Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
missprincess skrev (2 timer siden):

Tror hun trygt kan slutte med disse slengkyssene sine ser helt latterlig ut 

Det er så motbydelig 🤢🤮🤮

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Fy fader som hun holdt på med det bruddet. Det er ikke normalt rett og slett. En venninne av meg brakk ankelen på tre forskjellige plasser og ikke én eneste gang klaget hun seg som en unge slik H holdt på . Hun burde fan ta meg skamme seg i ettertid over hvordan hun holdt på. Tenk på småbarn som opplever mye verre ting og som må tilbringe månedsvis på sykehuset.  Jeg ble så forbanna over å høre på det sytet hennes over et lite brudd. Snakk om å lage storm i et vannglass.  Hun bare elsker å fremstille seg som en dramaqueen istedenfor å oppføre seg og tenke på de som går igjennom mye verre ting. Men klart jo mer hun klaget og syntes synd i seg selv så fikk hun jo flere piller mot "smerter" Aldri hørt et voksent menneske oppføre seg slik , og stakkars de som måtte være rundt henne på sykehuset å høre på det gullet hennes.  Ikke rart hun ikke fikk besøk hverken der eller når hun kom seg hjem. Selv datteren holdt seg borte , og hun andre har jo kuttet henne ut for flere år siden med god grunn. Folk skulle bare visst hvordan hun har vært mot sin familie de hadde ikke trodd det var mulig.  Jeg utstår rett og slett ikke den kvinnen. Hun burde virkelig ikke sluttet hos psykiatriker tross at de har prøvd å hjelpe henne i mange mange år så ser det ikke ut som hun har tatt i mot noen råd for hun vet jo best...Not!

Ja hun virker å være et forferdelig menneske. 

Tror hun går over lik for å få det som hun vil. 

Æ æ æ og mæ mæ mæ 

• Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Ja hun virker å være et forferdelig menneske. 

Tror hun går over lik for å få det som hun vil. 

Æ æ æ og mæ mæ mæ 

Koster henne ikke én kalori bare hun kommer først og alle skal være enig med henne om ikke så bryter helvete løs. 

• Nyttig 6
Skrevet

For ei trasig drittkjerring hun til stadighet viser seg å være. Nå skulle hun rakke ned på Tom som ville se håndball/champions league, og mente at det bare var danske lag som spilte. og fordi det ikke interesserer henne, tror hun automatisk  at det ikke interesserer noen andre heller. Hun har som vanlig null peiling på det hun uttaler seg om, og fravær av intelligens kommer stadig mer til syne. 

og; hun har bodd i byen i over 30 år, men visste ikke om sidegata til hovedveien, for der hadde de aldri gått før.. Er det mulig?! 
Nei, det er klart - at når man bruker 100% av livet sitt på jallatv og søppelmat, så er det lite igjen til andre impulser og kunnskapservervelse. 

• Nyttig 10
Skrevet
Ananais skrev (15 minutter siden):

For ei trasig drittkjerring hun til stadighet viser seg å være. Nå skulle hun rakke ned på Tom som ville se håndball/champions league, og mente at det bare var danske lag som spilte. og fordi det ikke interesserer henne, tror hun automatisk  at det ikke interesserer noen andre heller. Hun har som vanlig null peiling på det hun uttaler seg om, og fravær av intelligens kommer stadig mer til syne. 

og; hun har bodd i byen i over 30 år, men visste ikke om sidegata til hovedveien, for der hadde de aldri gått før.. Er det mulig?! 
Nei, det er klart - at når man bruker 100% av livet sitt på jallatv og søppelmat, så er det lite igjen til andre impulser og kunnskapservervelse. 

Fatter ikke at Tom gidder å kaste bort livet sitt på det kvinnemennesket overhodet.  Greit han er ikke noe eye candy akkurat men må da være mulig for han å finne noe bedre enn dette. Hun er så egoistisk at det er til å spy av. Meg meg og atter meg, og er det noe til overs tar hun det også.  Mulig årsak kan være for mye ise piiise kald pils og apotekvarer i b klassen. Aldri vært en god kombinasjon 

• Nyttig 9
Skrevet
missprincess skrev (2 timer siden):

Koster henne ikke én kalori bare hun kommer først og alle skal være enig med henne om ikke så bryter helvete løs. 

Det må være noen rart med de som omgås henne.

• Liker 3
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Fatter ikke at Tom gidder å kaste bort livet sitt på det kvinnemennesket overhodet.  Greit han er ikke noe eye candy akkurat men må da være mulig for han å finne noe bedre enn dette. Hun er så egoistisk at det er til å spy av. Meg meg og atter meg, og er det noe til overs tar hun det også.  Mulig årsak kan være for mye ise piiise kald pils og apotekvarer i b klassen. Aldri vært en god kombinasjon 

T finner vel ikke noen gratis hybel når han har fri. Det er vel ingen andre kvinner som vil ha romkamarat i stedet for fast og stabil  forhold. 

• Nyttig 3
Skrevet

I går filmet hun masse inne på Plantasjen mens hun gikk rundt og pratet om "ingenting". Hvem er det som synes det er interessant, og er det noen som aldri har vært på Plantasjen? 🤣  Herregud.... Er det normalt at ei 60 års gammel kjerring sitter "oppå" typen på verandaen og fortsetter å snakke om "ingenting"? Klarer ikke engang å sitte i egen stol. Dama var dødssliten av å gå 6 km. Det sier vel sitt om hvor godt trent hun er😂. Det var helt sikkert "paddeflatt" i tillegg.  På treningsstudio er det nok posering, og skotøy på lengre turer er sandaler. Den dama trenger virkelig mange gode råd..... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
zhazha65 skrev (7 minutter siden):

Det må være noen rart med de som omgås henne.

Er ikke mange som omgås henne tvertimot så skygger så å si alle unna den damen.  Tilogmed hennes nærmeste foruten moren men hun stakkars har jo ikke noe valg. Hun stresser den moren mer enn hun er støttende 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Anita321 skrev (2 minutter siden):

I går filmet hun masse inne på Plantasjen mens hun gikk rundt og pratet om "ingenting". Hvem er det som synes det er interessant, og er det noen som aldri har vært på Plantasjen? 🤣  Herregud.... Er det normalt at ei 60 års gammel kjerring sitter "oppå" typen på verandaen og fortsetter å snakke om "ingenting"? Klarer ikke engang å sitte i egen stol. Dama var dødssliten av å gå 6 km. Det sier vel sitt om hvor godt trent hun er😂. Det var helt sikkert "paddeflatt" i tillegg.  På treningsstudio er det nok posering, og skotøy på lengre turer er sandaler. Den dama trenger virkelig mange gode råd..... 

Det er så ufattelig harry med den selfiestangen!! Og 2 60 åringer som flyr Trondheim rundt og småkrangler eller overspiller glad og blid om en annen.Og du hører jo at hun ikke har kontroll på spyttet i munnen for det har nok blitt noen ise pise kalde i løpet av dagen. Ja utslitt og har ikke gått 1 mil engang. Man blir ikke akkurat i god form av sofa og jallatv livet.

• Nyttig 5
Skrevet (endret)

Tom med sin oppblåsbare Rabarbera , går bra d heeerrreee, hold nu keft   Icccepiisy🍻🫣

IMG_1669.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

T finner vel ikke noen gratis hybel når han har fri. Det er vel ingen andre kvinner som vil ha romkamarat i stedet for fast og stabil  forhold. 

Han må da vel ha råd til å betale for en hybel siden han jobber. 

Slutter han å bruke penger på det neket, så har han sikkert til mer enn salt i suppa

• Nyttig 6
Skrevet
Full kontroll skrev (1 minutt siden):

Tom med sin oppblåsbare Rabarbera , hold nu kjeft   Icccepiisy🍻🫣

IMG_1669.jpeg

Her kjefter hun :Tooom det e jo itj sooool, det e disig !!!! 

Rabarbera,  jeg dør 😂🍺👄

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (23 minutter siden):

Her kjefter hun :Tooom det e jo itj sooool, det e disig !!!! 

Rabarbera,  jeg dør 😂🍺👄

Sjekk det blikket hennes så vidt hun klarer å holde øynene oppe 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (47 minutter siden):

Tom med sin oppblåsbare Rabarbera , går bra d heeerrreee, hold nu keft   Icccepiisy🍻🫣

IMG_1669.jpeg

Ser litt ut som en avdanket p….stjerne  med en smått misfornøyd T . 

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...