tante_grusom Skrevet tirsdag kl. 11:55 #3001 Skrevet tirsdag kl. 11:55 Vil heller ha liste for gode råd i det store utlandet. Sånn liste. Trenger en schengensttest? Kan en drikke vannet i syden? Har de norske varer i butikkene der og der? Kan den i midtsetet på flyet bruke begge armlenene? Hvor høyt kan en prate på flytet for ikke forstyrre de rundt? 1
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 12:32 #3002 Skrevet tirsdag kl. 12:32 tante_grusom skrev (37 minutter siden): Vil heller ha liste for gode råd i det store utlandet. Sånn liste. Trenger en schengensttest? Kan en drikke vannet i syden? Har de norske varer i butikkene der og der? Kan den i midtsetet på flyet bruke begge armlenene? Hvor høyt kan en prate på flytet for ikke forstyrre de rundt? Du kan jo gi henne en isepise kald øl eller 2 før hun går om bord i charterflyet og spørre de som sitter rundt henne 😉 6
loveanimals Skrevet tirsdag kl. 12:40 #3003 Skrevet tirsdag kl. 12:40 JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Du kan jo gi henne en isepise kald øl eller 2 før hun går om bord i charterflyet og spørre de som sitter rundt henne 😉 Lurer på om hun oppfører seg like fælt på en flere timers flytur som hun gjør ellers. Må være bedre å høre på barneskrik, enn å høre på henne etter noen isepise kalde pils 2 5
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 13:13 #3004 Skrevet tirsdag kl. 13:13 tante_grusom skrev (1 time siden): Vil heller ha liste for gode råd i det store utlandet. Sånn liste. Trenger en schengensttest? Kan en drikke vannet i syden? Har de norske varer i butikkene der og der? Kan den i midtsetet på flyet bruke begge armlenene? Hvor høyt kan en prate på flytet for ikke forstyrre de rundt? 😅 veldig god forslag. Listen er lang og inspirerende.
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 13:15 #3005 Skrevet tirsdag kl. 13:15 JojoMoyes skrev (41 minutter siden): Du kan jo gi henne en isepise kald øl eller 2 før hun går om bord i charterflyet og spørre de som sitter rundt henne 😉 Viktig å spørre også ..er det lov å gå på do og er det do ombord?
Blue Sky Skrevet tirsdag kl. 13:21 #3006 Skrevet tirsdag kl. 13:21 tante_grusom skrev (1 time siden): Vil heller ha liste for gode råd i det store utlandet. Sånn liste. Trenger en schengensttest? Kan en drikke vannet i syden? Har de norske varer i butikkene der og der? Kan den i midtsetet på flyet bruke begge armlenene? Hvor høyt kan en prate på flytet for ikke forstyrre de rundt? Hun sletta meg på snap en gang fordi jeg var så frekk å hevde at noen steder i syden kan man faktisk drikke kranvannet. Men siden hun tilsynelatende tror at Syden et homogent rike var hun helt uenig med meg og oppfattet meg som frekk. 2 3
missprincess Skrevet tirsdag kl. 13:29 #3007 Skrevet tirsdag kl. 13:29 Maia3 skrev (44 minutter siden): Lurer på om hun oppfører seg like fælt på en flere timers flytur som hun gjør ellers. Må være bedre å høre på barneskrik, enn å høre på henne etter noen isepise kalde pils Var dessverre så uheldig å havne på fly med henne da vi dro til Kreta. For å si det sånn så hørtes hun ja, og det ble himlet med øynene blant flere andre av passasjerene. Håper aldri at vi må treffe den damen igjen på flytur 1 10
missprincess Skrevet tirsdag kl. 13:33 #3008 Skrevet tirsdag kl. 13:33 Blue Sky skrev (9 minutter siden): Hun sletta meg på snap en gang fordi jeg var så frekk å hevde at noen steder i syden kan man faktisk drikke kranvannet. Men siden hun tilsynelatende tror at Syden et homogent rike var hun helt uenig med meg og oppfattet meg som frekk. Tåler hun overhodet at noen er uenig med henne lurer jeg på. Hun har nok bare følgere som jatter med henne for den blokkeringslisten hennes er nok lang. Viser i grunn igjen for et menneske hun er . Hun må og skal ha rett i alt. Hun tror virkelig at hun må være det store oraklet med sin store kloke bok 😂 4 1
tante_grusom Skrevet tirsdag kl. 14:04 #3009 Skrevet tirsdag kl. 14:04 Hva anbefaler hun - kjøpe småflasker til drinks på flyet eller smugle med egen alkohol fra taxfree og lage drinks av? Det er jo dyrere på flyet vet jeg. 1
loveanimals Skrevet tirsdag kl. 14:31 #3010 Skrevet tirsdag kl. 14:31 tante_grusom skrev (25 minutter siden): Hva anbefaler hun - kjøpe småflasker til drinks på flyet eller smugle med egen alkohol fra taxfree og lage drinks av? Det er jo dyrere på flyet vet jeg. På sine egne vegne skal alt være billigst mulig, men hvis T betaler så spiller det ingen rolle 3
tante_grusom Skrevet tirsdag kl. 14:51 #3011 Skrevet tirsdag kl. 14:51 Maia3 skrev (19 minutter siden): På sine egne vegne skal alt være billigst mulig, men hvis T betaler så spiller det ingen rolle Det bør hun tipse om. 3
Anita321 Skrevet tirsdag kl. 15:41 #3012 Skrevet tirsdag kl. 15:41 (endret) JojoMoyes skrev (5 timer siden): Tenk at en dame på 60 år sitter å babler om at hun skal pakke koffert for å dra på ferie og lager et heidundrande opplegg på snap om det. Vettu Heidi jeg var 3 uker i Spania i vinter, er nå på ferie hos familie i Norge og klarte begge gangene å pakke både min egen og gubben sin koffert uten å fortelle det til alle på snap. En annen ting er at når du ikke skjønner at venner og familie ikke er interessert i hva du driver med på some hverken på den ene eller andre plattformen! Da bekrefter du at du ikke eier selvinnsikt og skjønner at du selv har støtt de fra deg…..Takk for meg altså…. Nettopp! Et ord å si- flaut, og det er vel derfor de tar "avstand" fra henne. Hvis hun hadde vært 16 år, så hadde det vel vært ok. Det samme med den "enkle" kokkeleringen som er kosthold til ungdom. Om en uke nå så får vi atter engang se stranda i Hune, gate opp og gate ned, Kystbakeriet, diverse buffer og ikke minst taxfree'n. Det har vi aldri sett før. Siden hun har flere barnebarn, så kunne det vært interessant å høre om gavetips til ungene. Det får vi aldri høre om. Merkelig at å pakke koffert til reiser er mer interessant, tror hun.... 😂 Dama er veldig enkel og ensporet. Endret tirsdag kl. 15:42 av Anita321 6 3
loveanimals Skrevet tirsdag kl. 15:48 #3013 Skrevet tirsdag kl. 15:48 Anita321 skrev (6 minutter siden): Nettopp! Et ord å si- flaut, og det er vel derfor de tar "avstand" fra henne. Hvis hun hadde vært 16 år, så hadde det vel vært ok. Det samme med den "enkle" kokkeleringen som er kosthold til ungdom. Om en uke nå så får vi atter engang se stranda i Hune, gate opp og gate ned, Kystbakeriet, diverse buffer og ikke minst taxfree'n. Det har vi aldri sett før. Siden hun har flere barnebarn, så kunne det vært interessant å høre om gavetips til ungene. Det får vi aldri høre om. Merkelig at å pakke koffert til reiser er mer interessant, tror hun.... 😂 Dama er veldig enkel og ensporet. Den Danmark turen skal ihvertfall ikke jeg "være med på". Orker bare ikke 🥵 10
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 16:30 #3014 Skrevet tirsdag kl. 16:30 Blue Sky skrev (6 timer siden): Ja det er helt latterlig. Hvem er interessert i å høre om ei kjerring på 60 år som pakker koffert for en ukes billig charterferie i mainstream-syden eller Danmark? Snakk om å leve i sin egen egoboble! IH pakker allerede siden det kun er 1.5 uke til reisen. Kanskje jeg må ta fram koffert og skrive liste hva jeg skal eller ikke skal å ta med.Reiser om 4 uker og hadde vært greit å få tips fra hu globetrotteren 1
missprincess Skrevet tirsdag kl. 17:00 #3015 Skrevet tirsdag kl. 17:00 zhazha65 skrev (27 minutter siden): IH pakker allerede siden det kun er 1.5 uke til reisen. Kanskje jeg må ta fram koffert og skrive liste hva jeg skal eller ikke skal å ta med.Reiser om 4 uker og hadde vært greit å få tips fra hu globetrotteren Du får be henne hjem så pakker hun for deg og så krysser hun av på listen alt hun mener du bare mååå ha med deg pluss tom vannflaske 😂 good luck tror du vil trenge det 😁 3
missprincess Skrevet tirsdag kl. 17:07 #3016 Skrevet tirsdag kl. 17:07 tante_grusom skrev (2 timer siden): Hva anbefaler hun - kjøpe småflasker til drinks på flyet eller smugle med egen alkohol fra taxfree og lage drinks av? Det er jo dyrere på flyet vet jeg. Hun har nok med medbrakt fra taxfree 😀
missprincess Skrevet tirsdag kl. 17:16 #3017 Skrevet tirsdag kl. 17:16 Anita321 skrev (1 time siden): Nettopp! Et ord å si- flaut, og det er vel derfor de tar "avstand" fra henne. Hvis hun hadde vært 16 år, så hadde det vel vært ok. Det samme med den "enkle" kokkeleringen som er kosthold til ungdom. Om en uke nå så får vi atter engang se stranda i Hune, gate opp og gate ned, Kystbakeriet, diverse buffer og ikke minst taxfree'n. Det har vi aldri sett før. Siden hun har flere barnebarn, så kunne det vært interessant å høre om gavetips til ungene. Det får vi aldri høre om. Merkelig at å pakke koffert til reiser er mer interessant, tror hun.... 😂 Dama er veldig enkel og ensporet. De fleste som har barnebarn er stolte at de kan gi gaver til dem, mens hun bare sveiper over den avdelingen fortest mulig og så kjøper hun med én liten ting men har enda tilgode å se at hun viser stolt fram hva hun har kjøpt dem. Pluss at de fleste besteforeldre også noen ganger tar med seg barnebarn på reiser, men ikke hun. Selv ikke en helg hjem til moren sin . Forteller også mye om hvor intressert hun er i dem. Hun kun snakker om hvor flott det er div plasser for barn men blir bare med praten . Hun setter seg selv framfor dem også, for noen ganger kunne hun ha tatt de med på tur. 3 2
Kvæser Skrevet tirsdag kl. 17:22 #3018 Skrevet tirsdag kl. 17:22 Blue Sky skrev (7 timer siden): Ja det er helt latterlig. Hvem er interessert i å høre om ei kjerring på 60 år som pakker koffert for en ukes billig charterferie i mainstream-syden eller Danmark? Snakk om å leve i sin egen egoboble! Tydeligvis du siden du følger så nøye med 😅 3
zhazha65 Skrevet tirsdag kl. 17:25 #3019 Skrevet tirsdag kl. 17:25 missprincess skrev (22 minutter siden): Du får be henne hjem så pakker hun for deg og så krysser hun av på listen alt hun mener du bare mååå ha med deg pluss tom vannflaske 😂 good luck tror du vil trenge det 😁 Takk for tipset...tenker ....hva som hadde gått ut først...kofferten eller globetrotteren ..heh 1
ulltøffel Skrevet tirsdag kl. 17:47 #3020 Skrevet tirsdag kl. 17:47 missprincess skrev (25 minutter siden): De fleste som har barnebarn er stolte at de kan gi gaver til dem, mens hun bare sveiper over den avdelingen fortest mulig og så kjøper hun med én liten ting men har enda tilgode å se at hun viser stolt fram hva hun har kjøpt dem. Pluss at de fleste besteforeldre også noen ganger tar med seg barnebarn på reiser, men ikke hun. Selv ikke en helg hjem til moren sin . Forteller også mye om hvor intressert hun er i dem. Hun kun snakker om hvor flott det er div plasser for barn men blir bare med praten . Hun setter seg selv framfor dem også, for noen ganger kunne hun ha tatt de med på tur. At hun kjøper dårlige "gaver" til barnebarna er ingen hemmelighet. Det er som med alt annet, er det ikke krem eller klær til seg selv, så er hun veldig gjerrig. Hun må jo spare inn på andre ting for å ha råd til disse mirakelkremene😌 Men at hun ikke tar de med på tur, tilbringer mer tid sammen og den slags, det har med foreldrene til barna å gjøre. Heidi har aldri tatt med barnebarna alene, og det er ikke fordi hun ikke vil... det er en grunn til at slike utflukter alltid skjer sammen med Tom. Moren til disse barna har jo selv opplevd hvor ustabil denne bestemora er 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå