Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Da har vi fått både taxfree, hoven ankel før flyet letter, syting og bæping på hvor sliten og klar Heidi er innimellom syting klaging og bæping om hvor misfornøyd de er med rommet. Men altså heldigvis kom frokostbuffet i monitor! Kan ikke fatte eller begripe hva de reiser bort 1 uke for med alt det styret med henne 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Bare å holde på hatten og morgenkaffen for snart kommer det nok mer. 🤞🏻

Å dær fikk hun pinade byttet rommet🙈.. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tippsi skrev (11 minutter siden):

Ja og gud for en forskjell! Ser en halv meter mer av sjøen og kommer til å få mer bråk og støy fra bassengområdet 🙈🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Je je da få vi bare vente på bikini og hodetørkle snutter med falskt påklistret smiiiil 😬men er tom for kaffe her så får schekke her seinar 😉

Endret av JojoMoyes
Rettet et feilstavet ord
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

De bestiller billig rom alternativ og på reisemål klager hun og får ny....penge spart...

• Liker 4
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

har ei svigermor som er slik. Min mann sa det var aldri bra nok hotellrommene hun fikk. Han kan ikke komme på en eneste gang hun var fornøyd med rommet hun fikk. Bestandig stor styr de første døgnene. Så han pakka aldri ut. Jeg ser dem er lik på mange områder svigermor og instaheidi. 

• Liker 4
Gjest beauti
Skrevet

Det er så typisk IH det er ikke en eneste ferie hun ikke har klaget på ikke én.  Og krangling og kjefting på personalet, servitører osv. Alle feriene hun har vært på og er på lager hun et helv....  leven. Slår aldri feil. Spør T 

Skrevet
zhazha65 skrev (27 minutter siden):

De bestiller billig rom alternativ og på reisemål klager hun og får ny....penge spart...

Hun sa de hadde betalt ekstra for havutsikt.

• Nyttig 2
Skrevet
beauti skrev (Akkurat nå):

Det er så typisk IH det er ikke en eneste ferie hun ikke har klaget på ikke én.  Og krangling og kjefting på personalet, servitører osv. Alle feriene hun har vært på og er på lager hun et helv....  leven. Slår aldri feil. Spør T 

Og når hun selv beskriver at «hun ikke var hyggelig» da kan jeg tenke meg hvor ille det var (ref. adapterene i natt). 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (1 minutt siden):

Hun sa de hadde betalt ekstra for havutsikt.

Sa og sa...

Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ja og gud for en forskjell! Ser en halv meter mer av sjøen og kommer til å få mer bråk og støy fra bassengområdet 🙈🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Je je da få vi bare vente på bikini og hodetørkle snutter med falskt påklistret smiiiil 😬men er tom for kaffe her så får schekke her seinar 😉

Sjørøver tokt...

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Lunabelle skrev (4 minutter siden):

Og når hun selv beskriver at «hun ikke var hyggelig» da kan jeg tenke meg hvor ille det var (ref. adapterene i natt). 

«Når hun er hyggelig»/blid er det så påtatt og falskt at jeg tviler på noen går på det. Stakkars de andre som er på hotellet, stranden, restauranter og ju najm it området der denne uken…

• Liker 6
Skrevet

jeg skjønner ikke at de i det hele tatt gidder å dra på ferie. Med så mye klaging må det jo være bedre å være hjemme? 🤔

• Liker 12
Skrevet (endret)

Så stusselig det må være å ha en negativ innstillingen til absolutt alt. Mye tid som forsvinner til surmuling. 

Endret av Babyface
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Gjest beauti
Skrevet

Dere skulle bare vist hvordan hun er irl. Og hvor hun sitter å er uærlig til sine følgere som synes så synd i henne når hun har det så tøft. Hjelper ikke å gå å få hjelp i 40 år når hun ikke blir bedre.  Den damen forandrer seg aldri. Og stakkars folk som må høre på hennes kjefting og klaging, men det legger hun ikke ut når hun gjør. Tilogmed på CF laget hun kvalme 

Skrevet
beauti skrev (17 minutter siden):

Dere skulle bare vist hvordan hun er irl. Og hvor hun sitter å er uærlig til sine følgere som synes så synd i henne når hun har det så tøft. Hjelper ikke å gå å få hjelp i 40 år når hun ikke blir bedre.  Den damen forandrer seg aldri. Og stakkars folk som må høre på hennes kjefting og klaging, men det legger hun ikke ut når hun gjør. Tilogmed på CF laget hun kvalme 

CF?

Gjest beauti
Skrevet

Charterfeber de to var med på. Hun var ikke enkel å ha med å gjøre der heller 

Skrevet

Tror ikke lenger på at de aldri får det de har bestilt. De får jo alltid dårligere rom enn det de sier de har bestilt, og etter noen år så tror jeg det rett og slett er spekulering. Bestiller billigste alternativ og krangler seg til gratis oppgradering. Hver eneste gang lager hun et helvete ved ankomst. Er vel sånn de liker å oppføre seg. Lite sympatisk. Har trodd det er slitsomt for henne, men begynner å tro at hun nærer seg på slike «slag». 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
beauti skrev (1 time siden):

Hva tror hu om seg selv??? Mill.dollar baby fra Trøndelag 😆

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg jobbet på hotell før og rommene ble tildelt manuelt hver morgen. Hadde jeg sett hennes navn på lista hadde jeg fått et stort dilemma. Skulle jeg gitt henne det innerst i gangen med dårligst internett eller skulle hun fått det nærmest heisen med mest bråk....

• Liker 6
Skrevet (endret)
beauti skrev (53 minutter siden):

Charterfeber de to var med på. Hun var ikke enkel å ha med å gjøre der heller 

Ei som jobbet med / i charterfeber uttalte seg her inne i fjor en gang, om hvordan IH  var som deltager 😕 

(fikk ikke med meg tilsvarende som er nevnt , før jeg skrev:D )

(hvis det ikke er deg da 😛 ? )

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Gjest beauti
Skrevet

Var ikke meg , men vet fra noen som også var med at hun var utrolig ubehagelig å være rundt da hun kranglet og holdt leven på innspillingen og på flyet . Og som sagt jeg har godt kjennskap til henne og vet akkurat hvordan hun er. Var én lettelse den dagen jeg kuttet henne ut fra mitt liv som alle andre før og etter meg har gjort 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...