zhazha65 Skrevet 9 timer siden #2621 Skrevet 9 timer siden Babyface skrev (22 timer siden): Er det mobbing når man beskriver en persons egenskaper og væremåte? Nei. Nei og atter nei 5
beauti Skrevet 9 timer siden #2622 Skrevet 9 timer siden zhazha65 skrev (1 time siden): Har ser grå og slitten ut. Hvergang hu sier noen snur hun mot han for å få bekreftelse av det hun sier. Han igjen ser helt blåst ut mens han graver tennene. Nå sitter hun å babler svada om hvordan andre skal finne hennes klær/sko på nett. Har hun hørt om screenshot som kan legges inn på bilder i Google istedenfor at folk skal holde på slik hun forklarer det. Hun er totalt blåst i toppen. T ja, han har nok ferie når han er på jobb tenker jeg. Da koser han seg og slapper av . Tenker han er glad denne ferien med henne er over for han så ikke akkurat happy ut i går før de dro men var sikkert pga at hun hentet han når han endelig traff noen han kunne ta en øl med å kose seg . Sånt finner ikke hun seg i . Der er det hun som bestemmer alt og da mener jeg absolutt alt. Vet av de som dessverre har dratt på ferie med henne og hun hadde planlagt hele turen for alle, og når reisefølge ikke ville følge hennes regler laget hun et helv...liv slik at hun ødela ferien for både de voksne og barna deres. Tror hun har mange bokstaver og når ikke hverken psykologer/psykiatrikere har hjulpet på i førti år sier det seg selv at hun er ikke intressert å forandre seg . Selv ikke for sin ene datteren som ikke vil ha noe med henne å gjøre. Hun forstår heller ikke at hun kveler folk med sin væremåte og oppførsel mot både voksne og barn . Ja dere leste riktig tilogmed barn har hun såret uten at jeg skal brodere det mer ut . Vet iallefall at hun fikk en meget forbanna forelder på døren etter den episoden. Ufyselig er hun 1 14
zhazha65 Skrevet 8 timer siden #2623 Skrevet 8 timer siden beauti skrev (21 minutter siden): Nå sitter hun å babler svada om hvordan andre skal finne hennes klær/sko på nett. Har hun hørt om screenshot som kan legges inn på bilder i Google istedenfor at folk skal holde på slik hun forklarer det. Hun er totalt blåst i toppen. T ja, han har nok ferie når han er på jobb tenker jeg. Da koser han seg og slapper av . Tenker han er glad denne ferien med henne er over for han så ikke akkurat happy ut i går før de dro men var sikkert pga at hun hentet han når han endelig traff noen han kunne ta en øl med å kose seg . Sånt finner ikke hun seg i . Der er det hun som bestemmer alt og da mener jeg absolutt alt. Vet av de som dessverre har dratt på ferie med henne og hun hadde planlagt hele turen for alle, og når reisefølge ikke ville følge hennes regler laget hun et helv...liv slik at hun ødela ferien for både de voksne og barna deres. Tror hun har mange bokstaver og når ikke hverken psykologer/psykiatrikere har hjulpet på i førti år sier det seg selv at hun er ikke intressert å forandre seg . Selv ikke for sin ene datteren som ikke vil ha noe med henne å gjøre. Hun forstår heller ikke at hun kveler folk med sin væremåte og oppførsel mot både voksne og barn . Ja dere leste riktig tilogmed barn har hun såret uten at jeg skal brodere det mer ut . Vet iallefall at hun fikk en meget forbanna forelder på døren etter den episoden. Ufyselig er hun Ufyselig på alle måter 5
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #2624 Skrevet 7 timer siden Ikke at det hjelper noen som vil kjøpe det hun har! Men navnet på klær står da vel vitterlig bak i nakken eller inni med vaskeanvisningen og på sko står det jo inni. Såååå gammelt er vel ikke alt hun hadde på segne syden 😉 7
Full kontroll Skrevet 7 timer siden #2625 Skrevet 7 timer siden beauti skrev (1 time siden): zhazha65 skrev (3 timer siden): Har ser grå og slitten ut. Hvergang hu sier noen snur hun mot han for å få bekreftelse av det hun sier. Han igjen ser helt blåst ut mens han graver tennene. Nå sitter hun å babler svada om hvordan andre skal finne hennes klær/sko på nett Man får jo ordrebekreftelse pr.mail, det søker i allefall jeg, for å finne bestillinger, eks sko, da kommer ordre på sko opp, værre er det ikke☺️ 3
beauti Skrevet 7 timer siden #2626 Skrevet 7 timer siden Full kontroll skrev (Akkurat nå): Man får jo ordrebekreftelse pr.mail, det søker i allefall jeg, for å finne bestillinger, eks sko, da kommer ordre på sko opp, værre er det ikke☺️ Hun snakket om klær som hun hadde hatt lenge derfor husket hun ikke hvor de var kjøpt. Men klart din løsning kan hun også bruke men sålangt klarer hun ikke tenke 🙃 3
Lunabelle Skrevet 7 timer siden #2627 Skrevet 7 timer siden Jeg syns at damer på 70+ skal være påkledd hvis de skal være på sosiale medier. For sin egen skyld, for familien, barn og barnebarn sin skyld og sist, men ikke minst, for seernes skyld. Det er ikke noe vakkert syn når en bestemor på 70+ sitter der og ser ut som en avdanket p****stjerne. Spar oss for sånt Heidi! 4 9
Anita321 Skrevet 7 timer siden #2628 Skrevet 7 timer siden Full kontroll skrev (2 minutter siden): Man får jo ordrebekreftelse pr.mail, det søker i allefall jeg, for å finne bestillinger, eks sko, da kommer ordre på sko opp, værre er det ikke☺️ Men at det er sååååå mange som spør om klærne hennes betviler jeg. Det er nok under 10 stk. Hun liker å tro at hun har noe "å komme med".... . Vi vil jo få hennes tips igjen om Kypros også... Har vi bedt om det? Får si som henne selv-vi sier i fra hvis vi vil ha råd!!!😂 3 6
zhazha65 Skrevet 7 timer siden #2629 Skrevet 7 timer siden beauti skrev (44 minutter siden): Hun snakket om klær som hun hadde hatt lenge derfor husket hun ikke hvor de var kjøpt. Men klart din løsning kan hun også bruke men sålangt klarer hun ikke tenke 🙃 Husk... nestegang du bestille en sandwich ta bare en...det holder massevis..ifølge informasjonen fra globetrotter.Penge spart. Vi ta personlig alltid drosje til og fra hotellet til flyplassen. Hun tar buss for da ser medpassasjerer hvor flott hu er.. 2
Me for life Skrevet 6 timer siden #2630 Skrevet 6 timer siden beauti skrev (1 time siden): Hun snakket om klær som hun hadde hatt lenge derfor husket hun ikke hvor de var kjøpt. Men klart din løsning kan hun også bruke men sålangt klarer hun ikke tenke 🙃 Den ene kjolen hun hadde på en av de siste kveldene har jeg hatt. Den kjøpte jeg med 16-åringen min i bagvogna. Så ikke helt ny nei. Kastet den vel for en 10-12 år siden. 2
Mr. Mister Skrevet 6 timer siden #2631 Skrevet 6 timer siden Hvorfor hater noen kvinner på andre kvinner? Usikkerhet, sammenligningsteorier og følelsen av at en annen kvinne truer ens egen posisjon eller selvbilde kan utløse konflikter og utfrysing. Det ligger nok mye dyp psykologi bak alt dette kvinnehatet her inne i denne tråden. Her er det nok mye ubevisste konflikter, drifter og forsvarsmekanismer som styrer tanker og følelser tror jeg. Det er ikke normalt å diskutere noen så negativt, i denne skalaen her. 2
Veslemarthe Skrevet 6 timer siden #2632 Skrevet 6 timer siden Mr. Mister skrev (5 minutter siden): Hvorfor hater noen kvinner på andre kvinner? Usikkerhet, sammenligningsteorier og følelsen av at en annen kvinne truer ens egen posisjon eller selvbilde kan utløse konflikter og utfrysing. Det ligger nok mye dyp psykologi bak alt dette kvinnehatet her inne i denne tråden. Her er det nok mye ubevisste konflikter, drifter og forsvarsmekanismer som styrer tanker og følelser tror jeg. Det er ikke normalt å diskutere noen så negativt, i denne skalaen her. Dette blir rett og slett for dumt. 10
Zhara Skrevet 6 timer siden #2633 Skrevet 6 timer siden Veslemarthe skrev (3 minutter siden): Dette blir rett og slett for dumt. Derfor er det best å ikke gi Mr.Mister noe oppmerksomhet. Bare overse. 11
Babyface Skrevet 6 timer siden #2634 Skrevet 6 timer siden Mr. Mister skrev (24 minutter siden): Hvorfor hater noen kvinner på andre kvinner? Usikkerhet, sammenligningsteorier og følelsen av at en annen kvinne truer ens egen posisjon eller selvbilde kan utløse konflikter og utfrysing. Det ligger nok mye dyp psykologi bak alt dette kvinnehatet her inne i denne tråden. Her er det nok mye ubevisste konflikter, drifter og forsvarsmekanismer som styrer tanker og følelser tror jeg. Det er ikke normalt å diskutere noen så negativt, i denne skalaen her. Mr. Mister skrev (24 minutter siden): Hvorfor hater noen kvinner på andre kvinner? Usikkerhet, sammenligningsteorier og følelsen av at en annen kvinne truer ens egen posisjon eller selvbilde kan utløse konflikter og utfrysing. Det ligger nok mye dyp psykologi bak alt dette kvinnehatet her inne i denne tråden. Her er det nok mye ubevisste konflikter, drifter og forsvarsmekanismer som styrer tanker og følelser tror jeg. Det er ikke normalt å diskutere noen så negativt, i denne skalaen her. Overhodet ikke. Jeg er ikke usikker og jeg er både yngre og penere enn Heidi. 😎😂 2 5
zhazha65 Skrevet 5 timer siden #2635 Skrevet 5 timer siden Mr. Mister skrev (57 minutter siden): Hvorfor hater noen kvinner på andre kvinner? Usikkerhet, sammenligningsteorier og følelsen av at en annen kvinne truer ens egen posisjon eller selvbilde kan utløse konflikter og utfrysing. Det ligger nok mye dyp psykologi bak alt dette kvinnehatet her inne i denne tråden. Her er det nok mye ubevisste konflikter, drifter og forsvarsmekanismer som styrer tanker og følelser tror jeg. Det er ikke normalt å diskutere noen så negativt, i denne skalaen her. Hvorfor er en hane blant høner. 4
Maia3 Skrevet 5 timer siden #2636 Skrevet 5 timer siden (endret) zhazha65 skrev (10 minutter siden): Hvorfor er en hane blant høner. Sikkert på at det er en hane? Kan godt være H selv som prøver å skjule seg som best hun kan 🤣 Skulle absolutt ikke forundre meg Endret 5 timer siden av Maia3 4 1
Blue Sky Skrevet 5 timer siden #2637 Skrevet 5 timer siden Maia3 skrev (8 minutter siden): Sikkert på at det er en hane? Kan godt være H selv som prøver å skjule seg som best hun kan 🤣 Skulle absolutt ikke forundre meg Ut i fra skrivemåten tror jeg ihvertfall det er en høne. 5 2
Skravleberta Skrevet 4 timer siden #2638 Skrevet 4 timer siden Blue Sky skrev (5 timer siden): Nei, det virket ikke som hun tok den i det hele tatt. 😄🫣 Hun sa vel noe sånn som at "det kan du vel tenke deg til", tror hun tolket det som om pinsen var en kroppsdel av det intime slaget 🤦♀️ Noe som gjør den tørre vitsen helt meningsløs 😂 2 2
Anita321 Skrevet 3 timer siden #2639 Skrevet 3 timer siden (endret) Mr. Mister skrev (3 timer siden): Hvorfor hater noen kvinner på andre kvinner? Usikkerhet, sammenligningsteorier og følelsen av at en annen kvinne truer ens egen posisjon eller selvbilde kan utløse konflikter og utfrysing. Det ligger nok mye dyp psykologi bak alt dette kvinnehatet her inne i denne tråden. Her er det nok mye ubevisste konflikter, drifter og forsvarsmekanismer som styrer tanker og følelser tror jeg. Det er ikke normalt å diskutere noen så negativt, i denne skalaen her. Jeg tror nok at en person som har det meste fake på sin kropp er mer usikker på seg selv enn de fleste her på KG. Det er en grunn til at det blir " pyntet på fasaden"..... Det blir for dumt det du skriver😂 Endret 3 timer siden av Anita321 1 5
beauti Skrevet 2 timer siden #2640 Skrevet 2 timer siden Anita321 skrev (15 minutter siden): Jeg tror nok at en person som har det meste fake på sin kropp er mer usikker på seg selv enn de fleste her på KG. Det er en grunn til at det blir " pyntet på fasaden"..... Det blir for dumt det du skriver😂 Slik har hun alltid vært. Pyntet på fasaden slik at alt skal se så perfekt ut. Men irl er hun langt i fra det. Kunne skrevet mye mer om hvordan hun virkelig er , og mye annet hun har styrt med . Tror mange ville fått bakoversveis om de bare visste hvordan hun egentlig holder på 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå