Babyface Skrevet søndag kl. 11:54 #2541 Skrevet søndag kl. 11:54 Filme en stengt tivoli. 🙈🙊 Men til Heidis forsvar; vi liker alle ulike typer ferie. Faren min og kona elsker å dra til samme plass i Hellas år etter år etter år og de gjør ikke noe annet enn å bade, spise og skravle med folk de har blitt kjent med der nede. Drar ikke rundt der nede. For meg fremstår dette drepende kjedelig og jeg tror de mangler genet for eventyrlyst totalt. Men de elsker det jo slik. Jeg ville jo mye heller dratt til 30 nye steder enn samme sted 30 ganger, jeg elsker å titte rundt på nye steder, synes sydenferie ved klorbasseng er drita kjedeligog jeg har null interesse av bli kjent med folk når jeg er på ferie. Vi folk er ulike. Vi får jo tro Heidi og Tom har en ferie slik de liker den. 6
Kvæser Skrevet søndag kl. 11:55 #2542 Skrevet søndag kl. 11:55 nora855 skrev (22 minutter siden): Wow, her var det mye sjitprat. Det er litt artig at folk som hater henne så mye, faktisk velger å bruke tid på følge med på hennes videoer. Ja helt enig med deg 🙂 2
beauti Skrevet søndag kl. 11:57 #2543 Skrevet søndag kl. 11:57 zhazha65 skrev (5 minutter siden): Billigere bo sammen Ikke det han skrev i screenshotene hun hadde gått av hengslene om hun hadde sett hva han skrev om henne . Det verste er dessverre at han har rett slik andre som har vært involvert med henne mener hun er. Han beskrev situasjoner som ikke hører hjemme i noen forhold. Han burde aldri tatt henne tilbake. Og slik hun holdt på å snakket nedsettende om han og hans familie på Instagram hører heller ikke hjemme på en plass. Det lyser røde flagg av henne lang vei. 3 8
beauti Skrevet søndag kl. 12:04 #2544 Skrevet søndag kl. 12:04 Babyface skrev (7 minutter siden): Filme en stengt tivoli. 🙈🙊 Men til Heidis forsvar; vi liker alle ulike typer ferie. Faren min og kona elsker å dra til samme plass i Hellas år etter år etter år og de gjør ikke noe annet enn å bade, spise og skravle med folk de har blitt kjent med der nede. Drar ikke rundt der nede. For meg fremstår dette drepende kjedelig og jeg tror de mangler genet for eventyrlyst totalt. Men de elsker det jo slik. Jeg ville jo mye heller dratt til 30 nye steder enn samme sted 30 ganger, jeg elsker å titte rundt på nye steder, synes sydenferie ved klorbasseng er drita kjedeligog jeg har null interesse av bli kjent med folk når jeg er på ferie. Vi folk er ulike. Vi får jo tro Heidi og Tom har en ferie slik de liker den. Slik IH liker ferien tror han egentlig vil oppleve mer men han føyer seg sikkert slik at det ikke blir mer bråk enn det må . Bråker og krangling gjør hun jo uansett hvor de drar . Lett å se og høre 8
Zena33 Skrevet søndag kl. 12:22 #2545 Skrevet søndag kl. 12:22 nora855 skrev (49 minutter siden): Wow, her var det mye sjitprat. Det er litt artig at folk som hater henne så mye, faktisk velger å bruke tid på følge med på hennes videoer. Ikke noe bedre enn å bruke tiden sin på det man omtaler som «sjitprat». Kaste stein i glasshus… 1 10
Pigaloppa Skrevet søndag kl. 12:29 #2546 Skrevet søndag kl. 12:29 beauti skrev (22 minutter siden): Slik IH liker ferien tror han egentlig vil oppleve mer men han føyer seg sikkert slik at det ikke blir mer bråk enn det må . Bråker og krangling gjør hun jo uansett hvor de drar . Lett å se og høre Når han finner noen å ta seg en øl med blir han hentet av Heidi etter en time.. da har han hatt nok fritid bestemmer hun 11
Turkis Sau Skrevet søndag kl. 12:40 #2547 Skrevet søndag kl. 12:40 Zena33 skrev (16 minutter siden): Ikke noe bedre enn å bruke tiden sin på det man omtaler som «sjitprat». Kaste stein i glasshus… Jo, det er faktisk mye bedre å påpeke at denne tråden er full av hets og latterliggjøring, enn å holde på side etter side med hets og latterliggjøring. 3 1
Zena33 Skrevet søndag kl. 12:52 #2548 Skrevet søndag kl. 12:52 Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Jo, det er faktisk mye bedre å påpeke at denne tråden er full av hets og latterliggjøring, enn å holde på side etter side med hets og latterliggjøring. Så hvorfor er du her da, om det er så grusomt? Argumentet jeg kommenterte på var hvorfor man brukte tid på snappen hennes når man ikke likte innholdet, akkurat som du bruker tiden din på noe du ikke liker her inne. 5 3
Turkis Sau Skrevet søndag kl. 13:15 #2549 Skrevet søndag kl. 13:15 Zena33 skrev (22 minutter siden): Så hvorfor er du her da, om det er så grusomt? Argumentet jeg kommenterte på var hvorfor man brukte tid på snappen hennes når man ikke likte innholdet, akkurat som du bruker tiden din på noe du ikke liker her inne. Viser til mitt forrige svar. 1
Zena33 Skrevet søndag kl. 13:22 #2550 Skrevet søndag kl. 13:22 Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Viser til mitt forrige svar. Ja, men da viser jeg til det jeg skrev - tiden du bruker her inne er det samme som de som bruker tiden sin på Heidi sin snap. Altså ingenting dere trenger å harselere med, dere kaster stein i glasshus. 6 1
Zhara Skrevet søndag kl. 13:29 #2551 Skrevet søndag kl. 13:29 Veldig viktig å få med bikini trusa på siste snap🤣🤣🤢👙 1
zhazha65 Skrevet søndag kl. 13:30 #2552 Skrevet søndag kl. 13:30 Babyface skrev (1 time siden): Filme en stengt tivoli. 🙈🙊 Men til Heidis forsvar; vi liker alle ulike typer ferie. Faren min og kona elsker å dra til samme plass i Hellas år etter år etter år og de gjør ikke noe annet enn å bade, spise og skravle med folk de har blitt kjent med der nede. Drar ikke rundt der nede. For meg fremstår dette drepende kjedelig og jeg tror de mangler genet for eventyrlyst totalt. Men de elsker det jo slik. Jeg ville jo mye heller dratt til 30 nye steder enn samme sted 30 ganger, jeg elsker å titte rundt på nye steder, synes sydenferie ved klorbasseng er drita kjedeligog jeg har null interesse av bli kjent med folk når jeg er på ferie. Vi folk er ulike. Vi får jo tro Heidi og Tom har en ferie slik de liker den. Det et helt greit å feriere samme sted år etter år da er det som å komme hjem2 . Bli også kjent med forskjellige menesker som man treffes og bli kjent. På meg virker det som disse 2 er så ensomme uansett hvor de verdes.. 9 1
Shila90 Skrevet søndag kl. 15:11 #2553 Skrevet søndag kl. 15:11 Jeg lurer veldig på om Mr. M også er på ferie. Merkelig stille 🙊 5
Pigaloppa Skrevet søndag kl. 15:16 #2554 Skrevet søndag kl. 15:16 Shila90 skrev (4 minutter siden): Jeg lurer veldig på om Mr. M også er på ferie. Merkelig stille 🙊 Kanskje på ferie 🫢 2
Pæddan Skrevet søndag kl. 15:27 #2555 Skrevet søndag kl. 15:27 På denne turen her har hun vært like survete som alltid. Leter etter feil hele tiden!! Ayia Napa har faktisk mye å by på men det klarer hun ikke å finne. 7
lllll Skrevet søndag kl. 15:29 #2556 Skrevet søndag kl. 15:29 (endret) beauti skrev (3 timer siden): Fikk høre at han gikk tilbake til henne pga at han ikke hadde egen leilighet Men hvorfor skaffer han seg ikke egen leilighet da? Leie en leilighet? Han jobber og har da penger. Sønnen bor i Oslo, så hvorfor ikke finne et krypinn som er kun hans, i nærheten av oslo. Synes det høres rart ut at en voksen mann ikke har noe sted å bo Endret søndag kl. 15:30 av lllll 10 1
beauti Skrevet søndag kl. 15:51 #2557 Skrevet søndag kl. 15:51 lllll skrev (9 minutter siden): Men hvorfor skaffer han seg ikke egen leilighet da? Leie en leilighet? Han jobber og har da penger. Sønnen bor i Oslo, så hvorfor ikke finne et krypinn som er kun hans, i nærheten av oslo. Synes det høres rart ut at en voksen mann ikke har noe sted å bo Var iallefall det han hadde skrevet til en dame som kjente han at det var grunnen til at han tok henne tilbake for å ha en plass å bo pluss at hun nektet visst å gi han tingene sine tilbake sto det i screenshoten . Egentlig tvang hun vel han tilbake med manipulerende prat om hvor mye hun skulle forandre seg ...varte sikkert ikke lenge før hun var som alltid og da ble det muligens vanskelig for han å forlate igjen etter at hun hengte han ut som hun gjorde da han gjorde det slutt. Han ville vel ikke ha mer bråk og uthenging fra henne om han og hans familie. For fysj hvor umoden hun var da det ble slutt siste gangen på Instagram. Ikke normalt å oppføre seg slik . Han burde absolutt ha fått seg egen leilighet i nærheten av sønnen om han hadde vært smart og ville hatt et liv uten drama 9 1
Full kontroll Skrevet søndag kl. 16:16 #2558 Skrevet søndag kl. 16:16 (endret) Herlighet jesuscristus og aveMaria som hun dominerer og styrer på, Tom blir som en 5 åring på hurtigmaratontur med mor si La nå den mannen få kle seg, spise/drikke/ "feste" så mye han vil, hold nu KEEEFT, IH Nytter jævla lite hvor mye fra fargepaletten du " ikler " deg, når oppførselen din viser ei grå og depressiv kjedelig mus 😛 " så sa han, men så sa æ, også gjor vi det ( æ sa) ! ( Bare å komme seg hjem , slippe ut "demoner" ) Endret søndag kl. 16:45 av Full kontroll 7 4
zhazha65 Skrevet søndag kl. 16:58 #2559 Skrevet søndag kl. 16:58 Pigaloppa skrev (4 timer siden): Når han finner noen å ta seg en øl med blir han hentet av Heidi etter en time.. da har han hatt nok fritid bestemmer hun Det må virkelig være en grunn til at han er som han er??? 4 1
zhazha65 Skrevet søndag kl. 17:01 #2560 Skrevet søndag kl. 17:01 Full kontroll skrev (45 minutter siden): Herlighet jesuscristus og aveMaria som hun dominerer og styrer på, Tom blir som en 5 åring på hurtigmaratontur med mor si La nå den mannen få kle seg, spise/drikke/ "feste" så mye han vil, hold nu KEEEFT, IH Nytter jævla lite hvor mye fra fargepaletten du " ikler " deg, når oppførselen din viser ei grå og depressiv kjedelig mus 😛 " så sa han, men så sa æ, også gjor vi det ( æ sa) ! ( Bare å komme seg hjem , slippe ut "demoner" ) Rare greier med dette forhold.. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå