Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnneSusanne skrev (5 minutter siden):

Akkurat den seansen var ikke så voldsom er mine tanker. Heidi snakket rolig og strøk moren på kinnet. Og moren vinket og sa hadet til alle sammen. 

En annen sak er: Heidi behøver såklart ikke filme moren som tydelig sliter med pusten sin. Det hadde vært nok at Heidi forteller oss dette, at hun reiser fra moren (uten å filme seansen). Følgerne kan nok helt greit se for seg hvordan adjø-seansen med mor foregår. Samt at vi har både sett og hørt det meste tidligere.

Tenker at hun ikke trenger å utlevere moren eller noen andre på sin snap, nå vet hvem som helst hvor en gammel og syk dame bor helt alene. Det finnes folk med onde hensikter, og hva har hun å stille opp med om noen bryter seg inn der feks.. lurt å beskytte dem man er glad i mener jeg

• Liker 7
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (19 minutter siden):

Tenker at hun ikke trenger å utlevere moren eller noen andre på sin snap, nå vet hvem som helst hvor en gammel og syk dame bor helt alene. Det finnes folk med onde hensikter, og hva har hun å stille opp med om noen bryter seg inn der feks.. lurt å beskytte dem man er glad i mener jeg

Helt enig!

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Love love love krem med Collargen. Kosta bare litt over 600 kr. Ye ye men det var jo på tilbud 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

Love love love krem med Collargen. Kosta bare litt over 600 kr. Ye ye men det var jo på tilbud 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hva bruker hun det til??? Trenger nok mye mer en bare krem

• Liker 8
Skrevet
zhazha65 skrev (33 minutter siden):

Hva bruker hun det til??? Trenger nok mye mer en bare krem

Æ har hainla på TILBUD igjen schjøøøø. TILBUD TILBUD . Da må æ hainl masse. Love it så gææææli. No va æ såååå klar/sliten at æ måtte ha ei ise pise kaill pils, før æ bejynn på middagen, som blir : Hold dere fast : innbakt pizza ! E såååå nydlich det

Screenshot_20260603_161829_Snapchat.jpg

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (19 minutter siden):

Æ har hainla på TILBUD igjen schjøøøø. TILBUD TILBUD . Da må æ hainl masse. Love it så gææææli. No va æ såååå klar/sliten at æ måtte ha ei ise pise kaill pils, før æ bejynn på middagen, som blir : Hold dere fast : innbakt pizza ! E såååå nydlich det

Screenshot_20260603_161829_Snapchat.jpg

Er ikke den vanlige lønnsmottaker måteholden etter ferie ? Hun som er på trygd svir  av 2 tsn rett etter ferie, blabla låvlåv , og sånn? 😛 Men så er det vel Tom som er finansminister ila  ferien, og morBrekstad "datodisk" etter , da har man jo såklart litt igjen, eller (opp)spart.... :D 

Èn 50,- i feriegave pr.bb, hvis hun i det helatett kjøpte noe (vites ikke)  😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 12
Skrevet
Full kontroll skrev (42 minutter siden):

Er ikke den vanlige lønnsmottaker måteholden etter ferie ? Hun som er på trygd svir  av 2 tsn rett etter ferie, blabla låvlåv , og sånn? 😛 Men så er det vel Tom som er finansminister ila  ferien, og morBrekstad "datodisk" etter , da har man jo såklart litt igjen, eller (opp)spart.... :D 

Forstår ikke helt hvorfor denne kvinnen er ikke med på arb.livet? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (1 time siden):

First Price påleggskinke med billig pasta og pastasaus på glass, pitabrød med fyll ,pølse med mos, brødskive med roastbiff og i dag i innbakt pizza. Skikkelig næringsrik og sunn kost😂. Kjøper heller noen kremer til kr 800 enn å kaste bort penger på skikkelig mat, fordi den var på tilbud til litt over kr 600. Jeg ser heller "jalla-tv" og shopper, fordi å lage meg skikkelig mat eller vaske orke itj æ😂 Yeh, yeh👍👍👍 Gleder med til den innbrakte pizzaoppskriften som sannsynligvis atter en gang blir vist på snap. 

Endret av Anita321
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg har også vært på salg i dag!! Sparte hvertfall 100 kr på meierismør ye ye. Hver sin smak. Hadde ikke fikset et sånt kosthold som hun har og hadde følt at all trening var forgjeves 🙈😬

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Pigaloppa skrev (6 timer siden):

Hadde hun hatt veldig omsorg for moren, så kunne hun vel vært der én natt til og latt moren sitte på til sykehuset i morgen. Istedet for at hun skal hente moren ved hurtigbåten og kjøre henne til sykehuset 🤔
Jeg forstår ikke hvordan hun prioriterer. Eller, jeg skjønner det egentlig veldig godt, skjønner bare ikke hvorfor, og blir bare trist på morens vegne. 

Endret av Lunabelle
Omformulerte meg
  • Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg må slutte med dette her. Det er nærmest uutholdelig å se på at hun pakker ut det ene plagget og dyre kremen etter det andre, durer i seg yallamat og ser på yallatv i år ut og år inn. Men jeg er som fjetret! At det er mulig å leve et så på mange måter ordinært og intetsigende liv, og likevel være obsessed med å dele det med andre. Det hele er meg pokker ta en gåte! 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Lunabelle skrev (42 minutter siden):

Hadde hun hatt veldig omsorg for moren, så kunne hun vel vært der én natt til og latt moren sitte på til sykehuset i morgen. Istedet for at hun skal hente moren ved hurtigbåten og kjøre henne til sykehuset 🤔
Jeg forstår ikke hvordan hun prioriterer. Eller, jeg skjønner det egentlig veldig godt, skjønner bare ikke hvorfor, og blir bare trist på morens vegne. 

Akkurat det tenkte jeg å, men så er det jo IH vi snakker om. Og da blir jeg ikke så overrasket . " først meg selv, så meg selv osv....å det også i forhold til nærmeste familie. Helt tragisk 😔

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som har lyst til å gi henne et lite tips om at det beste hun kan gjøre for huden er å servere kroppen litt fet fisk og grønt og ikke FirstPrice baguetter istedetfor å kladde på 800krs kremer med «kollargen»?

Nei vent, jeg gir det tipset selv, så blir jeg endelig blokka, for jeg holder snart ikke ut denne galskapen lenger. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
friskbris skrev (34 minutter siden):

Noen som har lyst til å gi henne et lite tips om at det beste hun kan gjøre for huden er å servere kroppen litt fet fisk og grønt og ikke FirstPrice baguetter istedetfor å kladde på 800krs kremer med «kollargen»?

Nei vent, jeg gir det tipset selv, så blir jeg endelig blokka, for jeg holder snart ikke ut denne galskapen lenger. 

Ang.huden ..for sent med alt.

• Liker 3
Skrevet
friskbris skrev (39 minutter siden):

Du blir blokka ja. Ingen tvil om det! 

• Liker 3
Skrevet

Hun vet at moren er dårlig og at hun hadde time på sykehuset i dag. Hvorfor ventet hun ikke med å dra hjem til i dag så mor kunne få sitte på? Er hun så egoistisk eller er hun bare ekstremt korttenkt?!  

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg skrev (2 minutter siden):

Hun vet at moren er dårlig og at hun hadde time på sykehuset i dag. Hvorfor ventet hun ikke med å dra hjem til i dag så mor kunne få sitte på? Er hun så egoistisk eller er hun bare ekstremt korttenkt?!  

Hun måtet hjem og skynde seg å filme pakkene som hadde kommet. Morens helse var melket nok, så nå var det krem og kjole som var viktigst. Og ved å reise hjem kan hun filme en ekstra "Hei kjære mamma" + kos, kyss og klem inn i kamera, samt det samme når hun drar igjen. Det er jo en kjempe bonus.

• Liker 6
Skrevet (endret)
baremeg skrev (14 minutter siden):

Det var jo så mange pakker hun måtte hente. Hun har jo shoppet fra mor, fordi hun shopper jo hver dag omtrent... Ingen med uføretrygd som har råd til å kjøpe seg så mye klær, dyre kremer og sminke...  Men når hun ikke betaler for ferier selv, så kan hun vel gjøre det. Det  var jo derfor hun var så redd for at  Tom ble permittert i fjor. Det skjønner jo alle. Da kunne det bli slutt på gratis ferie. 

Endret av Anita321
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Må være mer avslappende for mor å sitte 1 time på hurtigbåten, enn å sitte nesten 2 timer i bil sammen med Heidi 😉

• Liker 10
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...