Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anita321 skrev (12 minutter siden):

Firmat kan være registrert på et sted man ikke bor. Det er ikke uvanlig, så de har nok ikke det. Han har en annen postadresse til seg som person. Her må du skille person og bedrift... 

Han som privatperson er registrert der han jobber på Ørlandet. Han har jobbet der litt over et år så han flytter adresse etter jobb. Før «bodde»  han på Skedsmokorset. AS er registrert der han bor. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pusemusen skrev (14 timer siden):

Jo, det har de. 

Et kjapt google søk viser at de har samme adresse. Toms firma er også registrert på samme adresse.

Et kjapt googlesøk viser at han «bor» på Ørlandet. 

Skrevet

De neglene er bare tipp på egne negler. guggen er misfarget lim. Vises vel ekstra siden tippene er hvite under.

hvis jeg skulle hatt noe slikt utenom teaterforestilling hadde jeg da kortet dem ned.

det er forresten ingen forskjell om Pilotfrue eller Shehed Raad + mange andre grapser i salaten med sine lange negler?

• Liker 2
Skrevet

Tom handler teppe osv på firmaet sitt. Null problem.

Skrevet
tante_grusom skrev (36 minutter siden):

De neglene er bare tipp på egne negler. guggen er misfarget lim. Vises vel ekstra siden tippene er hvite under.

hvis jeg skulle hatt noe slikt utenom teaterforestilling hadde jeg da kortet dem ned.

det er forresten ingen forskjell om Pilotfrue eller Shehed Raad + mange andre grapser i salaten med sine lange negler?

Men like jævlig ekkelt!

• Liker 8
Skrevet
tante_grusom skrev (5 timer siden):

Jada men kunne ikke dama bare droppet alle kremer som ikke funker en puck likeve? Og roet shoppingen bittelitt så hadde hun kunnet kjøpt teppet selv! Eller bidratt litt til ferieturer osv.Tipper T betaler alt utenom flyturene til fru skrukk? De betaler hun kanskje selv siden hun er så diva. Bare å glede seg til lun leverpostei og de vanlige turene i de faste butikkene man heller trakterer enn å bruke tid med svigermor😩

• Liker 9
Skrevet (endret)

Sist de var i Danmark,  på  en av kjøreturene...uttrykte ikke Heidi veldig tydelig at hun følte seg "usynliggjort" av Tom, og at hennes mening/ få komme til ordet ble neglisjert, da Tom av respekt til sin mor, ikke syntes det sømmet seg særlig at Heidi også der skulle være både Queen og dominerende... 😛 Får vi Da Capo  på denne turen tro?? 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet
Full kontroll skrev (13 minutter siden):

Sist de var i Danmark,  på  en av kjøreturene...uttrykte ikke Heidi veldig tydelig at hun følte seg "usynliggjort" av Tom, og at hennes mening/ få komme til ordet ble neglisjert, da Tom av respekt til sin mor, ikke syntes det sømmet seg særlig at Heidi også der skulle være både Queen og dominerende... 😛 Får vi Da Capo  på denne turen tro?? 

Ikke noe nytt under solen der. H har bestandig laget kvalme og ødelagt ferier uansett hvem hun har dratt med, og at T sin mor eller familie er noen favoritter har hun jo klart og tydelig med sin oppførsel bevist at hun ikke liker, og forståelig nok er det nok gjensidig fra hans familie. De må nok svelge noen kameler når hun er der. Personlig hadde jeg tuppet henne ut 

• Liker 11
Skrevet

Stakkars Norge i VM....i følge Heidi er det "vinn OG forsvinn", så nå må nok landslaget reise hjem.....

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
tante_grusom skrev (15 timer siden):

Null problem og problem, fru Blom.. Fakturaen/kvitteringen blir stoppet når den kommer til regnskapsfører, da private kjøp ikke skal føres på firma. Er teppet betalt med firmaets kort, så blir det ført som Privat uttak/bank. Så har vi revisor som tilslutt skal godkjenne regnskapet...

Nå har jeg ikke sett snappene fra Ørlandets store datter på leeenge, så jeg aner ikke om hun faktisk tror at Tom kan trekke firmakortet, eller at han har vært så dum at han har gjort det 🫣

Endret av Skogstrolle
Tillegg
  • Liker 4
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Null problem og problem, fru Blom.. Fakturaen/kvitteringen blir stoppet når den kommer til regnskapsfører, da private kjøp ikke skal føres på firma. Er teppet betalt med firmaets kort, så blir det ført som Privat uttak/bank. Så har vi revisor som tilslutt skal godkjenne regnskapet...

Nå har jeg ikke sett snappene fra Ørlandets store datter på leeenge, så jeg aner ikke om hun faktisk tror at Tom kan trekke firmakortet, eller at han har vært så dum at han har gjort det 🫣

Firmaet trenger det teppet på kontoret vel??

Skrevet

Ingen her inne vet vel om Tom handler teppe og andre ting på firmaet sitt? 

Eller har hun sagt det? Jeg følger ikke så nøye med på snappene hennes lengre. 

Skrevet
missprincess skrev (10 timer siden):

Ikke noe nytt under solen der. H har bestandig laget kvalme og ødelagt ferier uansett hvem hun har dratt med, og at T sin mor eller familie er noen favoritter har hun jo klart og tydelig med sin oppførsel bevist at hun ikke liker, og forståelig nok er det nok gjensidig fra hans familie. De må nok svelge noen kameler når hun er der. Personlig hadde jeg tuppet henne ut 

Og den filmingen over alt. Hadde det vært meg så kunne hu fyke ut så lang som pepper gror..

• Liker 5
Skrevet
zhazha65 skrev (1 minutt siden):

Og den filmingen over alt. Hadde det vært meg så kunne hu fyke ut så lang som pepper gror..

Husker første gangen H var der på besøk.  Da filmet hun jo hele huset innvendig mens resten sov. Noe som så respektløst. Hun laget jo bråk den gangen også pga at T tok med faren sin uten henne. Da satt hun å surket over det, og etter få dager kjørte de derfra. Hun uttalte jo senere hvor utenfor hun følte seg. Hun taklet ikke at T hadde ett godt forhold til sin far som den gangen enda levde. T og faren brukte jo å ta biltur sammen når han var hjemme kun de to, og det likte hun jo ikke så neste gang satt hun jo i baksetet å blandet seg inn når T og faren pratet. Var tydelig at hun hadde laget dårlig stemning som hun bestandig gjør med de hun er på ferie med. De som kjenner , og har vært rundt henne vet hvor hun har evnen til å forsure stemningen for andre. En slik oppførsel er ikke normal, men helt uakseptabelt og forkastelig 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (12 timer siden):

Jada men kunne ikke dama bare droppet alle kremer som ikke funker en puck likeve? Og roet shoppingen bittelitt så hadde hun kunnet kjøpt teppet selv! Eller bidratt litt til ferieturer osv.Tipper T betaler alt utenom flyturene til fru skrukk? De betaler hun kanskje selv siden hun er så diva. Bare å glede seg til lun leverpostei og de vanlige turene i de faste butikkene man heller trakterer enn å bruke tid med svigermor😩

Kremer til ingen nytte...det toget har gått for lenge siden og nei det kommer ikke flere tog...heh

• Liker 6
Skrevet
Skravleberta skrev (12 timer siden):

Stakkars Norge i VM....i følge Heidi er det "vinn OG forsvinn", så nå må nok landslaget reise hjem.....

😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...