Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
zhazha65 skrev (41 minutter siden):

Takk for tipset...tenker ....hva som hadde gått ut først...kofferten eller globetrotteren ..heh

Hadde det vært meg så ville nok globetrotteren gått ut først 😂

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ulltøffel skrev (21 minutter siden):

At hun kjøper dårlige "gaver" til barnebarna er ingen hemmelighet. Det er som med alt annet, er det ikke krem eller klær til seg selv, så er hun veldig gjerrig. Hun må jo spare inn på andre ting for å ha råd til disse mirakelkremene😌

Men at hun ikke tar de med på tur, tilbringer mer tid sammen og den slags, det har med foreldrene til barna å gjøre. Heidi har aldri tatt med barnebarna alene, og det er ikke fordi hun ikke vil... det er en grunn til at slike utflukter alltid skjer sammen med Tom. Moren til disse barna har jo selv opplevd hvor ustabil denne bestemora er

Er nok der det ligger. For er ikke å stikke under en stol at hun er ustabil så ville nok gjort det samme som moren til bb

  • Liker 4
Skrevet

Hørte en som følger henne si - det er tøft at hun tørr skille seg ut og være seg selv. 
 

 

Skrevet
Maia3 skrev (8 timer siden):

Lurer på om hun oppfører seg like fælt på en flere timers flytur som hun gjør ellers. Må være bedre å høre på barneskrik, enn å høre på henne etter noen isepise kalde pils 

 

 

Tror du hun forandrer seg til det «bedre « på tur? Tenker det er ganske høylytt og æææææ e på charter shøøøø så nooo ska ææææ koos mææææ 🤦🏼‍♀️🍗

  • Liker 5
Skrevet
Anita321 skrev (5 timer siden):

Nettopp! Et ord å si- flaut, og det er vel derfor de tar "avstand" fra henne. Hvis hun hadde vært 16 år, så hadde det vel vært ok. Det samme med den "enkle" kokkeleringen som  er kosthold til ungdom. Om en uke nå så får vi atter engang se stranda i Hune, gate opp og gate ned, Kystbakeriet, diverse buffer og ikke minst taxfree'n. Det har vi aldri sett før. Siden hun har flere barnebarn, så kunne det vært interessant å høre om gavetips til ungene. Det får vi aldri høre om.  Merkelig at å pakke koffert til reiser er mer interessant, tror hun.... 😂 Dama er veldig enkel og ensporet. 

For guds skyld ikke glem brød /rundstykker og lun leverpostei HVER dag…

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
tante_grusom skrev (7 timer siden):

Hva anbefaler hun - kjøpe småflasker til drinks på flyet eller smugle med egen alkohol fra taxfree og lage drinks av? Det er jo dyrere på flyet vet jeg. 

Hun drikker vel vann som hun har gitt globetrotter tips om! For alt annet er vel dyyyyyyrt…

  • Liker 2
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (10 timer siden):

Hun drikker vel vann som hun har gitt globetrotter tips om! For alt annet er vel dyyyyyyrt…

Nei, hun «får ikke i seg vann». Uvisst av hvilken grunn.

Endret av Blue Sky
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
missprincess skrev (19 timer siden):

Tåler hun overhodet at noen er uenig med henne lurer jeg på. Hun har nok bare følgere som jatter med henne for den blokkeringslisten hennes er nok lang. Viser i grunn igjen for et menneske hun er . Hun må og skal ha rett i alt. Hun tror virkelig at hun må være det store oraklet med sin store kloke bok 😂

Hu der tåler ikke at de fleste har mere kunskap ang.alt

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg bli nok blokkert når jeg viste 👎nei til flere tips ang.sminke.heh

  • Liker 6
Skrevet

Noe som plutselig slo meg da Heidi fortalte at alt er bestilt av fly og flybuss. Hun har jo selv påstått å være økonomisk, hun ønsker ei heller å bruke penger på ting som ikke gleder henne. Så da slo det meg - hvorfor benytter hun seg av flybuss? Hun bor midt mellom togstasjonen og busstoppet! Buss og tog tar like mange minutter, men toget koster 100kr mindre enn flybuss. I tillegg er det mye forsinkelser på E6 mellom Trondheim og Værnes grunnet veiarbeid, plutselig tar turen 72 minutter istedet for 32, sånn sett er tog tryggere hvis man ønsker å rekke flyet. 

Jaja, dette bare slo meg. Blir ikke helt klok, og ikke våger jeg å spørre henne

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
zhazha65 skrev (4 timer siden):

Jeg bli nok blokkert når jeg viste 👎nei til flere tips ang.sminke.heh

Du ønsker mattips? 😂🤣🤣🤣🤣. 10 tips til fastfood👍 

  • Liker 3
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin. 

  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
zhazha65 skrev (13 timer siden):

Jeg bli nok blokkert når jeg viste 👎nei til flere tips ang.sminke.heh

Hvorfor innbiller hun seg at folk er interessert i sminketips fra HENNE?

I tillegg så legger hun ut oppskrift på omelett. Herrejemini 

Ja man må virkelig være gourmetkokk for å lage omelett Heidi 

Endret av loveanimals
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
loveanimals skrev (5 timer siden):

Hvorfor innbiller hun seg at folk er interessert i sminketips fra HENNE?

I tillegg så legger hun ut oppskrift på omelett. Herrejemini 

Ja man må virkelig være gourmetkokk for å lage omelett Heidi 

Den omeletten så tynn og fjasete ut så den kunne hun spart oss for 😩

  • Liker 4
Skrevet
loveanimals skrev (5 timer siden):

Hvorfor innbiller hun seg at folk er interessert i sminketips fra HENNE?

I tillegg så legger hun ut oppskrift på omelett. Herrejemini 

Ja man må virkelig være gourmetkokk for å lage omelett Heidi 

"Heidi's jallamat"😅

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Spiss tunge lager vårruller med spiss kål og spiss paprika...rai rai

  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Lurer på hvem hun anser som sin målgruppe?

- Hvor mange av hennes følgere er "født i går" , lissom? 😛 

- Er det (meg) oss voksne . velerfarne og etablerte hun skal (be)lære noe nytt....? 😛 

(     slik hun snakker til de fleste rundt seg,(som av den grunn har valgt henne bort) På snap kan hun pøse ut med hva hun vil, men i motsetning til de som går, så blokkerer hun den av oss som stiler kritiske spørsmål, eller er "spydig mot mæ", som hun sier....) 

Hun snakker og kommer med råd som   innimellom er så gammelt nytt ..... , måten hun snakker "til meg" på  får meg til å tenke at hun fullt og helt tror hun som den første kan komme med dette nye og revolusjonerende tipset :D 

( Sorry Heidi) Dette  er underholdning i mine ører, ingenting annet 😮 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

Lurer på hvem hun anser som sin målgruppe?

- Hvor mange av hennes følgere er "født i går" , lissom? 😛 

- Er det (meg) oss voksne . velerfarne og etablerte hun skal (be)lære noe nytt....? 😛 

(     slik hun snakker til de fleste rundt seg,(som av den grunn har valgt henne bort) På snap kan hun pøse ut med hva hun vil, men i motsetning til de som går, så blokkerer hun den av oss som stiler kritiske spørsmål, eller er "spydig mot mæ", som hun sier....) 

Hun snakker og kommer med råd som   innimellom er så gammelt nytt ..... , måten hun snakker "til meg" på  får meg til å tenke at hun fullt og helt tror hun som den første kan komme med dette nye og revolusjonerende tipset :D 

( Sorry Heidi) Dette  er underholdning i mine ører, ingenting annet 😮 

Jaja, nok om det ;) 

  • Liker 1
Skrevet
Dude1996 skrev (34 minutter siden):

Jaja, nok om det ;) 

Ja,bra hun setter . I egen monolog🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...