Mr. Mister Skrevet søndag kl. 18:05 #2301 Skrevet søndag kl. 18:05 Blue Sky skrev (3 minutter siden): Så hvorfor er du her? 😏 Jeg liker å være her innimellom jeg. Har vært her mange ganger før, å følte egentlig at jobben var gjort, når den orginale tråden ble stengt ned. Der var det mange år med surt oppgulp og sjikanering der. Men neimen er det ikke en eller annen surna kjærring, som har startet opp igjen noe lignende. Og dere henger dere på. Det morsomste er at jeg fant den orginale tråden, når jeg googlet Heidi, for å se om jeg fant noen digge bilder av henne. Hun er skikkelig Eye Candy for oss gutta😍 3
Blue Sky Skrevet søndag kl. 18:13 #2302 Skrevet søndag kl. 18:13 Mr. Mister skrev (7 minutter siden): Jeg liker å være her innimellom jeg. Har vært her mange ganger før, å følte egentlig at jobben var gjort, når den orginale tråden ble stengt ned. Der var det mange år med surt oppgulp og sjikanering der. Men neimen er det ikke en eller annen surna kjærring, som har startet opp igjen noe lignende. Og dere henger dere på. Det morsomste er at jeg fant den orginale tråden, når jeg googlet Heidi, for å se om jeg fant noen digge bilder av henne. Hun er skikkelig Eye Candy for oss gutta😍 Du kan jo bare se på henne på Instagram. 8
SkravleMaya Skrevet søndag kl. 18:32 #2303 Skrevet søndag kl. 18:32 DivaBit skrev (27 minutter siden): Ja, jeg er kjempemisunnelig på de deformerte leppene hennes, måten hun «sminker» seg på, det dype og reflekterte intellektet, den nære relasjonen hun har til sine barn, alle de sosiale relasjonene hun pleier, hissigheten hun freser ut av seg på Snap og ute offentlig m.m. Skikkelig superbabe altså, hvem misunner ikke henne… Vel, at man lar seg fascinere av Heidi betyr ikke at man er misunnelig. Tvert imot, jeg blir bare mer glad i eget liv etter 2 min på hennes snap. Spot on🤗 8 1
Babyface Skrevet søndag kl. 18:57 #2304 Skrevet søndag kl. 18:57 Noen nevnte om hun leser her på KG, det gjør hun ikke, i følge henne selv. Noen spurte henne om det på Instagram nylig. 1
Anita321 Skrevet søndag kl. 19:00 #2305 Skrevet søndag kl. 19:00 Babyface skrev (1 minutt siden): Noen nevnte om hun leser her på KG, det gjør hun ikke, i følge henne selv. Noen spurte henne om det på Instagram nylig. Hun har tidligere snakket på snap om at hun leser av og til på Kvinneguiden, så da juger hun! I tillegg er det påfallende at enkelte dager snakker hun om ting som skrives her.... 12
NeverSayNever Skrevet søndag kl. 19:41 #2306 Skrevet søndag kl. 19:41 «Kåmm ån! Kåmm ån! Tom?! TOOOOM!! Ka ska vi,Tom??! Ka syns du,Tom??!!» Ikke rart T er sliten…. 3 7
Sol Rampelyset Skrevet søndag kl. 20:33 #2307 Skrevet søndag kl. 20:33 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, ryktespredning og brukerdebatt. Sol, admin.
Skravleberta Skrevet søndag kl. 20:38 #2308 Skrevet søndag kl. 20:38 Tom har har jobbet 48 timer på 5 dager, det er alt for mye. Tja...det er jo sånn ca. 8 timer overtid på en uke, syns ikke akkurat det var så mye. 10 5
NiceOrNothing Skrevet søndag kl. 20:52 #2309 Skrevet søndag kl. 20:52 Me for life skrev (På 5.3.2026 den 10.14): Mulig hun ikke bruker filter, men da bør hun sjekke styrken på brillene sine så ofte som vippene er plassert i håret.... Seansen i går hvor hun fylte kylling i pita er vel en ny rekord for antall vipper i håret..... Ang mat-inspo fra henne , håper jeg at hun begynner å bruke hansker eller hårstrikk snart . SÅ uhygienisk matlaging med lange røde negler og langt flagrende hår🤮🤮🤮 9 1
pootya Skrevet søndag kl. 21:58 #2310 Skrevet søndag kl. 21:58 Skravleberta skrev (1 time siden): Tom har har jobbet 48 timer på 5 dager, det er alt for mye. Tja...det er jo sånn ca. 8 timer overtid på en uke, syns ikke akkurat det var så mye. Når jeg starter på jobb fredag kl 15 og går av vakt søndag kl 20, så har jeg jobbet 32 timer. Det er på to døgn og fem timer. Så nei, det er ikke mye 😅 8
Pigaloppa Skrevet søndag kl. 22:48 #2311 Skrevet søndag kl. 22:48 Mr. Mister skrev (4 timer siden): Jeg liker å være her innimellom jeg. Har vært her mange ganger før, å følte egentlig at jobben var gjort, når den orginale tråden ble stengt ned. Der var det mange år med surt oppgulp og sjikanering der. Men neimen er det ikke en eller annen surna kjærring, som har startet opp igjen noe lignende. Og dere henger dere på. Det morsomste er at jeg fant den orginale tråden, når jeg googlet Heidi, for å se om jeg fant noen digge bilder av henne. Hun er skikkelig Eye Candy for oss gutta😍 Så fint at du får glede av å se på bilder av Heidi, du får bare be om at du ikke blir skuffet om du ser/hører henne uten filter🫢 7
loffen Skrevet søndag kl. 23:25 #2312 Skrevet søndag kl. 23:25 Blue Sky skrev (13 timer siden): Som et lite eksperiment forsøkte jeg meg på en vennlig respons på tiraden om å følge med når dronninga forteller om hvor hun har kjøpt ting. Da jeg mener at grunnen til at man kan ha behov for å spørre er at man noen dager etter at man har sett snappen kan komme på at man har lyst til å kjøpe det samme produktet. Her er svaret. Hun GREIER bare ikke å se saken fra flere sider og bare avfeier med et kort, snappy og lite kundevennlig svar. Men hun får jo vist hvordan hun er da. Hun kjøpte vel den på ‘Vera Moda’. Evt Vero Moda. 4
Skravleberta Skrevet 10 timer siden #2313 Skrevet 10 timer siden Mange følger Heidi fordi de blir fasinert av hennes utrolig rare væremåte. Hvis alle de skulle slutte å følge henne, hadde hun blitt knust, for da hadde hun nesten ikke hatt følgere igjen. 5 8
Zhara Skrevet 8 timer siden #2314 Skrevet 8 timer siden Skravleberta skrev (2 timer siden): Mange følger Heidi fordi de blir fasinert av hennes utrolig rare væremåte. Hvis alle de skulle slutte å følge henne, hadde hun blitt knust, for da hadde hun nesten ikke hatt følgere igjen. 🎯🎯💯
Sol Rampelyset Skrevet 6 timer siden #2315 Skrevet 6 timer siden Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerdebatt og spekulasjoner. Tråden stenges inntil videre. Sol, admin. 2
Fremhevede innlegg