tante_grusom Skrevet mandag kl. 14:15 #2981 Skrevet mandag kl. 14:15 Hun «får styre på» «ikke han som er syk»
zhazha65 Skrevet mandag kl. 14:58 #2982 Skrevet mandag kl. 14:58 missprincess skrev (1 time siden): Han er helt under skoen der ja. Mulig han en vakker dag ser hva han har med å gjøre feks om de blir boende sammen 24/7 , da kan det hende han får vettet tilbake og pakker å drar hjem til Danmark. Mulig han får fred der etter at hun er ferdig med å henge han ut for det vil hun gjøre da noe han nok er smertelig klar over om han tar det skrittet Disse 2 har vært sammen 10år.Har de felles hjem?? Har han samme bostedsadresse som hu?
ulltøffel Skrevet mandag kl. 17:19 #2983 Skrevet mandag kl. 17:19 zhazha65 skrev (2 timer siden): Disse 2 har vært sammen 10år.Har de felles hjem?? Har han samme bostedsadresse som hu? De eier ingenting sammen. Og de deler ikke adresse
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl. 17:33 #2984 Skrevet mandag kl. 17:33 Tråden er ryddet for spekulasjon og ryktespredning. Sol, admin. 1
missprincess Skrevet mandag kl. 21:00 #2985 Skrevet mandag kl. 21:00 zhazha65 skrev (6 timer siden): Disse 2 har vært sammen 10år.Har de felles hjem?? Har han samme bostedsadresse som hu? For meg ser det ut som de er room mates i helgene . Om de deler adr vet jeg ikke, men tror leiligheten er hennes og ikke hans
NeverSayNever Skrevet mandag kl. 23:48 #2986 Skrevet mandag kl. 23:48 zhazha65 skrev (På 9.6.2026 den 0.14): Kanskje hu innbiller seg at hu er en super star og billige hotellenes wanna beeeee.... Åhhh,husk på hun er jo allerede «super star»må vite! For glem ikkehun var med i Charteferie vettu🥳🥳Og nei,ingen kan vel glemme med tanke på hvor mange ganger hun har snakket om det! Virkelig noe og være stolt av…..eller??😎🏖️ 3 1
Full kontroll Skrevet mandag kl. 23:51 #2987 Skrevet mandag kl. 23:51 (endret) missprincess skrev (2 timer siden): For meg ser det ut som de er room mates i helgene . Om de deler adr vet jeg ikke, men tror leiligheten er hennes og ikke hans Ja, og det virker som om denne "feriekofferten" blir tatt frem fra under sengen til dets formål , mens de to-tre dagene han er hos henne /hjemme er det kun det han står og går i 😕 ( ser han har 2-3 skift som IH "liker å se han i" det stort sett går i.... 😛 ) Blir nok tatt ut og tilbake igjen hva toalettmappe angår også , lett å legge tilbake i "håndbagasjen" han reiser til og fra jobb med 😕 Endret mandag kl. 23:54 av Full kontroll 4
NeverSayNever Skrevet i går, 00:04 #2988 Skrevet i går, 00:04 Zhara skrev (På 19.6.2026 den 18.17): " Har fått melding der de synes jeg har en så fin glød osv" ... men er det mulig !?! Ser ikke folk at hun bruker FILTER??!! Jeg blir helt oppgitt 🤣🙈men det kan være noen som er ironiske, la oss håpe det😂😅 Bare og se på hals området hennes det,så burde folk skjønne hun bruker filter i ansiktet. For under haka er d ikke «fiiin glød». Altså ganske så normalt fra haken og ned,fullstendig yallahh fra haken og opp. Må ikke finne på og komme borti noe spisst som stikker hull på de leppene for da freser det ut nok luft til at hun farer rett opp i taket som en rakett😅 8 2
NeverSayNever Skrevet i går, 00:06 #2989 Skrevet i går, 00:06 friskbris skrev (På 19.6.2026 den 20.09): Tipper dattera var glad når hun var innom og kom med sine eminente reisetips. Globetrotteren sjøl! Ja det var jaggu dagens kommentar😂 2
NeverSayNever Skrevet i går, 00:07 #2990 Skrevet i går, 00:07 friskbris skrev (På 19.6.2026 den 21.35): Tomme vainnflaska! Derre veit vi som har vært ute og reist litt sjø Ja dæven,hun burde ta patent på det eminent gode tipset🥳 2 1
Anita321 Skrevet i går, 04:23 #2991 Skrevet i går, 04:23 (endret) baremeg skrev (16 timer siden): Blir ganske fascinert over den dama der. Hun kan ikke bruke ferske tomater for det er såååå dyrt men all den sminken og klærne hun bestiller til 1000-vis av kroner i måneden det går fint ….? ..... Og Tom må "sponse" teppet, fordi det var så dyrt. Koster vel kr 3000, og er vel bare 4-5 kremmer hun kjøper . Flere av de koster jo over kr 800, men hun kjøper de på tilbud til litt over kr 600. Da er det ikke så dyrt😂 Det er bare alt annet som er dyrt.... Endret i går, 04:29 av Anita321 3 1
zhazha65 Skrevet i går, 06:20 #2992 Skrevet i går, 06:20 NeverSayNever skrev (6 timer siden): Bare og se på hals området hennes det,så burde folk skjønne hun bruker filter i ansiktet. For under haka er d ikke «fiiin glød». Altså ganske så normalt fra haken og ned,fullstendig yallahh fra haken og opp. Må ikke finne på og komme borti noe spisst som stikker hull på de leppene for da freser det ut nok luft til at hun farer rett opp i taket som en rakett😅 🤣
zhazha65 Skrevet i går, 06:24 #2993 Skrevet i går, 06:24 Anita321 skrev (1 time siden): ..... Og Tom må "sponse" teppet, fordi det var så dyrt. Koster vel kr 3000, og er vel bare 4-5 kremmer hun kjøper . Flere av de koster jo over kr 800, men hun kjøper de på tilbud til litt over kr 600. Da er det ikke så dyrt😂 Det er bare alt annet som er dyrt.... Ny teppe og kjendis bilde på veggen hadde nok gjort mere nytte en hudkrem og forskjellige airlander 3 3
enkefru Skrevet i går, 07:58 #2994 Skrevet i går, 07:58 zhazha65 skrev (1 time siden): Ny teppe og kjendis bilde på veggen hadde nok gjort mere nytte en hudkrem og forskjellige airlander Airlander? 1
tante_grusom Skrevet i går, 08:55 #2995 Skrevet i går, 08:55 Dere får stil cowboyen spørsmål hvordan ha har det med H når hun beg med sine utbroderinger om psykisk helse. Spør hvordan hun har det sånn egentlig, dere får svar 2
Blue Sky Skrevet i går, 09:18 #2996 Skrevet i går, 09:18 enkefru skrev (1 time siden): Airlander? Ailænder 😏. Eyeliner heter det vel egentlig? 3
zhazha65 Skrevet i går, 09:20 #2997 Skrevet i går, 09:20 Blue Sky skrev (1 minutt siden): Ailænder 😏. Eyeliner heter det vel egentlig? Ikke i IH uttalelser...heh 3
JojoMoyes Skrevet i går, 09:50 #2998 Skrevet i går, 09:50 Tenk at en dame på 60 år sitter å babler om at hun skal pakke koffert for å dra på ferie og lager et heidundrande opplegg på snap om det. Vettu Heidi jeg var 3 uker i Spania i vinter, er nå på ferie hos familie i Norge og klarte begge gangene å pakke både min egen og gubben sin koffert uten å fortelle det til alle på snap. En annen ting er at når du ikke skjønner at venner og familie ikke er interessert i hva du driver med på some hverken på den ene eller andre plattformen! Da bekrefter du at du ikke eier selvinnsikt og skjønner at du selv har støtt de fra deg…..Takk for meg altså…. 3 6
Blue Sky Skrevet i går, 10:06 #2999 Skrevet i går, 10:06 JojoMoyes skrev (13 minutter siden): Tenk at en dame på 60 år sitter å babler om at hun skal pakke koffert for å dra på ferie og lager et heidundrande opplegg på snap om det. Vettu Heidi jeg var 3 uker i Spania i vinter, er nå på ferie hos familie i Norge og klarte begge gangene å pakke både min egen og gubben sin koffert uten å fortelle det til alle på snap. En annen ting er at når du ikke skjønner at venner og familie ikke er interessert i hva du driver med på some hverken på den ene eller andre plattformen! Da bekrefter du at du ikke eier selvinnsikt og skjønner at du selv har støtt de fra deg…..Takk for meg altså…. Ja det er helt latterlig. Hvem er interessert i å høre om ei kjerring på 60 år som pakker koffert for en ukes billig charterferie i mainstream-syden eller Danmark? Snakk om å leve i sin egen egoboble! 10 2
JojoMoyes Skrevet i går, 10:30 #3000 Skrevet i går, 10:30 Blue Sky skrev (21 minutter siden): Ja det er helt latterlig. Hvem er interessert i å høre om ei kjerring på 60 år som pakker koffert for en ukes billig charterferie i mainstream-syden eller Danmark? Snakk om å leve i sin egen egoboble! Ikke forstår hun at hun var med på charterfeber fordi hun er en «orginal figur» Blir helt fascinert av den egoboblen og null selvinnsikt. Vi andre kunne ikke vært med på charterfeber fordi vi er for normal 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 8 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå