Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
zhazha65 skrev (3 timer siden):

Nå har hun oppsatt hår og det beviser at hu leser her inne hva som bli sagt. Tenker om sminketipsene....er det til dem som aldri har tatt på en malerkust??

Det er virkelig rette personen som gir både sminke og mattips 🤣 Djiiiises 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
tante_grusom skrev (17 minutter siden):

Tenk om hun viste at hun vasket ansiktet sitt. Jeg ønsker å se hele hudpleierutinene. Så kunne hun fått avtale med disse som selger koreansk hudpleie.

Hun har nok ingen rutine på hudpleie. Sover med det hun kliner på seg og kliner på enda mer neste dag. Samt går i svette treningsklær både på butikken og hjemme. Virker veldig uhygienisk 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Gjest tante_grusom
Skrevet

Hun kan nå sjekke ut disse Pilotfrue har avtale med. Samt det pulveret og lifesum.

Skrevet
tante_grusom skrev (6 minutter siden):

Hun kan nå sjekke ut disse Pilotfrue har avtale med. Samt det pulveret og lifesum.

???

Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Det er virkelig rette personen som gir både sminke og mattips 🤣 Djiiiises 

Skal ikke kritisere men hu er bare 60 og har lær og løshud over alt. Det er nok bevis på dårlig stell av huden og masse sol..sorry

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det filter på filter på filter eller har fru pigalopp fjernet tunge øyelokk? Hun hadde mye mere hengende øyelokk før. 

• Liker 7
Skrevet
JojoMoyes skrev (34 minutter siden):

Er det filter på filter på filter eller har fru pigalopp fjernet tunge øyelokk? Hun hadde mye mere hengende øyelokk før. 

Tror nesten jeg må endre brukernavn så jeg ikke blir forvekslet med IH🫢😅

• Liker 2
Skrevet

" Har fått melding der de synes jeg har en så fin glød osv" ... men er det mulig !?! Ser ikke folk at hun bruker FILTER??!! Jeg blir helt oppgitt 🤣🙈men det kan være noen som er ironiske,  la oss håpe det😂😅

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Tror nesten jeg må endre brukernavn så jeg ikke blir forvekslet med IH🫢😅

Sorry 🙈😂Tenkte meg ikke om. Får finne et annet navn på henne jeg 😉

• Liker 2
Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

" Har fått melding der de synes jeg har en så fin glød osv" ... men er det mulig !?! Ser ikke folk at hun bruker FILTER??!! Jeg blir helt oppgitt 🤣🙈men det kan være noen som er ironiske,  la oss håpe det😂😅

Jeg blir redd når jeg ser kommentarer folk sender til influensere😩😱

• Liker 6
Skrevet

Tipper dattera var glad når hun var innom og kom med sine eminente reisetips. Globetrotteren sjøl!

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Zhara skrev (2 timer siden):

" Har fått melding der de synes jeg har en så fin glød osv" ... men er det mulig !?! Ser ikke folk at hun bruker FILTER??!! Jeg blir helt oppgitt 🤣🙈men det kan være noen som er ironiske,  la oss håpe det

Endret av Maia3
Skrevet
friskbris skrev (36 minutter siden):

Tipper dattera var glad når hun var innom og kom med sine eminente reisetips. Globetrotteren sjøl!

Da holdt jeg på å dette ut av sofaen 😩🙈🤦🏼‍♀️😂🤷🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Sorry 🙈😂Tenkte meg ikke om. Får finne et annet navn på henne jeg 😉

Det går bare bra🙂

Skrevet
JojoMoyes skrev (48 minutter siden):

Da holdt jeg på å dette ut av sofaen 😩🙈🤦🏼‍♀️😂🤷🏼‍♀️

Tomme vainnflaska! Derre veit vi som har vært ute og reist litt sjø

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
friskbris skrev (Akkurat nå):

Tomme vainnflaska! Derre veit vi som har vært ute og reist litt sjø

😂😂😂  Jepp, et skikkelig megatips det der😂

• Liker 8
Skrevet
missprincess skrev (7 timer siden):

Nei, hjelpes, sminke seg har hun vel aldri kunnet . Og de leppene hennes blir jo større og større. Ikke akkurat vakkert å se på . Om man går tilbake på Instagram kontoen hennes fra hun starter så ser man hvor tynne lepper hun hadde i forhold til nå. Hun nevner aldri heller at hun har lagt inn silikon i brystene som faktisk er større nå enn når hun gjorde det første gangen. Ikke pent når man ser brystene rundt hjørnet før man ser henne selv. Tenker hun må slutte å gi råd til andre ang sminking for det har hun null kompetanse på. Og når hun sier at hun sjelden fjerner sminken men bare pakker på nytt over det hun har smurt på seg dagen før sier vel det alt. Hun har null peiling på hvordan man skal ta vare på huden sin , og det vises også. Hun må slutte å fremstille seg som en sminke guru for der har hun alt å lære , og det samme kan sies om hennes såkalte frisør ferdigheter.  Er jo en grunn til at hun nesten aldri har jobbet som frisør 

Hun vasker ikke av sminken rundt øynene hver dag. Hun tar bare på mer i et svett rennende treningsansikt, eller trener hun seg ikke svett, nei😂 Den syklingen i høyt tempo på Tom sin snap varte nok ikke lenge, fordi da hadde hun blitt svett. Det er nok mer posering og se på meg, meg, meg😂. Jeg hadde faktisk likt å sett en treningsøkt med henne som varer i 45 minutter. Der er det nok ikke høyt tempo... Vi har vel aldri sett dama svett. Hun drar bare på kjøpesenteret etter en såkalt "økt" for å prøve sminke og klær. Ja, fordi testing av leppestift gjør hun rett på leppene. Ikke særlig god hygiene her heller, og hun gir blanke i at andre folk skal  kjøpe klærne, men det skyldes vel ikke særlig høy intensitet i treningen. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
friskbris skrev (3 timer siden):

Der telles det på knapper for å spare krone her krone der.Har man ikke nok penger å feriere fritt uten å snu hvert krone og sammenligne prisene mot kr.  hadde jeg vært hjemme og spart videre.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
zhazha65 skrev (10 minutter siden):

Der telles det på knapper for å spare krone her krone der.Har man ikke nok penger å feriere fritt uten å snu hvert krone og sammenligne prisene mot kr.  hadde jeg vært hjemme og spart videre.

Eller droppet manisk shopping av kremer og sminke som ikke hjelper uansett. Og en del klær hun garantert ikke trenger…

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

De sminketipsene hennes er null verdt og hun bruker lipliner utenfor leppene for å få de større??!! Tuller hun??!  

• Liker 5
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...