Kvæser Skrevet tirsdag kl. 18:07 #2661 Skrevet tirsdag kl. 18:07 Mr. Mister skrev (55 minutter siden): Jeg tror jeg trekker meg fra kvinneguiden igjen jeg. Det blir for motløst å skrive her inne. Men vil si dette, når du neste gang leser om mobbing, kan du da med god samvittighet si til deg selv at du ikke er en del av problemet… Skjønner at du trekker deg ut, ikke håp. Viktig poeng den siste setningen din! 1
Anita321 Skrevet tirsdag kl. 18:15 #2662 Skrevet tirsdag kl. 18:15 (endret) Babyface skrev (50 minutter siden): En ting skal jeg si til Heidis forsvar; hadde Tom virkelig hatt det så fælt sammen med henne som flere her hevder, velger jeg å tro at han hadde avsluttet for lengst. Så tøffel og underkuet at han blir i et forhold han ikke har det bra i oppfatter jeg ikke at han er. Jeg opplever det mer som at han er overbærende og rund i kantene, ut fra det lille jeg har sett. Avslutte forholdet med henne syntes han var vanskelig sist gang. Tror du det er lett å gjøre det slutt med ei som er "ustabil"? Han husker vel den offentlige utskjellingen sist gang. Ingen som holder på slik som hun gjorde. Flaut!! Endret tirsdag kl. 18:49 av Anita321 3 10
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 18:16 #2663 Skrevet tirsdag kl. 18:16 Pigaloppa skrev (1 time siden): Har du noen link på forskning som underbygger disse påstandene dine? Mange kvinner i offentligheten (spesielt yngre kvinner og kvinner med synlige meninger) opplever at hetsen kommer fra godt voksne kvinner, noe som har ført til opprop for å få slutt på denne oppførselen. Kilden kjønnsforskning.no 1
Babyface Skrevet tirsdag kl. 18:36 #2664 Skrevet tirsdag kl. 18:36 Anita321 skrev (19 minutter siden): Avslutte forholdet med henne syntes han var vanskelig sist gang. Tror du det er lett å gjøre det slutt med ei som er psykisk ustabil? Han husker vel den offentlige utskjellingen sist gang. Ingen som holder på slik som hun gjorde. Flaut!! Jeg kjenner ikke til dette. Jeg bare sier at jeg ikke oppfatter han som tafatt.
DivaBit Skrevet tirsdag kl. 18:49 #2665 Skrevet tirsdag kl. 18:49 Kvæser skrev (30 minutter siden): Mange kvinner i offentligheten (spesielt yngre kvinner og kvinner med synlige meninger) opplever at hetsen kommer fra godt voksne kvinner, noe som har ført til opprop for å få slutt på denne oppførselen. Kilden kjønnsforskning.no Kan du linke til publiseringen? Kilden din er full av publiseringer, og jeg har prøvd å søke på ord fra påstanden din. Jeg finner bare denne, men den går på kvinnelige politikere og passer heller ikke til påstandene du kom med innledningsvis : https://kjonnsforskning.no/nb/2023/08/unge-kvinner-i-floypartier-far-mest-facebook-hets 3 2
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 19:09 #2666 Skrevet tirsdag kl. 19:09 DivaBit skrev (17 minutter siden): Kan du linke til publiseringen? Kilden din er full av publiseringer, og jeg har prøvd å søke på ord fra påstanden din. Jeg finner bare denne, men den går på kvinnelige politikere og passer heller ikke til påstandene du kom med innledningsvis : https://kjonnsforskning.no/nb/2023/08/unge-kvinner-i-floypartier-far-mest-facebook-hets Mente bestemt det var kjønnsforskning men mulig jeg husker feil.
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 19:12 #2667 Skrevet tirsdag kl. 19:12 Kvæser skrev (54 minutter siden): Mange kvinner i offentligheten (spesielt yngre kvinner og kvinner med synlige meninger) opplever at hetsen kommer fra godt voksne kvinner, noe som har ført til opprop for å få slutt på denne oppførselen. Kilden kjønnsforskning.no Det er kanskje hendelser som da IH raste og brukte kjeft på ei ung jente på matbutikken som ligger til grunn for slikt opprop! 6
AnneSusanne Skrevet tirsdag kl. 20:23 #2668 Skrevet tirsdag kl. 20:23 Jeg bare skjønner meg ikke på Heidi. At hun gidder å være en offentlig person. Men det er muligens hennes personlighet som nettopp fører til hennes utleverende oppførsel på snap. Hun mangler innsikt i egen "psyke". Hun kan snakke om psykisk helse, både om egen og om andres men det virker ikke til at hun forstår hvorfor de nære i hennes omgang trekker seg unna henne. Det er vel aldri noe gærnt med hennes egen oppførsel. I følge henne selv. Jeg syns det er trist at det er sånn for Heidi, men det er ikke sikkert at hun selv klarer å "føle relasjonstapene så dypt" heller. Hvem friske velger bort f.eks sine egne barn? Til fordel for sosiale medier. Trist sak! 8 9
Skogstrolle Skrevet i går, 07:38 #2669 Skrevet i går, 07:38 AnneSusanne skrev (11 timer siden): Jeg bare skjønner meg ikke på Heidi. At hun gidder å være en offentlig person. Men det er muligens hennes personlighet som nettopp fører til hennes utleverende oppførsel på snap. Hun mangler innsikt i egen "psyke". Hun kan snakke om psykisk helse, både om egen og om andres men det virker ikke til at hun forstår hvorfor de nære i hennes omgang trekker seg unna henne. Det er vel aldri noe gærnt med hennes egen oppførsel. I følge henne selv. Jeg syns det er trist at det er sånn for Heidi, men det er ikke sikkert at hun selv klarer å "føle relasjonstapene så dypt" heller. Hvem friske velger bort f.eks sine egne barn? Til fordel for sosiale medier. Trist sak! All oppmerksomhet er "god" oppmerksomhet..... Heidi har selv uttalt at ingen bestemmer hva hun skal gjøre. Hun er voksen og hun tar egne valg. Dessverre har mange av hennes valg gått på bekostning av famile og venner.... 3 8
Blue Sky Skrevet i går, 08:22 #2670 Skrevet i går, 08:22 (endret) Når det gjelder alle de klærne hun har kjøpt det siste året, det var ikke mye å se til dem på sydenturen. Det var mest de samme plaggene som hun har brukt på flere turer de siste årene hun brukte. Disse morgentur-frotteplaggene som er vel korte i til å vandre i bygater med, kjolene uten bh under og bikinier som er så små at de nesten ikke syns 😏😅. Eyecandy 😆 Jeg glemte nesten en ting, på fly og reise er det heklede eller strikkede overdeler med gjennombrutt mønster som gjelder. Slik at bhen syns under. Endret i går, 08:39 av Blue Sky Tilføyelse 17
Babyface Skrevet i går, 08:37 #2671 Skrevet i går, 08:37 Blue Sky skrev (14 minutter siden): Når det gjelder alle de klærne hun har kjøpt det siste året, det var ikke mye å se til dem på sydenturen. Det var mest de samme plaggene som hun har brukt på flere turer de siste årene hun brukte. Disse morgentur-frotteplaggene som er vel korte i til å vandre i bygater med, kjolene uten bh under og bikinier som er så små at de nesten ikke syns 😏😅. Eyecandy 😆 Kanskje hun kjøper klær for å vise frem for deretter å returnere. 8
Blue Sky Skrevet i går, 08:41 #2672 Skrevet i går, 08:41 Babyface skrev (2 minutter siden): Kanskje hun kjøper klær for å vise frem for deretter å returnere. Det kan jo for så vidt være tilfelle, men hun vikrer å ha litt tendens til hordering, så jeg er litt usikker der. 5
zhazha65 Skrevet i går, 09:28 #2673 Skrevet i går, 09:28 Blue Sky skrev (1 time siden): Når det gjelder alle de klærne hun har kjøpt det siste året, det var ikke mye å se til dem på sydenturen. Det var mest de samme plaggene som hun har brukt på flere turer de siste årene hun brukte. Disse morgentur-frotteplaggene som er vel korte i til å vandre i bygater med, kjolene uten bh under og bikinier som er så små at de nesten ikke syns 😏😅. Eyecandy 😆 Jeg glemte nesten en ting, på fly og reise er det heklede eller strikkede overdeler med gjennombrutt mønster som gjelder. Slik at bhen syns under. Hu kjøper og sender tilbake. 2
Full kontroll Skrevet 22 timer siden #2674 Skrevet 22 timer siden Tom med ferie etter ferien..... 😛 At han ska jobb, e helt i orden for mæ, spurt mæ først, shø 😛 Hun har forklart filmingen og respons fra seere med at det er jo noen som ikke har råd til ferie, som syns det er så fint at æ vis...... 😛 Hva syns de samme om kjøpemanien hennes da ? Føler de seg "penkledd" av alt hun til stadighet kjøper , klær/sminke 😛 Dobbelmoralsk herfra til hell.... 7 5
lllll Skrevet 22 timer siden #2675 Skrevet 22 timer siden Noen som vet om Heidi har vært i seriøst forhold før Tom? Utenom faren til døtrene 3
Pigaloppa Skrevet 22 timer siden #2676 Skrevet 22 timer siden Full kontroll skrev (37 minutter siden): Tom med ferie etter ferien..... 😛 At han ska jobb, e helt i orden for mæ, spurt mæ først, shø 😛 Hun har forklart filmingen og respons fra seere med at det er jo noen som ikke har råd til ferie, som syns det er så fint at æ vis...... 😛 Hva syns de samme om kjøpemanien hennes da ? Føler de seg "penkledd" av alt hun til stadighet kjøper , klær/sminke 😛 Dobbelmoralsk herfra til hell.... Skjønner godt at T heller vil jobbe enn å komme hjem til det kaos mennesket🙂 5 9
Zhara Skrevet 19 timer siden #2677 Skrevet 19 timer siden AnneSusanne skrev (17 timer siden): Jeg bare skjønner meg ikke på Heidi. At hun gidder å være en offentlig person. Men det er muligens hennes personlighet som nettopp fører til hennes utleverende oppførsel på snap. Hun mangler innsikt i egen "psyke". Hun kan snakke om psykisk helse, både om egen og om andres men det virker ikke til at hun forstår hvorfor de nære i hennes omgang trekker seg unna henne. Det er vel aldri noe gærnt med hennes egen oppførsel. I følge henne selv. Jeg syns det er trist at det er sånn for Heidi, men det er ikke sikkert at hun selv klarer å "føle relasjonstapene så dypt" heller. Hvem friske velger bort f.eks sine egne barn? Til fordel for sosiale medier. Trist sak! «Så lenge æ får det som æ vil, så e alt i orden — resten får bare tilpasse sæ.» «Verden blir best når alt dreier sæ litt mer om meg.» «Æ lytte gjerne til andre … så lenge det fortsatt handler om mæ.» «Hvis æ skinne, så får resten bare stå i skyggen.» «Æ treng ikke alltid ha rett … men det blir som regel sånn likevel.» «Det viktigste e ikke hvordan du har det — men hvordan æ oppleve det.» «Noen gir og gir til andre. Æ foretrekke å gi til meg sjøl.» «Æ e ikke vanskelig — folk bare forstå ikke hvor viktig æ e.» 😏 «Hvis æ må velge mellom oss og meg, så blir det som regel meg.» 5 8
AnneSusanne Skrevet 19 timer siden #2678 Skrevet 19 timer siden Zhara skrev (2 minutter siden): «Så lenge æ får det som æ vil, så e alt i orden — resten får bare tilpasse sæ.» «Verden blir best når alt dreier sæ litt mer om meg.» «Æ lytte gjerne til andre … så lenge det fortsatt handler om mæ.» «Hvis æ skinne, så får resten bare stå i skyggen.» «Æ treng ikke alltid ha rett … men det blir som regel sånn likevel.» «Det viktigste e ikke hvordan du har det — men hvordan æ oppleve det.» «Noen gir og gir til andre. Æ foretrekke å gi til meg sjøl.» «Æ e ikke vanskelig — folk bare forstå ikke hvor viktig æ e.» 😏 «Hvis æ må velge mellom oss og meg, så blir det som regel meg.» I know😮💨 3 1
zhazha65 Skrevet 19 timer siden #2679 Skrevet 19 timer siden Full kontroll skrev (2 timer siden): Tom med ferie etter ferien..... 😛 At han ska jobb, e helt i orden for mæ, spurt mæ først, shø 😛 Hun har forklart filmingen og respons fra seere med at det er jo noen som ikke har råd til ferie, som syns det er så fint at æ vis...... 😛 Hva syns de samme om kjøpemanien hennes da ? Føler de seg "penkledd" av alt hun til stadighet kjøper , klær/sminke 😛 Dobbelmoralsk herfra til hell.... Det er ikke mye å skryte av disse feriene dems. Som sagt så hadde jeg heller spart litt til og feriert på mere 'lux'steder. Hotellene er ikke mye skryte av heller ikke bakgatene, havna ,alle butikkene. Jeg hadde daua hvis noen hadde foreslått denne type fritid. Ingen vits å dele tips til noen dom helst ang.syden..ikke heller tips ang.klær og sminke...uffa meg..not lov lov lov.. 7 1
ulltøffel Skrevet 19 timer siden #2680 Skrevet 19 timer siden lllll skrev (3 timer siden): Noen som vet om Heidi har vært i seriøst forhold før Tom? Utenom faren til døtrene Det eneste seriøse forholdet Heidi har hatt var med barnas far. Konfliktfylt det også, men de levde et liv sammen - i motsetning til hva Heidi og Tom gjør. Jeg kaller ikke nåværende forhold seriøst, de er etablerte med hver sin familie og eier ingenting sammen. De er mer helgekjærester kanskje. "Mora te Tom", i et seriøst forhold ville man vel sagt svigermor 😇 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå