Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NiceOrNothing skrev (22 minutter siden):

Helt grusomt å se på🙈. Ser mora gispe etter luft å være tydelig sliten . Å hun durer på med filmingen og dikke dikke dikk . 🙈

Helt forferdelig, blir direkte uvel av hele forestillingen😔😔

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest beauti
Skrevet
Anita321 skrev (2 minutter siden):

Sverte personlighet og væremåte?  Du ser tydeligvis ikke hvordan hun oppfører seg... Offentlig skittentøyvak av Tom i ukesvis da det var slutt, mer opptatt av å filme mora enn å hjelpe, skjeller ut ansatte i butikker, klager på hotellrom om hun er i Syden eller Østersund, uthenging av Fabian Stang, håning og filming av ukjent mann i stringtanga  osv. Dette er bare noe av hennes oppførsel og væremåte som du tydeligvis synes er greit. Deg  om det... Er det ikke fakta det hun filmer og legger ut? I tillegg får du jo også bare mene at kosthold har ingenting å si for huden. dår

At hun har en svært dårlig personlighet og oppførsel er det ingen tvil om for det har hun overfor alle som ikke er enig med henne eller gjør som hun vil. Jeg kjente henne veldig godt, og det Anita321 skriver stemmer virkelig ang H. Vi er dessverre mange som har fått følt på hvordan hun er og det som er tragisk er at på alle disse årene med utallige år hos psykolog/ psykiater så har hun ikke forandret seg i det hele tatt. Hun er en lost case tilogmed for å få profesjonell hjelp for hun skal ha rett der også 

Skrevet
Anita321 skrev (48 minutter siden):

Sverte personlighet og væremåte?  Du ser tydeligvis ikke hvordan hun oppfører seg... Offentlig skittentøyvak av Tom i ukesvis da det var slutt, mer opptatt av å filme mora enn å hjelpe, skjeller ut ansatte i butikker, klager på hotellrom om hun er i Syden eller Østersund, uthenging av Fabian Stang, håning og filming av ukjent mann i stringtanga  osv. Dette er bare noe av hennes oppførsel og væremåte som du tydeligvis synes er greit. Deg  om det... Er det ikke fakta det hun filmer og legger ut? I tillegg får du jo også bare mene at kosthold har ingenting å si for huden. 

Vi kan jo holde oss for god til å kommentere utseende , men heller fokusere på adferd . Den er mildt sagt oppsiktsvekkende. At noen klarer å normalisere eller forstå en sånn type adferd , sier jo mest om dem. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Anita321 skrev (50 minutter siden):

Sverte personlighet og væremåte?  Du ser tydeligvis ikke hvordan hun oppfører seg... Offentlig skittentøyvak av Tom i ukesvis da det var slutt, mer opptatt av å filme mora enn å hjelpe, skjeller ut ansatte i butikker, klager på hotellrom om hun er i Syden eller Østersund, uthenging av Fabian Stang, håning og filming av ukjent mann i stringtanga  osv. Dette er bare noe av hennes oppførsel og væremåte som du tydeligvis synes er greit. Deg  om det... Er det ikke fakta det hun filmer og legger ut? I tillegg får du jo også bare mene at kosthold har ingenting å si for huden. 

Jo, og jeg har heller ikke noe godt inntrykk. Jeg synes likevel du drar det for langt, det eneste du tilsynelatende driver med her inne er å skrive lange, negative innlegg om ett menneske. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Babyface skrev (31 minutter siden):

Jo, og jeg har heller ikke noe godt inntrykk. Jeg synes likevel du drar det for langt, det eneste du tilsynelatende driver med her inne er å skrive lange, negative innlegg om ett menneske. 

Kjære vene,var ikke saken din at jeg svertet hennes personlighet og væremåte?? Det jeg skrev var ikke fakta, påstod du. Kan du ikke svare på hvorfor det ikke er fakta? Jeg kom med flere eksempler til deg som ble underbygget av en som kjente henne. Hold deg tildeg til saken som er instaheidi, fordi du bestemmer vel ikke hvem folk skal diskutere på Kvinneguiden? Dette blir for dumt... 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Nå på snap" mamma mamma ,jeg er på tv sjååå da mamma!! Med sin sukkersøte stemme😂😂😂æ døøør😂😂😂🍿

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Babyface skrev (56 minutter siden):

Dobbelt moralsk...

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Zhara skrev (12 minutter siden):

Nå på snap" mamma mamma ,jeg er på tv sjååå da mamma!! Med sin sukkersøte stemme😂😂😂æ døøør😂😂😂🍿

🤮

• Liker 8
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (58 minutter siden):

🤮

Sukkersøt hes røykelatter. Det hersker vel liten tvil om at den damen elsker oppmerksomhet! ALL oppmerksomhet uavhengig av positiv eller negativ, bare det dreier seg om henne  henne. Og elsker å se seg selv da. Var vel som vanlig også å skue helt feile bevegelser i treningen også . Je je  eine med det andre og ting og tang. Nyyyydlich lørdag da alle sammen. Smask smask 💋 

Endret av JojoMoyes
Rettet på feilstavet ord
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Babyface skrev (4 timer siden):

Jo da, det har jeg skrevet. Det er fakta at håret hennes ser ødelagt ut og at sminken likner drag. Har jeg kommenterte noe om hud og kosthold?Du er i særklasse med å skrive stygt og mye du skriver går på å sverte personligheten og væremåten, det er ikke fakta på samme måte som at håret er ødelagt, det er din synsing. Ser du har drøyt 300 innlegg under nick her på forumet, samtlige som kommer opp er om InstaHeidi. Det er jo bare trist at du har oppheng på et menneske du ikke liker.

Det håret du ser er nordisk løshår hun setter på hver 3 mnd. 

• Liker 1
Gjest beauti
Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

🤮

I følge noen som var med på Charterfeber da de to var med så hadde hun holdt et helv...liv med T, hotell personalet, gjester og de som filmet. Hun hadde også laget styr på flyet . Fatter ikke at hun er så stolt over å se dette igjen når hun vet at hun hadde utvist en veldig dårlig oppførsel mot samtlige.  Dette så jeg også T bekreftet i en screenshot jeg fikk se. Han skrev til den personen at han virkelig skjemtes over hvordan hun hadde oppført seg, og at han angret på at han hadde blitt med på det . Cant blame him 

Skrevet
beauti skrev (1 minutt siden):

I følge noen som var med på Charterfeber da de to var med så hadde hun holdt et helv...liv med T, hotell personalet, gjester og de som filmet. Hun hadde også laget styr på flyet . Fatter ikke at hun er så stolt over å se dette igjen når hun vet at hun hadde utvist en veldig dårlig oppførsel mot samtlige.  Dette så jeg også T bekreftet i en screenshot jeg fikk se. Han skrev til den personen at han virkelig skjemtes over hvordan hun hadde oppført seg, og at han angret på at han hadde blitt med på det . Cant blame him 

Det går jo igjen med henne at hun liker å sjefe/herske/kjefte og ju naim it. Det er vel slik hennes personlighet er. Samtidig som det er total mangel på selvinnsikt , folkeskikk og hensyn til andre enn seg selv. Bare hun får være midtpunkt og bli både sett og hørt så er jo damen strålende fornøyd med egen fremtoning.Jeg går ikke på det spillet med å pjuske hverken for mamsen eller Tom. Spill for galleriet det. Da har hun antagelig lest her inne igjen når hun er i pusehumør. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
beauti skrev (17 minutter siden):

Huh...jeg så en episode der hun forlangte å kjøpe en billig badehåndklær til enda billigere pris. Hun er meget aggressiv person og  med sjørøver skaut på hodet skremmer hun hvem som helst..ye ye 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
JojoMoyes skrev (16 minutter siden):

Det går jo igjen med henne at hun liker å sjefe/herske/kjefte og ju naim it. Det er vel slik hennes personlighet er. Samtidig som det er total mangel på selvinnsikt , folkeskikk og hensyn til andre enn seg selv. Bare hun får være midtpunkt og bli både sett og hørt så er jo damen strålende fornøyd med egen fremtoning.Jeg går ikke på det spillet med å pjuske hverken for mamsen eller Tom. Spill for galleriet det. Da har hun antagelig lest her inne igjen når hun er i pusehumør. 

Lurer på  hvordan hun var på skolen og arb livet??

• Liker 3
  • Nyttig 6
Gjest beauti
Skrevet
JojoMoyes skrev (27 minutter siden):

Helt sant det du skriver.  Må si at jeg ble ikke overrasket over hva T skrev i ikke bare én screenshot til denne personen om henne, moren og hvordan hun også oppførte seg mot hans familie som han der innrømte at han var velkommen hjem uten henne for hun hadde laget kvalme der også og ingen i hans familie likte henne. Tilogmed de han jobbet med gruet seg til hver gang hun skulle komme når han jobbet sørpå . De kunne ikke fatte hvorfor han var sammen med henne . Noe jeg heller aldri har forstått.  Men tror faktisk ikke dette kommer til å vare. Han kan jo begynne å tenke på 20 år sammen med H fremover bare det bør gi han panikk. Han tror jeg kan finne en dame som er uten alle de problemene hun har både med seg selv og problemer hun skaper hvor enn de er . Han må manne seg opp å komme seg ut mens han kan . Jeg ble ikke sjokkert over å se hva han skrev til denne personen for egentlig var det ikke noe nytt for meg denne oppførselen fra henne. Hun er faktisk verre enn verst . Og vet at hun laget akkurat samme styret med sin ex sin familie så hun var heller ikke ønsket der på besøk.  Sier jo sitt om hvordan hun er. En som elsker å lage intriger og drama om ikke ting går hennes vei. Btw så så jeg at den påskeduken hun hadde kjøpt til hans mor hadde hun kjøpt på salg på Nille til under femtilappen. Hun unner kun dyre ting til seg selv om det gjelder klær eller div make up. Hun skryter av at hun er frisør men det er mange mange år siden hun har jobbet som det. Siste plassen fikk hun ikke fast etter prøvetiden så ble ikke noe jobb der, og etter det har hun ikke jobbet noe særlig for hun fikk aldri ansettelse etter prøvetiden . Vet av en plass hun var , og de kunne ikke bli kvitt henne fort nok etter prøvetiden var over.  Men klart det var jo ikke henne det var noe galt med selvfølgelig det var de andre. 

Skrevet
Saywhat skrev (1 time siden):

Det håret du ser er nordisk løshår hun setter på hver 3 mnd. 

😅 ikke råd til flere hår dotter..

• Liker 4
Skrevet
beauti skrev (4 minutter siden):

Helt sant det du skriver.  Må si at jeg ble ikke overrasket over hva T skrev i ikke bare én screenshot til denne personen om henne, moren og hvordan hun også oppførte seg mot hans familie som han der innrømte at han var velkommen hjem uten henne for hun hadde laget kvalme der også og ingen i hans familie likte henne. Tilogmed de han jobbet med gruet seg til hver gang hun skulle komme når han jobbet sørpå . De kunne ikke fatte hvorfor han var sammen med henne . Noe jeg heller aldri har forstått.  Men tror faktisk ikke dette kommer til å vare. Han kan jo begynne å tenke på 20 år sammen med H fremover bare det bør gi han panikk. Han tror jeg kan finne en dame som er uten alle de problemene hun har både med seg selv og problemer hun skaper hvor enn de er . Han må manne seg opp å komme seg ut mens han kan . Jeg ble ikke sjokkert over å se hva han skrev til denne personen for egentlig var det ikke noe nytt for meg denne oppførselen fra henne. Hun er faktisk verre enn verst . Og vet at hun laget akkurat samme styret med sin ex sin familie så hun var heller ikke ønsket der på besøk.  Sier jo sitt om hvordan hun er. En som elsker å lage intriger og drama om ikke ting går hennes vei. Btw så så jeg at den påskeduken hun hadde kjøpt til hans mor hadde hun kjøpt på salg på Nille til under femtilappen. Hun unner kun dyre ting til seg selv om det gjelder klær eller div make up. Hun skryter av at hun er frisør men det er mange mange år siden hun har jobbet som det. Siste plassen fikk hun ikke fast etter prøvetiden så ble ikke noe jobb der, og etter det har hun ikke jobbet noe særlig for hun fikk aldri ansettelse etter prøvetiden . Vet av en plass hun var , og de kunne ikke bli kvitt henne fort nok etter prøvetiden var over.  Men klart det var jo ikke henne det var noe galt med selvfølgelig det var de andre. 

Noen kunne sette henne på sin plass@?!@@%##

• Liker 3
Gjest beauti
Skrevet
zhazha65 skrev (2 minutter siden):

Noen kunne sette henne på sin plass@?!@@%##

Tror heller at de ikke ville ha henne der for å jobbe. Så istedenfor å lage styr fikk hun ikke noen jobber. Hun hadde laget nok styr når hun var på prøve.  Går ikke å komme til en arbeidsplass å leke sjef og ta over styringen 

Skrevet
beauti skrev (9 minutter siden):

Jeg blir ikke overrasket over noe av dette! Hun viser jo tydelig frem hvem hun er og husker fortsatt grining og skriking og utskjelling av Tompå snap da det slutt. Snap burde skåne sånne mennesker ved å nekte de tilgang!! Det kommer jo aldri til å bli bedre med henne så han burde jo få ut fingern om han vil ha en isi pisi alderdom uten drama og konflikter.  Og sånn litt på siden er jeg glad jeg slipper å spise den jallamaten der dag etter dag både fordi jeg er et husmannskost/sunn ordentlig mat menneske, men også skrekk og gru med de neglene og håret oppi maten. Gjelder alle som driver med mat «sett opp håret ditt når du kokkulerer som IH sier « det detter av hår selv om ikke du ser det selv 😳

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Babyface skrev (5 timer siden):

Finnes det overhodet noe positivt med denne damen, syns jeg at du (Babyface) skal komme med det.

Venter i spenning 

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...