Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sophie98 skrev (21 timer siden):

De bor på Melhus, finnes veier man kan unngå bom med å! Tull at de bor langt unna, tar kanskje 15-20 min og kjøre, spørs traffik😅😅

Hun kan ta bussen, går til nærmeste holdeplass der gullegullan bor, så ikke klag, Heidi!!! Og en honnørbillett koster ca kr 24,-!!

• Liker 3
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blue Sky skrev (6 timer siden):

Det er visst maaaange som har svart, og de har stort sett svart det samme. De liker matlagingstipsene 😳, at hun er så ærlig og positiv 😳, at hun snakker om livets opp og nedturer, at hun er så flink til å forklare 😳, etc etc. og at hun viser at livet ikke alltid er en «glans på roser». 

60 mennesker som vil ha sminketips og -finnes det så mange klovner???  Overraska over at ingen har svart det jeg tenker: at dette er min guilty pleasure- et togkrasj som man ikke klarer å slutte å se på.. dama er fascinerende, som jo personer med personlighetsforstyrrelser er når man ikke er i nær relasjon med de… 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet

Og når utsagnet « det ordner seg for snille jenter» ikke treffer så… er det fordi man ikke er så snill da eller?? Hun hater uttrykket for det ordner seg ikke for snille jenter.. to sekunder etter at hun har sittet og skrytt sånn av at hun kan alt og vet alt ettersom hun har 60 års erfaring med alt… årh selvinnsiktens fullstendige fravær der i bartebyen altså 🤦🏼

Som selvtitulert influenser så pleier man vel å tjene penger på sosiale medier?  Har bare sett hun har brukt penger, ikke tjent noen.. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Me for life skrev (4 timer siden):

Ja det tror jeg du kan ha rett i. For det var jo plutselig ikke noe vits å legge noe ut, hun hadde jo fått så mange svar....sier hun som publiserer alle skrytemeldinger noen sender henne, eller meldinger der hun kan slenge litt dritt eller henge noen ut.

Ja, det er jeg helt enig med deg i. Jeg tenkte det samme om dama som "publisererer" enhver skrytemeldingene hun får. Nå hadde hun fått masse meldinger, men ønsket plutselig ikke publisere noen... 😂 😂 😂. Positiv og løsningsorientert?? Det viser igjen en at dama har null  selvinnsikt.  Hørte vi ikke om den ankelen i over 1 år fra den positive og løsningsorienterte dama? Hva er det den uvitende dama er flink til å forklare? Hun eier jo ikke ordforåd, og klarer heller ikke å uttale ord riktig.  Vi kan nevne "glans på roser" og "innfullsvik"😂 😂 😂 I tillegg har hun visst så mye utdannelse, fordi hun hadde utdanning i "hytt og pine". Såvidt meg bekjent så har hun vel bare frisørlinja, men det hørtes ut som hun minst hadde mastergrad... 

Endret av Anita321
  • Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Hun kan ta bussen, går til nærmeste holdeplass der gullegullan bor, så ikke klag, Heidi!!! Og en honnørbillett koster ca kr 24,-!!

Ja, hun kan reise 25 turer for å finansiere en leppestift som hun betaler kr 600 for.  Dette er bare for dumt å høre på.... 

Endret av Anita321
  • Liker 10
Skrevet

Atte hva?! Hun er positiv , løsningsorientert og god til å forklare ting??! Og folk liker sminketipsene hennes og matlagingen??!🤣🤣

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
baremeg skrev (4 minutter siden):

Atte hva?! Hun er positiv , løsningsorientert og god til å forklare ting??! Og folk liker sminketipsene hennes og matlagingen??!🤣🤣

Særlig😂

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Er hun virkelig utdannet frisør? Håret hennes er jo helt krise

• Liker 17
Skrevet
Ankebanke skrev (2 timer siden):

60 mennesker som vil ha sminketips og -finnes det så mange klovner???  Overraska over at ingen har svart det jeg tenker: at dette er min guilty pleasure- et togkrasj som man ikke klarer å slutte å se på.. dama er fascinerende, som jo personer med personlighetsforstyrrelser er når man ikke er i nær relasjon med de… 

🎯💯

• Liker 3
Skrevet

Sier at hun er i dårlig form, men sitte å jabbe så lenge, det orker hun. Men hun er jo en viktig influenser så hun må jo snappe både i gode og onde dager😂. Whatever!! Ting og tang er viktig å få frem. Kjenner jeg blir dårlig av å høre på henne, pga hennes manglende selvinnsikt, men så er det også underholdende😅

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Og det første som slår meg om hvilke egenskaper dama har, så må det være positivitet, løsningsorientert og god på å ordlegge seg….det er helt spot on! NOT! Heller negativ, kritiserende, kranglende, egosentrisk og meget dårlig ordforråd!

Endret av SkravleMaya
  • Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Heidi deler en eneste kommentar, og det er fra ei som skriver «det ordner seg alltid for snille jenter, og oss andre hehe». Med glimt i øyet og hjerte-emoji. Den deler den ultrapositive Heidi og _selvfølgelig_ slakter, for dette er jo et sitat hun hater. Dette hater hun nok fordi livet går jo ALDRI på skinner for henne. Ving avlyser direkteflyet fra Værnes, hun får ikke ha dobbeltbord på restaurant selv om de bare er to, får alltid et dårlig hotellrom og får selvfølgelig alltid magesjau på sydentur. Hun er altså bare så irriterende at jeg holder snart på å skrive noe til henne 😂 men da blir jeg jo blokkert og kan ikke se på the koko-show 😝 at de som følger har lyst til å skrive noe som helst positiv etter sånn behandling som det der forstår ikke jeg…

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Hønemoor skrev (4 minutter siden):

Heidi deler en eneste kommentar, og det er fra ei som skriver «det ordner seg alltid for snille jenter, og oss andre hehe». Med glimt i øyet og hjerte-emoji. Den deler den ultrapositive Heidi og _selvfølgelig_ slakter, for dette er jo et sitat hun hater. Dette hater hun nok fordi livet går jo ALDRI på skinner for henne. Ving avlyser direkteflyet fra Værnes, hun får ikke ha dobbeltbord på restaurant selv om de bare er to, får alltid et dårlig hotellrom og får selvfølgelig alltid magesjau på sydentur. Hun er altså bare så irriterende at jeg holder snart på å skrive noe til henne 😂 men da blir jeg jo blokkert og kan ikke se på the koko-show 😝 at de som følger har lyst til å skrive noe som helst positiv etter sånn behandling som det der forstår ikke jeg…

Jeg har klødd i fingrene etter å skrive mer til henne, men siden hun blokkerte meg både på insta og snap, har jeg dessverre ikke mulighet til å kommentere😂. Jeg får henne fortsatt opp på snap, men på insta er hun helt borte. Men tror uansett ikke hun er mottagelig for noen kommentarer, hun er så egosentrisk at hun hverken sier eller gjør noe feil. Egosentrisk tenkning er normalt for barn opp til 5 år, men regnes som umodent hos voksne🫣

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Kunne vært interessant å vite hva hun definerer som "itj kom me spyyydiheta" ,  og det å ta det til seg når det blir gitt konstruktiv kritikk? 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Deilig med kurs i økonomi i dag! Men i dag har hun glemt hvordan ordet EGENTLIG uttales igjen og har falt tilbake på ENKETLIG. Det kler jo et voksent menneske. 
Og så så hyggelig med alle de positive tilbakemeldingene på hennes personlighet da mann! Hva er det folk ser, som ikke jeg ser?? 

Endret av Blue Sky
  • Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Veldig prisbevisst😂😂😂hun har null selvinnsikt tydeligvis. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg syns hun bare blir verre og verre jeg!!!! Trodde ikke det var mulig men…….. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Oppskrift på ostesmørbrød med nøkkelost og den jævla spisspaprikaen!!!! Jeg dæver!!!!! 🤣🤣 Syns folk at det her er nyttig??!!🤣

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er godt å se at jenter på 13 og kjerringer på 60 ikke er så forskjellige, det er make-up haul og klær på Bikbok man bare måååå ha.

• Liker 12
Skrevet

ENDELIG fikk jeg lært meg å lage ostesmørbrød.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...