JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 10:15 #2461 Skrevet tirsdag kl. 10:15 De e shååååå fiiint her seee da! Så filmer hun kun seg selv i bikini🙈😂 Og det er som en godt over 60 års gammel kropp som ikke ser trent ut i en minimal bikini det ! som ventet. Og skaut. Hiv og hoi 🏴☠️ 11
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 10:42 #2462 Skrevet tirsdag kl. 10:42 JojoMoyes skrev (26 minutter siden): De e shååååå fiiint her seee da! Så filmer hun kun seg selv i bikini🙈😂 Og det er som en godt over 60 års gammel kropp som ikke ser trent ut i en minimal bikini det ! som ventet. Og skaut. Hiv og hoi 🏴☠️ Veldig slapp med små brasilianske bikinien. 8
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 10:45 #2463 Skrevet tirsdag kl. 10:45 (endret) Har tenkt litt om han T?? Eier han ikke noen som helst som for eksempel eget leilighet?? Virker bare rart å være på besøk hos hu dama? Endret tirsdag kl. 11:26 av zhazha65 Feil 11
loffen Skrevet tirsdag kl. 11:37 #2464 Skrevet tirsdag kl. 11:37 (endret) Dette har jeg gledet meg til! Klaging og syting fra første minutt. Så grusomt å vente på koffert, og så misfornøyd med rommet. Ikke forstår jeg hva som var feil med det. Og hadde ikke hun vært på Kypros før? Må da vite at de har britiske stikkontakter. Og er det virkelig så ille å betale 2 euro for en adapter? Som ventet filming av frokostbuffé og duppende pupper i vannet med selfiestang og pirattørkle. Endret tirsdag kl. 11:37 av loffen 20
Kaffeskål! Skrevet tirsdag kl. 12:43 #2465 Skrevet tirsdag kl. 12:43 Rart at en som er selvutnevnt ekspert på Google ikke vet at man trenger adapter på Kypros. Jaja, hiv å hoi, spetakkelet er i gang med ferien, bare å stålsette seg for oss som følger med på snap 😋 12
Skogstrolle Skrevet tirsdag kl. 12:53 #2466 Skrevet tirsdag kl. 12:53 Da er ting ved det vanlige, ser jeg 🌞👙🍹 11
Zhara Skrevet tirsdag kl. 13:35 #2467 Skrevet tirsdag kl. 13:35 loffen skrev (1 time siden): Dette har jeg gledet meg til! Klaging og syting fra første minutt. Så grusomt å vente på koffert, og så misfornøyd med rommet. Ikke forstår jeg hva som var feil med det. Og hadde ikke hun vært på Kypros før? Må da vite at de har britiske stikkontakter. Og er det virkelig så ille å betale 2 euro for en adapter? Som ventet filming av frokostbuffé og duppende pupper i vannet med selfiestang og pirattørkle. 🤣🤡🍿 3
Anita321 Skrevet tirsdag kl. 13:57 #2468 Skrevet tirsdag kl. 13:57 loffen skrev (2 timer siden): Dette har jeg gledet meg til! Klaging og syting fra første minutt. Så grusomt å vente på koffert, og så misfornøyd med rommet. Ikke forstår jeg hva som var feil med det. Og hadde ikke hun vært på Kypros før? Må da vite at de har britiske stikkontakter. Og er det virkelig så ille å betale 2 euro for en adapter? Som ventet filming av frokostbuffé og duppende pupper i vannet med selfiestang og pirattørkle. Ikke mange som er opptatt av rommet i Syden.... De skal vel kun sove og dusje der? Herregud.... I vår klaget hun jo over at hun hadde færre klikk på ferie, og at folk ikke ønsker å se det hun filmer. Alikevel fortsetter hun, men hun vet jo alltid best da.... som alltid på sin sjørøvertokt🤣🤣. 11 1
Ananais Skrevet tirsdag kl. 13:58 Forfatter #2469 Skrevet tirsdag kl. 13:58 (endret) lllll skrev (På 15.5.2026 den 19.23): Men når hun filmer en intetanende eldre mann som bare prøver å nyte ferien sin i Syden, og gjør narr av han flere dager på rad? Kan ikke insta heidi bare snu seg vekk istedetfor å irritere seg over sånt? Snakke nedsettende og håne en person med flyskrekk som fikk angst på flyet,som gjorde at insts Heidis fly ikke kom seg avgårde til rett tid? Er det noe særlig koselig å gjøre? Eller sitter å snakker dritt om en kjent person som åpner opp om sin psykiske uhelse på tv, hvorfor velger en godt voksen dame med barn og barnebarn å gjøre det? Hun kan jo bare skru av tv og la være å se på det vedkommende forteller? Jeg driter i hvor sexy du synes dama er. ALLE influencere får pepper. Men er man i tillegg usmakelig så kan man takke seg selv for at folk reagerer. Det nevnt ovenfor er bare et lite utvalg av ting hun har lagt ut som er langt over grensa. Jeg venter på et svar fra deg på denne, @Mr. Mister Du har relativt klare meninger om oppførselen til flere av brukerne her inne på forumet, så da tenker jeg at du har meninger om oppførselen nevnt over her også? Når det er sagt, er jeg enig i at ytringer om utseende og andre ting man ikke kan gjøre så mye med, bør droppes. Men krav om oppførsel og folkeskikk som du etterlyser her bør gjelde alle, også drømmedama di? Dessuten er det faktisk en stor forskjell på kritikken på et forum av en influenser som selv velger offentligheten og faktisk også oppsøker den selv, og det å henge ut privatpersoner i badetøy på sin offentlige profil med over 50000 følgere. For det, det er faktisk skikkelig dårlig oppførsel. Hun viser seg forresten fra sin aller søteste side som vanlig i dag. Regner med at medgjester, hotellansatte og andre der er henrykt over å få dele ferien sin med henne og det fortryllende humøret hennes. Endret tirsdag kl. 14:49 av Ananais 3 13
Anita321 Skrevet tirsdag kl. 14:56 #2470 Skrevet tirsdag kl. 14:56 Ananais skrev (43 minutter siden): Jeg venter på et svar fra deg på denne, @Mr. Mister Du har relativt klare meninger om oppførselen til flere av brukerne her inne på forumet, så da tenker jeg at du har meninger om oppførselen nevnt over her også? Når det er sagt, er jeg enig i at ytringer om utseende og andre ting man ikke kan gjøre så mye med, bør droppes. Men krav om oppførsel og folkeskikk som du etterlyser her bør gjelde alle, også drømmedama di? Dessuten er det faktisk en stor forskjell på kritikken på et forum av en influenser som selv velger offentligheten og faktisk også oppsøker den selv, og det å henge ut privatpersoner i badetøy på sin offentlige profil med over 50000 følgere. For det, det er faktisk skikkelig dårlig oppførsel. Hun viser seg forresten fra sin aller søteste side som vanlig i dag. Regner medgjester, hotellansatte og andre der en henrykt over å få dele ferien sin med henne og det fortryllende humøret hennes. Ja, det blir spennende å se om han klarer å svare på dette. Det er vel en grunn til at han ikke har svart, men nå må han vel. Hun sier at rommet ikke var i forhold til "vår" standard. Jeg tviler på at Tom overhodet bryr seg. For noen måneder siden da de var i Østersund, så klaget hun på rommet som vanlig. Da sa Tom at han var glad han ikke var med i resepsjonen da hun klaget. Det sier jo litt om dama sin væremåte !! Det er jo ikke første gangen hun snakker om hva begge sin mening er. Hun sier jo også at "vi" elsker hverandre overalt på denne jord. Hun liker jo tydeligvis å tro at han gjør det også, men kan hun ikke spørre/si det som han hører på? Tror hun må snakke for seg selv og ikke pålegge han meninger han kanskje ikke har. 8 1
Axa Skrevet tirsdag kl. 15:02 #2471 Skrevet tirsdag kl. 15:02 Anita321 skrev (1 time siden): Ikke mange som er opptatt av rommet i Syden.... De skal vel kun sove og dusje der? Herregud.... I vår klaget hun jo over at hun hadde færre klikk på ferie, og at folk ikke ønsker å se det hun filmer. Alikevel fortsetter hun, men hun vet jo alltid best da.... som alltid på sin sjørøvertokt🤣🤣. Så lenge at rommet har greit renhold så bør man være fornøyd 4
beauti Skrevet tirsdag kl. 15:10 #2472 Skrevet tirsdag kl. 15:10 Dette overrasker meg ikke overhodet at hun allerede er i gang med klagesangen sin om absolutt alt og alle. Slik har hun holdt på i alle år når hun har vært på ferie inkl når hun hadde familien med og venner. Hun ødela ferien for alle som var sammen med henne. Intet nytt under solen. T han er jo helt under skoen, og han har ikke leilighet eller eier noen leilighet dessverre for han. Der i gården går han på eggskall og det gjør han hele tiden om de er på ferie eller ei 9 1
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 16:08 #2473 Skrevet tirsdag kl. 16:08 Er alle badevideoene i bikini fjernet igjen?
Hummeren Skrevet tirsdag kl. 16:14 #2474 Skrevet tirsdag kl. 16:14 De er dr enda de. Så dem nettopp nå
Veslemarthe Skrevet tirsdag kl. 16:19 #2475 Skrevet tirsdag kl. 16:19 Ananais skrev (2 timer siden): Jeg venter på et svar fra deg på denne, @Mr. Mister Du har relativt klare meninger om oppførselen til flere av brukerne her inne på forumet, så da tenker jeg at du har meninger om oppførselen nevnt over her også? Når det er sagt, er jeg enig i at ytringer om utseende og andre ting man ikke kan gjøre så mye med, bør droppes. Men krav om oppførsel og folkeskikk som du etterlyser her bør gjelde alle, også drømmedama di? Dessuten er det faktisk en stor forskjell på kritikken på et forum av en influenser som selv velger offentligheten og faktisk også oppsøker den selv, og det å henge ut privatpersoner i badetøy på sin offentlige profil med over 50000 følgere. For det, det er faktisk skikkelig dårlig oppførsel. Hun viser seg forresten fra sin aller søteste side som vanlig i dag. Regner med at medgjester, hotellansatte og andre der er henrykt over å få dele ferien sin med henne og det fortryllende humøret hennes. Jeg er også spent på dette. Veldig! Men du vet; er du såkalt «grisedeilig» kommer du unna med mye. 😅 4
Nobetterthanaman Skrevet tirsdag kl. 16:40 #2476 Skrevet tirsdag kl. 16:40 loffen skrev (4 timer siden): Dette har jeg gledet meg til! Klaging og syting fra første minutt. Så grusomt å vente på koffert, og så misfornøyd med rommet. Ikke forstår jeg hva som var feil med det. Og hadde ikke hun vært på Kypros før? Må da vite at de har britiske stikkontakter. Og er det virkelig så ille å betale 2 euro for en adapter? Som ventet filming av frokostbuffé og duppende pupper i vannet med selfiestang og pirattørkle. Nå bruker ikke jeg dette selv, men synes ikke det er noe å gjøre narr av hva hu har på hodet egentlig, å bli brent i hodebunn er ikke noe å kimse av🙈 det er også kjedlig å må vaske håret hver gang man skal utenfor hotelldøra pga klissete solkrem i hår og hodebunn🙈 Tror dog hun hadde kledd en caps bedre, ja😅 Det er bare noe med et hodetørkle som blir feil på hele dama tatt oppførsel og væremåte i betraktning🙈 5 2
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 19:53 #2477 Skrevet tirsdag kl. 19:53 Anita321 skrev (4 timer siden): Ja, det blir spennende å se om han klarer å svare på dette. Det er vel en grunn til at han ikke har svart, men nå må han vel. Hun sier at rommet ikke var i forhold til "vår" standard. Jeg tviler på at Tom overhodet bryr seg. For noen måneder siden da de var i Østersund, så klaget hun på rommet som vanlig. Da sa Tom at han var glad han ikke var med i resepsjonen da hun klaget. Det sier jo litt om dama sin væremåte !! Det er jo ikke første gangen hun snakker om hva begge sin mening er. Hun sier jo også at "vi" elsker hverandre overalt på denne jord. Hun liker jo tydeligvis å tro at han gjør det også, men kan hun ikke spørre/si det som han hører på? Tror hun må snakke for seg selv og ikke pålegge han meninger han kanskje ikke har. Standard?? Der fins det ikke noen som heter det
Anita321 Skrevet tirsdag kl. 21:56 #2478 Skrevet tirsdag kl. 21:56 (endret) beauti skrev (6 timer siden): Dette overrasker meg ikke overhodet at hun allerede er i gang med klagesangen sin om absolutt alt og alle. Slik har hun holdt på i alle år når hun har vært på ferie inkl når hun hadde familien med og venner. Hun ødela ferien for alle som var sammen med henne. Intet nytt under solen. T han er jo helt under skoen, og han har ikke leilighet eller eier noen leilighet dessverre for han. Der i gården går han på eggskall og det gjør han hele tiden om de er på ferie eller ei I kveld får hun igjen tiltale for at det ikke er lov til å filme. Etter de har spist middag, så filmer hun gater og inne i butikker. Plutselig er det en ansatt som sier i fra, og hun avbryter brått filmingen. Endret tirsdag kl. 21:57 av Anita321 7 1
Skravleberta Skrevet tirsdag kl. 22:25 #2479 Skrevet tirsdag kl. 22:25 Anita321 skrev (27 minutter siden): I kveld får hun igjen tiltale for at det ikke er lov til å filme. Etter de har spist middag, så filmer hun gater og inne i butikker. Plutselig er det en ansatt som sier i fra, og hun avbryter brått filmingen. Hører du hva hun i butikken sier? Jeg klarer ikke å høre helt hva hun sier, og ble nysgjerrig. 2
beauti Skrevet tirsdag kl. 23:42 #2480 Skrevet tirsdag kl. 23:42 Fikk ikke med meg hva hun sa men hun er så selvgod at hun bryr seg ikke om hva andre sier eller mener. Hun har rett uansett. Hun sletter jo alle som sier henne i mot på insta eller snap. Hun tåler ikke å bli motsagt . Trust me I know 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå