Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Meeja skrev (6 minutter siden):

Men følge med gjør dere😂😂At dere orker når dere syns det er så kjedeligt🤔

Ja fantastisk at de gidder, må ha lite å gjøre. Alt er feil, at de drar alene, at de mest soler seg osv osv. Alle må og gjør vel det de har mest lyst til på ferie, og det er jo veldig forskjellig. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Meeja skrev (29 minutter siden):

Men følge med gjør dere😂😂At dere orker når dere syns det er så kjedeligt🤔

Jeg følger ikke...sorry

• Liker 2
Skrevet
Kleppmelk skrev (På 20.5.2026 den 12.52):

Den andre datteren har valgt å kutte henne ut for mange år siden, mye på grunn av sosiale medier og oppførsel der. 

NeverSayNever skrev (12 timer siden):

Og det er ikke mye variasjon i de feriene der. Altså jg vet ferie er stranda,bade,sol,mat osv. Men d er jo og moro og bare hoppe på en buss og se hvor en havner,eller leie bil sjøl og reise rundt,evnt bli m på noe m andre. Men her er d opp før fugger’n fis,fram m selfiestanga og så rusle i samme gatene tidlig om morran,filme frokost og andre måltider,tilbake til hotellet og samma greia dagen etter. Tror ikke hun er en person som inviterer til samtale m folk der?? Møte og bli kjent m andre?? Nei der er d kun a IH i tet og T på slep… og slik går no’dagan🥳🥳

Er ikke mye variasjon på hjemmebane heller med de to. Når han kommer hjem i helgene går det jo i samme tralten. Lage mat, se tv, kun de to hjemme stort sett ikke mye besøk av venner ( for hun har ingen) bb sjeldent på besøk de få gangene hun får passe dem uten bb til ene datteren som hun aldri har fått truffet i følge noen i familien hennes. Ellers er det jo å dra med T til mamma sjelden han får dra å besøke sin sønn og sin mor . Det er nok hun som bestemmer det er tydelig og T henger med for fredens skyld. Vet alt om hvordan hun kan være om hun ikke får sitt igjennom.  Det skulle hennes følgere som opphøyer henne vært klar over. De ville nok ikke trodd det før de hadde opplevd hvordan hun kan være . Og så treningen da...selv om det ikke akkurat ser ut som hun gjør det selv silikon puppa er begynt å gi opp 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Kvæser skrev (1 time siden):

Ja fantastisk at de gidder, må ha lite å gjøre. Alt er feil, at de drar alene, at de mest soler seg osv osv. Alle må og gjør vel det de har mest lyst til på ferie, og det er jo veldig forskjellig. 

At du gidder å kommentere... ingenting å gjøre.  

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
zhazha65 skrev (43 minutter siden):

@kvæser du mener vel det IH vil gjøre ..T gjør bare det han får beskjed om at de skal gjøre. Ikke mye vi skal enes om å gjøre, men det IH vil at vi skal gjøre.. det vil si at hun bestemmer hva og når ting skal gjøres 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet

Standard, -Tom, e d nå du vil si? ( for så å avbryte han fra start - midt i ....) 

Ferier: - Nei, no Tom, no e vi ferdig...... (ska itj snakk nå meir no.....)

Vil håpe og tro relasjoner er blitt goode på debriefing  , før, underveis og etter "overdose" IH..... :D 

Den lite ❤️ lige latteren vi nå hører, væremåte, ja oppførsel, er ikke  forenelig med "godt humør" ....intet mindre en trist & synd.... 

I jobb og privat treffer man en del forskjellige mennesker, men jeg må bare si at gjennom årene er det ingen menneskemøter  som matcher IH..... 

Med dårlig værmelding, følger....ja, vi får følge med :D 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Full kontroll skrev (3 timer siden):

Standard, -Tom, e d nå du vil si? ( for så å avbryte han fra start - midt i ....) 

Ferier: - Nei, no Tom, no e vi ferdig...... (ska itj snakk nå meir no.....)

Vil håpe og tro relasjoner er blitt goode på debriefing  , før, underveis og etter "overdose" IH..... :D 

Den lite ❤️ lige latteren vi nå hører, væremåte, ja oppførsel, er ikke  forenelig med "godt humør" ....intet mindre en trist & synd.... 

I jobb og privat treffer man en del forskjellige mennesker, men jeg må bare si at gjennom årene er det ingen menneskemøter  som matcher IH..... 

Med dårlig værmelding, følger....ja, vi får følge med :D 

Kan skrive under på det du skriver over her . Spesielt den med at ingen mennesker jeg heller har møtt på , og det er mange så har jeg aldri opplevd en mer krevende og jeg skal ha rett person som IH. Aldri!

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Stakkars de syden naboene 😳🏴‍☠️😬

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (26 minutter siden):

Stakkars alle som må forholde seg til henne😳

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
zhazha65 skrev (På 21.5.2026 den 14.16):

🥱

• Liker 1
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Det er vel ikke mange damer på 60 pluss som sitter på verandaen i Syden ned selfiestang.... Hun prater så høyt om alt mulig at  naboene må lure på hva slags folk som bor ved siden av..... De blir ufrivillig filmet på verandaen, men hun tar seg jo tilrette som alltid! Var jo kommentar om at det ikke alltid var lov å  filme  i butikker, men hun gjorde det alikevel. Denne dama spør ikke først, men hun tar seg tilrette. 

Endret av Anita321
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvæser skrev (19 minutter siden):

🥱

Ville du ha blitt ufrivillig filmet på din veranda i Syden? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Anita321 skrev (11 minutter siden):

Det er vel ikke mange damer på 60 pluss som sitter på verandaen i Syden ned selfiestang.... Hun prater så høyt om alt mulig at  naboene må lure på hva slags folk som bor ved siden av..... De blir ufrivillig filmet på verandaen, men hun tar seg jo tilrette som alltid! Var jo kommentar om at det ikke alltid var lov å  filme  i butikker, men hun gjorde det alikevel. Denne dama spør ikke først, men hun tar seg tilrette. 

Ikke bare filmer hun, men sitter og roper høøøyt som vanlig om svada og kritiserer T, og tyter i det uendelige om været.

Hun driter I alt og alle. Uspiselig dame 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Kommentar litt på siden her nå 😬😉Vi datt innom CF her nå! Frekk og uspiselig som vanlig med pruting og svarer butikk ansatte frekt og nedlatende(ikke overraskende for noen ) så at hun er mer eller mindre Viggo venneløs beviser hun jo stadig grunnen for! Jeg skal ikke diskutere utseende, men bare nevner at hun påstår at huden hennes har blitt gammel etter ankelbrudd? Ehh nei Heidi man ser at huden er sliten allerede der i 2018 som er 8 år siden. Måtte bare nevne det da det var så tydelig å se. Null kritikk eller shaming men rett skal være rett og aldring og hud går sin gang det. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Vanligvis er jeg veldig negativ til Heidi, men nå fikk jeg lyst til å skryte litt av henne. Syns hun så flott ut i dag, både med det rosa antrekket og frisyren. Med unntak av gnåling om været ser jeg også humøret er på topp. Syden kler henne. Jeg må også si at Tom er en skikkelig kjekkas for sin alder. Jeg liker humøret og humoren hans. Han virker som en bra fyr. Har han barn?

• Liker 3
Skrevet
zhazha65 skrev (Akkurat nå):

T fikk ny haifiger skjorte ...

Men han fikk ikke lys langbukse han hadde lyst på! Men turkis shorts for den likte IH…

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Hønemoor skrev (4 timer siden):

Vanligvis er jeg veldig negativ til Heidi, men nå fikk jeg lyst til å skryte litt av henne. Syns hun så flott ut i dag, både med det rosa antrekket og frisyren. Med unntak av gnåling om været ser jeg også humøret er på topp. Syden kler henne. Jeg må også si at Tom er en skikkelig kjekkas for sin alder. Jeg liker humøret og humoren hans. Han virker som en bra fyr. Har han barn?

Vet at han har minst 1 sønn. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...