Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor er det frekt å spørre en  man tross alt er venn med på snap om de har det bra?

Spesielt når det man reagerer på blir lagt ut på en offentlig kanal.. og alle bør se at dette ikke er et sunt forhold på noe måte.

Så da skal jeg bare overse alt da? Ikke sjekke inn om alt er greit? 

Nå har jeg ikke lagt ut hva han svarte og jeg husker det ikke ordrett heller men iogmed at han svarte og vi hadde en samtale rundt det så virker det for meg som han ikke tok det ille opp iallefall. Selv om jeg kun kjenner han via snap og ikke privat.

Endret av Nikoletta
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zhara skrev (2 timer siden):

En ting jeg har begynt å lure på, hvorfår er det alltid blåmandag og alt er så tung osv. Er det pga all treninga eller noe annet? Synes det er kjempebra at det trenes, men at det alltid blir en så forferdelig mandag høres jo så tungt ut🤔

Det er mentalt tungt å vite at snart er det Danmarks tur til svigers.

• Liker 13
Skrevet
zhazha65 skrev (5 minutter siden):

Det er mentalt tungt å vite at snart er det Danmarks tur til svigers.

Exactly 🎯

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
friskbris skrev (5 timer siden):

Dæven som den dama shopper?! HVER dag er det en ny pakke? 

Ja, og så ber hun om penger til teppe av Tom..... 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Anita321 skrev (3 timer siden):

Ja, og så ber hun om penger til teppe av Tom..... 

Hun hadde fort spart opp penger til nytt teppe om hun sluttet å kjøpe alt dette unødvendige fjaset. Flere ganger i uken får hun pakker med klær og sminke.

MEN det er på TILBUD må vite, enten det koster 50 eller 1000 og kan være greit å ha !

Endret av loveanimals
  • Liker 4
Skrevet

Det var da jæskla mye syt og bæp og frøktelig blåmandag!! Regner med det er flere enn meg som synes pusteøvelser og hvilke nyanser  og hvor mange nyanser av øyenskygge damen bruker er super interessant 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🥳😂🙈Hurra for mandag Heidi 😉

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest tante_grusom
Skrevet

IH og Isabel ♥️🤭

Skrevet (endret)

Er det bare meg som syntes den manikyren til H ser unormalt svær ut eller er det virkelig normalt å ha manikyr på denne måten??

Endret av Mocca86
  • Liker 5
Skrevet
Mocca86 skrev (14 minutter siden):

Er det bare meg som syntes den manikyren til H ser unormalt svær ut eller er det virkelig normalt å ha manikyr på denne måten??

Personlig ser den helt for j*vlig ut, og la merke til i dag alt gørret som lå under. Skikkelig disqusting.  Vises at hun gjør det selv , for går man til de som kan dette ser det ikke slik ut. Men klart da må hun jo betale for at det skal se fint og velstelt ut

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Er hun og T samboere? Jeg følger ikke så veldig med, men trodde han bare var en kjæreste som besøkte henne i helgene, og at det var hennes leilighet. Ble så overrasket i dag da hun tydeligvis mente at han burde ha gjort mye i leiligheten i helga, siden jeg trodde han var på besøk.

• Liker 2
Skrevet
Viki6 skrev (28 minutter siden):

Er hun og T samboere? Jeg følger ikke så veldig med, men trodde han bare var en kjæreste som besøkte henne i helgene, og at det var hennes leilighet. Ble så overrasket i dag da hun tydeligvis mente at han burde ha gjort mye i leiligheten i helga, siden jeg trodde han var på besøk.

Heidi og Tom har ikke samme adresse. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Dude1996 skrev (7 minutter siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Da hadde hun fått avkortet trygd. Han bor oppe der han bodde for 10 år siden. Firma står på hennes adresse. Så det er tydeligvis nav svindel. 

Endret av Saywhat
  • Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Full kontroll skrev (1 minutt siden):

Vil tro hun har ordinær uføretrygd, om hun derimot har minstesats, påvirker samboeskap satsen....

Hun som ikke har jobbet siden gudene vet har jo minstetrygd. 

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt og krenkelser. 

Sol, admin. 

• Hjerte 1
Skrevet
Saywhat skrev (1 time siden):

Nei, selvfølgelig ikke. Da hadde hun fått avkortet trygd. Han bor oppe der han bodde for 10 år siden. Firma står på hennes adresse. Så det er tydeligvis nav svindel. 

Heidi har sagt flere ganger på Snapchat at de er samboere. 

• Liker 3
Skrevet
Dude1996 skrev (39 minutter siden):

Samboere har felles bostedsadresse, men hun vet vel ikke såpass? Betegner de heller ikke som samboere når fyren er der kun i helgene.... Jeg tror nok dessverre det aldri kommer til å skje, så mye de diskuterer og krangler på den korte tiden de er sammen i måneden.... 

• Liker 4
Skrevet
Anita321 skrev (21 minutter siden):

Samboere har felles bostedsadresse, men hun vet vel ikke såpass? Betegner de heller ikke som samboere når fyren er der kun i helgene.... Jeg tror nok dessverre det aldri kommer til å skje, så mye de diskuterer og krangler på den korte tiden de er sammen i måneden.... 

de har jo ikke det hvis hun ikke vil ha avkortet trygd. Han er på jobb. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Dude1996 skrev (11 timer siden):

Jo, det har de. 

Et kjapt google søk viser at de har samme adresse. Toms firma er også registrert på samme adresse.

Endret av Pusemusen
  • Liker 2
Skrevet
Dude1996 skrev (2 timer siden):

Muligens særbo?

Skrevet (endret)
Pusemusen skrev (14 timer siden):

Jo, det har de. 

Et kjapt google søk viser at de har samme adresse. Toms firma er også registrert på samme adresse.

Firmat kan være registrert på et sted man ikke bor. Det er ikke uvanlig, så de har nok ikke det. Han har en annen postadresse til seg som person. Her må du skille person og bedrift... 

Endret av Anita321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...