missprincess Skrevet tirsdag kl. 18:07 #3021 Skrevet tirsdag kl. 18:07 zhazha65 skrev (41 minutter siden): Takk for tipset...tenker ....hva som hadde gått ut først...kofferten eller globetrotteren ..heh Hadde det vært meg så ville nok globetrotteren gått ut først 😂 1
missprincess Skrevet tirsdag kl. 18:10 #3022 Skrevet tirsdag kl. 18:10 ulltøffel skrev (21 minutter siden): At hun kjøper dårlige "gaver" til barnebarna er ingen hemmelighet. Det er som med alt annet, er det ikke krem eller klær til seg selv, så er hun veldig gjerrig. Hun må jo spare inn på andre ting for å ha råd til disse mirakelkremene😌 Men at hun ikke tar de med på tur, tilbringer mer tid sammen og den slags, det har med foreldrene til barna å gjøre. Heidi har aldri tatt med barnebarna alene, og det er ikke fordi hun ikke vil... det er en grunn til at slike utflukter alltid skjer sammen med Tom. Moren til disse barna har jo selv opplevd hvor ustabil denne bestemora er Er nok der det ligger. For er ikke å stikke under en stol at hun er ustabil så ville nok gjort det samme som moren til bb 4
tante_grusom Skrevet tirsdag kl. 20:03 #3023 Skrevet tirsdag kl. 20:03 Hørte en som følger henne si - det er tøft at hun tørr skille seg ut og være seg selv.
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 21:20 #3024 Skrevet tirsdag kl. 21:20 Maia3 skrev (8 timer siden): Lurer på om hun oppfører seg like fælt på en flere timers flytur som hun gjør ellers. Må være bedre å høre på barneskrik, enn å høre på henne etter noen isepise kalde pils Tror du hun forandrer seg til det «bedre « på tur? Tenker det er ganske høylytt og æææææ e på charter shøøøø så nooo ska ææææ koos mææææ 🤦🏼♀️🍗 5
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 21:30 #3025 Skrevet tirsdag kl. 21:30 Anita321 skrev (5 timer siden): Nettopp! Et ord å si- flaut, og det er vel derfor de tar "avstand" fra henne. Hvis hun hadde vært 16 år, så hadde det vel vært ok. Det samme med den "enkle" kokkeleringen som er kosthold til ungdom. Om en uke nå så får vi atter engang se stranda i Hune, gate opp og gate ned, Kystbakeriet, diverse buffer og ikke minst taxfree'n. Det har vi aldri sett før. Siden hun har flere barnebarn, så kunne det vært interessant å høre om gavetips til ungene. Det får vi aldri høre om. Merkelig at å pakke koffert til reiser er mer interessant, tror hun.... 😂 Dama er veldig enkel og ensporet. For guds skyld ikke glem brød /rundstykker og lun leverpostei HVER dag… 2 1
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl. 21:34 #3026 Skrevet tirsdag kl. 21:34 tante_grusom skrev (7 timer siden): Hva anbefaler hun - kjøpe småflasker til drinks på flyet eller smugle med egen alkohol fra taxfree og lage drinks av? Det er jo dyrere på flyet vet jeg. Hun drikker vel vann som hun har gitt globetrotter tips om! For alt annet er vel dyyyyyyrt… 2
Blue Sky Skrevet onsdag kl. 05:13 #3027 Skrevet onsdag kl. 05:13 (endret) JojoMoyes skrev (10 timer siden): Hun drikker vel vann som hun har gitt globetrotter tips om! For alt annet er vel dyyyyyyrt… Nei, hun «får ikke i seg vann». Uvisst av hvilken grunn. Endret onsdag kl. 07:59 av Blue Sky 2 1
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 09:27 #3028 Skrevet onsdag kl. 09:27 missprincess skrev (19 timer siden): Tåler hun overhodet at noen er uenig med henne lurer jeg på. Hun har nok bare følgere som jatter med henne for den blokkeringslisten hennes er nok lang. Viser i grunn igjen for et menneske hun er . Hun må og skal ha rett i alt. Hun tror virkelig at hun må være det store oraklet med sin store kloke bok 😂 Hu der tåler ikke at de fleste har mere kunskap ang.alt 3 7
zhazha65 Skrevet onsdag kl. 12:50 #3029 Skrevet onsdag kl. 12:50 Jeg bli nok blokkert når jeg viste 👎nei til flere tips ang.sminke.heh 6
ulltøffel Skrevet onsdag kl. 12:59 #3030 Skrevet onsdag kl. 12:59 Noe som plutselig slo meg da Heidi fortalte at alt er bestilt av fly og flybuss. Hun har jo selv påstått å være økonomisk, hun ønsker ei heller å bruke penger på ting som ikke gleder henne. Så da slo det meg - hvorfor benytter hun seg av flybuss? Hun bor midt mellom togstasjonen og busstoppet! Buss og tog tar like mange minutter, men toget koster 100kr mindre enn flybuss. I tillegg er det mye forsinkelser på E6 mellom Trondheim og Værnes grunnet veiarbeid, plutselig tar turen 72 minutter istedet for 32, sånn sett er tog tryggere hvis man ønsker å rekke flyet. Jaja, dette bare slo meg. Blir ikke helt klok, og ikke våger jeg å spørre henne 4 1
Anita321 Skrevet onsdag kl. 17:29 #3031 Skrevet onsdag kl. 17:29 zhazha65 skrev (4 timer siden): Jeg bli nok blokkert når jeg viste 👎nei til flere tips ang.sminke.heh Du ønsker mattips? 😂🤣🤣🤣🤣. 10 tips til fastfood👍 3
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 17:57 #3032 Skrevet onsdag kl. 17:57 Ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
loveanimals Skrevet i går, 01:31 #3033 Skrevet i går, 01:31 (endret) zhazha65 skrev (13 timer siden): Jeg bli nok blokkert når jeg viste 👎nei til flere tips ang.sminke.heh Hvorfor innbiller hun seg at folk er interessert i sminketips fra HENNE? I tillegg så legger hun ut oppskrift på omelett. Herrejemini Ja man må virkelig være gourmetkokk for å lage omelett Heidi Endret i går, 02:02 av loveanimals 3 6
JojoMoyes Skrevet 20 timer siden #3034 Skrevet 20 timer siden loveanimals skrev (5 timer siden): Hvorfor innbiller hun seg at folk er interessert i sminketips fra HENNE? I tillegg så legger hun ut oppskrift på omelett. Herrejemini Ja man må virkelig være gourmetkokk for å lage omelett Heidi Den omeletten så tynn og fjasete ut så den kunne hun spart oss for 😩 4
Pigaloppa Skrevet 19 timer siden #3035 Skrevet 19 timer siden loveanimals skrev (5 timer siden): Hvorfor innbiller hun seg at folk er interessert i sminketips fra HENNE? I tillegg så legger hun ut oppskrift på omelett. Herrejemini Ja man må virkelig være gourmetkokk for å lage omelett Heidi "Heidi's jallamat"😅 6 1
zhazha65 Skrevet 15 timer siden #3036 Skrevet 15 timer siden Spiss tunge lager vårruller med spiss kål og spiss paprika...rai rai 2
Full kontroll Skrevet 13 timer siden #3037 Skrevet 13 timer siden (endret) Lurer på hvem hun anser som sin målgruppe? - Hvor mange av hennes følgere er "født i går" , lissom? 😛 - Er det (meg) oss voksne . velerfarne og etablerte hun skal (be)lære noe nytt....? 😛 ( slik hun snakker til de fleste rundt seg,(som av den grunn har valgt henne bort) På snap kan hun pøse ut med hva hun vil, men i motsetning til de som går, så blokkerer hun den av oss som stiler kritiske spørsmål, eller er "spydig mot mæ", som hun sier....) Hun snakker og kommer med råd som innimellom er så gammelt nytt ..... , måten hun snakker "til meg" på får meg til å tenke at hun fullt og helt tror hun som den første kan komme med dette nye og revolusjonerende tipset ( Sorry Heidi) Dette er underholdning i mine ører, ingenting annet 😮 Endret 12 timer siden av Full kontroll 5 1
Dude1996 Skrevet 7 timer siden #3038 Skrevet 7 timer siden Full kontroll skrev (6 timer siden): Lurer på hvem hun anser som sin målgruppe? - Hvor mange av hennes følgere er "født i går" , lissom? 😛 - Er det (meg) oss voksne . velerfarne og etablerte hun skal (be)lære noe nytt....? 😛 ( slik hun snakker til de fleste rundt seg,(som av den grunn har valgt henne bort) På snap kan hun pøse ut med hva hun vil, men i motsetning til de som går, så blokkerer hun den av oss som stiler kritiske spørsmål, eller er "spydig mot mæ", som hun sier....) Hun snakker og kommer med råd som innimellom er så gammelt nytt ..... , måten hun snakker "til meg" på får meg til å tenke at hun fullt og helt tror hun som den første kan komme med dette nye og revolusjonerende tipset ( Sorry Heidi) Dette er underholdning i mine ører, ingenting annet 😮 Jaja, nok om det 1
Full kontroll Skrevet 6 timer siden #3039 Skrevet 6 timer siden Dude1996 skrev (34 minutter siden): Jaja, nok om det Ja,bra hun setter . I egen monolog🤪
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå