AnneSusanne Skrevet fredag kl. 12:43 #2901 Skrevet fredag kl. 12:43 Me for life skrev (13 minutter siden): Sorry, men det skal mer til enn et par potteplanter for å friske opp den triste balkongen der. Et uteteppe, et ordentlig bord, grillen opp fra gulvet og noen puter eller pledd hadde gjort mye. Er ikke mange pakker i posten hun måtte hoppet over for å få til det. Det finnes flere, den tyske "søsteren": https://www.seher.no/kjendis/bekrefter-ryktene/84740501 Og hun tyske er bare 47 år. Oiii oi!!
Zhara Skrevet fredag kl. 13:05 #2902 Skrevet fredag kl. 13:05 Me for life skrev (35 minutter siden): Sorry, men det skal mer til enn et par potteplanter for å friske opp den triste balkongen der. Et uteteppe, et ordentlig bord, grillen opp fra gulvet og noen puter eller pledd hadde gjort mye. Er ikke mange pakker i posten hun måtte hoppet over for å få til det. Det finnes flere, den tyske "søsteren": https://www.seher.no/kjendis/bekrefter-ryktene/84740501 🤣🤣🎯🎯 5
Maia3 Skrevet fredag kl. 13:35 #2903 Skrevet fredag kl. 13:35 (endret) Me for life skrev (1 time siden): Sorry, men det skal mer til enn et par potteplanter for å friske opp den triste balkongen der. Et uteteppe, et ordentlig bord, grillen opp fra gulvet og noen puter eller pledd hadde gjort mye. Er ikke mange pakker i posten hun måtte hoppet over for å få til det. Det finnes flere, den tyske "søsteren": https://www.seher.no/kjendis/bekrefter-ryktene/84740501 Djiiiises så lite pent. Ødelegge kroppen sin på denne måten. Og hun er "bare" 47 år. Fysj og fy Endret fredag kl. 13:37 av Maia3 4
zhazha65 Skrevet fredag kl. 14:21 #2904 Skrevet fredag kl. 14:21 Me for life skrev (1 time siden): Sorry, men det skal mer til enn et par potteplanter for å friske opp den triste balkongen der. Et uteteppe, et ordentlig bord, grillen opp fra gulvet og noen puter eller pledd hadde gjort mye. Er ikke mange pakker i posten hun måtte hoppet over for å få til det. Det finnes flere, den tyske "søsteren": https://www.seher.no/kjendis/bekrefter-ryktene/84740501 Ou nou...nå har hun fått tvillingsøster 4
JojoMoyes Skrevet fredag kl. 14:56 #2905 Skrevet fredag kl. 14:56 Det var veldig tydelig både i går og i dag at fru pigalopp er meget fornøyd med eget utseende. Ser tydelig at hun nyter det hun ser i kamera selv. Forstå det den som kan! De leppene ser beklager altså men helt grusom ut og enda verre faktisk i profi. Men hun har nok ikke tenkt å stoppe med påfyll for det er hun avhengig av.. Godt de for en gangs skyld kan kose seg med junk/jallafood siden de spiser så sunt ellers da 🥳🤩 17 1
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 16:46 #2906 Skrevet fredag kl. 16:46 JojoMoyes skrev (1 time siden): Det var veldig tydelig både i går og i dag at fru pigalopp er meget fornøyd med eget utseende. Ser tydelig at hun nyter det hun ser i kamera selv. Forstå det den som kan! De leppene ser beklager altså men helt grusom ut og enda verre faktisk i profi. Men hun har nok ikke tenkt å stoppe med påfyll for det er hun avhengig av.. Godt de for en gangs skyld kan kose seg med junk/jallafood siden de spiser så sunt ellers da 🥳🤩 Ser seg selv gjennom filter og tror hun lurer alle..hun ser ikke sånn ut i virkeligheten, og det hadde vært mye finere om hun kunne likt å se seg selv med alle sine rynker og alder på samme måte. 8 1
missprincess Skrevet fredag kl. 20:42 #2907 Skrevet fredag kl. 20:42 Pigaloppa skrev (3 timer siden): Ser seg selv gjennom filter og tror hun lurer alle..hun ser ikke sånn ut i virkeligheten, og det hadde vært mye finere om hun kunne likt å se seg selv med alle sine rynker og alder på samme måte. Filteret skjuler ikke hennes hals og bryst heller ikke rynkene på armene. Og nei, hun ser langt i fra slik ut i virkeligheten.. Hun bør virkelig roe ned med å fylle de leppene for hun må da se at de holder på å sprenges 4 11
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 22:48 #2908 Skrevet fredag kl. 22:48 missprincess skrev (2 timer siden): Filteret skjuler ikke hennes hals og bryst heller ikke rynkene på armene. Og nei, hun ser langt i fra slik ut i virkeligheten.. Hun bør virkelig roe ned med å fylle de leppene for hun må da se at de holder på å sprenges Og når hun sender disse slengkyssene går det jo helt i ball med smattelyder 😅 10 3
JojoMoyes Skrevet i går, 07:13 #2909 Skrevet i går, 07:13 Pigaloppa skrev (8 timer siden): Og når hun sender disse slengkyssene går det jo helt i ball med smattelyder 😅 Tragisk både å se og høre på 🤓Synes jeg ser mindre og mindre av sånne grusomme fake lepper rundt om kring🤞🏻er vel bare de som er blitt avhengig av det som fortsatt fyller på. Grusomt at folk betaler for å ødelegge hele utseende sitt… 4 8
Full kontroll Skrevet i går, 09:09 #2910 Skrevet i går, 09:09 (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Tragisk både å se og høre på 🤓Synes jeg ser mindre og mindre av sånne grusomme fake lepper rundt om kring🤞🏻er vel bare de som er blitt avhengig av det som fortsatt fyller på. Grusomt at folk betaler for å ødelegge hele utseende sitt… Ser for meg Tom, urinsyre opp til øra, og så kommer denne sugekoppen med kamera inntil--kisskiss, hei elskling-kisskis 😛 Endret i går, 09:11 av Full kontroll 5 4
missprincess Skrevet i går, 09:26 #2911 Skrevet i går, 09:26 Pigaloppa skrev (10 timer siden): Og når hun sender disse slengkyssene går det jo helt i ball med smattelyder 😅 Tror hun trygt kan slutte med disse slengkyssene sine ser helt latterlig ut 8 2
Blue Sky Skrevet i går, 09:45 #2912 Skrevet i går, 09:45 missprincess skrev (17 minutter siden): Tror hun trygt kan slutte med disse slengkyssene sine ser helt latterlig ut Det er jo liksom signaturen hennes det da vet du. Men jeg står over. 2 3
Nobetterthanaman Skrevet i går, 09:54 #2913 Skrevet i går, 09:54 Full kontroll skrev (44 minutter siden): Ser for meg Tom, urinsyre opp til øra, og så kommer denne sugekoppen med kamera inntil--kisskiss, hei elskling-kisskis 😛 😂😂😂😂😂😂 sugekopp med kamera 6 3
zhazha65 Skrevet i går, 10:39 #2914 Skrevet i går, 10:39 Pigaloppa skrev (11 timer siden): Og når hun sender disse slengkyssene går det jo helt i ball med smattelyder 😅 Yak 1
JojoMoyes Skrevet i går, 11:08 #2915 Skrevet i går, 11:08 Skulle jo trodd at når et ankelbrudd er det mest traumatiske du har opplevd så lærer du iallfall å gå med skikkelig skotøy? Neida hun er ute i dag igjen på spasertur med slipin sandaler 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 7 3
missprincess Skrevet i går, 11:28 #2916 Skrevet i går, 11:28 JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Skulle jo trodd at når et ankelbrudd er det mest traumatiske du har opplevd så lærer du iallfall å gå med skikkelig skotøy? Neida hun er ute i dag igjen på spasertur med slipin sandaler 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Fy fader som hun holdt på med det bruddet. Det er ikke normalt rett og slett. En venninne av meg brakk ankelen på tre forskjellige plasser og ikke én eneste gang klaget hun seg som en unge slik H holdt på . Hun burde fan ta meg skamme seg i ettertid over hvordan hun holdt på. Tenk på småbarn som opplever mye verre ting og som må tilbringe månedsvis på sykehuset. Jeg ble så forbanna over å høre på det sytet hennes over et lite brudd. Snakk om å lage storm i et vannglass. Hun bare elsker å fremstille seg som en dramaqueen istedenfor å oppføre seg og tenke på de som går igjennom mye verre ting. Men klart jo mer hun klaget og syntes synd i seg selv så fikk hun jo flere piller mot "smerter" Aldri hørt et voksent menneske oppføre seg slik , og stakkars de som måtte være rundt henne på sykehuset å høre på det gullet hennes. Ikke rart hun ikke fikk besøk hverken der eller når hun kom seg hjem. Selv datteren holdt seg borte , og hun andre har jo kuttet henne ut for flere år siden med god grunn. Folk skulle bare visst hvordan hun har vært mot sin familie de hadde ikke trodd det var mulig. Jeg utstår rett og slett ikke den kvinnen. Hun burde virkelig ikke sluttet hos psykiatriker tross at de har prøvd å hjelpe henne i mange mange år så ser det ikke ut som hun har tatt i mot noen råd for hun vet jo best...Not! 2 9
missprincess Skrevet i går, 11:33 #2917 Skrevet i går, 11:33 missprincess skrev (2 minutter siden): Fy fader som hun holdt på med det bruddet. Det er ikke normalt rett og slett. En venninne av meg brakk ankelen på tre forskjellige plasser og ikke én eneste gang klaget hun seg som en unge slik H holdt på . Hun burde fan ta meg skamme seg i ettertid over hvordan hun holdt på. Tenk på småbarn som opplever mye verre ting og som må tilbringe månedsvis på sykehuset. Jeg ble så forbanna over å høre på det sytet hennes over et lite brudd. Snakk om å lage storm i et vannglass. Hun bare elsker å fremstille seg som en dramaqueen istedenfor å oppføre seg og tenke på de som går igjennom mye verre ting. Men klart jo mer hun klaget og syntes synd i seg selv så fikk hun jo flere piller mot "smerter" Aldri hørt et voksent menneske oppføre seg slik , og stakkars de som måtte være rundt henne på sykehuset å høre på det gullet hennes. Ikke rart hun ikke fikk besøk hverken der eller når hun kom seg hjem. Selv datteren holdt seg borte , og hun andre har jo kuttet henne ut for flere år siden med god grunn. Folk skulle bare visst hvordan hun har vært mot sin familie de hadde ikke trodd det var mulig. Jeg utstår rett og slett ikke den kvinnen. Hun burde virkelig ikke sluttet hos psykiatriker tross at de har prøvd å hjelpe henne i mange mange år så ser det ikke ut som hun har tatt i mot noen råd for hun vet jo best...Not! Rettelse: stakkars de som var rundt henne på sykehuset og måtte høre på gnålet og alt annet usaklig som kom fra munnen hennes. Kan bare tenke meg at de sykepleierne jublet da hun dro hjem inkludert legene 2 1 4
JojoMoyes Skrevet i går, 11:37 #2918 Skrevet i går, 11:37 missprincess skrev (2 minutter siden): Rettelse: stakkars de som var rundt henne på sykehuset og måtte høre på gnålet og alt annet usaklig som kom fra munnen hennes. Kan bare tenke meg at de sykepleierne jublet da hun dro hjem inkludert legene Det stakkars sykehuspersonalet hadde nok behov for traumebehandling etter det shitshowet hennes ja 😩 Ja det var hårreisende hvordan hun melket det. Fatter ikke alle disse positive svarene hun får på snap, er folk både blind og døv? 3 2
Anya66 Skrevet i går, 11:44 #2919 Skrevet i går, 11:44 zhazha65 skrev (På 10.6.2026 den 1.19): De reiser alltid når det er lavsesong. Og? 😅 3
missprincess Skrevet i går, 11:48 #2920 Skrevet i går, 11:48 JojoMoyes skrev (5 minutter siden): Det stakkars sykehuspersonalet hadde nok behov for traumebehandling etter det shitshowet hennes ja 😩 Ja det var hårreisende hvordan hun melket det. Fatter ikke alle disse positive svarene hun får på snap, er folk både blind og døv? Ja, tror nok de var traumatisert etter besøk av henne. At hun melket det viser jo kun hvor syk hun er , og helt ærlig så tror jeg ikke på at hun fikk så mye sympati som hun sa. Mulig noen få lot seg lure av henne slik at hun fikk blomster som hun egentlig ikke setter mer pris på enn akkurat der og da. Etterpå er det glemt . Folk er nødt til å begynne å gjennomskue hvor falsk og manipulerende hun er, for det er det hun er . Ingen må la seg lure av disse fake tårene hennes 2 6
Fremhevede innlegg