Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

X

Endret av tante_grusom
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
loveanimals skrev (På 25.6.2026 den 3.31):

Hvorfor innbiller hun seg at folk er interessert i sminketips fra HENNE?

I tillegg så legger hun ut oppskrift på omelett. Herrejemini 

Ja man må virkelig være gourmetkokk for å lage omelett Heidi 

For å ikke snakke om mattips 😂. Den maten hun kaller mattips er "jallamat" som folk lager når de ikke vet hva man skal ha til middag. Enkel "fastfood", og vårruller og pizza ser ut til å være helgens meny. Dama lager omtrent aldri mat som de fleste spiser i hverdagen. Hvorfor sier hun at hun  ellers ikke har noen planer? Det har hun jo som regel ikke. Hun ser jo kun "jalla-tv", spiser "jalla-mat",  går på trening og viser hva hun har shoppet av sminke og klær. Ganske enkel og tror dette er interessant.  Hun eier jo ikke dybde. Kan hun ikke snakke om tema i samfunnet eller tips til gaver som man kan kjøpe til barn? 

Endret av Anita321
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun mener det å reise på en ukes billig charterferie et par ganger i året gjør at de hører hjemme i kategorien «vi som reiser en del». Det er nesten litt søtt 😆

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet

Lurer på hvilken type mennesker som faktisk skriver til henne at det er koselig med hennes matlaging og tips 😬

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Lurer på hvilken type mennesker som faktisk skriver til henne at det er koselig med hennes matlaging og tips 😬

Det lurer jeg på og. Det er jo ikke noe inspirerende eller spennende det hun lager .Hun lager mat som alle kan lage! Og det verste er jo at hun tror hun er god på det! Galskap!!!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg skrev (1 minutt siden):

Det lurer jeg på og. Det er jo ikke noe inspirerende eller spennende det hun lager .Hun lager mat som alle kan lage! Og det verste er jo at hun tror hun er god på det! Galskap!!!

Tviler sterkt på at så mange skriver til henne ang mat. Det hun lager kan jo tilogmed mitt barnebarn få til . Hun vil nok bare gjøre seg interessant for å få oppmerksomhet, for slik er hun . Ikke akkurat noe avanserte greier hun sauser sammen 

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

70 åringer kanskje

• Liker 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

70 åringer som har aldri laget jalla mat eller aldri sminket seg;)

• Liker 2
Skrevet
zhazha65 skrev (33 minutter siden):

70 åringer som har aldri laget jalla mat eller aldri sminket seg;)

I kveld skal de kose seg med pizza (bombe)

Hvis dere går inn på min profil så finner dere masse matoppskrifter under spotlight. Woooow gourmetkokken er i slaget 

Og dessuten: Det finnes ikke et tema jeg ikke kan snakke om. Jeg kan snakke om alt.

Hva I alle dager skal vi med alskens oppslagsverk når vi har IH ?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (18 minutter siden):

Hvis dere går inn på min profil så finner dere masse matoppskrifter under spotlight. Woooow gourmetkokken er i slaget 

Og dessuten: Det finnes ikke et tema jeg ikke kan snakke om. Jeg kan snakke om alt.

Du kan si det sånn at lurer jeg en sjelden gang på en oppskrift da på f eks hjemmelagde fiskekaker! Da går jeg inn på matprat eller en annen oppskriftsside og ikke IH sin snap eller insta og heller ingen annen influenser….. sminketips fra en oversminket dame i 60 årene trenger jeg ei heller. Hun burde faktisk snu bilde å ta i mot litt sminketips selv. Tenker hun hadde fått litt «glød» av litt mindre og mer naturlig sminke..

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
loveanimals skrev (41 minutter siden):

Snakke kan hun utvilsomt, men lytte, det kan hun ikke. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Blue Sky skrev (3 minutter siden):

Snakke kan hun utvilsomt, men lytte, det kan hun ikke. 

Hun mener nok at hun kan snakkes om alt, fordi hun har greie på alt 

• Liker 4
Skrevet
Anita321 skrev (6 timer siden):

For å ikke snakke om mattips 😂. Den maten hun kaller mattips er "jallamat" som folk lager når de ikke vet hva man skal ha til middag. Enkel "fastfood", og vårruller og pizza ser ut til å være helgens meny. Dama lager omtrent aldri mat som de fleste spiser i hverdagen. Hvorfor sier hun at hun  ellers ikke har noen planer? Det har hun jo som regel ikke. Hun ser jo kun "jalla-tv", spiser "jalla-mat",  går på trening og viser hva hun har shoppet av sminke og klær. Ganske enkel og tror dette er interessant.  Hun eier jo ikke dybde. Kan hun ikke snakke om tema i samfunnet eller tips til gaver som man kan kjøpe til barn? 

Tema om samfunnet har hun null peiling på , og gaver til barn enda mindre for det er ikke noe hun prioriterer 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
loveanimals skrev (2 timer siden):

Ja.a hu kan snakke om alt men tåler ikke at noen prøver å svare og spørre om  you name it...

• Liker 1
Skrevet

Hun har et skremmende dårlig ordforråd……

• Liker 8
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

Sol, admin. 

Skrevet (endret)

Hva, hvem, hvorfor forklarer hun om pass-regler i Tyrkia osv?? :bond: Folk som skal til Tyrkia skjekker vel ikke innom InstaHeidi sin snap om hvilke passregler som gjelder?? :hoho: 

Hun er liksom ekspert og gir råd og tips om alt og ingenting interessant. Hvem bryr seg om hva hun skal ha til middag, og at hun må erstatte hvit saus med en annen posesaus fordi hun ikke  hadde hvit saus på pose!!?? Hvit saus på pose er mel, du må tilføre smør og melk. Akkurat som når du lager hvit saus fra bunnen av, men det har kokka sikkert aldri prøvd. :huh: 
Og så festlig at hun selv ikke vet hun har filter på :fnise: fiiine øyevippa, ja. 

IMG_6818.png

Endret av loffen
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Ute til lunch - jadda:

Så nå rømmer vi fra alt, men ikke som du kanskje trur
Vi skal bare investere i en ukes pakketur
Med Saga Solreiser
Jadda
Ja, Ja
Saga Solreiser
Saga Solreiser

og Peppes Pizza.

Endret av tante_grusom
  • Liker 2
Skrevet
tante_grusom skrev (1 time siden):

Ute til lunch - jadda:

Så nå rømmer vi fra alt, men ikke som du kanskje trur
Vi skal bare investere i en ukes pakketur
Med Saga Solreiser
Jadda
Ja, Ja
Saga Solreiser
Saga Solreiser

og Peppes Pizza.

Saga Solreiser "forsvant " for mange herrens år siden.

Idag heter det Ving

Djiiiises 

• Liker 2
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Hva, hvem, hvorfor forklarer hun om pass-regler i Tyrkia osv?? :bond: Folk som skal til Tyrkia skjekker vel ikke innom InstaHeidi sin snap om hvilke passregler som gjelder?? :hoho: 

Hun er liksom ekspert og gir råd og tips om alt og ingenting interessant. Hvem bryr seg om hva hun skal ha til middag, og at hun må erstatte hvit saus med en annen posesaus fordi hun ikke  hadde hvit saus på pose!!?? Hvit saus på pose er mel, du må tilføre smør og melk. Akkurat som når du lager hvit saus fra bunnen av, men det har kokka sikkert aldri prøvd. :huh: 
Og så festlig at hun selv ikke vet hun har filter på :fnise: fiiine øyevippa, ja. 

IMG_6818.png

Orakelet in her own person 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...