Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

Fun before run<—> laushår, vippa og hainhuin  i bainn( den har vi ikke sett)😎🤪🤪

IMG_9962.jpeg

La nå for f...T få fred når han er på jobb ! Djiiiises altså 

• Liker 2
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Full kontroll skrev (2 timer siden):

Fun before run<—> laushår, vippa og hainhuin  i bainn( den har vi ikke sett)😎🤪🤪

IMG_9962.jpeg

Kanskje han liker maskara han å...

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
zhazha65 skrev (3 minutter siden):

Kanskje han liker maskara han å...

Og ailææææænder 

• Liker 6
Skrevet
Zhara skrev (På 29.5.2026 den 18.00):

Og har ikke Tom vært der på jobb, så har ikke Heidi dratt på " besøk" til sin mor heller tenker jeg. 

Godt poeng det ja🥳

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (På 29.5.2026 den 23.21):

Såg ikke akkurat så veldig komfortabel ut Tom heller, der hun sto på arbeidsplassen hans med kamera i utstrakt arm for å dokumentere møtet🙈🤣

Samt vise sæ fræm får dom andran som jobbe dær,sjø!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Måne, admin. 

• Liker 3
Skrevet

Ikke mye redd for å vrikke ankelen på ny, treskosandaler på tursti🤠

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
friskbris skrev (47 minutter siden):

Viktig å se bra ut på snap og for de du møter på tur shøøøø ..

• Liker 6
Skrevet

Hadde vært morsomt å fått henne med på en liten powerwalk. Gjerne i litt kupert terreng, eller kanskje opp på Kopparen…… 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Hadde vært morsomt å fått henne med på en liten powerwalk. Gjerne i litt kupert terreng, eller kanskje opp på Kopparen…… 

Det har nok ikke damen kondis til😬😉 Satt meg på bussen her etter trening og skulle se hva damen gjør etter sin trening i dag! Headset i ørene og følte at damen hvisket inne i en klesbutikk så skrudde på full speaker!! Djiiiiises craist😳Brått var hun hjemme igjen og tilbake med høy roping og hysterisk høy latter ye ye 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Fikk rensket ørene om ikke annet 🤩

• Liker 3
Skrevet

Ja, er det noe du lurer på så bare spør, sier Heidi. 

Mor er hos fysioterapeut og skal til lege etterpå, i samme åndedrag avlyser du middagen - fordi du skal leve sunt og lett etter ferien.

Tom skal få rester av fult spisspaprika, for han trenger det mye mer enn noen av dere, sier du. Klart en innskrumpa spisspaprika metter en mann på 100kg etter tolvtimers fysisk skift. 

Hva med mamma da? Hvorfor lager du ikke god middag til henne når hun har så hard dag med helsa? Og i tillegg har mer ståk i huset enn vanlig, som det blir med gjester og gjestens gjest? Kanskje hun synes det ville være godt med en ordentlig sammensatt middag, med matretter hun og hennes generasjon liker, men som eldre alene ofte ikke klarer/orker å lage til? Brødskive spiser hun sikkert mange nok middager lell. Eller var det bare handlet inn roastbiff til en? Du kunne til og med laget opp middag så hun kunne hatt i frysen? 

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Vi har jo sett hvor lekkert det er når hun dropper bh og bruker nippel cover istedenfor 😂

• Liker 9
Skrevet (endret)
Elvirra skrev (1 time siden):

Ja, er det noe du lurer på så bare spør, sier Heidi. 

Mor er hos fysioterapeut og skal til lege etterpå, i samme åndedrag avlyser du middagen - fordi du skal leve sunt og lett etter ferien.

Tom skal få rester av fult spisspaprika, for han trenger det mye mer enn noen av dere, sier du. Klart en innskrumpa spisspaprika metter en mann på 100kg etter tolvtimers fysisk skift. 

Hva med mamma da? Hvorfor lager du ikke god middag til henne når hun har så hard dag med helsa? Og i tillegg har mer ståk i huset enn vanlig, som det blir med gjester og gjestens gjest? Kanskje hun synes det ville være godt med en ordentlig sammensatt middag, med matretter hun og hennes generasjon liker, men som eldre alene ofte ikke klarer/orker å lage til? Brødskive spiser hun sikkert mange nok middager lell. Eller var det bare handlet inn roastbiff til en? Du kunne til og med laget opp middag så hun kunne hatt i frysen? 

Ja, dette sier jo alt om hvor knallegoist hun er.... Det eneste hun orker er å filme  alle klær i butikkene og hva hun har kjøpt, slik at hun kan "legge" det ut på snap. Leve sunt og lett? Neida, hun orker ikke å lage mat. Hun vil heller ikke bruker penger på klær og sminke enn mat. Det bruker hun ikke tid på. Orke itj.... Dama som har all verdens tid..... Jeg har vel aldri sett henne spise hverken grønnsaker eller frukt. Beklager, jeg glemte ananas og spisspaprika på pizza. Love, love, love..... 😂  Jeg har aldri hørt eller sett en 60- åring med så dårlig kosthold, og manglende ordforråd. Flaut...  Er som en 16-åring

Endret av Anita321
  • Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Anita321 skrev (28 minutter siden):

Ja, dette sier jo alt om hvor knallegoist hun er.... Det eneste hun orker er å filme  alle klær i butikkene og hva hun har kjøpt, slik at hun kan "legge" det ut på snap. Leve sunt og lett? Neida, hun orker ikke å lage mat. Hun vil heller ikke bruker penger på klær og sminke enn mat. Det bruker hun ikke tid på. Orke itj.... Dama som har all verdens tid..... Jeg har vel aldri sett henne spise hverken grønnsaker eller frukt. Beklager, jeg glemte ananas og spisspaprika på pizza. Love, love, love..... 😂  Jeg har aldri hørt eller sett en 60- åring med så dårlig kosthold, og manglende ordforråd. Flaut...  Er som en 16-åring

Hvordan rekker trygda både til klær og mat.Ikke rart at det ikke bli mye næringsrikt mat. Dårlig med penger etter lux ferien.

• Liker 5
Skrevet
zhazha65 skrev (8 minutter siden):

Hvordan rekker trygda både til klær og mat.Ikke rart at det ikke bli mye næringsrikt mat. Dårlig med penger etter lux ferien.

Ferie betaler Tom. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Anita321 skrev (3 timer siden):

Det er i hvertfall litt uvanlig å sørge for seg selv først, når en er på besøk hos en så syk og skral gammel, enslig dame. 

Nysgjerrig på om hun tenker at hun skal gi litt praktisk hjelp og omsorg når hun er der. Men, kan jo være mange grunner til at hun ikke steller mer for henne. Ikke alle er like gode på å ta imot hjelp og omsorg heller. Tydeligvis ikke noe uvanlig for de, siden hun ønsker å legge det frem på snap slik hun gjør.  

Kanskje mor er for sliten til måltid når hun kommer hjem uten pust også. Best med kaffe, røyk og hostekule til kvelds. - Men slik hun la det frem i dag, er nok H selv den best forsynte middagsmessig i dag. Så vet vi det. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
friskbris skrev (11 timer siden):

Er det virkelig muuulig 😳😳enn å være så forfengelig at utseende er viktigere enn komfort og trygghet. Jeg gir meg over🤣kan ikke være den største traumen hun opplevde allikevel da?🤔

• Liker 5
Skrevet

Du er fin med håret i knute, Heidi! Du kan trygt ha det oppsatt, ansiktet ditt kler det godt. Noen blir helt Amish med tilbaketrukket hår, men du er en av de som tåler det godt og ser yngre ut. Kan du ikke teste ut litt fine måter å sette det enkelt opp på og vise på snap? Både med og uten volum fra hårrøttene? 

• Liker 10
Skrevet (endret)
Elvirra skrev (2 timer siden):

Du er fin med håret i knute, Heidi! Du kan trygt ha det oppsatt, ansiktet ditt kler det godt. Noen blir helt Amish med tilbaketrukket hår, men du er en av de som tåler det godt og ser yngre ut. Kan du ikke teste ut litt fine måter å sette det enkelt opp på og vise på snap? Både med og uten volum fra hårrøttene? 

Synes IH bør gå inn på Instagram å følge denne legen her, for alt han påpeker her bør hun få med seg 

Legger ut navnet på han Dr. Zangani

Endret av beauti
Vil skifte navn
Skrevet (endret)
Spoiler

beauti skrev (3 timer siden):

Synes IH bør gå inn på Instagram å følge denne legen her, for alt 

😅

Endret av zhazha65
Feil
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...