  • Nyttig 8
Skrevet
Hønemoor skrev (11 minutter siden):

Men unnskyld meg. Jeg syns faktisk ikke noe synd på han lenger. Han skal rett på jobb i morgen og har såpass med kjøreavstand at han alltid reiser kvelden før. Denne gangen blir han nektet det fordi Instaheidi har ande behov. Hun skal til og med stå opp sammen med han klokken 05. Forskjellen er vel at han skal både kjøre et lengre strekke og ha lang dag på jobb, mens hun kan tusle tilbake i seng og dra seg hele dagen. Men han er da for guds skyld en voksen mann, og det må da gå an å sette ned foten for egne behov og faktisk ikke lystre når hun nekter han. Kjære vene…

Fyren er vel totalt ødelagt av H. Gjør alt hun befaler for å slippe bråk.

Galskapen lenge leve 

Skrevet
NeverSayNever skrev (24 minutter siden):

Enig. La MrMister og hans komiske svar/kommentarer bli forbigått i stillhet🥳

Tenker Mr.M skulle tilbragt noen dager med H, da tenker jeg at han ville sittet å tenkt på hvordan han skulle ha kommet seg fort bort fra den situasjonen. Han hadde nok fort sett hva flertallet her mener.  Han ville bedt til høyere makter for å kommet seg fort nok bort 

• Liker 1
Skrevet

"Kvinne skutt i pinsen". Heidi ler med og syns han er morsom, før hun med sine kommentarer avslører at hun overhode ikke skjønner spøken 😂

• Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):

Fyren er vel totalt ødelagt av H. Gjør alt hun befaler for å slippe bråk.

Galskapen lenge leve 

T er helt under skoen.  Sjekk det ansiktet hans helt grå i masken og virker gammel og sliten 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hønemoor skrev (15 minutter siden):

Syns ikke synd på han jeg heller. 

Men jeg syns ikke at akkurat den var så big deal. Det er ikke så langt å reise, flere som kjører Trondheim-Brekstad (og motsatt) på jobb hver dag. 

• Liker 1
Skrevet
baremeg skrev (4 timer siden):

De har vært på Kypros og det eneste (omtrent) hun har filmet er at hun går og titter på klær, filmet litt fra morgentur og fra Taxfreebutikken. Ikke rart folk ikke følger henne på tur. Det finnes jo ikke interessant 

Hu takket alle som hadde send sååååå koselige meldinger til henne 

Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Klart Heidi bestemmer at han ikke får reise på jobb i kveld for da blir hun lei seg….For guds skyld ikke tenk på hva som er best for han! Som vanlig sett deg selv i høysetet… Djiiiiiises craiiiist egoismen når nye høyder…

Det må være noen galt med denne mannen som   gjør alt det hun sier...

Meget rar man. 

• Nyttig 2
Skrevet
Skravleberta skrev (57 minutter siden):

"Kvinne skutt i pinsen". Heidi ler med og syns han er morsom, før hun med sine kommentarer avslører at hun overhode ikke skjønner spøken 😂

Ikke jeg heller?

Skrevet
Skravleberta skrev (1 time siden):

Syns ikke synd på han jeg heller. 

Men jeg syns ikke at akkurat den var så big deal. Det er ikke så langt å reise, flere som kjører Trondheim-Brekstad (og motsatt) på jobb hver dag. 

Poenget var at Tom sin plan var å dra i kveld . Men det passet ikke dronningen det shøøøø . 

Skrevet
zhazha65 skrev (22 minutter siden):

Ikke jeg heller?

Så du snappen da? 

Han spør om hvor pinsen ligger på kvinner, for han hadde hørt på nyhetene at en kvinne var skutt i pinsen. 

• Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Poenget var at Tom sin plan var å dra i kveld . Men det passet ikke dronningen det shøøøø . 

Joda, men det er ikke sikkert det var viktig for han å dra i kveld heller. En sånn samtale kunne vi hatt her hjemme også, der jeg kan si til mannen min at jeg blir sååå lei meg hvis han reiser i kveld. Og det er kun sagt i kjærlighet og at man vil ha tid sammen. 

Jeg prøver ikke å forsvare Heidi, men man trenger ikke tolke alt som blir sagt, som noe negativt. Noe jeg syns det er en tendens til her inne. 

Hun sier så mye sykt, at jeg prøver å legge godviljen til og tenke at ikke alt er så ille 😁

• Liker 3
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (1 time siden):

Det må være noen galt med denne mannen som   gjør alt det hun sier...

Meget rar man. 

Hvis rollene var omvendt og Tom oppførte seg som IH ville hele KG satt i gang kampanjer for å få IH bort fra mishandleren. Just sayin'. 

Endret av mamanodrama
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...