NeverSayNever Skrevet 18. april #2281 Skrevet 18. april Pigaloppa skrev (11 timer siden): Flagrende øyenvipper på både Tom's og Heidi's neserygg i dag😂men hun som er så ærlig og alltid forteller sannheten bruker jo ikke øyenvippefilter🫢 Dårlig spilt skuespill scener der stakkars T må filmes før han er innafor døra men hun bruker den lyyyyse og lette»velkomst-stemma» mens hun febrilsk prøver følge m i kamera at hun blir filmet skikkelig….🤮Er det flere enn meg som grøsder litt her???😅😅😅 19
Blue Sky Skrevet 18. april #2282 Skrevet 18. april NeverSayNever skrev (5 timer siden): Dårlig spilt skuespill scener der stakkars T må filmes før han er innafor døra men hun bruker den lyyyyse og lette»velkomst-stemma» mens hun febrilsk prøver følge m i kamera at hun blir filmet skikkelig….🤮Er det flere enn meg som grøsder litt her???😅😅😅 Absolutt! Det er så falsk, kunstig og kvalmende. 11
Blue Sky Skrevet 19. april #2283 Skrevet 19. april Som et lite eksperiment forsøkte jeg meg på en vennlig respons på tiraden om å følge med når dronninga forteller om hvor hun har kjøpt ting. Da jeg mener at grunnen til at man kan ha behov for å spørre er at man noen dager etter at man har sett snappen kan komme på at man har lyst til å kjøpe det samme produktet. Her er svaret. Hun GREIER bare ikke å se saken fra flere sider og bare avfeier med et kort, snappy og lite kundevennlig svar. Men hun får jo vist hvordan hun er da. 1 19
Nobetterthanaman Skrevet 19. april #2284 Skrevet 19. april Blue Sky skrev (1 time siden): Som et lite eksperiment forsøkte jeg meg på en vennlig respons på tiraden om å følge med når dronninga forteller om hvor hun har kjøpt ting. Da jeg mener at grunnen til at man kan ha behov for å spørre er at man noen dager etter at man har sett snappen kan komme på at man har lyst til å kjøpe det samme produktet. Her er svaret. Hun GREIER bare ikke å se saken fra flere sider og bare avfeier med et kort, snappy og lite kundevennlig svar. Men hun får jo vist hvordan hun er da. «Sånn e det!» altså, hva er det for et svar😂 med mindre du bruker penger på blomster til henne eller forguder grunnen hun går på, så er du frekk og uviktig. Hun er altså så lite vennlig denne damen, at jeg forstår faktisk ikke hvordan det går an🙈 jeg er sikker på at det grøsser i mange i servicebransjen når de ser eller hører henne komme🙈 Hun oser frekkhet og drama. At noen som helst mann med verdigheten i behold vil drasse med seg dette mennesket på livets veg, er for meg helt uforståelig🙈 Dette er det samme kvinnemennesket som skryter av sine trofaste følgere og som gir instrukser på hvordan du ikke skal gå glipp av alt hun legger ut. Grøss og gru for en dame🤮 8 14
Ananais Skrevet 19. april Forfatter #2285 Skrevet 19. april Blue Sky skrev (1 time siden): Som et lite eksperiment forsøkte jeg meg på en vennlig respons på tiraden om å følge med når dronninga forteller om hvor hun har kjøpt ting. Da jeg mener at grunnen til at man kan ha behov for å spørre er at man noen dager etter at man har sett snappen kan komme på at man har lyst til å kjøpe det samme produktet. Her er svaret. Hun GREIER bare ikke å se saken fra flere sider og bare avfeier med et kort, snappy og lite kundevennlig svar. Men hun får jo vist hvordan hun er da. Hun er rett og slett helt sinnsykt ufordragelig. 10 10
NeverSayNever Skrevet 19. april #2286 Skrevet 19. april Blue Sky skrev (2 timer siden): Som et lite eksperiment forsøkte jeg meg på en vennlig respons på tiraden om å følge med når dronninga forteller om hvor hun har kjøpt ting. Da jeg mener at grunnen til at man kan ha behov for å spørre er at man noen dager etter at man har sett snappen kan komme på at man har lyst til å kjøpe det samme produktet. Her er svaret. Hun GREIER bare ikke å se saken fra flere sider og bare avfeier med et kort, snappy og lite kundevennlig svar. Men hun får jo vist hvordan hun er da. Og hun skjønner ikke hvorfor hun ikke har flere seere på snap og klager og syter over det og legger så ut laaaange tirader og surver på Insta…??? 11
Zhara Skrevet 19. april #2287 Skrevet 19. april Nytt freakshow på snap I dag🤡👻et det mulig å bli så ufordragelig og ustabil enn det menneske der?! Priser meg takknemlig for at jeg slipper å ha noe som helst med dette forferdelige menneske og gjøre. Synes virkelig synd på de som krysser Heidi's vei på en eller annen måte🥺❤️ 9
Lunabelle Skrevet 19. april #2288 Skrevet 19. april Blue Sky skrev (3 timer siden): Som et lite eksperiment forsøkte jeg meg på en vennlig respons på tiraden om å følge med når dronninga forteller om hvor hun har kjøpt ting. Da jeg mener at grunnen til at man kan ha behov for å spørre er at man noen dager etter at man har sett snappen kan komme på at man har lyst til å kjøpe det samme produktet. Her er svaret. Hun GREIER bare ikke å se saken fra flere sider og bare avfeier med et kort, snappy og lite kundevennlig svar. Men hun får jo vist hvordan hun er da. Hahaha var det du som ødela dagen hennes i dag ja 😂😂 5
Elvirra Skrevet 19. april #2289 Skrevet 19. april Kikka på insta-innlegget, men er jo bare generelt blablabla. Hva er krisa i dag? Må jo være mer enn spørsmål om hvor hun handler som gjør det så gæli nå? Hun er jo åpenbart ute etter sympati, men det får hun jo ikke så lenge folk ikke engang skjønner hva hun er så lei seg for. 3 3
SkravleMaya Skrevet 19. april #2290 Skrevet 19. april Et forferdelig, selvsentrert og narsissistisk kvinnemenneske! Som helt sikkert føler seg unik og hevet over alle andre. Tenk å behandle andre mennesker på den måten og være så ufordragelig🤮. Men en narsissist ser seg ikke selv, og hun har en overdreven oppfatning av egen betydning. Helt spesielt. Synd jeg er blokkert, så skulle jeg stilt henne noen spørsmål. Lurer veldig på hva som får henne til å tro at hun kan behandle andre mennesker slik hun gjør. Har aldri vært borti noe så ufordragelig. Lurer på om hun er inne her og leser det vi skriver. Det håper jeg virkelig! Slik at hun får se hva folk mener om henne. Jeg står for det jeg skriver. 7 3
Blue Sky Skrevet 19. april #2291 Skrevet 19. april Lunabelle skrev (1 time siden): Hahaha var det du som ødela dagen hennes i dag ja 😂😂 Nei, spørsmålet fra meg ble postet etter det. 🫣😅 Hun burde jo egentlig ta det som et kompliment at folk spør om hva hun anbefaler og hvor hun har kjøpt ting, men nei da! Da blir hun irritert! Hun er kun ute etter å enten bruke følgerne sine som mottaker for hennes oppgulp og sutring eller som nesegruse beundrere. 6
Ananais Skrevet 19. april Forfatter #2292 Skrevet 19. april Elvirra skrev (12 minutter siden): Kikka på insta-innlegget, men er jo bare generelt blablabla. Hva er krisa i dag? Må jo være mer enn spørsmål om hvor hun handler som gjør det så gæli nå? Hun er jo åpenbart ute etter sympati, men det får hun jo ikke så lenge folk ikke engang skjønner hva hun er så lei seg for. Det er helt sikkert Tommelommen som ikke har sagt/gjort/adlydt/utført som hun ønsker og forventer. Det er jo aldri hun, alltid alle andre som ikke gjør ting riktig. 9 1
Zhara Skrevet 19. april #2293 Skrevet 19. april SkravleMaya skrev (52 minutter siden): Et forferdelig, selvsentrert og narsissistisk kvinnemenneske! Som helt sikkert føler seg unik og hevet over alle andre. Tenk å behandle andre mennesker på den måten og være så ufordragelig🤮. Men en narsissist ser seg ikke selv, og hun har en overdreven oppfatning av egen betydning. Helt spesielt. Synd jeg er blokkert, så skulle jeg stilt henne noen spørsmål. Lurer veldig på hva som får henne til å tro at hun kan behandle andre mennesker slik hun gjør. Har aldri vært borti noe så ufordragelig. Lurer på om hun er inne her og leser det vi skriver. Det håper jeg virkelig! Slik at hun får se hva folk mener om henne. Jeg står for det jeg skriver. 🎯🎯🎯 3
Mr. Mister Skrevet 19. april #2294 Skrevet 19. april InstaHeidi er jo bare en helt vanvittig flott kvinne! Nå er det jo en kjensgjerning at når en annen kvinne oppfattes som veldig attraktiv, kan dette utløse usikkerhet i andre kvinner, som igjen kan gi utslag i negativ omtale. Tror denne tråden er sterkt farget av misunnelse og kvinne mot kvinne kritikk. Tror mange av dere her inne skulle ønske dere våget å være litt mere Heidi selv jeg. Heidi er en SuperBabe!😍 3 1
Blue Sky Skrevet 19. april #2295 Skrevet 19. april Mr. Mister skrev (27 minutter siden): InstaHeidi er jo bare en helt vanvittig flott kvinne! Nå er det jo en kjensgjerning at når en annen kvinne oppfattes som veldig attraktiv, kan dette utløse usikkerhet i andre kvinner, som igjen kan gi utslag i negativ omtale. Tror denne tråden er sterkt farget av misunnelse og kvinne mot kvinne kritikk. Tror mange av dere her inne skulle ønske dere våget å være litt mere Heidi selv jeg. Heidi er en SuperBabe!😍 Ser du ikke hvordan hun oppfører seg mot andre? Det er godt mulig mange oppfatter henne som superbabe utseendemessig, men hun er just ingen superbabe i oppførselen sin. 6 7
Nobetterthanaman Skrevet 19. april #2296 Skrevet 19. april Mr. Mister skrev (38 minutter siden): InstaHeidi er jo bare en helt vanvittig flott kvinne! Nå er det jo en kjensgjerning at når en annen kvinne oppfattes som veldig attraktiv, kan dette utløse usikkerhet i andre kvinner, som igjen kan gi utslag i negativ omtale. Tror denne tråden er sterkt farget av misunnelse og kvinne mot kvinne kritikk. Tror mange av dere her inne skulle ønske dere våget å være litt mere Heidi selv jeg. Heidi er en SuperBabe!😍 😂😂😂 her var du god 8 7
Zhara Skrevet 19. april #2297 Skrevet 19. april Mr. Mister skrev (42 minutter siden): InstaHeidi er jo bare en helt vanvittig flott kvinne! Nå er det jo en kjensgjerning at når en annen kvinne oppfattes som veldig attraktiv, kan dette utløse usikkerhet i andre kvinner, som igjen kan gi utslag i negativ omtale. Tror denne tråden er sterkt farget av misunnelse og kvinne mot kvinne kritikk. Tror mange av dere her inne skulle ønske dere våget å være litt mere Heidi selv jeg. Heidi er en SuperBabe!😍 Hvem er det du prøver å overbevise?? Deg selv?😂😂😂😂 10 5
SkravleMaya Skrevet 19. april #2298 Skrevet 19. april Mr. Mister skrev (44 minutter siden): InstaHeidi er jo bare en helt vanvittig flott kvinne! Nå er det jo en kjensgjerning at når en annen kvinne oppfattes som veldig attraktiv, kan dette utløse usikkerhet i andre kvinner, som igjen kan gi utslag i negativ omtale. Tror denne tråden er sterkt farget av misunnelse og kvinne mot kvinne kritikk. Tror mange av dere her inne skulle ønske dere våget å være litt mere Heidi selv jeg. Heidi er en SuperBabe!😍 «Våget å være litt mere Heidi», det er vel ingen som ønsker å være en ufordragelig narsissist. 13 8
Mr. Mister Skrevet 19. april #2299 Skrevet 19. april En ting jeg synes er ganske fint med sosiale media, er at jeg selv velger hvem jeg følger, og hvem jeg ikke følger. Feeden min er fylt med personer og innlegg jeg har lyst til å se. Om det dukker opp noe jeg ikke liker, så er det ganske enkelt å få vekk. Hvis jeg ikke tar det bort, så er det nok noe jeg har lyst til å se. Skjønner dere tegninga... 2 1
Blue Sky Skrevet 19. april #2300 Skrevet 19. april Mr. Mister skrev (11 minutter siden): En ting jeg synes er ganske fint med sosiale media, er at jeg selv velger hvem jeg følger, og hvem jeg ikke følger. Feeden min er fylt med personer og innlegg jeg har lyst til å se. Om det dukker opp noe jeg ikke liker, så er det ganske enkelt å få vekk. Hvis jeg ikke tar det bort, så er det nok noe jeg har lyst til å se. Skjønner dere tegninga... Vi er flere som gjentatte ganger har forklart deg hvorfor vi følger henne. Har du ikke lest det vi har skrevet? 6 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå