Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun «får styre på» «ikke han som er syk»

Videoannonse
Annonse
Skrevet
missprincess skrev (1 time siden):

Han er helt under skoen der ja. Mulig han en vakker dag ser hva han har med å gjøre feks om de blir boende sammen 24/7 , da kan det hende han får vettet tilbake og pakker å drar hjem til Danmark.  Mulig han får fred der etter at hun er ferdig med å henge han ut for det vil hun gjøre da noe han nok er smertelig klar over om han tar det skrittet 

Disse 2 har vært sammen 10år.Har de felles hjem?? Har han samme bostedsadresse som hu?

Skrevet
zhazha65 skrev (2 timer siden):

Disse 2 har vært sammen 10år.Har de felles hjem?? Har han samme bostedsadresse som hu?

De eier ingenting sammen. Og de deler ikke adresse

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon og ryktespredning.

Sol, admin. 

  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (6 timer siden):

Disse 2 har vært sammen 10år.Har de felles hjem?? Har han samme bostedsadresse som hu?

For meg ser det ut som de er room mates i helgene . Om de deler adr vet jeg ikke, men tror leiligheten er hennes og ikke hans

Skrevet
zhazha65 skrev (På 9.6.2026 den 0.14):

Kanskje hu innbiller seg at hu er en super star og billige hotellenes wanna beeeee....

Åhhh,husk på hun er jo allerede «super star»må vite! For glem ikkehun var med i Charteferie vettu🥳🥳Og nei,ingen kan vel glemme med tanke på hvor mange ganger hun har snakket om det! Virkelig noe og være stolt av…..eller??😎🏖️

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
missprincess skrev (2 timer siden):

For meg ser det ut som de er room mates i helgene . Om de deler adr vet jeg ikke, men tror leiligheten er hennes og ikke hans

Ja, og det virker som om denne "feriekofferten" blir tatt frem   fra under sengen til dets formål , mens  de to-tre  dagene han er hos henne /hjemme er det kun det han står og går i 😕 ( ser han har 2-3 skift som IH "liker å se han i" det stort sett går i.... 😛 )

Blir nok  tatt ut  og tilbake igjen hva toalettmappe angår også , lett å legge tilbake i "håndbagasjen" han reiser til og fra jobb med 😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
Skrevet
Zhara skrev (På 19.6.2026 den 18.17):

" Har fått melding der de synes jeg har en så fin glød osv" ... men er det mulig !?! Ser ikke folk at hun bruker FILTER??!! Jeg blir helt oppgitt 🤣🙈men det kan være noen som er ironiske,  la oss håpe det😂😅

Bare og se på hals området hennes det,så burde folk skjønne hun bruker filter i ansiktet. For under haka er d ikke «fiiin glød». Altså ganske så normalt fra haken og ned,fullstendig yallahh fra haken og opp. Må ikke finne på og komme borti noe spisst som stikker hull på de leppene for da freser det ut nok luft til at hun farer rett opp i taket som en rakett😅

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
friskbris skrev (På 19.6.2026 den 20.09):

Tipper dattera var glad når hun var innom og kom med sine eminente reisetips. Globetrotteren sjøl!

Ja det var jaggu dagens kommentar😂

  • Liker 2
Skrevet
friskbris skrev (På 19.6.2026 den 21.35):

Tomme vainnflaska! Derre veit vi som har vært ute og reist litt sjø

Ja dæven,hun burde ta patent på det eminent gode tipset🥳

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
baremeg skrev (16 timer siden):

Blir ganske fascinert over den dama der. Hun kan ikke bruke ferske tomater for det er såååå dyrt men all den sminken og klærne hun bestiller til 1000-vis av kroner i måneden det går fint ….?

..... Og Tom må "sponse" teppet, fordi det var så dyrt. Koster vel kr 3000, og er vel bare 4-5 kremmer hun kjøper . Flere av de koster jo over kr 800, men hun kjøper de på tilbud til litt over kr 600. Da er det ikke så dyrt😂 Det er bare alt annet som er dyrt....

Endret av Anita321
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
NeverSayNever skrev (6 timer siden):

Bare og se på hals området hennes det,så burde folk skjønne hun bruker filter i ansiktet. For under haka er d ikke «fiiin glød». Altså ganske så normalt fra haken og ned,fullstendig yallahh fra haken og opp. Må ikke finne på og komme borti noe spisst som stikker hull på de leppene for da freser det ut nok luft til at hun farer rett opp i taket som en rakett😅

🤣

Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

..... Og Tom må "sponse" teppet, fordi det var så dyrt. Koster vel kr 3000, og er vel bare 4-5 kremmer hun kjøper . Flere av de koster jo over kr 800, men hun kjøper de på tilbud til litt over kr 600. Da er det ikke så dyrt😂 Det er bare alt annet som er dyrt....

Ny teppe og kjendis bilde på veggen hadde nok gjort mere nytte en hudkrem og forskjellige airlander

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
zhazha65 skrev (1 time siden):

Ny teppe og kjendis bilde på veggen hadde nok gjort mere nytte en hudkrem og forskjellige airlander

Airlander? 

  • Liker 1
Skrevet

Dere får stil cowboyen spørsmål hvordan ha har det med H når hun beg med sine utbroderinger om psykisk helse. Spør hvordan hun har det sånn egentlig,

 

dere får svar 

  • Liker 2
Skrevet
enkefru skrev (1 time siden):

Airlander? 

Ailænder 😏. Eyeliner heter det vel egentlig?

  • Liker 3
Skrevet
Blue Sky skrev (1 minutt siden):

Ailænder 😏. Eyeliner heter det vel egentlig?

Ikke i IH uttalelser...heh

  • Liker 3
Skrevet

Tenk at en dame på 60 år sitter å babler om at hun skal pakke koffert for å dra på ferie og lager et heidundrande opplegg på snap om det. Vettu Heidi jeg var 3 uker i Spania i vinter, er nå på ferie hos familie i Norge og klarte begge gangene å pakke både min egen og gubben sin koffert uten å fortelle det til alle på snap. En annen ting er at når du ikke skjønner at venner og familie ikke er interessert i hva du driver med på some hverken på den ene eller andre plattformen! Da bekrefter du at du ikke eier selvinnsikt og skjønner at du selv har støtt de fra deg…..Takk for meg altså….

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (13 minutter siden):

Tenk at en dame på 60 år sitter å babler om at hun skal pakke koffert for å dra på ferie og lager et heidundrande opplegg på snap om det. Vettu Heidi jeg var 3 uker i Spania i vinter, er nå på ferie hos familie i Norge og klarte begge gangene å pakke både min egen og gubben sin koffert uten å fortelle det til alle på snap. En annen ting er at når du ikke skjønner at venner og familie ikke er interessert i hva du driver med på some hverken på den ene eller andre plattformen! Da bekrefter du at du ikke eier selvinnsikt og skjønner at du selv har støtt de fra deg…..Takk for meg altså….

Ja det er helt latterlig. Hvem er interessert i å høre om ei kjerring på 60 år som pakker koffert for en ukes billig charterferie i mainstream-syden eller Danmark? Snakk om å leve i sin egen egoboble! 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (21 minutter siden):

Ja det er helt latterlig. Hvem er interessert i å høre om ei kjerring på 60 år som pakker koffert for en ukes billig charterferie i mainstream-syden eller Danmark? Snakk om å leve i sin egen egoboble! 

Ikke forstår hun at hun var med på charterfeber fordi hun er en «orginal figur» Blir helt fascinert av den egoboblen og null selvinnsikt. Vi andre kunne ikke vært med på charterfeber fordi vi er for normal 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

  • Liker 8
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...