Veslemarthe Skrevet 28. april #2341 Skrevet 28. april (endret) Blue Sky skrev (11 timer siden): Kan du screenshotte og sende meg på pm her? Er sperra på IG jeg. Det var en hjertesmerte sang fra TikTok om at man ikke kan endre en annen person uansett hvor mye du elsker ham. Der er en video så vanskelig å screenshotte. 😊 Endret 28. april av Veslemarthe 3
Full kontroll Skrevet 28. april #2342 Skrevet 28. april (endret) Jada Monroe You tube Endret: That's the lesson heter sangen Endret 28. april av Full kontroll 1
Blue Sky Skrevet 28. april #2343 Skrevet 28. april Veslemarthe skrev (1 time siden): Det var en hjertesmerte sang fra TikTok om at man ikke kan endre en annen person uansett hvor mye du elsker ham. Der er en video så vanskelig å screenshotte. 😊 Hadde hun skrevet noe da?
Veslemarthe Skrevet 28. april #2344 Skrevet 28. april Blue Sky skrev (14 minutter siden): Hadde hun skrevet noe da? Nei, ingenting. 🤔
Blue Sky Skrevet 28. april #2345 Skrevet 28. april Veslemarthe skrev (34 minutter siden): Nei, ingenting. 🤔 Luringen. Da har hun ryggen fri når ting går seg til igjen, samtidig som hun har hintet og pirket i såret og som vanlig sender ut skjulte budskap, 5 2
Blue Sky Skrevet 28. april #2346 Skrevet 28. april Mn det kan faktisk også hende at det skal freshes litt på utseendet flr sydenturen, og at det derfor passer med en pause fra rampelyset og at å tåkelegge litt passer bra for da får hun fokuset bort fra at det er rehabiliteringsarbeid på gang. 13 1
Zhara Skrevet 28. april #2347 Skrevet 28. april Blue Sky skrev (24 minutter siden): Mn det kan faktisk også hende at det skal freshes litt på utseendet flr sydenturen, og at det derfor passer med en pause fra rampelyset og at å tåkelegge litt passer bra for da får hun fokuset bort fra at det er rehabiliteringsarbeid på gang. 💯🎯🎯 6
Anneth Skrevet 28. april #2348 Skrevet 28. april Jeg kan ikke helt se for meg at hun drar på trening to dager på rad med skikkelig hjertesmerte.... 2
Full kontroll Skrevet 28. april #2349 Skrevet 28. april Anneth skrev (37 minutter siden): Jeg kan ikke helt se for meg at hun drar på trening to dager på rad med skikkelig hjertesmerte.... Tja, hun har ved flere anledninger sagt at det å sette seg på sykkelen/trene kobler henne av "verdens"... Hun har jo ikke så mange / annet å "utagere" på.... Neida, har nok bare noen dager "dramaqueen nykker, tenker jeg 9
NeverSayNever Skrevet 29. april #2350 Skrevet 29. april Full kontroll skrev (13 timer siden): Tja, hun har ved flere anledninger sagt at det å sette seg på sykkelen/trene kobler henne av "verdens"... Hun har jo ikke så mange / annet å "utagere" på.... Neida, har nok bare noen dager "dramaqueen nykker, tenker jeg Der maaaaaange av hennes fiiiiiine følgere gjør akkurat det hun vil og ønsker skal skje,nemlig spørre henne om det har skjedd noe,savner hennes sprudlende tilstedeværelse og ikke minst mat og sminke-tips🥳💪🏻Mens T er «modig» der han snappet fra bilen der han satt m ipad og så på sport. I bilen! Ikke i sofaen med henne og hennes kauking og snapping🥳💪🏻 15
Zhara Skrevet 29. april #2351 Skrevet 29. april NeverSayNever skrev (9 timer siden): Der maaaaaange av hennes fiiiiiine følgere gjør akkurat det hun vil og ønsker skal skje,nemlig spørre henne om det har skjedd noe,savner hennes sprudlende tilstedeværelse og ikke minst mat og sminke-tips🥳💪🏻Mens T er «modig» der han snappet fra bilen der han satt m ipad og så på sport. I bilen! Ikke i sofaen med henne og hennes kauking og snapping🥳💪🏻 Kanskje tøffelTom endelig har klart å sagt ifra, at nok er nok🤔🤞💪Det er lov og håpe😅 18
Anneth Skrevet 29. april #2352 Skrevet 29. april NeverSayNever skrev (15 timer siden): Der maaaaaange av hennes fiiiiiine følgere gjør akkurat det hun vil og ønsker skal skje,nemlig spørre henne om det har skjedd noe,savner hennes sprudlende tilstedeværelse og ikke minst mat og sminke-tips🥳💪🏻Mens T er «modig» der han snappet fra bilen der han satt m ipad og så på sport. I bilen! Ikke i sofaen med henne og hennes kauking og snapping🥳💪🏻 Det sto i snapen hans: Kamp nr 4 osv... Håper det var én av fire kamper, og at han ikke satt i bilen og så fire hele kamper 😅😮🙈 3
Full kontroll Skrevet 30. april #2353 Skrevet 30. april (endret) Hun er iallefall ( igjen) blitt enig for de begge at ingen skal dele noe på snap 😎😜 Endret 30. april av Full kontroll 8 1
Zhara Skrevet 30. april #2355 Skrevet 30. april Blue Sky skrev (1 time siden): Livet blir liksom ikke det samme uten….. 😅 😂😂😂 1
NeverSayNever Skrevet 30. april #2356 Skrevet 30. april Full kontroll skrev (9 timer siden): Hun er iallefall ( igjen) blitt enig for de begge at ingen skal dele noe på snap 😎😜 Hun har bestemt og på vegne av Tom at de ikke skal snappe mere ? Jeg er blokkert og ser bare på utforsk-lista når hun dukker opp der😅 2
Full kontroll Skrevet 30. april #2357 Skrevet 30. april NeverSayNever skrev (45 minutter siden): Hun har bestemt og på vegne av Tom at de ikke skal snappe mere ? Jeg er blokkert og ser bare på utforsk-lista når hun dukker opp der😅 Ikke direkte, var satt litt på spissen, men han poster ingenting nå, og hun er helt tyst….var min tolkning, men utelukket ikke at når hun er dårlig på humøret, så skal ikke han « kose» seg heller 😅😉 8
Elvirra Skrevet 1. mai #2359 Skrevet 1. mai (endret) Hummeren skrev (7 timer siden): Tom delte i dag, passer Felix, og Heidi er med.👍 Er Felix en hund eller et barnebarn? Ser de har en hund på H sin snap? Ikke så farlig forresten, om det er bb så trenger vi ikke vite navnet. Endret 1. mai av Elvirra 1
Anneth Skrevet 1. mai #2360 Skrevet 1. mai Elvirra skrev (11 minutter siden): Er Felix en hund eller et barnebarn? Ser de har en hund på H sin snap? Ikke så farlig forresten, om det er bb så trenger vi ikke vite navnet. Hund 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå