Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Aya napa var hot sted på 80 tallet men idag ser det ut som stor søppelhaug. Er man ikke så opptatt av hvor man feriere og selvfølgelig hva det koster ,så er det vel greit.

Hva el.hvem trenger å se klesbutikker som filmes på hvert ferietur?Eller forsøpling på gatene.

Respektløs å gå inni kirken med sjørøver antrekk iallefall når det er ortodoks høytid..

Fy fabian ..

• Liker 1
  • Nyttig 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anita321 skrev (15 timer siden):

Det er vel ikke mange damer på 60 pluss som sitter på verandaen i Syden ned selfiestang.... Hun prater så høyt om alt mulig at  naboene må lure på hva slags folk som bor ved siden av..... De blir ufrivillig filmet på verandaen, men hun tar seg jo tilrette som alltid! Var jo kommentar om at det ikke alltid var lov å  filme  i butikker, men hun gjorde det alikevel. Denne dama spør ikke først, men hun tar seg tilrette. 

Jeg vet faktisk ikke om noen andre enn henne som bruker selfiestang lenger 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Men på verandaen er det vel for å vise hele seg selv vil jeg tro, mens hun prater/skriker i munnen på og overdøver gubben….. Jeg hadde nok bedt om å bytte rom om jeg var de vi så i bakgrunnen i går…

• Liker 12
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Jeg vet faktisk ikke om noen andre enn henne som bruker selfiestang lenger 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Men på verandaen er det vel for å vise hele seg selv vil jeg tro, mens hun prater/skriker i munnen på og overdøver gubben….. Jeg hadde nok bedt om å bytte rom om jeg var de vi så i bakgrunnen i går…

Det hadde jeg gjort også med den ropingenen og filmingen på verandaen. Igjen så forsnakker hun seg. Hun leser tydeligvis daglig her inne, fordi i dag kommenterte hun at hun hadde spurt om å få filme....Dama snakket  om hvor harry Tom var hvis han brettet opp kragen. Tenker hun hvor harry det er med "sjørøverskaut", eller å gå rundt med selfiestang? Skaut på hodet var vel moderne på 80-tallet... Blitt moderne igjen i år, men hun har brukt det i flere år. Harry uansett  i den stilen hun bruker det. For å ikke snakke om all den "malingen". 

Endret av Anita321
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Anita321 skrev (31 minutter siden):

Det hadde jeg gjort også med den ropingenen og filmingen på verandaen. Igjen så forsnakker hun seg. Hun leser tydeligvis daglig her inne, fordi i dag kommenterte hun at hun hadde spurt om å få filme....Dama snakket  om hvor harry Tom var hvis han brettet opp kragen. Tenker hun hvor harry det er med "sjørøverskaut", eller å gå rundt med selfiestang? Skaut på hodet var vel moderne på 80-tallet... Blitt moderne igjen i år, men hun har brukt det i flere år. Harry uansett  i den stilen hun bruker det. For å ikke snakke om all den "malingen". 

Tror ikke hun er i posisjon til å kalle noen andre mennesker Harry i noen situasjoner🙈slå opp jalla eller harry i ordbok og jeg tenker du får opp bilde av henne.. Ikke så stilig med sånn minimal bikini heller. Men sånn er det når man tror man fortsatt er ung/veldreid og veltrent…

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Anita321 skrev (3 timer siden):

Har ikke man noen i hodet når man må spørre???

• Liker 4
Skrevet

Venter i ulidelig spenning om sutring over dårlig engasjement for denne turens snapping ? Altså siden hun har filmet AKKURAT det samme hver dag nå!som hun selv sa nylig at folk var lei av eller ikke hadde interesse av 🙈😂

• Liker 11
Skrevet
JojoMoyes skrev (9 timer siden):

Personlig hadde jeg gått å bedt henne å holde kjeft, og ta hensyn til at andre bodde der også.  

• Liker 10
Skrevet

Den filmingen hennes gir meg ingenting.  Sveiper fort over alt,både på butikk og ellers, hun burde lære av andre influerer der man føler interessen blir vekket. Kutte ut disse tingene der hun drar Tom inn ,for så å overkjøre han bør hun også slutte med..hvis hun vil at vi skal se "de positive sidene". Jeg ser en ukomfortabel mann(Tom) og en som ikke bryr seg(Heidi). Og nei,det er ikke sånn normale forhold funker.Men det er jo sånn jeg kjenner til henne da,så jeg er ikke overrasket. 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

Heidi er visst i sitt ess og høy på seg selv der alt skal dokumenteres i det store landet Syden.

Hverdagen banker snart på......

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Pigaloppa skrev (11 timer siden):

Den filmingen hennes gir meg ingenting.  Sveiper fort over alt,både på butikk og ellers, hun burde lære av andre influerer der man føler interessen blir vekket. Kutte ut disse tingene der hun drar Tom inn ,for så å overkjøre han bør hun også slutte med..hvis hun vil at vi skal se "de positive sidene". Jeg ser en ukomfortabel mann(Tom) og en som ikke bryr seg(Heidi). Og nei,det er ikke sånn normale forhold funker.Men det er jo sånn jeg kjenner til henne da,så jeg er ikke overrasket. 

I følge de som virkelig kjente henne (fam)  oppførte hun seg på samme viset mot sin ex om ikke verre.  De fattet ikke hvordan han klarte å holde ut med henne så lenge . Sier vel det meste , men det hun ikke skjønner og aldri vil skjønne er at hun overkjører alle som er så uheldig å involvere seg med henne. Derfor sitter hun venneløs pluss barn som ikke vil ha noe med henne å gjøre. Cant blame them Er vel bare moren hennes som må ha noe med henne å gjøre for hun har sikkert ikke noe valg stakkars. Har faktisk aldri hørt hun har snakket noe positivt om sin familie det er kun hvor forferdelig hun har hatt det og hvor misforstått hun er.  Hun forstår ikke at hun er den som skaper problemer selv ikke når hun sitter der uten venner og skifter bestister som andre skifter truser. 

beauti skrev (16 timer siden):

Personlig hadde jeg gått å bedt henne å holde kjeft, og ta hensyn til at andre bodde der også.  

E

• Liker 7
Skrevet (endret)
Pigaloppa skrev (11 timer siden):

Ja, alle ser jo at han har null interesse når det  gjelder all den tåpelige filmingen hennes. Hun stopper han, "legger ord" i munnen på han, spør om han vil si noe. Han svarer alltid:"neida, ha det!".  Dama tar jo ikke "signal", som alltid..... Nå skal hun komme med tips fra Kypros. Tidligere har hun uttalt at færre følger henne på tur, så hva får henne til å tro at noen  ønsker tips fra henne? Hva skal hun tipse om? Hvordan klage seg til et bedre hotellrom, og hva er i buffen? Hun har jo filmet gater opp og ned og butikker inn og ut. Tragisk...  Ingen båttur, ingen serverdigheter, ingen "utflukter" eller bilturer på øya. Jeg tror det holder med det vi har sett, og som vi flere fort har "skippet" over.... 

Endret av Anita321
  • Liker 7
Skrevet

Hvor er filmteam og filming av det ekte Kyprotisk liv??

Filmer tivoli ..nå har jeg sett dette å...

Spar heller pengene på noen fornuftig..

Hadde ikke betalt femøre av denne type ferie. 

Ye ye som T har lært å si av dama si..heh

• Liker 4
Skrevet
zhazha65 skrev (10 minutter siden):

🎯🎯

• Liker 1
Skrevet

Wow, her var det mye sjitprat. 

Det er litt artig  at folk som hater henne så mye, faktisk velger å bruke tid på følge med på hennes videoer. 

• Liker 4
Skrevet
zhazha65 skrev (9 minutter siden):

Tror dessverre ingen oppegående menn hadde orket noe forhold med henne.  Fikk høre at han gikk tilbake til henne pga at han ikke hadde egen leilighet. Så på mange måter utnytter han henne til sin fordel og så finner han seg i galskapen i helgene og på feriene han må være med på . Så har har ferie fra henne når han er på jobb. Samtidig gir han avkall på sin egen sønn og sin egen familie for er jo ikke noe tvil at hun ikke liker at de må dit på pliktbesøk noen få dager i året. Og da passer hun på å samtidig legge inn egen ferie i Danmark for kun de to . Han burde vært mer tilstede for sin sønn og sin mor enn hva han er men mulig at hun ikke tillater eller unner han tid med dem siden hun ikke liker å være der. Hun har jo hintet om det flere ganger. Han bør få seg noe som heter ryggrad den fyren der og gå ut av det forholdet mens han enda kan finne ei som han slipper å gå på tå hev for slik han gjør. Vet også at når det var slutt mellom dem hadde han kontakt med flere damer hvor han utbroderte hvordan hun virkelig var. Har sett screenshot på det så ingen rykter.  Og akkurat derfor uforståelig at han tok henne tilbake.  Han burde nok heller leid seg egen leilighet 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
1 minutt siden, zhazha65 said:

Hate.. er vel feil ord..

Hva skal man kalle det når folk faktisk logger inn på et forum på nett for å skrive drit om en person? 
Det synes jeg faktisk folk burde holde seg for god til.

• Liker 3
Skrevet
beauti skrev (2 minutter siden):

Tror dessverre ingen oppegående menn hadde orket noe forhold med henne.  Fikk høre at han gikk tilbake til henne pga at han ikke hadde egen leilighet. Så på mange måter utnytter han henne til sin fordel og så finner han seg i galskapen i helgene og på feriene han må være med på . Så har har ferie fra henne når han er på jobb. Samtidig gir han avkall på sin egen sønn og sin egen familie for er jo ikke noe tvil at hun ikke liker at de må dit på pliktbesøk noen få dager i året. Og da passer hun på å samtidig legge inn egen ferie i Danmark for kun de to . Han burde vært mer tilstede for sin sønn og sin mor enn hva han er men mulig at hun ikke tillater eller unner han tid med dem siden hun ikke liker å være der. Hun har jo hintet om det flere ganger. Han bør få seg noe som heter ryggrad den fyren der og gå ut av det forholdet mens han enda kan finne ei som han slipper å gå på tå hev for slik han gjør. Vet også at når det var slutt mellom dem hadde han kontakt med flere damer hvor han utbroderte hvordan hun virkelig var. Har sett screenshot på det så ingen rykter.  Og akkurat derfor uforståelig at han tok henne tilbake.  Han burde nok heller leid seg egen leilighet 

Billigere bo sammen

Skrevet
nora855 skrev (Akkurat nå):

Hva skal man kalle det når folk faktisk logger inn på et forum på nett for å skrive drit om en person? 
Det synes jeg faktisk folk burde holde seg for god til.

Forum er å si sin mening og synspunkter  som du..det er mange å velge mellom så da er det  bare å rusle videre.

• Liker 6
Skrevet
nora855 skrev (11 minutter siden):

Wow, her var det mye sjitprat. 

Det er litt artig  at folk som hater henne så mye, faktisk velger å bruke tid på følge med på hennes videoer. 

Hater henne ikke men at hun er full av seg selv og kun seg selv ser jo Stevie Wonder også.  Du kjenner ikke hennes virkelige jeg. Vi er mange som har kjent henne,  og hun sitter tilbake ensom.  Når tilogmed ene datteren ikke vil ha noe med henne å gjøre bør vel det fortelle noe om hvordan hun er. Hun er flink å spille å manipulere sine følgere 

• Liker 2
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...