Hummeren Skrevet 1. mai #2361 Skrevet 1. mai Elvirra skrev (1 time siden): Er Felix en hund eller et barnebarn? Ser de har en hund på H sin snap? Ikke så farlig forresten, om det er bb så trenger vi ikke vite navnet. Hunden til datteren til Heidi 3
Anita321 Skrevet 1. mai #2362 Skrevet 1. mai (endret) Hun har vel fått en "nedtur" nå igjen, siden det er så "stille" . Den lille snappingen deres vitner ikke om topp stemning sånn som i dag tidlig da Tom filmet bikkja. Da hørte man fra siden "æ e her æ å"..... Virker som hun har fått for lite oppmerksomhet ... Endret 1. mai av Anita321 4
Blue Sky Skrevet 1. mai #2363 Skrevet 1. mai Anita321 skrev (9 minutter siden): Hun har vel fått en "nedtur" nå igjen, siden det er så "stille" . Den lille snappingen deres vitner ikke om topp stemning sånn som i dag tidlig da Tom filmet bikkja. Da hørte man fra siden "æ e her æ å"..... Virker som hun har fått for lite oppmerksomhet ... Hun skulle nok bare kvitre at, jeg er her og alt er sååååå fint! 😏 5
Anita321 Skrevet 2. mai #2364 Skrevet 2. mai Blue Sky skrev (18 timer siden): Hun skulle nok bare kvitre at, jeg er her og alt er sååååå fint! 😏 Det så man jo at det ikke var. Tom var ganske gravalvorlig😂 3
panzerpølsa Skrevet 3. mai #2366 Skrevet 3. mai pootya skrev (14 minutter siden): Innlegget på instagram er nå borte. Hvilket innlegg?
Full kontroll Skrevet 3. mai #2367 Skrevet 3. mai Er det ventesyssel ifbm ferje at han ser sport via ipad, i bilen, eller får han ikke sett på Tv innomhus tro ?? 😛 Hun svarer på kommentarene på IG , men bare ❤️ på de som påpeker at hun er "savnet på snap" .... Er hun "sur" på oss fantastiske sjåarar og lyttarar 😛 3
Zhara Skrevet 4. mai #2368 Skrevet 4. mai Vet det er opp til hver enkelt å følge IH, men så herlig det er at hun ikke dukker opp hver eneste dag. Trodde ikke jeg skulle si det, for det har vært et morsomt freakshow om dagen. Å jeg tenker på familien, hvor letta dem er for å slippe at mor utleverer seg på den måten hun har gjort dem siste årene. Håper virkelig H har tatt til fornuft og valgt familien nå ❤️ 5 4
pootya Skrevet 4. mai #2369 Skrevet 4. mai panzerpølsa skrev (20 timer siden): Hvilket innlegg? Gå tilbake til side 118. Hun hadde lagt ut en sang fra youtube.
Kaffeskål! Skrevet 4. mai #2370 Skrevet 4. mai pootya skrev (4 minutter siden): Gå tilbake til side 118. Hun hadde lagt ut en sang fra youtube. Hun la det ut på instastory, da forsvinner det etter et døgn. 1
zhazha65 Skrevet 4. mai #2371 Skrevet 4. mai Zhara skrev (3 timer siden): Vet det er opp til hver enkelt å følge IH, men så herlig det er at hun ikke dukker opp hver eneste dag. Trodde ikke jeg skulle si det, for det har vært et morsomt freakshow om dagen. Å jeg tenker på familien, hvor letta dem er for å slippe at mor utleverer seg på den måten hun har gjort dem siste årene. Håper virkelig H har tatt til fornuft og valgt familien nå ❤️ Jeg er glad for å slippe å se en sliten eldre dame som forteller det samme dag ut dag inn. 14 1
ulltøffel Skrevet 4. mai #2372 Skrevet 4. mai Zhara skrev (3 timer siden): Vet det er opp til hver enkelt å følge IH, men så herlig det er at hun ikke dukker opp hver eneste dag. Trodde ikke jeg skulle si det, for det har vært et morsomt freakshow om dagen. Å jeg tenker på familien, hvor letta dem er for å slippe at mor utleverer seg på den måten hun har gjort dem siste årene. Håper virkelig H har tatt til fornuft og valgt familien nå ❤️ Heidi har ikke tatt til fornuft, nei. Hun bruker å ta pauser av og til, kommer tilbake med et brak etter hvert 😎 9
Blue Sky Skrevet 4. mai #2373 Skrevet 4. mai Er det ikke litt snodig? Bare bli helt stille og borte? Jeg følger noen andre influensere også, og de sier da i fra når de tar seg en pause fra some. Jeg tenker at når man har flere titalls tusen (fantastiske) følgere bør man vel respektere dem såpass? 1
NeverSayNever Skrevet 4. mai #2374 Skrevet 4. mai ulltøffel skrev (5 timer siden): Heidi har ikke tatt til fornuft, nei. Hun bruker å ta pauser av og til, kommer tilbake med et brak etter hvert 😎 Må bare vente lenge nok m pausa så hun får flest mulig meldinger fra fiiiine følgere som spør henne om det har skjedd noe og at de savner henne,få litt sånn»hemlighetsfullt og drama»i hverdagen. Men siden hun pauser fremdeles ,har hun kanskje ikke fått noen eller nok av meldinger ala»hva har skjedd??»og «savner deg og ditt blide åsyn»osv da?😅 2
Full kontroll Skrevet 4. mai #2375 Skrevet 4. mai (endret) Blue Sky skrev (12 minutter siden): Er det ikke litt snodig? Bare bli helt stille og borte? Jeg følger noen andre influensere også, og de sier da i fra når de tar seg en pause fra some. Jeg tenker at når man har flere titalls tusen (fantastiske) følgere bør man vel respektere dem såpass? Er det IG og Reels vi har sett fra siste dager? Kan hun ha fått utestengelse eller karantene på snapp....? Den kamelen sitter vel fortsatt fast i halsen, så vi får evt ikke høre moe om det Endret 4. mai av Full kontroll 5
Blue Sky Skrevet 4. mai #2376 Skrevet 4. mai Full kontroll skrev (5 minutter siden): Er det IG og Reels vi har sett fra siste dager? Kan hun ha fått utestengelse eller karantene på snapp....? Den kamelen sitter vel fortsatt fast i halsen, så vi får evt ikke høre moe om det Tja…. Det kan jo hende…. 4
Full kontroll Skrevet 4. mai #2377 Skrevet 4. mai Blue Sky skrev (5 minutter siden): Tja…. Det kan jo hende…. 😛 blir jo til at man spekulerer, tusen spørsmål og bare ett svar 1
zhazha65 Skrevet 4. mai #2378 Skrevet 4. mai Hun er tilbake igjen med spelt lompe pizza med pernasaus m topping ...endelich... 3
Blue Sky Skrevet 4. mai #2379 Skrevet 4. mai zhazha65 skrev (18 minutter siden): Hun er tilbake igjen med spelt lompe pizza med pernasaus m topping ...endelich... In your dreams 😆😂😂 2
zhazha65 Skrevet 4. mai #2380 Skrevet 4. mai Blue Sky skrev (31 minutter siden): In your dreams 😆😂😂 No..så hun på snap
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå