Babyface Skrevet 7 timer siden #3101 Skrevet 7 timer siden Kjenner dere Tom siden dere stiller han slike private spørsmål? Frekt å stille slike spørsmål om dere ikke kjenner han personlig og frekt å dele svaret dersom han har svart dere som venner/familie/bekjente. 3
Nikoletta Skrevet 7 timer siden #3102 Skrevet 7 timer siden (endret) Hvorfor er det frekt å spørre en man tross alt er venn med på snap om de har det bra? Spesielt når det man reagerer på blir lagt ut på en offentlig kanal.. og alle bør se at dette ikke er et sunt forhold på noe måte. Så da skal jeg bare overse alt da? Ikke sjekke inn om alt er greit? Nå har jeg ikke lagt ut hva han svarte og jeg husker det ikke ordrett heller men iogmed at han svarte og vi hadde en samtale rundt det så virker det for meg som han ikke tok det ille opp iallefall. Selv om jeg kun kjenner han via snap og ikke privat. Endret 7 timer siden av Nikoletta 4 1
missprincess Skrevet 7 timer siden #3103 Skrevet 7 timer siden Babyface skrev (2 minutter siden): Kjenner dere Tom siden dere stiller han slike private spørsmål? Frekt å stille slike spørsmål om dere ikke kjenner han personlig og frekt å dele svaret dersom han har svart dere som venner/familie/bekjente. Rolig nå. Kjenner han og vet at han har snakket mye om dette med andre også. Noe annet du lurte på? 3 1
missprincess Skrevet 7 timer siden #3104 Skrevet 7 timer siden Nikoletta skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det frekt å spørre en man tross alt er venn med på snap om de har det bra? Spesielt når det man reagerer på blir lagt ut på en offentlig kanal.. og alle bør se at dette ikke er et sunt forhold på noe måte. Så da skal jeg bare overse alt da? Ikke sjekke inn om alt er greit? Nå har jeg ikke lagt ut hva han svarte og jeg husker det ikke ordrett heller men iogmed at han svarte og vi hadde en samtale rundt det så virker det for meg som han ikke tok det ille opp iallefall. Selv om jeg kun kjenner han via snap og ikke privat. Skal heller ikke legge ut alt han har svart ang H og deres forhold +++ men er jo som du skriver at alle ser at dette forholdet ikke er sunt på noen som helst måte. Nå har hun begynt å legge opp til ferien slik at det blir minst mulig dager for han sammen med sin familie. Leser hun som en åpen bok . 4 3
zhazha65 Skrevet 7 timer siden #3105 Skrevet 7 timer siden Zhara skrev (2 timer siden): En ting jeg har begynt å lure på, hvorfår er det alltid blåmandag og alt er så tung osv. Er det pga all treninga eller noe annet? Synes det er kjempebra at det trenes, men at det alltid blir en så forferdelig mandag høres jo så tungt ut🤔 Det er mentalt tungt å vite at snart er det Danmarks tur til svigers. 8
missprincess Skrevet 7 timer siden #3106 Skrevet 7 timer siden zhazha65 skrev (5 minutter siden): Det er mentalt tungt å vite at snart er det Danmarks tur til svigers. Exactly 🎯 7 1
lllll Skrevet 5 timer siden #3107 Skrevet 5 timer siden Han er en voksen mann, han må da klare å finne seg et eget sted å bo. Jeg er ikke Heidi-fan men han er jo en elendig kjæreste om han sitter å utleverer forholdet sitt til nysgjerrige totalt ukjente på snapchat. Da får han ta ansvar for sitt eget liv og bli singel. Jeg hadde blitt dritsur om jeg fikk vite at typen min satt å lettet hjertet sitt rundt vårt forhold til andre damer på some 7 2
Full kontroll Skrevet 5 timer siden #3108 Skrevet 5 timer siden lllll skrev (3 minutter siden): Han er en voksen mann, han må da klare å finne seg et eget sted å bo. Jeg er ikke Heidi-fan men han er jo en elendig kjæreste om han sitter å utleverer forholdet sitt til nysgjerrige totalt ukjente på snapchat. Da får han ta ansvar for sitt eget liv og bli singel. Jeg hadde blitt dritsur om jeg fikk vite at typen min satt å lettet hjertet sitt rundt vårt forhold til andre damer på some Er ikke så lenge siden de satt og gikk gjennom div meldinger han hadde mottatt (vedr H og forhold til/ med henne) der det i kjent stil var Tom som skulle snakke, men det var Heidi som la ut om parets reaksjoner o.l , han var enig /jattet med ( = hennes synspunkter )😛 3
missprincess Skrevet 5 timer siden #3109 Skrevet 5 timer siden Full kontroll skrev (5 minutter siden): Er ikke så lenge siden de satt og gikk gjennom div meldinger han hadde mottatt (vedr H og forhold til/ med henne) der det i kjent stil var Tom som skulle snakke, men det var Heidi som la ut om parets reaksjoner o.l , han var enig /jattet med ( = hennes synspunkter )😛 Da skulle hun sett de mld han har sendt til blant annet meg og andre damer..for å si det sånn da hadde hun klikket i vinkel 🫢 2 5
Full kontroll Skrevet 4 timer siden #3110 Skrevet 4 timer siden missprincess skrev (4 minutter siden): Da skulle hun sett de mld han har sendt til blant annet meg og andre damer..for å si det sånn da hadde hun klikket i vinkel 🫢 << What happens at Tom's, stays at Tom's >> 2 1
loveanimals Skrevet 4 timer siden #3111 Skrevet 4 timer siden lllll skrev (14 minutter siden): Han er en voksen mann, han må da klare å finne seg et eget sted å bo. Jeg er ikke Heidi-fan men han er jo en elendig kjæreste om han sitter å utleverer forholdet sitt til nysgjerrige totalt ukjente på snapchat. Da får han ta ansvar for sitt eget liv og bli singel. Jeg hadde blitt dritsur om jeg fikk vite at typen min satt å lettet hjertet sitt rundt vårt forhold til andre damer på some Men det er helt ok at Heidi utleverer T og forholdet deres til sine følgere ? Det var ikke akkurat salmevers hun sang da det var slutt mellom dem. Han når aldri opp til det nivået H ligger på når det gjelder å drite ut partneren sin, uansett hva han legger ut 2 6
zhazha65 Skrevet 4 timer siden #3112 Skrevet 4 timer siden lllll skrev (23 minutter siden): Han er en voksen mann, han må da klare å finne seg et eget sted å bo. Jeg er ikke Heidi-fan men han er jo en elendig kjæreste om han sitter å utleverer forholdet sitt til nysgjerrige totalt ukjente på snapchat. Da får han ta ansvar for sitt eget liv og bli singel. Jeg hadde blitt dritsur om jeg fikk vite at typen min satt å lettet hjertet sitt rundt vårt forhold til andre damer på some Siden han har ikke eget bolig så stå han fritt til å gå fra hele suppen. Ikke binde seg på hu beviser bare at han vil ha bak døra åpen og flukt vein fri.. 1 3
missprincess Skrevet 4 timer siden #3113 Skrevet 4 timer siden Full kontroll skrev (7 minutter siden): << What happens at Tom's, stays at Tom's >> She wish...but not 3
Anita321 Skrevet 3 timer siden #3114 Skrevet 3 timer siden friskbris skrev (5 timer siden): Dæven som den dama shopper?! HVER dag er det en ny pakke? Ja, og så ber hun om penger til teppe av Tom..... 1 2
Mr. Mister Skrevet 3 timer siden #3115 Skrevet 3 timer siden missprincess skrev (4 timer siden): Ja, også spurt han om det, og nei han har det ikke bra, men som han sa så har han et sted og være pluss andre fordeler eller bakdeler. Alt ettersom hennes humør som er utrolig ustabilt. Ser jo på snappene hvor fort hun skifter fra gråtkvalt til å være i hundreogfemti på no time. Hun er god å spille det skal hun ha. Særlig hvor hun synes det er så " urbant" på Svartlamoen, og stilig. Det mener hun ikke for i hennes verden er det helt tragisk men klart det sier hun jo ikke. H er utrolig fake Dette virker som fiksjon. For det første, om du kjenner Tom godt nok til å få svar på noe slikt, så er det jo helt vilt å dele dette her. Jeg kan tro på at Tom har fått meldinger av damer som forsøker å ødelegge , for det finnes mange som bare er ute etter å lage kvalme og utrivligheter for andre. Så om og når han får slike meldinger, så tror jeg han er klar over at det finnes slike mennesker, og vil være forsiktig med å dele sine tanker med fremmede på snapchat. At det er noen av dere her inne, som tar å sender en mann slike spørsmål, får meg jo bare til å innse at det ligger mye ondskap og dårlig energi blant noen av dere her inne. Hvis en fremmed person hadde kontaktet meg, for å ta opp personlige ting på sosiale media, hadde vedkommende blitt blokert raskt ja. Og som sakt tidligere, så tror jeg dette er fiksjon, men om du har kontakt med Tom, og han deler noen tanker med deg, så er jo du verdens værste venn i så fall, som deler dette her inne. Da er du en såpass dårlig venn, at om han svarer deg, så er jeg ganske trygg på at du vil tolke alt han sier på den aller værste måte, og vri det til noe som vil lage bølger i sjøen, og ubehagligheter for andre, for ingen annen grunn enn å bare være slem. Denne tråden er bare fryktelig trist og svært ubehagelig lesning. 1
loveanimals Skrevet 3 timer siden #3116 Skrevet 3 timer siden Anita321 skrev (12 minutter siden): Ja, og så ber hun om penger til teppe av Tom..... Hun hadde fort spart opp penger til nytt teppe om hun sluttet å kjøpe alt dette unødvendige fjeset. Flere ganger i uken får hun pakker med klær og sminke. MEN det er på TILBUD må vite, enten det koster 50 eller 1000 og kan være greit å ha ! Latterlig 2
loveanimals Skrevet 2 timer siden #3117 Skrevet 2 timer siden Mr. Mister skrev (9 minutter siden): Dette virker som fiksjon. For det første, om du kjenner Tom godt nok til å få svar på noe slikt, så er det jo helt vilt å dele dette her. Jeg kan tro på at Tom har fått meldinger av damer som forsøker å ødelegge , for det finnes mange som bare er ute etter å lage kvalme og utrivligheter for andre. Så om og når han får slike meldinger, så tror jeg han er klar over at det finnes slike mennesker, og vil være forsiktig med å dele sine tanker med fremmede på snapchat. At det er noen av dere her inne, som tar å sender en mann slike spørsmål, får meg jo bare til å innse at det ligger mye ondskap og dårlig energi blant noen av dere her inne. Hvis en fremmed person hadde kontaktet meg, for å ta opp personlige ting på sosiale media, hadde vedkommende blitt blokert raskt ja. Og som sakt tidligere, så tror jeg dette er fiksjon, men om du har kontakt med Tom, og han deler noen tanker med deg, så er jo du verdens værste venn i så fall, som deler dette her inne. Da er du en såpass dårlig venn, at om han svarer deg, så er jeg ganske trygg på at du vil tolke alt han sier på den aller værste måte, og vri det til noe som vil lage bølger i sjøen, og ubehagligheter for andre, for ingen annen grunn enn å bare være slem. Denne tråden er bare fryktelig trist og svært ubehagelig lesning. Var det ikke du som skulle "gå ut" av KG ? Hva galt har denne brukeren sagt om T, annet at han ikke har det bra i dette forholdet? Hun har da vitterlig ikke sagt noe annet som han har betrodd seg om. Har du tenkt tanken om at han kanskje trenger noen å lufte frustrasjonen sin med? Hvis ikke du SER den forferdelige oppførselen til H så er vi mange som ikke skjønner noen ting. Sannheten kan være svært ubehagelig ja, men ikke mindre sann av den grunn 5
Mr. Mister Skrevet 2 timer siden #3118 Skrevet 2 timer siden loveanimals skrev (3 minutter siden): Var det ikke du som skulle "gå ut" av KG ? Hva galt har denne brukeren sagt om T, annet at han ikke har det bra i dette forholdet? Hun har da vitterlig ikke sagt noe annet som han har betrodd seg om. Har du tenkt tanken om at han kanskje trenger noen å lufte frustrasjonen sin med? Hvis ikke du SER den forferdelige oppførselen til H så er vi mange som ikke skjønner noen ting. Sannheten kan være svært ubehagelig ja, men ikke mindre sann av den grunn Igjen jeg tor dette er rent oppspinn, men om det hadde vært sant, så ser jeg jo absolutt noe galt i å dele et slikt svar på et offentlig forum. Det er jo et ekstremt tillitsbrudd. 1
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #3119 Skrevet 2 timer siden Det var da jæskla mye syt og bæp og frøktelig blåmandag!! Regner med det er flere enn meg som synes pusteøvelser og hvilke nyanser og hvor mange nyanser av øyenskygge damen bruker er super interessant 🤦🏼♀️🤷🏼♀️🥳😂🙈Hurra for mandag Heidi 😉 5 3
Mr. Mister Skrevet 2 timer siden #3120 Skrevet 2 timer siden loveanimals skrev (5 minutter siden): Var det ikke du som skulle "gå ut" av KG ? Hva galt har denne brukeren sagt om T, annet at han ikke har det bra i dette forholdet? Hun har da vitterlig ikke sagt noe annet som han har betrodd seg om. Har du tenkt tanken om at han kanskje trenger noen å lufte frustrasjonen sin med? Hvis ikke du SER den forferdelige oppførselen til H så er vi mange som ikke skjønner noen ting. Sannheten kan være svært ubehagelig ja, men ikke mindre sann av den grunn og jeg skrev at jeg tror jeg trekker meg. og om jeg hadde trukket meg, så har jeg da den fulle rett til å komme tilbake inn igjen. Prøv å bruke dine hersketeknikker på noen andre, de virker ikke på meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå