Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaffeskål! skrev (13 minutter siden):

Ble det ikke noe besøk hos gullegullene? 

Tenker du på gullegullene som hun er så uheldig å ikke bo på samme sted som, slik hun sa på snap i helgen? Hun legger det frem som om de bor milevis fra hverandre, når sannheten er at det er 2,5 mils avstand og maks 50.- i bompenger. Men de er heldige gullegullene da, som får hver sin tegnebok til en hundrings neste gang de møtes😅

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt at hun må snakke om pris hver gang hun kjøper noe til dem. Hver eneste krone hun må bruke på noe annet enn seg selv og sin forfengelighet er tydeligvis smertefullt. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
friskbris skrev (1 minutt siden):

Sykt at hun må snakke om pris hver gang hun kjøper noe til dem. Hver eneste krone hun må bruke på noe annet enn seg selv og sin forfengelighet er tydeligvis smertefullt. 

Pinlig! Og å late som om de bor langt unna er jo bare tull. Hun kunne besøkt dem både titt og ofte. Og da er de slett ikke nødvendig å ha med noe som helst. Bare tull de greiene der. Men jeg kan forstå at man gir noe en gang i blant.   

• Liker 8
Skrevet
Ananais skrev (17 minutter siden):

Tenker du på gullegullene som hun er så uheldig å ikke bo på samme sted som, slik hun sa på snap i helgen? Hun legger det frem som om de bor milevis fra hverandre, når sannheten er at det er 2,5 mils avstand og maks 50.- i bompenger. Men de er heldige gullegullene da, som får hver sin tegnebok til en hundrings neste gang de møtes😅

Viktigere med klær å sminke til bestemor må skjønne, først meg selv så meg selv, så min neste...  hvis det er for mitt eget beste . 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Zhara skrev (18 minutter siden):

Viktigere med klær å sminke til bestemor må skjønne, først meg selv så meg selv, så min neste...  hvis det er for mitt eget beste . 

Hun er en stor egoist. Tror aldri jeg har hørt noen være så opptatt av seg og sitt som hun er. Hun tar jo ikke hensyn til noen andre, bare buser frem slik hun vil. For hun kommer i første rekke uansett. 

Endret av SkravleMaya
  • Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Ler meg skakk....hun synes så mange av influensene er så desperate og skal vise fram alt de kjøper av klær, make up og ting 😂 🤣Unge har ikke så god råd og de kjøper så kjempe dyre ting og viser frem, og de fleste har jo ikke råd til det.......sier hun som minutter før viste fram en kjeeeempe dyr krem til over 600,-.

Og for å ikke snakke om Isabelle Raad som snakker så mye. At det som "vi andre" kan forklare på ett minutt bruker Isabelle ti minutter på 🤣🤣 Ja også det nye huset hennes da, hun kunne da funnet noe finere til 40millioner, det var jo ikke noe praktisk eller fint. (40 millioner er mye, men dette er Dubai, skal hun ha den str. og utsikten som Heidi ønsker så må hun minst doble det beløpet.)

Fantastisk Snap i deg, null selvinnsikt og avlyst sydentur er sterke høydepunkter.

• Liker 20
Skrevet
Ananais skrev (23 timer siden):

De bor på Melhus, finnes veier man kan unngå bom med å! Tull at de bor langt unna, tar kanskje 15-20 min og kjøre, spørs traffik😅😅

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

I det ene øyeblikket klarer hun og si at noen influencere er så DRAMATISKE m innhold og sjåpping og dårlig utsikt og ju neim it. Neste er FAAAAAAEN» skrevet over hele skjermen for hun hadde fått dårlige nyheter. Jeg trodde noen hadde daua….. neida,enda verre,flyet fr a Trondheim direkte til feriestedet hadde blitt KANSELEEEEERT pga for få personer!!!! Ahhhhh djeeeezes og alle andre uttykk,dette er jo helt grusomt forferdelig og kommer til og ødelegg…..nei fanken,jeg glemte jo»æ e bestaindig løsningsårientert!». Så kanskje hun klarer komme over og lære seg og leve med hun må helt ned til Gardermoen denne ferieturen også,akk😩😱
Hun skulle fader meg SKAMME seg over og ta sånn på vei pga en flytur!! Hun som får flere ferieturer hvert år av T og så oppføre seg SÅ egoistisk og klage på dette!?🤬

Og det ETTER at hun har klaget over andre influencere og deres dramatiske oppførsel på Snap!!?» æ tjæn ikke pænga på snæpp å d e greit,de!» Haha,jadden en av de verste løgner og kommentarer er når hun snakker om snapp,stjerner og merker og fandens oldemor hvor hun ikke får tjææææne pænga,noe hun absolutt vil!💵💰

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet

Hun la ut et spørsmål på snap om hva vi følgerne hennes liker eller hvorfor vi følger henne. Husker ikke helt formuleringen. Men ble dette fjernet igjen umiddelbart? 

• Liker 2
Skrevet
NeverSayNever skrev (1 time siden):

I det ene øyeblikket klarer hun og si at noen influencere er så DRAMATISKE m innhold og sjåpping og dårlig utsikt og ju neim it. Neste er FAAAAAAEN» skrevet over hele skjermen for hun hadde fått dårlige nyheter. Jeg trodde noen hadde daua….. neida,enda verre,flyet fr a Trondheim direkte til feriestedet hadde blitt KANSELEEEEERT pga for få personer!!!! Ahhhhh djeeeezes og alle andre uttykk,dette er jo helt grusomt forferdelig og kommer til og ødelegg…..nei fanken,jeg glemte jo»æ e bestaindig løsningsårientert!». Så kanskje hun klarer komme over og lære seg og leve med hun må helt ned til Gardermoen denne ferieturen også,akk😩😱
Hun skulle fader meg SKAMME seg over og ta sånn på vei pga en flytur!! Hun som får flere ferieturer hvert år av T og så oppføre seg SÅ egoistisk og klage på dette!?🤬

Og det ETTER at hun har klaget over andre influencere og deres dramatiske oppførsel på Snap!!?» æ tjæn ikke pænga på snæpp å d e greit,de!» Haha,jadden en av de verste løgner og kommentarer er når hun snakker om snapp,stjerner og merker og fandens oldemor hvor hun ikke får tjææææne pænga,noe hun absolutt vil!💵💰

Snakk om å møte seg selv i døra!!!

• Liker 11
Skrevet

Nå er leppene så unormalt store, at jeg får ikke med meg et ord av det hun sitter å klager over ang turen. Jeg blir bare sittende å se om hun klarer å snakke med noe sånt midt i ansiktet 🤣🤔🫣 å det er jo bare såvidt.....

• Liker 12
Skrevet

Det er jo MYE mere underholdene å se henne klage og syte i vei i sofaen, enn når hun filmer rundt i museum og klesbutikker! Dagens story var jo priceless :hoho: 

• Liker 12
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Hun la ut et spørsmål på snap om hva vi følgerne hennes liker eller hvorfor vi følger henne. Husker ikke helt formuleringen. Men ble dette fjernet igjen umiddelbart? 

Hun fant vel ut at det er best å ikke vite hvorfor vi følger henne….. 😏

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (12 timer siden):

Hun fant vel ut at det er best å ikke vite hvorfor vi følger henne….. 😏

Det er visst maaaange som har svart, og de har stort sett svart det samme. De liker matlagingstipsene 😳, at hun er så ærlig og positiv 😳, at hun snakker om livets opp og nedturer, at hun er så flink til å forklare 😳, etc etc. og at hun viser at livet ikke alltid er en «glans på roser». 

Endret av Blue Sky
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

«Æ e veldig reflektert, å æ e go te å fåklar!» 😂

• Liker 15
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (9 minutter siden):

«Æ e veldig reflektert, å æ e go te å fåklar!» 😂

Ja særlig!!!!!🤣🤣🤡

• Liker 10
Skrevet

Virker egentlig som Heidi har funnet opp ting selv i mangel på respons. Ting hun tror og håper er interessant...

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
ulltøffel skrev (16 minutter siden):

Virker egentlig som Heidi har funnet opp ting selv i mangel på respons. Ting hun tror og håper er interessant...

Ja det tror jeg du kan ha rett i. For det var jo plutselig ikke noe vits å legge noe ut, hun hadde jo fått så mange svar....sier hun som publiserer alle skrytemeldinger noen sender henne, eller meldinger der hun kan slenge litt dritt eller henge noen ut.

• Liker 14
Skrevet

Det jeg tror folk liker er all dramaet rundt henne og det komiske i at hun har null selvinnsikt. Tror virkelig et fåtall mener hun er så himla positiv, løsningsorientert og flink til å gi råd og tips som hun selv oppsummerer at følgerne liker 😅 men så sier hun noen minutter senere at hvis man ikke tåler å se krangling med Tom får de se på noen andre snappere og hvertfall bare glemme å gi henne tips og råd, for det er hun ikke interessert i tilbake 😂 hun bruker ikke chat GTP heller 🙊

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
ulltøffel skrev (2 timer siden):

Ja det tenkte jeg på også. Ikke legge ut ett eneste «svar»….?? Hmm🤨🤨

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...